Şimdi Ara

Yeni Doblo Alacaklar DİKKAT !!!!!!!! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
86
Cevap
1
Favori
52.772
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • teknosa siz hiç böyle şeylere inanmayın bunlar karalama kampanyasınan başka bişey değil


    sınıfında kim nederse desin doblo gibi araba yok
  • yok artık bitti ve teknosasa Sizin bu forumda samimi olarak yazdığınıza inanmıyorum. Ben bu fabrikanın içinden gelmiş birisi olarak yazdım. O bantlarda 100 lerce arkadaşım var ve hepsi de işleri yetişmediği için araçları hatalı olarak yolluyorlar. Bir şekilde ya bant dışında tamamlanıyor yada müşteriye kadar gidiyor. Çokta umrumda tofaş arabasını satacak yada satmayacak. ben bilgilendirme amaçlı olarak girdim yazdım. isteyen alır istemeyen almaz.

    Kalitenin düştüğünü de matematiksel olarak şurada ıspatlayım size.

    2008 küresel krizinden öncesi ve sonrası olarak yazdım. Burada tofaştaki amaç krizden zarar görmeden çıkmak ve rekabet gücünü arttırmak. Tabi rekabet gücü artması ve krizden fabrikanın zarar görmemesi için 3000 kişinin işsiz kalması gerekti o dönem.. tabi maliyet düşünce kalite de düşüyor. 5 kişinin yapması gereken işi 3 kişiye ite kaka yaptırmaya çalışıyorlar. aşağıda rakamları verdim. kalitenin % kaç düştüğünü okuyanlar hesaplasın artık.

    Yıl: 2008 Tofaş Çalışan Sayısı: 9000
    Tofaş çalışma saati: (3 vardiya - 22.5 saat günlük)
    Üretim kapasitesi: 1024 Maksimum araç ( 2007-2008 rekoru)


    Yıl: 2011 Tofaş Çalışan sayısı:6000 (2008 e göre 3000 kişi az) (%33)
    Tofaş çalışma saati: (2 vardiya - 18 Saat günlük) (2008 e göre 4.5 saat az)
    Üretim kapasitesi: 1150 minimum araç...

    KALİTE KAYBINI SİZ HESAPLAYIN...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi osmanweb16 -- 12 Şubat 2011; 23:57:45 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: osmanweb16

    yok artık bitti ve teknosasa Sizin bu forumda samimi olarak yazdığınıza inanmıyorum. Ben bu fabrikanın içinden gelmiş birisi olarak yazdım. O bantlarda 100 lerce arkadaşım var ve hepsi de işleri yetişmediği için araçları hatalı olarak yolluyorlar. Bir şekilde ya bant dışında tamamlanıyor yada müşteriye kadar gidiyor. Çokta umrumda tofaş arabasını satacak yada satmayacak. ben bilgilendirme amaçlı olarak girdim yazdım. isteyen alır istemeyen almaz.

    Kalitenin düştüğünü de matematiksel olarak şurada ıspatlayım size.

    2008 küresel krizinden öncesi ve sonrası olarak yazdım. Burada tofaştaki amaç krizden zarar görmeden çıkmak ve rekabet gücünü arttırmak. Tabi rekabet gücü artması ve krizden fabrikanın zarar görmemesi için 3000 kişinin işsiz kalması gerekti o dönem.. tabi maliyet düşünce kalite de düşüyor. 5 kişinin yapması gereken işi 3 kişiye ite kaka yaptırmaya çalışıyorlar. aşağıda rakamları verdim. kalitenin % kaç düştüğünü okuyanlar hesaplasın artık.

    Yıl: 2008 Tofaş Çalışan Sayısı: 9000
    Tofaş çalışma saati: (3 vardiya - 22.5 saat günlük)
    Üretim kapasitesi: 1024 Maksimum araç ( 2007-2008 rekoru)


    Yıl: 2011 Tofaş Çalışan sayısı:6000 (2008 e göre 3000 kişi az) (%33)
    Tofaş çalışma saati: (2 vardiya - 18 Saat günlük) (2008 e göre 4.5 saat az)
    Üretim kapasitesi: 1150 minimum araç...

    KALİTE KAYBINI SİZ HESAPLAYIN...


    Tamamı ile haklısın kardeşim...

    O Fiat'ı çok övenlere sesleniyorum...
    Tek benim aracımda çıksa bu problem hadi neyse derim..yahu bir değil 3 değil 5 değil bir çok tanıdığımın aracında var..toplu olarak basın açıklaması yapacaklar..Sen git 2010 model sıfır doblo al 37 milyar para ver arabanın 1 defa şanzımanı insin 10 gün bekle sonra sorun düzelmesin yanlış parça değişmişiz desinler sonra tekrar 2010 model aracının şanzımanı insin 33 gün serviste kalsın mağdur ol perişan ol araban hevesinden kaçsın o zaman anlarsınız Fiat iyimi kötümü...Fiat isterseniz Dünya'nın en iyi fabrikasında üretilsin tüm her tarafı altın kaplama olsun bundan sonra Fiat'mı ASLA...




  • baba63 sizinm sorununzu biliyorum bizde bugüne kadar 13 araba aldık 10 fiat hiç bi zaman mağdur olmadık biraz araba kullanmayada bağlı bence hemen arabaya suç atmayın özellikle motor ve şansızman sürücü ile çok alakalı ama tabi sizi demiyoru genel konuşutorum tabi arada arabadada problem olabilir

    osmanweb ben zaten burada aktif değilim öndeden aktiftim aa sizin bu saçma ve sadece karalamak için yazılan yazınızı görünce dayanamadım

    neyse kalp kırmaya ve uzatmya değmez

    baba 63 sizin yaşadığınız durum hakikaten çok kötü bi durum ama ben diğer yeni doblo kullanıcılarından özellikle çevremdekilerden duymadım çoğu memnun arabalarından
  • Öncelikle çok geçmiş olsun.Başına gelenler çok can sıkıcı okurken bende sinirlendim.3 yılı aşkın süredir Albea kullanıcısıyım bu 1. vites olayı ile ilgili birkaç şey söylemek isterim.

    Albealarda şöyle bir durum var.Araç durur vaziyetteyken 1. vitese çok rahat geçer sorunsuz ama hareket halindeyken geçmez.Hareket halinde 1. vitese geçmeyecek şekilde yapılmış şanzuman.Sadece durunca veya durmaya yakın bir durumda vites 1 e geçiyor.Ben bunu ilk zamanlarda arıza sanmıştım ama normali buymuş sonradan öğrendim.Doblo ve Albea aynı firmanın ürünü olduğu için benzer bir yapının dobloda olması muhtemel.

    Aracın durur vaziyette 1 e rahat geçiyormuydu bilmiyorum.Sadece hareket halinde 1 e zor geçiyor diye servise götürdüysen ve onlarda bunun normal olduğunu bilemeyip sağlam şanzumanı dağıttılarsa hiç şaşırmam.Tabi bunlar benim yorumum gerçekten şanzuman sorunluda olabilir.
    Sorununu birşekilde tofaşa duyur.Çağrı merkezini ara olmadı mail at.Sorunun kesin tespitini ve aracının bir an önce sağlam sorunsuz şekilde iadesini iste.Gittiğin serviste iş bilmeyen bir servis gibi geldi bana imkan varsa başka servislere götür....Çok geçmiş olsun...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: br251

    Öncelikle çok geçmiş olsun.Başına gelenler çok can sıkıcı okurken bende sinirlendim.3 yılı aşkın süredir Albea kullanıcısıyım bu 1. vites olayı ile ilgili birkaç şey söylemek isterim.

    Albealarda şöyle bir durum var.Araç durur vaziyetteyken 1. vitese çok rahat geçer sorunsuz ama hareket halindeyken geçmez.Hareket halinde 1. vitese geçmeyecek şekilde yapılmış şanzuman.Sadece durunca veya durmaya yakın bir durumda vites 1 e geçiyor.Ben bunu ilk zamanlarda arıza sanmıştım ama normali buymuş sonradan öğrendim.Doblo ve Albea aynı firmanın ürünü olduğu için benzer bir yapının dobloda olması muhtemel.

    Aracın durur vaziyette 1 e rahat geçiyormuydu bilmiyorum.Sadece hareket halinde 1 e zor geçiyor diye servise götürdüysen ve onlarda bunun normal olduğunu bilemeyip sağlam şanzumanı dağıttılarsa hiç şaşırmam.Tabi bunlar benim yorumum gerçekten şanzuman sorunluda olabilir.
    Sorununu birşekilde tofaşa duyur.Çağrı merkezini ara olmadı mail at.Sorunun kesin tespitini ve aracının bir an önce sağlam sorunsuz şekilde iadesini iste.Gittiğin serviste iş bilmeyen bir servis gibi geldi bana imkan varsa başka servislere götür....Çok geçmiş olsun...


    çok teşekkür ederim iyi dilekleriniz için...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: teknosasa


    quote:

    Orijinalden alıntı: yok artık bitti

    baba63 sizinm sorununzu biliyorum bizde bugüne kadar 13 araba aldık 10 fiat hiç bi zaman mağdur olmadık biraz araba kullanmayada bağlı bence hemen arabaya suç atmayın özellikle motor ve şansızman sürücü ile çok alakalı ama tabi sizi demiyoru genel konuşutorum tabi arada arabadada problem olabilir

    osmanweb ben zaten burada aktif değilim öndeden aktiftim aa sizin bu saçma ve sadece karalamak için yazılan yazınızı görünce dayanamadım

    neyse kalp kırmaya ve uzatmya değmez

    baba 63 sizin yaşadığınız durum hakikaten çok kötü bi durum ama ben diğer yeni doblo kullanıcılarından özellikle çevremdekilerden duymadım çoğu memnun arabalarından

    Evet kullanıma baplı değilmiş şanzuman sorunu üretim hatasıymış.Bu hatayı yapan tofaş değilmiş ama fiat italyadan gönderiyormuş ve italyanlar genellikle baştan sağma yapıyorlarmış.Grande punto'da vardı aynı sorunlardan İtalyan olan bu aracın direksiyonunu çekiç ile vurarak oturtmuş ve çatlatmış doğal olarak.Bunların hepsine tofaş çözüm bulmuş.Baba63 33 gündür servisteyse yasal haklarınız var mesela size araç tahsis etmek zorundalar ve garatiyi okuduysanız mekanik parçalar 2 gün içerisinde araca takılmış ve kullanıla bilir hale getirilmesi gerekiyor.Gittiğinizde test aracı kullanıma veya fiatın kendi kiralama şirketinden araç verirler.İsterseniz müşteri hizmetlerine danışın derim.


    araç konusunda sıkıntı yok çok şükür...
    Bugün yarın sonuç çıkacak inşallah paylaşacağım..
    Değerli yorumlarınız ve önerileriniz için çok teşekkür ederim..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yok artık bitti

    baba63 sizinm sorununzu biliyorum bizde bugüne kadar 13 araba aldık 10 fiat hiç bi zaman mağdur olmadık biraz araba kullanmayada bağlı bence hemen arabaya suç atmayın özellikle motor ve şansızman sürücü ile çok alakalı ama tabi sizi demiyoru genel konuşutorum tabi arada arabadada problem olabilir

    osmanweb ben zaten burada aktif değilim öndeden aktiftim aa sizin bu saçma ve sadece karalamak için yazılan yazınızı görünce dayanamadım

    neyse kalp kırmaya ve uzatmya değmez

    baba 63 sizin yaşadığınız durum hakikaten çok kötü bi durum ama ben diğer yeni doblo kullanıcılarından özellikle çevremdekilerden duymadım çoğu memnun arabalarından


    Ben Fiat'ın rakip firmasının sahibi değilim başka marka otomotiv bayiiliğimde yok neden karalayayım bunu anlamadım...Yoksa siz Fiat Bayiisimisiniz ?
    Fiat Diğer Dünya'dan mı bu Dünya'ya geldi öyle bir yazmışsınızki Fiat'ı el yapımı Bentley gibi göstermişsiniz...Fiat hiç mi hatalı araç üretemez ?...
    Yazımda uzun uzun yazmışım aracı aldığım ilk günden bu yana var diyorum siz hala kalkmış suçu atmayın kullanıcı hatasıdır diyorsunuz..Yahu Fiat bunu kendi kabül ediyor kendi hataları olduğunu siz inansanız da olur inanmasanız da...Ben 33 gündür ne mücadele veriyorum ben bilirim..Neyse umarım böyle birşey başınıza gelmez ama bir gün gelirse saçmayı Fiat'ı anlarsınız...
    Bu konuda size yazdığım son cevaptır..




  • baba63 ben size birşey demedimki ben osmanwebee yazdım onları siz yanlış anlamışsınız sizin sorunlarınızı biliyorum en kısa sürede hal olur inşallah ALLAH A şükür bugüne kadar hiç sorun yaşamadık ama dediğiniz gibi sizin başınıza gelen çok kötü bi olay

    karalama konusunu siz değil osmanweb yapıyor siz yapmamışsınız sadece dorununuzu yazmışsınız yani ben size bişey yazmadım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi diabate -- 15 Şubat 2011; 17:22:35 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yok artık bitti

    baba63 ben size birşey demedimki ben osmanwebee yazdım onları siz yanlış anlamışsınız sizin sorunlarınızı biliyorum en kısa sürede hal olur inşallah ALLAH A şükür bugüne kadar hiç sorun yaşamadık ama dediğiniz gibi sizin başınıza gelen çok kötü bi olay

    karalama konusunu siz değil osmanweb yapıyor siz yapmamışsınız sadece dorununuzu yazmışsınız yani ben size bişey yazmadım

    Ya ben ne karalama kampanyası yapıcam. Benim şu pozisyonda otomotivle alakam yok. Bilmiyorsun burada boş konuşuyorsun. Ben gördüm ve gördüklerimi yazdım. Senin neden zoruna gidiyor bu yazdığım gerçekler onu anlamıyorum.
  • benim ne zoruma gidecek ayrıca sen boş yazıyorsun
  • Bos yaziyorsunuz gibi sozlerle ayrica Siz diye degil diye sanki arkadasinizmisim gibi sen diye hitap etmeyle lutfen nezaket kurallarini Asmayiniz. Diger beyefendiye yazdiysaniz kusura bakmayin yanlis anlamisim ozur dilerim
  • baba 63 size demiyorum ben diğer arkadaşa osmanwebe yazdım


    baba63 arabanız ne oldu servisten bi haber var mı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi diabate -- 16 Şubat 2011; 19:48:34 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yok artık bitti

    baba 63 size demiyorum ben diğer arkadaşa osmanwebe yazdım


    baba63 arabanız ne oldu servisten bi haber var mı


    :( Genel Müdürlükten bir müdür bey geldi..Diyorki; Eski Fiat Doblo'nun şanzımanını Fiat ile Opel ortaklaşa üretiyordu. Artık Fiat kendi başına şanzıman üretmeye başladı..Bu şanzımanın böyle olması sportif karakter..Yani kemikli geçişler sportif karakter için olmuş..Adama diyorumki yaw 1.vitese geçmiyor vites geçmiyor nesi sportif karakter Ferrari'mi kullanıyorum diyorki keşke alfaromeo veya fiat bravo olsa size göstersem anlatmak istediğimi..Diyorumki bu bir ticari araç..Hiç bir sporif yanı yok nasıl böyle bir problem olur..Diyor vitesin karekterik özelliği bu..Servisten yukarıya çıktık bayii ye 2011 Model 0 Km Doblo'ya bindik kendi bindi hatta onda da aynı problem 2011 model araç aynı problem Vites kutusu geldi yeni o takıldı onda da aynı problem vel hasıl hatalı üretim..En sonunda da dedi genel müdürlükle görüşmeler yapılacak bu konuda karar verilirse iyileştirmeler yapılması için çözüm üretilecek ve araçlar geri çağrılacak..Bunun sadece kendi görüşü olduğunu da ekledi..




  • nasıl bi sportiflikmiş bu bence saçmalamışlar bazen böyle servislerde müdür beylerde bişeyden anlmadıkları için atıyorlar

    bizimde akrabanın çinli geelysini abs yok diye götürdük adam 30km hız ile frene basıyor bakın durdu diyor böyle bi saçmalık

    neyse inşallah en kısa sürede halledersiniz
  • evet yetkili olduğu zaman işkembeden atma serbestisi hissediyorlar..
    menzil bilgisinin hatalı olduğunu anlatıyorum teknik elemana, müdür arkadan laf yetiştiriyor "efenim sürüş stilinize göre belli aralıklarla ölçüm yapıyor, siz gaza çok bastığınız için tüketimi fazla görüp menzili kısa yazıyor"....
    çokbilmiş adam, cruise kontrol ile yarım depo yakıtla 86 km menzil yazıyor dediğimi dinlemiyor bile... neyse ki eleman ben hallederim dedi de kurtardı beni.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akineton

    evet yetkili olduğu zaman işkembeden atma serbestisi hissediyorlar..
    menzil bilgisinin hatalı olduğunu anlatıyorum teknik elemana, müdür arkadan laf yetiştiriyor "efenim sürüş stilinize göre belli aralıklarla ölçüm yapıyor, siz gaza çok bastığınız için tüketimi fazla görüp menzili kısa yazıyor"....
    çokbilmiş adam, cruise kontrol ile yarım depo yakıtla 86 km menzil yazıyor dediğimi dinlemiyor bile... neyse ki eleman ben hallederim dedi de kurtardı beni.


    inanın bizler kullanıcılar onlardan daha çok bilgiye sahibiz..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yok artık bitti

    nasıl bi sportiflikmiş bu bence saçmalamışlar bazen böyle servislerde müdür beylerde bişeyden anlmadıkları için atıyorlar

    bizimde akrabanın çinli geelysini abs yok diye götürdük adam 30km hız ile frene basıyor bakın durdu diyor böyle bi saçmalık

    neyse inşallah en kısa sürede halledersiniz




    Biz kullanıcılar inanın daha çok bilgiye sahibiz..çünkü daha çok araştırıyoruz..sizin gibi değerli dostlarla fikir alışverişiniz de bulunuyoruz işimiz olmadığı halde daha çok bilgiye sahibiz..
  • bende dediğim gibi otomotiv okudum bazı servisler hemen liseden sonra işe alıyor siz düşünün ve arabamızı onlara emanet ediyoruz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: osmanweb16

    yok artık bitti ve teknosasa Sizin bu forumda samimi olarak yazdığınıza inanmıyorum. Ben bu fabrikanın içinden gelmiş birisi olarak yazdım. O bantlarda 100 lerce arkadaşım var ve hepsi de işleri yetişmediği için araçları hatalı olarak yolluyorlar. Bir şekilde ya bant dışında tamamlanıyor yada müşteriye kadar gidiyor. Çokta umrumda tofaş arabasını satacak yada satmayacak. ben bilgilendirme amaçlı olarak girdim yazdım. isteyen alır istemeyen almaz.

    Kalitenin düştüğünü de matematiksel olarak şurada ıspatlayım size.

    2008 küresel krizinden öncesi ve sonrası olarak yazdım. Burada tofaştaki amaç krizden zarar görmeden çıkmak ve rekabet gücünü arttırmak. Tabi rekabet gücü artması ve krizden fabrikanın zarar görmemesi için 3000 kişinin işsiz kalması gerekti o dönem.. tabi maliyet düşünce kalite de düşüyor. 5 kişinin yapması gereken işi 3 kişiye ite kaka yaptırmaya çalışıyorlar. aşağıda rakamları verdim. kalitenin % kaç düştüğünü okuyanlar hesaplasın artık.

    Yıl: 2008 Tofaş Çalışan Sayısı: 9000
    Tofaş çalışma saati: (3 vardiya - 22.5 saat günlük)
    Üretim kapasitesi: 1024 Maksimum araç ( 2007-2008 rekoru)


    Yıl: 2011 Tofaş Çalışan sayısı:6000 (2008 e göre 3000 kişi az) (%33)
    Tofaş çalışma saati: (2 vardiya - 18 Saat günlük) (2008 e göre 4.5 saat az)
    Üretim kapasitesi: 1150
    minimum araç...

    KALİTE KAYBINI SİZ HESAPLAYIN...



    bu rakamlar çürütülmeden fıatı savunmanız temelsiz kalıyor arkadaşlar miş muş allahaşkına türkiyede satılıpta bilmem nerde hep kendi sınıfında (dikkat ederseniz her araba kendi sınıfını yarattıgı sloganı ile pazarlanıyor :) yılın otomobili seçilmemiş araba varmı bu propaganda çok tuttu yakında yılın patatesini tezgahlarda görmeye başlarmıyız diye düşünüyorum




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.