Şimdi Ara

Yeni Doblo Alacaklar DİKKAT !!!!!!!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
86
Cevap
1
Favori
53.501
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bundan bir süre önce 2010 Model Fiat Doblo Premio 1.6 Multijet araç aldım...
    Aracı aldığım günden bu güne kadar problemler ardı ardına geldi...
    Tv Reklamlarında yapılan reklamlara kanarak büyük heves ile aldığım aracımda problemler bugüne kadar bitmek bilmedi...
    En büyük sorun ile başlamak istiyorum...Aracımda bir çok Doblo'da olan 1.vitese zor geçme problemi mevcuttu..en çok kullanılan her 1.vitese aracı attığımda vitese geçmiyordu araç ancak bir kaç kez debrijayı pompaladıktan sonra araç 1.vitese geçiyordu..Başlarda araba yenidir açılır düzelir dedim aracım 14 bin kmye gelmesine rağmen düzelmedi ve daha rahatsız edici boyutlara ulaştı bu problem...Aracımı servise götürmeye karar verdim...Servise götürdüm aracımı servis evet problem var dedi..Şanzıman içindeki sekriman mı sekröman tam telafuz edemiyorum ismini dişlisinde problem var değişmesi gerek dediler...10 gün İtalya'dan parçanın gelmesini bekledim..Sonunda parça geldi ve aracımı servise götürdüm...2 gün kalacağını söylediler..Oldukça moralim bozuktu 14 bin kmde olan 2010 model aracımın şanzımanı indirilecekti...Neyse 2 gün geçti..Aracımı almaya gittim...Aracıma bindim ne göreyim problem hala aynı düzelmemiş...Ve problem bir problem daha doğurmuş...Aracımın debriyajına her basışımda TIK diye ses geliyor ve debriyaj zorlanıyordu...Tekrar aracımı servise götürdüm..Yeniden şanzımanı indirip kontrol edeceklerini söylediler...2010 Model 14.bindeki aracımın şanzımanı tekrar indi...ve hala aracım 7 gündür serivste...Arayıp aracın durumunu sorduğumda 'MÜHENDİS GELECEK. İTALYA'YA DURUMU BİLDİRDİK EMAİL BEKLİYORUZ' yani sorunu çözemiyorlar..Aracım hala orda...Mağrduriyetim hat safhada...
    Ayrıca aracı aldığım ilk günden bu yana arka kapıların zor açılması gibi problem var..Aracı aldığımda uzun yolda 80 km yi geçince sol ayna sallanmaya başlıyordu..Gittim servise garantiden değişti..Aracı ilk aldığım günden bu yana arka tarafındaki DOBLO yazılı siyah plasikte harelenmeler meydana gelmişti..Yine değişti...Aracımın arka tarafından davula vurur gibi ses geliyordu..servise gittim amatisörleri değişti...Buna benzer bir çok sorun...FİAT DOBLO'da sorunlar bitmek tükenmek bilmiyor..Verdiğiniz parayı hak etmiyor...Servis birşeyden anlamıyor...Sorunlar Çözülmüyor...sorunun çözülmesi için İTALYA'dan haber gelmesi bekleniyor ve daha bir sürü saçmalık ve müşteri mağduriyeti...

    YENİ FİAT DOBLO ALACAKLAR BUNLARI GÖZ ÖNÜNDE BULUNDURSUNLAR......







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Yeni Doblo Alacaklar Dikkat! Kronik Sorunlar ve Nelere Dikkat Etmelisiniz?

    Fiat Doblo, geniş iç mekanı ve uygun fiyatı ile popüler bir ticari araçtır. Ancak, bazı Doblo modelleri, özellikle 1.6 Multijet ve 1.3 Multijet motorlarına sahip olanlar, bilinen kronik sorunlar yaşayabilmektedir. Bu sorunlar, satın alma kararınızı etkileyebileceğinden, yeni bir Doblo almayı düşünüyorsanız dikkatli olmalısınız.

    Doblo 1.6 ve 1.3 Multijet Motorlarında Görülen Kronik Sorunlar:

    • Enjektör Arızaları: Bu, özellikle 1.6 Multijet motorlarda yaygın bir sorundur ve güç kaybı, duman atma ve motor arıza lambasının yanmasına neden olabilir.
    • Turbo Arızaları: Turbo, motorun performansını artırmaya yardımcı olur, ancak Doblo'larda turbo arızaları yaşanabilmektedir. Bu, güç kaybına ve artan yakıt tüketimine yol açabilir.
    • Çift Kütleli Volan Arızaları: Çift kütleli volan, motor titreşimlerini azaltır, ancak Doblo'larda bu parça da arızalanabilir. Bu, vites değiştirirken tıkırtı veya titreşimlere neden olabilir.
    • EGR Valfi Sorunları: EGR valfi, egzoz gazlarını tekrar motora yönlendirir ve emisyonları azaltır. Doblo'larda EGR valfi sorunları, motor performansının düşmesine ve artan yakıt tüketimine neden olabilir.
    • Dizel Partikül Filtresinin (DPF) Tıkanması: DPF, egzoz gazlarındaki partikülleri yakalar. Ancak, Doblo'larda DPF'ler zamanla tıkanabilir ve bu da güç kaybına ve artan yakıt tüketimine yol açabilir.

    Doblo Alırken Nelere Dikkat Etmelisiniz:

    • Kronik Sorunları Araştırın: Doblo modellerinde bilinen kronik sorunları araştırın ve bunların araçta olup olmadığını kontrol edin.
    • Araç Geçmişini İnceleyin: Aracın servis geçmişini inceleyerek, kronik sorunlar için önleyici bakım veya onarımlar yapılıp yapılmadığını kontrol edin.
    • Test Sürüşü Yapın: Test sürüşü sırasında, yukarıda belirtilen kronik sorunların herhangi bir belirtisini arayın.
    • Güvenilir Bir Bayiden Satın Alın: Güvenilir bir bayiden satın almak, aracın iyi durumda olduğundan emin olmanıza yardımcı olacaktır.
    • Garanti Kapsamını Kontrol Edin: Uzun bir garanti kapsamı, kronik sorunlar ortaya çıkarsa sizi maliyetlerden koruyabilir.

    Doblo modelleri, doğru araştırma ve önlemlerle güvenilir ve kullanışlı araçlar olabilir. Ancak, kronik sorunları göz önünde bulundurmak ve bunları önlemek veya yönetmek için adımlar atmak önemlidir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Dostum geçmiş olsun. Şahsen aracın orjinalliğinin bozulması konusunda hassas olduğum için bulunduğunuz durumun sinir bozucu olduğunu anlayabiliyorum.
    Araçlarımızda arka yan kapıların içeriden açılmaları, arka camların otomatiği, torpido kapağı, amortisör, yol bilgisayarı hataları, far suyu kapağı vs. gibi birçok hatalar bulunduğunu kabul etmeyecek yoktur.
    Tabi bu kronik (birçoğunda görülen) hataların garanti dahilinde giderildiğini de kabul etmek gerekir. örneğin turbo hortumu sorunlu araçlar geri çağrıldı değişti. Diğer arızalarıda talep edince gideriyorlar, garantide sorun yok yani.
    Aracınızın senkromeç sorununun genelinin kullanıcı hatası olduğunu bilseniz herhalde servisin sizi garanti dahiline almasına sevinirdiniz. (sizin hatanız olduğunu söylemiyorum elbette, geneli öyle diyorum)
    Acenteden sıfır aldığımız mazda minibüste aynı senkromeç sorunu olduğunda servis kesinlikle kullanıcı hatası dedi; ama açıp bakalım bile demediler, hiçç tereddütsüz kesin bir dille konuyu kapattılar. yaptıracaksan parasını verirsin.
    Bu bir tarafa, zaten karşılaştığın sorunların garantiden değişerek halledildiğini yazmışsın. Vites kutusunun 2. kere açılmasına hiç birşey demiyorum, sen haklısın. işçilik hatası bile olabilir ama uzaktan yorum yapmak doğru olmaz.
    Ancak aracın parasını haketmediğini söylemek de doğru değil. Şanzımandaki sorunun kronik olduğunu söyleyebiliyorsak yine ses çıkarmam, fakat senin kısmetine sorunlu çıktıysa da markaya mâletmek bana pek adil gelmiyor.
    Bak toyota yine araç geri çağırıyor, üstelik de en önemli pazarından amerikadan. demekki sorun olabiliyor ama sonradan halledebilme gücü de önemli, aracı alırken bu hizmet için de para ödüyoruz.
    Sorunlarının en kısa zamanda hallolmasını diliyorum, tekrar geçmiş olsun.
    Not: fiat müşteri hattını aradın mı? sürenin kısalmasını sağlayabilir, zira siz şikayet ettinizmi onlar da servisi sıkıştırıp "biran evvel halledin müşterinin işini" diyorlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akineton

    Dostum geçmiş olsun. Şahsen aracın orjinalliğinin bozulması konusunda hassas olduğum için bulunduğunuz durumun sinir bozucu olduğunu anlayabiliyorum.
    Araçlarımızda arka yan kapıların içeriden açılmaları, arka camların otomatiği, torpido kapağı, amortisör, yol bilgisayarı hataları, far suyu kapağı vs. gibi birçok hatalar bulunduğunu kabul etmeyecek yoktur.
    Tabi bu kronik (birçoğunda görülen) hataların garanti dahilinde giderildiğini de kabul etmek gerekir. örneğin turbo hortumu sorunlu araçlar geri çağrıldı değişti. Diğer arızalarıda talep edince gideriyorlar, garantide sorun yok yani.
    Aracınızın senkromeç sorununun genelinin kullanıcı hatası olduğunu bilseniz herhalde servisin sizi garanti dahiline almasına sevinirdiniz. (sizin hatanız olduğunu söylemiyorum elbette, geneli öyle diyorum)
    Acenteden sıfır aldığımız mazda minibüste aynı senkromeç sorunu olduğunda servis kesinlikle kullanıcı hatası dedi; ama açıp bakalım bile demediler, hiçç tereddütsüz kesin bir dille konuyu kapattılar. yaptıracaksan parasını verirsin.
    Bu bir tarafa, zaten karşılaştığın sorunların garantiden değişerek halledildiğini yazmışsın. Vites kutusunun 2. kere açılmasına hiç birşey demiyorum, sen haklısın. işçilik hatası bile olabilir ama uzaktan yorum yapmak doğru olmaz.
    Ancak aracın parasını haketmediğini söylemek de doğru değil. Şanzımandaki sorunun kronik olduğunu söyleyebiliyorsak yine ses çıkarmam, fakat senin kısmetine sorunlu çıktıysa da markaya mâletmek bana pek adil gelmiyor.
    Bak toyota yine araç geri çağırıyor, üstelik de en önemli pazarından amerikadan. demekki sorun olabiliyor ama sonradan halledebilme gücü de önemli, aracı alırken bu hizmet için de para ödüyoruz.
    Sorunlarının en kısa zamanda hallolmasını diliyorum, tekrar geçmiş olsun.
    Not: fiat müşteri hattını aradın mı? sürenin kısalmasını sağlayabilir, zira siz şikayet ettinizmi onlar da servisi sıkıştırıp "biran evvel halledin müşterinin işini" diyorlar


    Öncelikle ilgi alakan ve önerilerinize teşekkür ediyorum..Toyota v.b gibi markalar geri çağırıyor doğrudur ama Japonya'dan mühendis veya cevap gelmesini beklemiyorlardır herhalde...
    Şimdiye kadar bir çok sıfır araç değiştirdim..VW, Hyundai, Mitsubishi v.b Hiç birinde böyle büyük bir problem veya problemler yaşamadım..Kullanıcı hatası olsa yine parasını hak eder diyorum...
    Ama Şanzıman gibi büyük bir problem varsa üstelik aracı aldığınız 0 km den itibaren varsa, aracınızı servise alıp senkromeç deninip yanlış tanı konulup sorun çözülemiyor ve üzerine debriyajı bozuyorlarsa ve sorunu sonradan çözemiyorlarsa ben tabiki 15 gündür mağdur edilmiş bir müşteri olarak parasını hak etmiyor derim..sonuçta 2.el araç almıyoruz..0 KM araç alıyoruz..Parasını hak etmiyor deyimim bu yüzden...Üstelik bu konuda tek problemlli olan ben değilim..Yeni Fiat Doblo forum sayfasına girin bu sorunu yaşayanlara rastlayacaksınız..Bizzat benim tanıdığım bir kaç arkadaşım da bu sorun var..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gazeteci63

    quote:

    Orijinalden alıntı: Akineton

    Dostum geçmiş olsun. Şahsen aracın orjinalliğinin bozulması konusunda hassas olduğum için bulunduğunuz durumun sinir bozucu olduğunu anlayabiliyorum.
    Araçlarımızda arka yan kapıların içeriden açılmaları, arka camların otomatiği, torpido kapağı, amortisör, yol bilgisayarı hataları, far suyu kapağı vs. gibi birçok hatalar bulunduğunu kabul etmeyecek yoktur.
    Tabi bu kronik (birçoğunda görülen) hataların garanti dahilinde giderildiğini de kabul etmek gerekir. örneğin turbo hortumu sorunlu araçlar geri çağrıldı değişti. Diğer arızalarıda talep edince gideriyorlar, garantide sorun yok yani.
    Aracınızın senkromeç sorununun genelinin kullanıcı hatası olduğunu bilseniz herhalde servisin sizi garanti dahiline almasına sevinirdiniz. (sizin hatanız olduğunu söylemiyorum elbette, geneli öyle diyorum)
    Acenteden sıfır aldığımız mazda minibüste aynı senkromeç sorunu olduğunda servis kesinlikle kullanıcı hatası dedi; ama açıp bakalım bile demediler, hiçç tereddütsüz kesin bir dille konuyu kapattılar. yaptıracaksan parasını verirsin.
    Bu bir tarafa, zaten karşılaştığın sorunların garantiden değişerek halledildiğini yazmışsın. Vites kutusunun 2. kere açılmasına hiç birşey demiyorum, sen haklısın. işçilik hatası bile olabilir ama uzaktan yorum yapmak doğru olmaz.
    Ancak aracın parasını haketmediğini söylemek de doğru değil. Şanzımandaki sorunun kronik olduğunu söyleyebiliyorsak yine ses çıkarmam, fakat senin kısmetine sorunlu çıktıysa da markaya mâletmek bana pek adil gelmiyor.
    Bak toyota yine araç geri çağırıyor, üstelik de en önemli pazarından amerikadan. demekki sorun olabiliyor ama sonradan halledebilme gücü de önemli, aracı alırken bu hizmet için de para ödüyoruz.
    Sorunlarının en kısa zamanda hallolmasını diliyorum, tekrar geçmiş olsun.
    Not: fiat müşteri hattını aradın mı? sürenin kısalmasını sağlayabilir, zira siz şikayet ettinizmi onlar da servisi sıkıştırıp "biran evvel halledin müşterinin işini" diyorlar


    Öncelikle ilgi alakan ve önerilerinize teşekkür ediyorum..Toyota v.b gibi markalar geri çağırıyor doğrudur ama Japonya'dan mühendis veya cevap gelmesini beklemiyorlardır herhalde...
    Şimdiye kadar bir çok sıfır araç değiştirdim..VW, Hyundai, Mitsubishi v.b Hiç birinde böyle büyük bir problem veya problemler yaşamadım..Kullanıcı hatası olsa yine parasını hak eder diyorum...
    Ama Şanzıman gibi büyük bir problem varsa üstelik aracı aldığınız 0 km den itibaren varsa, aracınızı servise alıp senkromeç deninip yanlış tanı konulup sorun çözülemiyor ve üzerine debriyajı bozuyorlarsa ve sorunu sonradan çözemiyorlarsa ben tabiki 15 gündür mağdur edilmiş bir müşteri olarak parasını hak etmiyor derim..sonuçta 2.el araç almıyoruz..0 KM araç alıyoruz..Parasını hak etmiyor deyimim bu yüzden...Üstelik bu konuda tek problemlli olan ben değilim..Yeni Fiat Doblo forum sayfasına girin bu sorunu yaşayanlara rastlayacaksınız..Bizzat benim tanıdığım bir kaç arkadaşım da bu sorun var..

    Alıntıları Göster
    geçmiş olsun öncelikle aslında yeni doblo kullanıcıları memnun arabalarından inşallah sizinde en kısa zamanda sorununuz çözülür




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yok artık bitti

    geçmiş olsun öncelikle aslında yeni doblo kullanıcıları memnun arabalarından inşallah sizinde en kısa zamanda sorununuz çözülür


    inşallah çözülür ama daha da problem çıkarttılar araçta..Aslında sanki ilk gelen partide böyle bir sorun var..Çünkü ben Yeni Doblo'yu ilk alanlardanım..ve kendi memleketimde bu sorunu yaşayan bir den çok araç var ve o araçlar ilk alınanlar..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: baba63


    quote:

    Orijinalden alıntı: yok artık bitti

    geçmiş olsun öncelikle aslında yeni doblo kullanıcıları memnun arabalarından inşallah sizinde en kısa zamanda sorununuz çözülür


    inşallah çözülür ama daha da problem çıkarttılar araçta..Aslında sanki ilk gelen partide böyle bir sorun var..Çünkü ben Yeni Doblo'yu ilk alanlardanım..ve kendi memleketimde bu sorunu yaşayan bir den çok araç var ve o araçlar ilk alınanlar..

    Öncelikle Geçmiş Olsun Probleminiz İnş Düzelir...

    Aslında Yeni Çıkan Bir Aracı Almak Biraz Riskli Geliyor Bana Biraz Beklemek En Mantıklısı Sonuçta Araç Yeni Çıkmış Bazen Sorunlar Çıkabiliyor Malesef...

    Ama Sizin Başınıza Gelenler Gerçekten Büyük Sorunlar Biran Kendimi Sizin Yerinize Koydum ve Bu Bile Gerçekten Canımı Sıktı...Dediğim Gibi Probleminizin İnş En Kısa Zamanda Düzelir Sizde Arabanızla Mutlu Günler Geçirirsiniz...

    İyi Forumlar....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dogu-E


    quote:

    Orijinalden alıntı: baba63


    quote:

    Orijinalden alıntı: yok artık bitti

    geçmiş olsun öncelikle aslında yeni doblo kullanıcıları memnun arabalarından inşallah sizinde en kısa zamanda sorununuz çözülür


    inşallah çözülür ama daha da problem çıkarttılar araçta..Aslında sanki ilk gelen partide böyle bir sorun var..Çünkü ben Yeni Doblo'yu ilk alanlardanım..ve kendi memleketimde bu sorunu yaşayan bir den çok araç var ve o araçlar ilk alınanlar..

    Öncelikle Geçmiş Olsun Probleminiz İnş Düzelir...

    Aslında Yeni Çıkan Bir Aracı Almak Biraz Riskli Geliyor Bana Biraz Beklemek En Mantıklısı Sonuçta Araç Yeni Çıkmış Bazen Sorunlar Çıkabiliyor Malesef...

    Ama Sizin Başınıza Gelenler Gerçekten Büyük Sorunlar Biran Kendimi Sizin Yerinize Koydum ve Bu Bile Gerçekten Canımı Sıktı...Dediğim Gibi Probleminizin İnş En Kısa Zamanda Düzelir Sizde Arabanızla Mutlu Günler Geçirirsiniz...

    İyi Forumlar....



    Kesinlikle haklısınız yeni çıktığı gibi almamak gerek..bu konuda hata ettim...
    İyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gazeteci63

    quote:

    Orijinalden alıntı: Dogu-E


    quote:

    Orijinalden alıntı: baba63


    quote:

    Orijinalden alıntı: yok artık bitti

    geçmiş olsun öncelikle aslında yeni doblo kullanıcıları memnun arabalarından inşallah sizinde en kısa zamanda sorununuz çözülür


    inşallah çözülür ama daha da problem çıkarttılar araçta..Aslında sanki ilk gelen partide böyle bir sorun var..Çünkü ben Yeni Doblo'yu ilk alanlardanım..ve kendi memleketimde bu sorunu yaşayan bir den çok araç var ve o araçlar ilk alınanlar..

    Öncelikle Geçmiş Olsun Probleminiz İnş Düzelir...

    Aslında Yeni Çıkan Bir Aracı Almak Biraz Riskli Geliyor Bana Biraz Beklemek En Mantıklısı Sonuçta Araç Yeni Çıkmış Bazen Sorunlar Çıkabiliyor Malesef...

    Ama Sizin Başınıza Gelenler Gerçekten Büyük Sorunlar Biran Kendimi Sizin Yerinize Koydum ve Bu Bile Gerçekten Canımı Sıktı...Dediğim Gibi Probleminizin İnş En Kısa Zamanda Düzelir Sizde Arabanızla Mutlu Günler Geçirirsiniz...

    İyi Forumlar....



    Kesinlikle haklısınız yeni çıktığı gibi almamak gerek..bu konuda hata ettim...
    İyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim..

    Alıntıları Göster
    sn baba63
    vites sorunu bende de mevcut fazla takmıyorum ancak bana sanki gittiğiniz servis biraz beceriksizmiş gibi geldi ve üstelik italyadan parça bekliyoruz yok mühendis bekliyoruz demeleri kusura bakmayın ama çok aptalca,koskoca tofaşın elinde bi senkromeç yoksa kapatsınlar o fabrikayı hadi bravo punto yada 500 olsa anlarım üretimi italyada diye ama burda üretilen ve tabiri caizse peynir ekmek gibi satılan bi aracın parçasının yedek parça stoğunda olmamasına anlam veremiyorum.ayrıca serviste aracınızın fazla kalması servisin ihmali bence.siz en iyisi müşteri hizmetlerini arayıp yukardan aşağıya bi giydirin inanın iki güne kadar araç elinizde olur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ronin67777

    sn baba63
    vites sorunu bende de mevcut fazla takmıyorum ancak bana sanki gittiğiniz servis biraz beceriksizmiş gibi geldi ve üstelik italyadan parça bekliyoruz yok mühendis bekliyoruz demeleri kusura bakmayın ama çok aptalca,koskoca tofaşın elinde bi senkromeç yoksa kapatsınlar o fabrikayı hadi bravo punto yada 500 olsa anlarım üretimi italyada diye ama burda üretilen ve tabiri caizse peynir ekmek gibi satılan bi aracın parçasının yedek parça stoğunda olmamasına anlam veremiyorum.ayrıca serviste aracınızın fazla kalması servisin ihmali bence.siz en iyisi müşteri hizmetlerini arayıp yukardan aşağıya bi giydirin inanın iki güne kadar araç elinizde olur.



    senkromeç i ilk başta 15 gün bekledim.. o geldi değişti fakat sorun yine düzelmedi..sorun senkçromeçte değil...çözemiyorlar..ve hiç bir tatmin edici cevap veremiyorlar...İlk başlarda düzelir diye bekledim bende..sonra sorun oldukça rahatsız etmeye başladı beni..çünkü en çok kullanılan vites..4 5 6 gibi vitesler olsa problem olmazdı yine ama 1.vites..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gazeteci63

    quote:

    Orijinalden alıntı: ronin67777

    sn baba63
    vites sorunu bende de mevcut fazla takmıyorum ancak bana sanki gittiğiniz servis biraz beceriksizmiş gibi geldi ve üstelik italyadan parça bekliyoruz yok mühendis bekliyoruz demeleri kusura bakmayın ama çok aptalca,koskoca tofaşın elinde bi senkromeç yoksa kapatsınlar o fabrikayı hadi bravo punto yada 500 olsa anlarım üretimi italyada diye ama burda üretilen ve tabiri caizse peynir ekmek gibi satılan bi aracın parçasının yedek parça stoğunda olmamasına anlam veremiyorum.ayrıca serviste aracınızın fazla kalması servisin ihmali bence.siz en iyisi müşteri hizmetlerini arayıp yukardan aşağıya bi giydirin inanın iki güne kadar araç elinizde olur.



    senkromeç i ilk başta 15 gün bekledim.. o geldi değişti fakat sorun yine düzelmedi..sorun senkçromeçte değil...çözemiyorlar..ve hiç bir tatmin edici cevap veremiyorlar...İlk başlarda düzelir diye bekledim bende..sonra sorun oldukça rahatsız etmeye başladı beni..çünkü en çok kullanılan vites..4 5 6 gibi vitesler olsa problem olmazdı yine ama 1.vites..

    Alıntıları Göster
    ÖNCELIKLE GECMIS OLSUN SINIR BOZUCU BIR OLAY AMA SU BI GERCEK TUM MODELLERDE BOYLE DIYEBILIRIM BENDE ESKI KASA VAR AMA KAC KERE SERVISE GITTIM SORUNUMU COZDULER AMA ARTIK BENIM GITMEYE YUZUM YOK NETICEDE ALISTIM BOYLE KABULLENDIM AMA BIRDAHA KAMYONET MI ASLA YERLIMI ASLA BUYUK KONISMIYAYIM KAPIYA GETIRMEM




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HELGOD

    ÖNCELIKLE GECMIS OLSUN SINIR BOZUCU BIR OLAY AMA SU BI GERCEK TUM MODELLERDE BOYLE DIYEBILIRIM BENDE ESKI KASA VAR AMA KAC KERE SERVISE GITTIM SORUNUMU COZDULER AMA ARTIK BENIM GITMEYE YUZUM YOK NETICEDE ALISTIM BOYLE KABULLENDIM AMA BIRDAHA KAMYONET MI ASLA YERLIMI ASLA BUYUK KONISMIYAYIM KAPIYA GETIRMEM


    Size de geçmiş olsun..bende büyük konuşmayayım ama bir daha Fiat mı....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: baba63

    Bundan bir süre önce 2010 Model Fiat Doblo Premio 1.6 Multijet araç aldım...
    Aracı aldığım günden bu güne kadar problemler ardı ardına geldi...
    Tv Reklamlarında yapılan reklamlara kanarak büyük heves ile aldığım aracımda problemler bugüne kadar bitmek bilmedi...
    En büyük sorun ile başlamak istiyorum...Aracımda bir çok Doblo'da olan 1.vitese zor geçme problemi mevcuttu..en çok kullanılan her 1.vitese aracı attığımda vitese geçmiyordu araç ancak bir kaç kez debrijayı pompaladıktan sonra araç 1.vitese geçiyordu..Başlarda araba yenidir açılır düzelir dedim aracım 14 bin kmye gelmesine rağmen düzelmedi ve daha rahatsız edici boyutlara ulaştı bu problem...Aracımı servise götürmeye karar verdim...Servise götürdüm aracımı servis evet problem var dedi..Şanzıman içindeki sekriman mı sekröman tam telafuz edemiyorum ismini dişlisinde problem var değişmesi gerek dediler...10 gün İtalya'dan parçanın gelmesini bekledim..Sonunda parça geldi ve aracımı servise götürdüm...2 gün kalacağını söylediler..Oldukça moralim bozuktu 14 bin kmde olan 2010 model aracımın şanzımanı indirilecekti...Neyse 2 gün geçti..Aracımı almaya gittim...Aracıma bindim ne göreyim problem hala aynı düzelmemiş...Ve problem bir problem daha doğurmuş...Aracımın debriyajına her basışımda TIK diye ses geliyor ve debriyaj zorlanıyordu...Tekrar aracımı servise götürdüm..Yeniden şanzımanı indirip kontrol edeceklerini söylediler...2010 Model 14.bindeki aracımın şanzımanı tekrar indi...ve hala aracım 7 gündür serivste...Arayıp aracın durumunu sorduğumda 'MÜHENDİS GELECEK. İTALYA'YA DURUMU BİLDİRDİK EMAİL BEKLİYORUZ' yani sorunu çözemiyorlar..Aracım hala orda...Mağrduriyetim hat safhada...
    Ayrıca aracı aldığım ilk günden bu yana arka kapıların zor açılması gibi problem var..Aracı aldığımda uzun yolda 80 km yi geçince sol ayna sallanmaya başlıyordu..Gittim servise garantiden değişti..Aracı ilk aldığım günden bu yana arka tarafındaki DOBLO yazılı siyah plasikte harelenmeler meydana gelmişti..Yine değişti...Aracımın arka tarafından davula vurur gibi ses geliyordu..servise gittim amatisörleri değişti...Buna benzer bir çok sorun...FİAT DOBLO'da sorunlar bitmek tükenmek bilmiyor..Verdiğiniz parayı hak etmiyor...Servis birşeyden anlamıyor...Sorunlar Çözülmüyor...sorunun çözülmesi için İTALYA'dan haber gelmesi bekleniyor ve daha bir sürü saçmalık ve müşteri mağduriyeti...

    YENİ FİAT DOBLO ALACAKLAR BUNLARI GÖZ ÖNÜNDE BULUNDURSUNLAR......

    amortisörler mi değişti ?? araba kasislere çok sert düşüo lıkırtı gelio diğer arkadaşlara da sormuştum onlarda aynı şeyleri sölediler amorsitörler değişince ses kesildi mi ??




  • quote:

    Orijinalden alıntı: baba63

    Bundan bir süre önce 2010 Model Fiat Doblo Premio 1.6 Multijet araç aldım...
    Aracı aldığım günden bu güne kadar problemler ardı ardına geldi...
    Tv Reklamlarında yapılan reklamlara kanarak büyük heves ile aldığım aracımda problemler bugüne kadar bitmek bilmedi...
    En büyük sorun ile başlamak istiyorum...Aracımda bir çok Doblo'da olan 1.vitese zor geçme problemi mevcuttu..en çok kullanılan her 1.vitese aracı attığımda vitese geçmiyordu araç ancak bir kaç kez debrijayı pompaladıktan sonra araç 1.vitese geçiyordu..Başlarda araba yenidir açılır düzelir dedim aracım 14 bin kmye gelmesine rağmen düzelmedi ve daha rahatsız edici boyutlara ulaştı bu problem...Aracımı servise götürmeye karar verdim...Servise götürdüm aracımı servis evet problem var dedi..Şanzıman içindeki sekriman mı sekröman tam telafuz edemiyorum ismini dişlisinde problem var değişmesi gerek dediler...10 gün İtalya'dan parçanın gelmesini bekledim..Sonunda parça geldi ve aracımı servise götürdüm...2 gün kalacağını söylediler..Oldukça moralim bozuktu 14 bin kmde olan 2010 model aracımın şanzımanı indirilecekti...Neyse 2 gün geçti..Aracımı almaya gittim...Aracıma bindim ne göreyim problem hala aynı düzelmemiş...Ve problem bir problem daha doğurmuş...Aracımın debriyajına her basışımda TIK diye ses geliyor ve debriyaj zorlanıyordu...Tekrar aracımı servise götürdüm..Yeniden şanzımanı indirip kontrol edeceklerini söylediler...2010 Model 14.bindeki aracımın şanzımanı tekrar indi...ve hala aracım 7 gündür serivste...Arayıp aracın durumunu sorduğumda 'MÜHENDİS GELECEK. İTALYA'YA DURUMU BİLDİRDİK EMAİL BEKLİYORUZ' yani sorunu çözemiyorlar..Aracım hala orda...Mağrduriyetim hat safhada...
    Ayrıca aracı aldığım ilk günden bu yana arka kapıların zor açılması gibi problem var..Aracı aldığımda uzun yolda 80 km yi geçince sol ayna sallanmaya başlıyordu..Gittim servise garantiden değişti..Aracı ilk aldığım günden bu yana arka tarafındaki DOBLO yazılı siyah plasikte harelenmeler meydana gelmişti..Yine değişti...Aracımın arka tarafından davula vurur gibi ses geliyordu..servise gittim amatisörleri değişti...Buna benzer bir çok sorun...FİAT DOBLO'da sorunlar bitmek tükenmek bilmiyor..Verdiğiniz parayı hak etmiyor...Servis birşeyden anlamıyor...Sorunlar Çözülmüyor...sorunun çözülmesi için İTALYA'dan haber gelmesi bekleniyor ve daha bir sürü saçmalık ve müşteri mağduriyeti...

    YENİ FİAT DOBLO ALACAKLAR BUNLARI GÖZ ÖNÜNDE BULUNDURSUNLAR......


    Dostum % 80' ı Türk malı Türk tasarımı olan, Türkiyede üretilip dünyaya dağıtılan bir malın italyayla alakası falan olmaz, sizin servis işgüzarlık yapmış, müşteri hizmetlerini arayıp muhatap olacağınız kişilerin seviyesini yükseltirsenizz sorun geçer. arka kapıların mekanizma sorunu ve silgi kirlenmesi sebebiyle cam otomatiğinin kumandadan bazen işlemezlik göstermesi dışında sorun yok. Oda yeni tip kapı mekanizmalarıyla aşılan bir sorun zaten... geri kalanında keyfi zevki yüksek bir araç.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: clock

    quote:

    Orijinalden alıntı: baba63

    Bundan bir süre önce 2010 Model Fiat Doblo Premio 1.6 Multijet araç aldım...
    Aracı aldığım günden bu güne kadar problemler ardı ardına geldi...
    Tv Reklamlarında yapılan reklamlara kanarak büyük heves ile aldığım aracımda problemler bugüne kadar bitmek bilmedi...
    En büyük sorun ile başlamak istiyorum...Aracımda bir çok Doblo'da olan 1.vitese zor geçme problemi mevcuttu..en çok kullanılan her 1.vitese aracı attığımda vitese geçmiyordu araç ancak bir kaç kez debrijayı pompaladıktan sonra araç 1.vitese geçiyordu..Başlarda araba yenidir açılır düzelir dedim aracım 14 bin kmye gelmesine rağmen düzelmedi ve daha rahatsız edici boyutlara ulaştı bu problem...Aracımı servise götürmeye karar verdim...Servise götürdüm aracımı servis evet problem var dedi..Şanzıman içindeki sekriman mı sekröman tam telafuz edemiyorum ismini dişlisinde problem var değişmesi gerek dediler...10 gün İtalya'dan parçanın gelmesini bekledim..Sonunda parça geldi ve aracımı servise götürdüm...2 gün kalacağını söylediler..Oldukça moralim bozuktu 14 bin kmde olan 2010 model aracımın şanzımanı indirilecekti...Neyse 2 gün geçti..Aracımı almaya gittim...Aracıma bindim ne göreyim problem hala aynı düzelmemiş...Ve problem bir problem daha doğurmuş...Aracımın debriyajına her basışımda TIK diye ses geliyor ve debriyaj zorlanıyordu...Tekrar aracımı servise götürdüm..Yeniden şanzımanı indirip kontrol edeceklerini söylediler...2010 Model 14.bindeki aracımın şanzımanı tekrar indi...ve hala aracım 7 gündür serivste...Arayıp aracın durumunu sorduğumda 'MÜHENDİS GELECEK. İTALYA'YA DURUMU BİLDİRDİK EMAİL BEKLİYORUZ' yani sorunu çözemiyorlar..Aracım hala orda...Mağrduriyetim hat safhada...
    Ayrıca aracı aldığım ilk günden bu yana arka kapıların zor açılması gibi problem var..Aracı aldığımda uzun yolda 80 km yi geçince sol ayna sallanmaya başlıyordu..Gittim servise garantiden değişti..Aracı ilk aldığım günden bu yana arka tarafındaki DOBLO yazılı siyah plasikte harelenmeler meydana gelmişti..Yine değişti...Aracımın arka tarafından davula vurur gibi ses geliyordu..servise gittim amatisörleri değişti...Buna benzer bir çok sorun...FİAT DOBLO'da sorunlar bitmek tükenmek bilmiyor..Verdiğiniz parayı hak etmiyor...Servis birşeyden anlamıyor...Sorunlar Çözülmüyor...sorunun çözülmesi için İTALYA'dan haber gelmesi bekleniyor ve daha bir sürü saçmalık ve müşteri mağduriyeti...

    YENİ FİAT DOBLO ALACAKLAR BUNLARI GÖZ ÖNÜNDE BULUNDURSUNLAR......


    Dostum % 80' ı Türk malı Türk tasarımı olan, Türkiyede üretilip dünyaya dağıtılan bir malın italyayla alakası falan olmaz, sizin servis işgüzarlık yapmış, müşteri hizmetlerini arayıp muhatap olacağınız kişilerin seviyesini yükseltirsenizz sorun geçer. arka kapıların mekanizma sorunu ve silgi kirlenmesi sebebiyle cam otomatiğinin kumandadan bazen işlemezlik göstermesi dışında sorun yok. Oda yeni tip kapı mekanizmalarıyla aşılan bir sorun zaten... geri kalanında keyfi zevki yüksek bir araç.
    Tofaş ta çalışmış birisi olarak kesinlikle söylüyorum ben yeni dobloyu asla almam. Üretim koşullarından dolayı aşırı kalitesiz çıkıyor arabalar. Hatta yeni doblo üretim bantında çalışmış birisi olarak tekrar söylüyorum aman deyim. 30 - 40 bin verip yeni dobloya bineceksiniz ama bunu üreten fabrika sizin verdiğiniz paraya değer vermeyecek tek amacı daha fazla üretmek olan bir fabrika... şu gerçekleri söylüyorum.. yukarıda bir kilit örneği var. mesela fabrikada farı takan kişinin üretim zamanı kısa verilmiş. adam farı takmaya yetiştiremiyor. sonra bu 30 bin verdiğiniz araba banttan farsız çıkıyor.. araba size farsız mı geliyor hayır. işte olay burada başlıyor. farın takılması için tamponun söülmesi gerekli ve fabrika içindeki tamirciler devreye giriyor. tamponu orasından burasından çekip kanırtarak o farı bi şekilde oraya sokuyor. tabiki tampon deforme oluyor, tırnağı kırılıyor vs. vs. Sonra arabayı siz teslim aldıktan sonra orasından burasından ses geliyor. ıvır zıvır birsürü şey işte. yada üretim süresi kısa olduğu için 5 somun takılması gereken yere 4 somun takılıyor gibi bunun gibi birsürü hata işte. bilmenizi isterim. yok yinede alıcam derseniz siz bilirsiniz....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: osmanweb16

    Tofaş ta çalışmış birisi olarak kesinlikle söylüyorum ben yeni dobloyu asla almam. Üretim koşullarından dolayı aşırı kalitesiz çıkıyor arabalar. Hatta yeni doblo üretim bantında çalışmış birisi olarak tekrar söylüyorum aman deyim. 30 - 40 bin verip yeni dobloya bineceksiniz ama bunu üreten fabrika sizin verdiğiniz paraya değer vermeyecek tek amacı daha fazla üretmek olan bir fabrika... şu gerçekleri söylüyorum.. yukarıda bir kilit örneği var. mesela fabrikada farı takan kişinin üretim zamanı kısa verilmiş. adam farı takmaya yetiştiremiyor. sonra bu 30 bin verdiğiniz araba banttan farsız çıkıyor.. araba size farsız mı geliyor hayır. işte olay burada başlıyor. farın takılması için tamponun söülmesi gerekli ve fabrika içindeki tamirciler devreye giriyor. tamponu orasından burasından çekip kanırtarak o farı bi şekilde oraya sokuyor. tabiki tampon deforme oluyor, tırnağı kırılıyor vs. vs. Sonra arabayı siz teslim aldıktan sonra orasından burasından ses geliyor. ıvır zıvır birsürü şey işte. yada üretim süresi kısa olduğu için 5 somun takılması gereken yere 4 somun takılıyor gibi bunun gibi birsürü hata işte. bilmenizi isterim. yok yinede alıcam derseniz siz bilirsiniz....

    Alıntıları Göster
    osmanweb16

    ya bukadar saçma bişey olabilirmi harbiden nasıl böyle saçma yazılar yazıyorsunuz bu yazıyı yazan ya karalamak için boş boş konuşuyor yada tofaş bunu kovdu işten attı kendnce tofaşı karalamak istiyor bu kadar basit bunun arkasında koskoca fiat var böyle birşey olmaz lütfen komik durumlara düşmeyin




  • quote:

    Orijinalden alıntı: diabate

    osmanweb16

    ya bukadar saçma bişey olabilirmi harbiden nasıl böyle saçma yazılar yazıyorsunuz bu yazıyı yazan ya karalamak için boş boş konuşuyor yada tofaş bunu kovdu işten attı kendnce tofaşı karalamak istiyor bu kadar basit bunun arkasında koskoca fiat var böyle birşey olmaz lütfen komik durumlara düşmeyin

    Alıntıları Göster
    helgod peki ne gibi sorunlar yaşadınız

    bizde şuan iki tane var bi premio birde cargo biri 92 binde biri 137 binde ikisindede maşallah tık yok bence biraz kullanmayada bağlı bazıları arabalara ne çile çektiriyorlar bi bilseniz araba kullanmak öyle yolda gitmekle olmaz tabi herkez içinde değil bazen arabadada sorun olabilir




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kellerman43


    quote:

    Orijinalden alıntı: baba63

    Bundan bir süre önce 2010 Model Fiat Doblo Premio 1.6 Multijet araç aldım...
    Aracı aldığım günden bu güne kadar problemler ardı ardına geldi...
    Tv Reklamlarında yapılan reklamlara kanarak büyük heves ile aldığım aracımda problemler bugüne kadar bitmek bilmedi...
    En büyük sorun ile başlamak istiyorum...Aracımda bir çok Doblo'da olan 1.vitese zor geçme problemi mevcuttu..en çok kullanılan her 1.vitese aracı attığımda vitese geçmiyordu araç ancak bir kaç kez debrijayı pompaladıktan sonra araç 1.vitese geçiyordu..Başlarda araba yenidir açılır düzelir dedim aracım 14 bin kmye gelmesine rağmen düzelmedi ve daha rahatsız edici boyutlara ulaştı bu problem...Aracımı servise götürmeye karar verdim...Servise götürdüm aracımı servis evet problem var dedi..Şanzıman içindeki sekriman mı sekröman tam telafuz edemiyorum ismini dişlisinde problem var değişmesi gerek dediler...10 gün İtalya'dan parçanın gelmesini bekledim..Sonunda parça geldi ve aracımı servise götürdüm...2 gün kalacağını söylediler..Oldukça moralim bozuktu 14 bin kmde olan 2010 model aracımın şanzımanı indirilecekti...Neyse 2 gün geçti..Aracımı almaya gittim...Aracıma bindim ne göreyim problem hala aynı düzelmemiş...Ve problem bir problem daha doğurmuş...Aracımın debriyajına her basışımda TIK diye ses geliyor ve debriyaj zorlanıyordu...Tekrar aracımı servise götürdüm..Yeniden şanzımanı indirip kontrol edeceklerini söylediler...2010 Model 14.bindeki aracımın şanzımanı tekrar indi...ve hala aracım 7 gündür serivste...Arayıp aracın durumunu sorduğumda 'MÜHENDİS GELECEK. İTALYA'YA DURUMU BİLDİRDİK EMAİL BEKLİYORUZ' yani sorunu çözemiyorlar..Aracım hala orda...Mağrduriyetim hat safhada...
    Ayrıca aracı aldığım ilk günden bu yana arka kapıların zor açılması gibi problem var..Aracı aldığımda uzun yolda 80 km yi geçince sol ayna sallanmaya başlıyordu..Gittim servise garantiden değişti..Aracı ilk aldığım günden bu yana arka tarafındaki DOBLO yazılı siyah plasikte harelenmeler meydana gelmişti..Yine değişti...Aracımın arka tarafından davula vurur gibi ses geliyordu..servise gittim amatisörleri değişti...Buna benzer bir çok sorun...FİAT DOBLO'da sorunlar bitmek tükenmek bilmiyor..Verdiğiniz parayı hak etmiyor...Servis birşeyden anlamıyor...Sorunlar Çözülmüyor...sorunun çözülmesi için İTALYA'dan haber gelmesi bekleniyor ve daha bir sürü saçmalık ve müşteri mağduriyeti...

    YENİ FİAT DOBLO ALACAKLAR BUNLARI GÖZ ÖNÜNDE BULUNDURSUNLAR......

    amortisörler mi değişti ?? araba kasislere çok sert düşüo lıkırtı gelio diğer arkadaşlara da sormuştum onlarda aynı şeyleri sölediler amorsitörler değişince ses kesildi mi ??



    Evet ses kesildi ama amatisörle birlikte tablalarda değişti..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: clock


    quote:

    Orijinalden alıntı: baba63

    Bundan bir süre önce 2010 Model Fiat Doblo Premio 1.6 Multijet araç aldım...
    Aracı aldığım günden bu güne kadar problemler ardı ardına geldi...
    Tv Reklamlarında yapılan reklamlara kanarak büyük heves ile aldığım aracımda problemler bugüne kadar bitmek bilmedi...
    En büyük sorun ile başlamak istiyorum...Aracımda bir çok Doblo'da olan 1.vitese zor geçme problemi mevcuttu..en çok kullanılan her 1.vitese aracı attığımda vitese geçmiyordu araç ancak bir kaç kez debrijayı pompaladıktan sonra araç 1.vitese geçiyordu..Başlarda araba yenidir açılır düzelir dedim aracım 14 bin kmye gelmesine rağmen düzelmedi ve daha rahatsız edici boyutlara ulaştı bu problem...Aracımı servise götürmeye karar verdim...Servise götürdüm aracımı servis evet problem var dedi..Şanzıman içindeki sekriman mı sekröman tam telafuz edemiyorum ismini dişlisinde problem var değişmesi gerek dediler...10 gün İtalya'dan parçanın gelmesini bekledim..Sonunda parça geldi ve aracımı servise götürdüm...2 gün kalacağını söylediler..Oldukça moralim bozuktu 14 bin kmde olan 2010 model aracımın şanzımanı indirilecekti...Neyse 2 gün geçti..Aracımı almaya gittim...Aracıma bindim ne göreyim problem hala aynı düzelmemiş...Ve problem bir problem daha doğurmuş...Aracımın debriyajına her basışımda TIK diye ses geliyor ve debriyaj zorlanıyordu...Tekrar aracımı servise götürdüm..Yeniden şanzımanı indirip kontrol edeceklerini söylediler...2010 Model 14.bindeki aracımın şanzımanı tekrar indi...ve hala aracım 7 gündür serivste...Arayıp aracın durumunu sorduğumda 'MÜHENDİS GELECEK. İTALYA'YA DURUMU BİLDİRDİK EMAİL BEKLİYORUZ' yani sorunu çözemiyorlar..Aracım hala orda...Mağrduriyetim hat safhada...
    Ayrıca aracı aldığım ilk günden bu yana arka kapıların zor açılması gibi problem var..Aracı aldığımda uzun yolda 80 km yi geçince sol ayna sallanmaya başlıyordu..Gittim servise garantiden değişti..Aracı ilk aldığım günden bu yana arka tarafındaki DOBLO yazılı siyah plasikte harelenmeler meydana gelmişti..Yine değişti...Aracımın arka tarafından davula vurur gibi ses geliyordu..servise gittim amatisörleri değişti...Buna benzer bir çok sorun...FİAT DOBLO'da sorunlar bitmek tükenmek bilmiyor..Verdiğiniz parayı hak etmiyor...Servis birşeyden anlamıyor...Sorunlar Çözülmüyor...sorunun çözülmesi için İTALYA'dan haber gelmesi bekleniyor ve daha bir sürü saçmalık ve müşteri mağduriyeti...

    YENİ FİAT DOBLO ALACAKLAR BUNLARI GÖZ ÖNÜNDE BULUNDURSUNLAR......


    Dostum % 80' ı Türk malı Türk tasarımı olan, Türkiyede üretilip dünyaya dağıtılan bir malın italyayla alakası falan olmaz, sizin servis işgüzarlık yapmış, müşteri hizmetlerini arayıp muhatap olacağınız kişilerin seviyesini yükseltirsenizz sorun geçer. arka kapıların mekanizma sorunu ve silgi kirlenmesi sebebiyle cam otomatiğinin kumandadan bazen işlemezlik göstermesi dışında sorun yok. Oda yeni tip kapı mekanizmalarıyla aşılan bir sorun zaten... geri kalanında keyfi zevki yüksek bir araç.


    Bazılarında var bazılarında yok..özellikle ilk alınanlarda bu problem var sanırım...insanda zevk falan bırakmadı Doblo...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yok artık bitti

    osmanweb16

    ya bukadar saçma bişey olabilirmi harbiden nasıl böyle saçma yazılar yazıyorsunuz bu yazıyı yazan ya karalamak için boş boş konuşuyor yada tofaş bunu kovdu işten attı kendnce tofaşı karalamak istiyor bu kadar basit bunun arkasında koskoca fiat var böyle birşey olmaz lütfen komik durumlara düşmeyin

    Dostum sendeki zihniyeti anlayamadım. Elince tofaş kağıtları var galiba. Ben olanı yazdım ki fabrikada da kime sorsan aynı şeyi söyler. illaki video mu çekip koyalım buraya. Ayrıca tofaş kovmadı kendim 2 kat fazla maaş veren bir işe girdim. neyin ne olduğunu biraz öğren öyle yorum yaz. Çokta umrumda sanki tofaş araba satmış yada satmamış. ben forumda gördüm konuyu ve girip yazmak istedim. isteyen alır istemeyen almaz. ama sendeki bu gerginliği anlayamadım bana karşı. tofaşta formen filansın galiba. BU ARADA BÜTÜN MESAJLARINI OKUDUM DA FİATIN AVUKATI KESİLMİŞSİN FORUMDA BAŞKA BİR MESAJIN YOK FİATA YORUM YAPANLARI KÖTÜLEMEKTEN BAŞKA. HAYIRDIR TOFAŞ IN AJANI MISIN NESİN SEN??? :)))



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi osmanweb16 -- 10 Şubat 2011; 5:30:33 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: osmanweb16

    quote:

    Orijinalden alıntı: yok artık bitti

    osmanweb16

    ya bukadar saçma bişey olabilirmi harbiden nasıl böyle saçma yazılar yazıyorsunuz bu yazıyı yazan ya karalamak için boş boş konuşuyor yada tofaş bunu kovdu işten attı kendnce tofaşı karalamak istiyor bu kadar basit bunun arkasında koskoca fiat var böyle birşey olmaz lütfen komik durumlara düşmeyin

    Dostum sendeki zihniyeti anlayamadım. Elince tofaş kağıtları var galiba. Ben olanı yazdım ki fabrikada da kime sorsan aynı şeyi söyler. illaki video mu çekip koyalım buraya. Ayrıca tofaş kovmadı kendim 2 kat fazla maaş veren bir işe girdim. neyin ne olduğunu biraz öğren öyle yorum yaz. Çokta umrumda sanki tofaş araba satmış yada satmamış. ben forumda gördüm konuyu ve girip yazmak istedim. isteyen alır istemeyen almaz. ama sendeki bu gerginliği anlayamadım bana karşı. tofaşta formen filansın galiba. BU ARADA BÜTÜN MESAJLARINI OKUDUM DA FİATIN AVUKATI KESİLMİŞSİN FORUMDA BAŞKA BİR MESAJIN YOK FİATA YORUM YAPANLARI KÖTÜLEMEKTEN BAŞKA. HAYIRDIR TOFAŞ IN AJANI MISIN NESİN SEN??? :)))

    bakın ben ajan filan değilim ama böyle karalmak için yazılınca kızıyorum sizin o kötü deiğibniz üretim yapılan tofaş fabrikası en iyi fabrika seçildi yani boşu boşuna karlamayın nedense bazı kişilerde tofaşı karalamak için can atıyor ben ona kızıyorum formen filan değilm ama otomotiv okudum inşallah olucam
    zaten resimde herşeyi anlatıyor siz bu sözünüzle tofaşı değil tüm çalışanlarıda karalıyorunuz




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.