Şimdi Ara

Yeni Dacia Sandero Stepway, Euro NCAP'ten 2 yıldız aldı (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
93
Cevap
2
Favori
8.597
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
33 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • marka farketmeksizin çoğu insanın yıldızlardan çarpışma testlerinden haberi bile yok, olsa da umursamaz, fiyatlara yürütme maliyetlerine bakar, güvenlik önemli görülse 20-30 yıllık tenekeler yollarda cirit atmazdı. kader deriz geçeriz.

    10 bin euroluk araba için kalite ve güvenlik bu kadar olur normal karşılarsın ama burda reno fiyatına alınca beklentimiz yüksek oluyor.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bloodin

    Suzuki'nin kimse yüzüne bile bakmaz, Swift örneğin bu bahsedilen elektronik destek ve teknolojilerin hepsine baz pakette dahi sahip. Güvenlik konusunda Swift'in boşu, Polo'nun dolusundan bile daha dolu ama tabi ki Polo'nun malzeme kalitesi, bagaj hacmi vs daha iyidir. Hele ki Swift'in bagaj hacmi çok yetersiz, 250 litre civarı (Polo'da 350 litre), Swift bu konuda da iyi olsa zaten Hybrid olması ve 900 kg olması sayesinde çok az yakıyor, tam alınacak araç olur.
    Hocam showroomda swifte baktım baz donanımda bir sürü özellik vardı ama arka camlar çevirmeliydi gerçekten yazık olmuş arabaya çoğu kişi için almama sebebi yani böyle bir rezillik.Clio gibi bomboş bi arabada değil başka yerlerden kısılıp elektrikli cam koyulabilirdi.Ayrıca malzeme kalitesi rezalet hocam poloya göre 2015 polodan inip ona binince a sınıfı arabaya binmiş adeta sınıf düşmüş gibi hissediyorsun malzeme kalitesi olarak içeride plastikler plastik sandalye plastiği gibiydi resmen vurunca boş şişe gibi ses çıkıyordu malzemelerden.Özellik bol malzeme kalitesi yok araçta.Vitaraya bindim onda bile bazı trimlerin kalitesi polo kadar olamamış.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-041FF024C -- 15 Nisan 2021; 23:54:29 >




  • Evet işte malesef, bir şeyleri düzeltirken bir yerlerden de kısıyorlar...


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yeni Dacia Sandero Stepway, Euro NCAP'ten 2 yıldız aldı
  • yc#1 kullanıcısına yanıt

    Teşekkürler bilgi için.


    Belli oluyor birşeylerin low olduğu...


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Renault'un kalitesi belli, onun yan sanayisi Dacia'dan ne bekliyorsunuz ki? Araç hiç bir kazaya karışmadan bile 5 yılda dökülüp gidiyor. Verilen paraya yazık hele şu Duster tam bir traktör, direksiyonu kol kasını, debriyajı sol bacağı çalıştırıp araç sürerken pert olup gece horul horul uyursunuz"TENEKEDEN TEYYARE, SELAM SÖYLE O YARE"

  • quote:

    Orijinalden alıntı: andires42

    Bu videoda en çok Linea'ya sinirlendim tam bir öküz.

  • 150-200 bin verip alanlar düşünsün.

  • Görünüş güzel, ama sonuçta Dacia

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Arabada 3 kişi olsa biri kesin ölüyor oranlara göre

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • ne kadar ekmek o kadar köfte..

  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    Bu araba yeni clio ile aynı platform değil miydi ? Biri segmentinin en güvenli aracı seçilecek kadar yüksek puanla 5 yıldız alırken bu neden böyle bi sonuç alıyor?

    Renault ile dacia arasındaki makas bu kadar açık demek. Önceki kasalarında clio yine 5 yıldız almıştı ama sandero 2000 yılından kalma platformla 4 yıldız alabilmişti.

    Fark çok açılmış...

    Yalnız Clio 2019 da girdi, Sandero 2021'de.

  • Euro Cup 2002'den 5 yıldız almamış, kol dayaması, koltuk ısıtması, dijital çift bölge kliması, hız sabitleyicisi olmayan araca eşimi çocuğumu bindirmem abi.


    Neyse ki eşim çocuğum yok böyle şeylerle uğraşmıyom.Yeni Dacia Sandero Stepway, Euro NCAP'ten 2 yıldız aldı 

  • euro ncap testi birşey değil gözümde bir değeri yok zaten hakkında dolanan şaibeler yüzünden bana göre güvenilirliğide yok ben daha çok yüksek hızda yapılan ihss testlerini takip ediyorum onlar daha gerçekçi sonuçlar veriyor.

  • arkadaş bugün 2017 modelini aldı. onun yıldızı daha fazla herhalde Yeni Dacia Sandero Stepway, Euro NCAP'ten 2 yıldız aldı 

  • Yetişkin yolcu koruması %70.. vay anam vay.

    Bu oran poloda %96.. diğer b segment 208 vs de de buna yakın oranlar varken.. dacia sözde yeni platformuna rağmen resmen çuvallamış.

    Pole direk testte B - C sütunu içler acısı halde.. yazık

    1:25 den itibaren..





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pbmax -- 17 Nisan 2021; 5:24:33 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cricet C kullanıcısına yanıt

    Ne fark edecek ?


    Arada 10 yıl yok.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    Ne fark edecek ?


    Arada 10 yıl yok.

    Fark büyük olabilir, eski teste 64 km/s ile çarpıştırıyorlar, yeni testte 100 km/s ile. Burada Dacia yı savunmuyorum ama 2020'den önce test girmiş araçların puanları ile karşılaştırma doğru değil bence. Mesela corsa 2019 yılında yetişkin korumasında%84 almış, şimdi girse o da 70-75 arası alacak belki. Kaldı ki ülkemiz için bu testler çok geçerli değil, testlere full güvelik doanımları ile giriyor arabalar, TR'ye gelen çoğu B segmentte perde hava yastığı bile olmuyor.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cricet -- 17 Nisan 2021; 12:24:0 >
  • V4LKyR V kullanıcısına yanıt

    Doğan şahin dediğin araçlarla bu bir mi birader ya?

  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.