Şimdi Ara

Yeni Clio 29.490TL ile Ekim’de satışa sunuluyor! (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
149
Cevap
4
Favori
7.936
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: kkvan

    Benzinli dizel farkı tam 8.000 TL. İnanılmaz bir durum gerçekten.

    Gercekten fiyat cok yuksek benzin ile dizel arasinda

    Polo 1.2 70 PS Trendline 29.900
    Polo 1.4 85 PS Comfortline 33.400
    Polo 1.4 85 PS Tiptr. DSG Comfortline 38.800
    Polo 1.4 85 PS Pulse 36.500
    Polo 1.2 TDI 75 PS Trendline 38.200
    Polo 1.6 TDI 90 PS Comfortline 41.300

    Hocam iyi hoş adamsın tanımasamda seviyorum yazılarını ama cidden artık vw dışındakileri tu kaka yapmayı bırak lütfen. Herşey pazara göre gidiyor yukarıdaki örnekte olduğu gibi. Özellikle vw en az yakan dizel otomatik dedinya orada ben bile insaf dedim. Anlaşılan sen daha Edc + dCi ile tanışmamışsın, umarım yakın zamanda bir test sürüşü yaparsın bu kombinasyonla. Sevgiler..




  • fiyatlar çok iyide, anasını satayım d sınıfındanda b sınıfına geçilmezki

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: liebermann

    bu da fiyatlar, Türkiye Renault sunumundan alıntıdır.



     Yeni Clio 29.490TL ile Ekim’de satışa sunuluyor!


    En full paket İcon bu fiyat diyorlar kafam karisti

    ben bu fotografı Bursa sunumundan aldım buldum, full'ünü bu fiyata getirmeyeceklerini tahmin etmek zor değil..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: NEWEST

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: kkvan

    Benzinli dizel farkı tam 8.000 TL. İnanılmaz bir durum gerçekten.

    Gercekten fiyat cok yuksek benzin ile dizel arasinda

    Polo 1.2 70 PS Trendline 29.900
    Polo 1.4 85 PS Comfortline 33.400
    Polo 1.4 85 PS Tiptr. DSG Comfortline 38.800
    Polo 1.4 85 PS Pulse 36.500
    Polo 1.2 TDI 75 PS Trendline 38.200
    Polo 1.6 TDI 90 PS Comfortline 41.300

    Hocam iyi hoş adamsın tanımasamda seviyorum yazılarını ama cidden artık vw dışındakileri tu kaka yapmayı bırak lütfen. Herşey pazara göre gidiyor yukarıdaki örnekte olduğu gibi. Özellikle vw en az yakan dizel otomatik dedinya orada ben bile insaf dedim. Anlaşılan sen daha Edc + dCi ile tanışmamışsın, umarım yakın zamanda bir test sürüşü yaparsın bu kombinasyonla. Sevgiler..

    Orada anlatmak istedigim

    Konfor bakimindan sanziman motor uyumu ve yakit olarak

    En iyisi tdi dsg sen bunu anlamamissin

    Konunun icinde malasef vw kelimesi yok

    Vw pahali ise reno ucuz olsun mecburmu aradaki farki vw ile bir tutmaya

    Megane,fluance dci edc kullandim merak etme
    Tdi dsg gibi degil bunu bilmeyen yoktur sanirim

    Poloda 8200 tl fark oldugunu zaten biliyoruz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cihanair -- 18 Eylül 2012; 9:37:14 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Benzin ve Dizel motor arasındaki bu fark tamamen bu memleketin kerizliğidir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DXM06

    Benzin ve Dizel motor arasındaki bu fark tamamen bu memleketin kerizliğidir.



    Ne yapmali peki arkadasim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: DXM06

    Benzin ve Dizel motor arasındaki bu fark tamamen bu memleketin kerizliğidir.



    Ne yapmali peki arkadasim



    Kadere boyun eğmek lazım.. Kendi duşen ağlamaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: DXM06

    Benzin ve Dizel motor arasındaki bu fark tamamen bu memleketin kerizliğidir.



    Ne yapmali peki arkadasim



    hiçbir şey yapmaya gerek yok. ne dayatılırsa onu alan bir zihniyet var zaten. o farkı 10bin değil 20bin yap yine gidip alırlar.
  • Mübarek ağzını açan esp siz açmıyor. Sanki esp ile doğmuşlar, tüm sert virajlara 180'le giriyorlar.
    Varsın alt donanımda esp olmayıversin ama fiyatı daha uygun olsun.
    Zaten esp hastası olan fiyat farkını ödeyip ilave ettirir veya esp li daha üst donanımlı versiyonu alır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: t8nx81tn

    Mübarek ağzını açan esp siz açmıyor. Sanki esp ile doğmuşlar, tüm sert virajlara 180'le giriyorlar.
    Varsın alt donanımda esp olmayıversin ama fiyatı daha uygun olsun.
    Zaten esp hastası olan fiyat farkını ödeyip ilave ettirir veya esp li daha üst donanımlı versiyonu alır.

    ESP virajlara daha hızlı girilmesini sağlamaz. Ticari araçlarda bile artık standart olmuştur. ESP hakkında biraz bilgi edinin derim. Kazayı olamdan kesebilen bir sistemdir. Direksiyon hakimiyetini kaybedip... diye haberleri görüyorsunuzya. ESP o kazaların yaklaşık %30unu önleyebiliyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: t8nx81tn

    Mübarek ağzını açan esp siz açmıyor. Sanki esp ile doğmuşlar, tüm sert virajlara 180'le giriyorlar.
    Varsın alt donanımda esp olmayıversin ama fiyatı daha uygun olsun.
    Zaten esp hastası olan fiyat farkını ödeyip ilave ettirir veya esp li daha üst donanımlı versiyonu alır.

    ESP testi genelde 60-90km arası hızlarda yapılır. 180km hızla sert virajda pek işe yaramaz hatta devreye girmeyede tenezzül etmez.
    Bence ESP tüm araçlarda standart olmalı. Yüksek hız düşük hız şehir içi uzun yol farketmez hayat kurtarır.

    Ama işte üreticiler için hala ekstra para yolma aracı olarak kullanılıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kesbi

    quote:

    Orijinalden alıntı: t8nx81tn

    Mübarek ağzını açan esp siz açmıyor. Sanki esp ile doğmuşlar, tüm sert virajlara 180'le giriyorlar.
    Varsın alt donanımda esp olmayıversin ama fiyatı daha uygun olsun.
    Zaten esp hastası olan fiyat farkını ödeyip ilave ettirir veya esp li daha üst donanımlı versiyonu alır.

    ESP virajlara daha hızlı girilmesini sağlamaz. Ticari araçlarda bile artık standart olmuştur. ESP hakkında biraz bilgi edinin derim. Kazayı olamdan kesebilen bir sistemdir. Direksiyon hakimiyetini kaybedip... diye haberleri görüyorsunuzya. ESP o kazaların yaklaşık %30unu önleyebiliyor.

    Esp faydasız diye bir şey yazmadım ki. her şeyin bir bedeli olduğu gibi her donanım, özelliğin de ekstra fiyatı olacaktır. Otomobil üreticileri vakıf değil, kar amaçlı ticaret yapıyorlar. Yani ne kadar çok özellik ona göre de fiyat olacaktır.
    Demek istediğim budur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: t8nx81tn

    quote:

    Orijinalden alıntı: kesbi

    quote:

    Orijinalden alıntı: t8nx81tn

    Mübarek ağzını açan esp siz açmıyor. Sanki esp ile doğmuşlar, tüm sert virajlara 180'le giriyorlar.
    Varsın alt donanımda esp olmayıversin ama fiyatı daha uygun olsun.
    Zaten esp hastası olan fiyat farkını ödeyip ilave ettirir veya esp li daha üst donanımlı versiyonu alır.

    ESP virajlara daha hızlı girilmesini sağlamaz. Ticari araçlarda bile artık standart olmuştur. ESP hakkında biraz bilgi edinin derim. Kazayı olamdan kesebilen bir sistemdir. Direksiyon hakimiyetini kaybedip... diye haberleri görüyorsunuzya. ESP o kazaların yaklaşık %30unu önleyebiliyor.

    Esp faydasız diye bir şey yazmadım ki. her şeyin bir bedeli olduğu gibi her donanım, özelliğin de ekstra fiyatı olacaktır. Otomobil üreticileri vakıf değil, kar amaçlı ticaret yapıyorlar. Yani ne kadar çok özellik ona göre de fiyat olacaktır.
    Demek istediğim budur.

    arabayı alalı 6 sene oldu ilk defa geçen hafta pazar günü bir viraja biraz sert girdim.aracın dengesi kayboldusağ sol derken zor düzeldi.aklıma kesbi hocam geldi o anda ister inanın ister inanmayın.esp yi aklımıza kazıdı resmen.hadi tek olsam araba devrilse o hızda bana birşey olmazdı.ya araçta çocuk olsaydı diye düşününce aslında b sınıfı hafif araçlarda çok daha fazla olması gereken bir ihtiyaç olarak düşünüyorum.eğer clio nun bütün versiyonlarında olacaksa esp artık bu diğer araçlar içinde emsal teşkil etmek zorunda olacak.kazanan tüketici olacak.şahsen 5 sene sonra esp de tıpkı abs gibi araçların baz donanımlarında standart olacak diye düşünüyorum
    kesbi dende araç donanım-fiyat -motor hakkındaki düşüncelerinide öğrenmek isterim




  • Yeni Clio'da tüm ayrıntılar fiyat donanım motor seçenekleri...

    http://otomobilden.com/yeni-clio-ekimde-turkiyede/

    Renault Mais'e Kaleos test aracı almaya gittiğimde Yeni Clio'yu gördüm plakasız bir şekilde duruyordu canlı görmek daha iyimiş çok daha farklı dış görünüşü beğendim doğrusu...
  • Öncelikle ESP sandığınız kadar pahalı değil. Dacia 1000 liraya ekliyor ama maliyeti otomobil firması için 200 lira bile değildir. Avrupada şuan zorunlu. Ayrıca 29bin liraya satılan aracımda standart. Üstelik 8 hava yastığıyla. Yani maliyet firmaların satış taktiği ve bahane olamaz. Ben renaultu çok çok severim aslında. Symbol, fluence gibi araçlar gözümde renault değil samsungtur. ESP inanın sizi şarampole uçmaktan dahi kurtarabilir. Belki ömrünüzde bir kere ihtiyacınız olur (inşallah hiç olmaz) ama olduğunda sizi ve yanınızdakileri kurtaracaktır. Sadece yüksek hız değil, ani direksiyon kırmada önünüze kedi köpek veya çocuk fırlar sağ sol derken karşı şeride geçip kamyonun altına girmek vs. haberlerde hergün neler duyuyoruz. Almanyada yapılan araştırmada ESP sayesinde bu tür kazalarda %30 azalma sağlanacağı öngörülmüş ve şuan zorunlu.

    Clio 4'ü merakla bekliyorum. Yeni aveoya benzer tarafları var. Örnek vermek gerekirse arka kapı kolunun gizlenmesi, analod devir saatiyle dijital hız göstergesi kullanımı gibi şey söylenebilir. Sadece en fulünde arka camlar otomatikmiş ama hiç sorun değil. Aveoyu en çok bu konuda aşağılamak isteyenler (en boşunda sadece böyle) inşallah bu araca da saldırmazlar. Türkiye'de üretilmesi bile yeterli. Eğer en az 4 hava yastığı ve ESP standart sunulursa ben önce clio sonra aveo önereceğim. Gerçi gövde dayanımı aveo kadar olmadı biraz beni üzdü ama yine de yeterli düzeyde. Aklımdaki tek soru işareti en boşunda 1.2 75 BG motor olursa o zmaan kötü olur. Şu motoru ya geliştirmeliler, ya da yerine sadece 0.9 turbo koyulmalı. Umarım daciada kullandıkları bu motoru koymazlar. Donanım ve motor seçeneklerinin netleşmesini merakla bekliyorum.

    Ucuz olsunda ne olursa olsun mantığı çok yanlış. Şu vidyodan sonra bu benim başıma asla gelmez diyen biri çıkmaz sanırım.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kesbi -- 18 Eylül 2012; 14:34:19 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: t8nx81tn
    Varsın alt donanımda esp olmayıversin ama fiyatı daha uygun olsun.
    Zaten esp hastası olan fiyat farkını ödeyip ilave ettirir veya esp li daha üst donanımlı versiyonu alır.


    ESP olmasa da, 29.490'dan daha düşük fiyata satmayacaklardı. İçiniz rahat olsun.
  • Aracı bende çok beğendim, yeni küçük motoru test eden varsa deneyimini paylaşabilir mi.
    Energy TCe 898 cc, 90 beygir,3 silindirli turbo, tork 135 Nm. 4.5LT/100km tüketim

    RCF sitesinde donanımları ve fiyatları yayınlamışlar;

    CLio 4 AUT 1.2 C E5 Yeni Clio HB Joy 1.2 16v 75 bg 30.605 TL--29.490 TL
    CLio 4 AUT 1.5 L E5 Yeni Clio HB Joy 1.5 dCi 75 bg 38.915 TL--37.490 TL

    CLio 4 EXP 1.2 C E5 Yeni Clio HB Touch 1.2 16v 75 bg 33.200 TL--31.990 TL
    CLio 4 EXP 0.9 S E5 Yeni Clio HB Touch 0.9 Turbo 90 bg Stop & Start 35.800 TL--34.490 TL
    CLio 4 EXP 1.5 L E5 Yeni Clio HB Touch 1.5 dCi 75 bg 39.955 TL--38.490 TL
    CLio 4 EXP 1.5 S E5 Yeni Clio HB Touch 1.5 dCi 90 bg Stop & Start 42.035 TL--40.490 TL

    CLio 4 DYR 1.2 C E5 Yeni Clio HB Icon 1.2 16v 75 bg 34.650 TL--33.390 TL
    CLio 4 DYR 0.9 S E5 Yeni Clio HB Icon 0.9 Turbo 90 bg Stop & Start 37.255 TL--35.890 TL
    CLio 4 DYR 1.5 L E5 Yeni Clio HB Icon 1.5 dCi 75 bg 41.410 TL--39.890 TL
    CLio 4 DYR 1.5 S E5 Yeni Clio HB Icon 1.5 dCi 90 bg Stop & Start 43.49 TL--41.890 TL

    http://www.renaultfanclub.com/renault-clio-kulubu/43352-renault-clio-4-fiyat-listesi.html




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kesbi
    SAdece en fulünde arka camlar otomatikmiş ama hiç sorun değil. Aveoyu en çok bu konuda aşağılamak isteyenler inşallah bu araca da saldırmazlar.

    Aveo LS'nin benim için en itici özelliği elle ayarlanan yan aynalarıydı. Clio'da sevindirici şekilde en düşük donanımda bile elektrikli yan aynalara yer verilmiş.


    Yan baş ve gövde koruması ise Aveo'da ayrı ayrı hava yastıkları ile sağlanırken, Clio'da sanırım tek hava yastığı ile ikisi birden korunmaya çalışılmış;(Emin değilim.). Arka taraftaki yolcular için ise Clio'nun baz donanımında yandan çarpmalara karşı koruyucu bir önlem yok. Direk testinde Clio gövde korumasında 5 üzerinden 2("zayıf") almış.

    Sonuçta Aveo'nun daha güvenli olduğu kesin de, umarım baz donanım Clio da yeterli güvenliğe sahiptir.

    Clio'da "hız regülatörü" diye yeni bir ifade sokuşturulmaya çalışılıyor. Umarım "hız sabitleyici"den bahsediyorlardır.

    Bir de son temennim 1.2 motorun magnezyum alaşım subaplara sahip olmaması. Ve bu sayede Aveo gibi LPG-uyumsuz olmaması.




  • full + fulülündüsünde dahi arka camlar manuel mi olucak yine
  • Korktuğum başıma geldi sanırım. 1.2 75 BG kaldırılmalı artık. 0.9 yerine geçmeliydi. Fiyatı da 0.9 ile 35 oluyorki o paraya dizel alternatifler başlıyor. Bence çok ucuz olmadı. 208deki 1.2 motora bak bir de buna bak. 208 bundan boş ama peki joy, touch ve icondaki donanımlar kesinleşti mi?
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.