makyajlılarda problem duymadık. ama daha 3 aylıklar. 1 sene sonra netleşecektir. ama bana boya kalitesi iyi gibi geldi. ppf yaptırmam. yaptırandan 2. el almam. ama seramik mantıklı olabilir. |
YENİ CITROEN C4 - C4X ANA KONU 2021-2025 (633. sayfa)



-
-
daha geniş demek istiyorsunuz. ya da clio dedikleri gibi 390 değil. bagaj altı var onu gördüm. ama orada yedek lastik alırım diye düşünmüştüm
-
Golf'de 380 Lt..Aslinda C segmenr ortalamalarin da Bagaj C4 icin..Fazla girinti cikinti yok..Kullanisli..
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Çocuklu aileyi 380 lt kesmiyor, en azından ben 6 yıl Egea HB ile çok zorlandım, en son satmadan önceki yaz tatilinde yedek lastiği çıkartıp bagajı 440 lt olanlar gibi yaptım da rahat etmiştim.
Sırf bagaj hüzünden Corolla cross hybrid, CHR hybrid gibi araçlardan (+başka sebeplerle) vazgeçtim ve C4X aldım.
-
https://forum.donanimhaber.com/qashqai-kulubu--35427532-697
ekşi sözlük
renault captur yüksek rakımda çalışmama rezaletihttps://eksisozluk.com/renault-captur-yuksek-rakimda-calismama-rezaleti--7857485
https://cherytr.com/application/files/4316/7913/6486/OMODA5-CC.pdf
3 farklı araba 3’ü de yüksek rakımda çalışmadığını söylüyor. Bu iş artık bilinen bişey yaşayan bir varlık bu S/S. Bilmeyen adam için problem tabi.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
-
https://forum.donanimhaber.com/mesaj/yonlen/161006418
Benim okudugum konu buydu, digerleri hakkinda bilgim yok,
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Iyi yapmissiniz Hocam Cocuklu aileler icin evet Kucuk bence de bagaj ama 1 cocuk kurtarir gibi..
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Full opsiyon değil. Sunroff olan bulabildim son fiyat 1770. Çevre görüş, alcantara vs yok. Yalnızca sunroof var. Uzak ama başka şehre gitmem gerek Hybrid için. Bagajını düşündükçe C4X daha iyi bir karar gibi duruyor. Bana en yakın bayiden Ankara'dan alacağım C4X'i.Evime dahi 5 km.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi marcopolo34 -- 13 Mayıs 2025; 14:7:6 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
2025 ÖNCESİNDEKİ MODELLERDE ADAS TUSUNA BASILI TUTUNCA START STOP, ÇEKİŞ KONTROL VS ÖZELLİKLERİ KAPATABİLEN VAR MI?
-
yüksek rakımdan kasıt ne mesela kaç metreden sonra
-
Gece mavisi renk. Lacivert metalik işte bildiğimiz. Full Tpu olursa yaptırırım zaten ppf'e karar verirsem.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Ben kapatmıştım atadıklarımı. S/S ve şerit uyarı zımbırtısını eklediydim. Basılı tutup kapattım, sonra bir baktım ki kör nokta da çalışmıyor :)
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _Dominic_Toretto_ -- 13 Mayıs 2025; 14:32:36 > -
Atmosferik yani doğal hava emişe sahip olan motorlar havadaki oksijen miktarından turbo yani aşırı beslemeye sahip olan motorlara göre çok daha fazla etkilenirler. Atmosferik motorlar her 450 metrede yaklaşık olarak %3-%3.5 güç kaybederler. Bu oran turbo beslemeye sahip motorlarda %1-%1.5 aralığındadır.
Rakım performans ve tüketimi etkiler mi? Ne gibi değişikliklere neden olur?
-
aaa tekrar geri geldi mi peki? İnşallah düzelmiştir. Kör nokta sistemini baya kullanıyorum ben.
-
100k civari indirimli gibi ama daha ucuza veren bulunur belki.yakindaki her bayii aradınız mi?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Suvari11.
https://forum.donanimhaber.com/qashqai-kulubu--35427532-697
ekşi sözlük
renault captur yüksek rakımda çalışmama rezaletihttps://eksisozluk.com/renault-captur-yuksek-rakimda-calismama-rezaleti--7857485
https://cherytr.com/application/files/4316/7913/6486/OMODA5-CC.pdf
3 farklı araba 3’ü de yüksek rakımda çalışmadığını söylüyor. Bu iş artık bilinen bişey yaşayan bir varlık bu S/S. Bilmeyen adam için problem tabi.Rakımla elektrik motorunun ne ilgisi olabilir hocam peki? Elektrik motoru çalışmak için oksijene ihtiyaç duymuyor. Herhangi bir basınca da ihtiyacı yok. O neden devreye girmiyor o zaman?
-
Aracı kapatıp açınca düzeldi :)
-
quote:
Orijinalden alıntı: hardcrssRakımla elektrik motorunun ne ilgisi olabilir hocam peki? Elektrik motoru çalışmak için oksijene ihtiyaç duymuyor. Herhangi bir basınca da ihtiyacı yok. O neden devreye girmiyor o zaman?
Alıntıları GösterTamamen uyduruyorum, sallıyorum cevabı.
Hybrid araçta, elektrik motoru devreye girince, içten yanmalı ünite duruyor, tekrar çalışması için yeniden ateşleme v.s. süreci başlıyor. Yüksek rakımda (Bunun ölçüsü nedir bilmiyorum, 100 mt mi, 5000 mt mi) oksijen oranı ve basınç azaldığından, yanma odasına yeterli/sağlıklı oksijen/hava karışımı çekiilemeyecek hesabıyla içten yanmalı motor sürekli devrede kalıyor olabilir. Belki araç beynine basınç ve oksijenle alakalı veriler ve ölçümlere göre bunu koordine etmesi işlenmiş olabilir.
Keşke şunu teknik olarak anlatabilecek biri çıkıp hepimizi aydınlatsa.
Ek: Yazdıkça, düşündükçe farklı şeyler yanıyor kafamda. Şimdi burada şu devreye girebilir, turbo motor zaten yüksek rakımdan etkilenmiyor/çok az etkileniyor diyebiliriz. Ama yüksek rakımdan etkilenmemek için Turbo şarjın devrede olması lazım, bunun içinde motorun çalışıyor olması lazım ki Turbo motora gerekli olan yüksek havayı sağlasın. Motor devre dışı kalınca haliyle turbo da devreden çıkıyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MÜŞAVİR -- 13 Mayıs 2025; 15:10:52 >
-
2023 model kullanıyorum favoriye aldıklarım kapanıyor herhangi bir sıkıntı yaşamadım.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kivanc1Mac -- 13 Mayıs 2025; 15:26:7 > -
Öyle olursa hocam o zaman motoru stop ettikten sonra bir daha çalıştıramazsın :) Çalıştığına göre sebebi o değil gibi.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X