Şimdi Ara

YENİ CITROEN C4 - C4X ANA KONU 2021-2025 (379. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
8 Misafir (3 Mobil) - 5 Masaüstü3 Mobil
5 sn
13.217
Cevap
357
Favori
807.690
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
59 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 377378379380381
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • salimaximus S kullanıcısına yanıt

    Çünkü kuru ve çift kavrama sanziman var vw de. Sanzman farkı da tüketimi arttırır.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tunay59 T kullanıcısına yanıt

    ABD ve Avustralyadaki araçlarında VW de bizim şanzımandan kullanıyor

  • realove19 kullanıcısına yanıt
    Bu bir sorun degil. Yani ariza kaynakli falan degil. Bu arac boyle yani. 1.2 motor ve Tam otomatik sanziman oldugu icin diye tahmin ediyorum. Dolayisiyla diger psa grup ayni motor sanzimana sahip araclarin da c4xten farkli oldugunu dusunmuyorum.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • salimaximus S kullanıcısına yanıt
    Şöyle bi sorun. 1.0 1.2 vs araçlardan nasıl fazla yakıyor o hızlarda. Şanzıman kaynaklı mı acaba.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • realove19 kullanıcısına yanıt

    şanzıman kaynaklı bence çift kavrama daha ekonomik ama daha fazla arıza veriyor

    tork konvertörlü şanzıman ise daha dayanıklı konforlu ama fazla yakıyor

  • realove19 kullanıcısına yanıt
    Dsg eatden yapisi itibariyle farkli. biri tam otomatik biri yari otomatik. Zatn tam otomatik sanzimanlarin tuketiminin daha fazla oldugu eskiden beri bilinir ama psa grubu bu degerleri eat 6 ile birlikte oldukca asagilara cekti. Eat 8de tutumlu bir tam otomatik ama yol saftlarina gore cok farklilik gosteriyor. Yani dsg ile arasindaki makas hiz ve yol dinamigine gore fazlaca degismeye basliyor. Iki markada 90 ile egimsiz duz otoyolda giderken fark nereydeyse sifir. Ancak 120 ustu hizlarda ve egimli bir yoldaysaniz bu fark dramatik bir sekilde artiyor. Birebir deneyimledigim icin rahatlikla 1-1.5l/100km daha fazla yaktigini soyleyebilirim c4xin passat golf ve poloya oranla. (Istanbul-izmir otoyolu) istanbul-ankara yolculugumda ise bu fark 0.5 falandi.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • triceratops kullanıcısına yanıt

    Doğrudur bilgim yok o konuda. Sonuçta oralara malın iyisi gidiyor. Çok dramatik bir fark olduğunu düşünmüyorum vw grubu ile yakitta. Bende de 1.0 tsi scala vardı. C4x daha yüksek bir arac o da etkileyebilir yakıt tüketimini


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • salimaximus S kullanıcısına yanıt
    1 1 buçuk ciddi rakam . 1000 km’lik yolda git gel 1000 tl fark eder.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • MÜŞAVİR kullanıcısına yanıt
    105 e sabitledim. Sehir içlerinde hız sınırlarına uydum. Birkaç yerde radar vardı. Bir de durduğumuz yerlerde aracı genelde çalıştırır vaziyette bıraktım klimadan dolayı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hasanulas67 -- 29 Temmuz 2024; 17:12:24 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • istanbulda göktürk-ist havanalanı bağlantı yolu ve akabinde havalananı- çatalca köy yolunu kullananız var mı? Bu yollardaki hız limitleri ile ilgisi bilgisi olan paylaşabilir mi.

  • realove19 kullanıcısına yanıt
    Tek bir seyahatte 2000kmlik uzun yola cikiyorsaniz her sene bunu 1den fazla tekrarliyorsaniz, Turkiye sartlarinda sahip olunacak en iyi fiyat-konfor ,performans, verimlilik otomobili vw passat/skoda superb'dir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi salimaximus -- 29 Temmuz 2024; 17:14:1 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • marcopashaa M kullanıcısına yanıt
    Hocam Yandex navigasyon kullanmanızı öneririm.
    Yola göre hız limitlerini sağ üstte göstermekte. Çok verimli bir uygulama. Uzun yolda olmazsa olmaz.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • gs_tutkunu kullanıcısına yanıt
    Tavsiye için sağolun hocam deneyeceğim.Fakat yine de diğer arkadaşlardan bu yoldaki hız limitleriyle ilgili bilgisi olan varsa paylaşmasını rica edecegim zira 3 şerit gidiş geliş olan bir yolda hız limiti tabelaları 90 göstermekteydi. İnanamadim.Bu yolları bilen kullanan hız limitleri eds radar uygulamalarını bilen biri varsa seviniriz.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • marcopashaa M kullanıcısına yanıt

    Hocam misal İzmir-Çanakkale-Edirne güzergahındaki E87 üzerinde otoban niteliği bulunmayan, çift şerit bölünmüş bölgeler var. Buralardaki hız sınırı çoğu zaman 110 oluyor.

    Ülkemizde, diğer ülkelerde olduğu gibi eğer o yol otoban niteliği taşımıyorsa yol bölünmelerine, kavşaklara veya virajlara gelince hız sınırı daraltılıyor. Keskin viraj yoksa genellikle 90 oluyor bu sınır, varsa 70'e düşebiliyor.


    Biz çanakkale yolundan EDS tabelalı kesimlerde de gidiş-geliş 100 civarı hızlarla ilerledik, bir sorunla karşılaşmadık. İsterseniz yola çıkmadan önce Alo 159 üzerinden bilgi alabilirsiniz.

    Ki gümrük girişindeki tabelalarda şehir içi 50, çift yönlü yol 90, çift şerit bölünmüş yol 110, otoban hız sınırı ise 130 olarak belirtilmiş. Muhtemelen sizin gideceğiniz güzergahta da hız sınırı büyük oranda 110 olacaktır.

  • alpnr1905 kullanıcısına yanıt
    Hocam ayrıntılı cevap için çok tesekkürler. Aydınlatıcı oldu. Bu hız sınırlarına bir de tolerans değeri olan %10 eklenebilir degilmi. Örneğin 110km limitli bir yolda bildiğim kadarıyla 121 e kadar bir hızla gitmek sıkıntı olmayacaktir diye biliyorum.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • marcopashaa M kullanıcısına yanıt
    Evet %10 yanılma payıyla 121 oluyor ama sınırlarda olmaktansa 115 civarı daha iyi olur. Önceki ayrıntılı yanıtlayan arkadaşa katılıyorum. Hız sınırları söylediği gibi. Fakat keskin viraj, katılım veya ayrım vs yerlerde o bölge dahilinde hız sınırı, levhanın olduğu yerden itibaren levhadaki hıza düşer. O bölge geçildikten sonra hız sınırlaması sonu levhasıyla normal hız sınırına dönülür.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar, c4 shine SMR aracım ile 5500 km yol yaptım. Bu yolun 3500 km'si şehir içi (istanbul) 2000 km'si ise şehir dışı. Tüketim bilgisi aşağıdaki gibidir.



  • Citröen C4 Tablet Tutucu Satılıktır.


    Almak isteyen 0535 391 54 86 whatsapp numaramdan ulaşabilir


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Citröen E-C4 arabam var. Geçenlerde merak edip aracı fulledim. Komple eko modda ve sakince sürdüm.


    115/54 shine bold full + full paket araç.


    11.7kw / 100 km ortalamayla %5 şarj kalana kadar 430 km sürdüm.


    Kw 5.90 TL ye toplam 318 TL ye alıyorum. 318 / 430 = 0.74 kuruş.


    Bu kadarını beklemiyorum.


    Uzun yolda işler değişiyor. %20-%80 arasında tutmak şarjı zaten %40 kayıp yaratıyor. Menzil düşüyor. Birazda hızlı sürdün falan, klima açtın. De ki 300 km gidiyor. KW 9 tl den hızlı şarj alıyorsun. Km de 1.75 TL falan yakıyor.


    Hala benzinli, dizel ve lpg li araçtan ucuz fakat konfordan tüketiyor. Ankara / Bolu gezisinde uzun yol + şehiriçi 500 km de %20-80 arası 3 kere şarj ettim (sürekli 150 bastım klima açık ama)


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ImMaster kullanıcısına yanıt
    Merhaba e-c4 x kullanıcısı olarak eko modda ve 90 km/h hızı geçmeden klima ve multimedia açık şekilde 300 km yol kat edebiliyorum. %98 den %5 e kadar.

    Eko mod dışında normal modda 110 km/h hızı geçmeden klima ve multimedia açık şekilde ise 250 km yol kat ediyor aracım. Ve şarjı hep dc tür olarak yapıyorum.

    Sakin sürüş ve uzun yolda şarj süresini de hesaba dahil ederek yolculuk planması yaptığım için şimdiye kadar sorun yaşamadım.

    Siz 115 kW ile 430 km mesafe kat ederek rekor kırmış olabilirsiniz :)

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 377378379380381
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.