Şimdi Ara

YENİ CITROËN C5 AIRCROSS ANA KONU(2022 FACELİFT KASA) - TÜM GÜNCEL PAYLAŞIMLAR/YORUMAR (283. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
21.354
Cevap
394
Favori
1.675.981
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
40 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 281282283284285
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ptolomeo kullanıcısına yanıt
    Sanırım istediğiniz tepkiyi alamadığınız için işi sataşmaya doğru çevirmeye çalışıyorsunuz, gerek yok bunlara. Fakat sizin muhabbet biraz eski haberiniz olsun, bağımsız suspansiyon ile torsiyon çubuklu suspansiyon muhabbeti 2013 yılında Golf 7 için bol miktarda yapılmıştı, işaret fişeğini de otopark.com cular atmıştı. Bağımsız suspansiyon tabiki tercih edilebilir, edilmelidir de ama daha pahalı olacaksa otomobil fiyatlarının bu şartlarında soru işareti oluşmaya başlar. Ayrıca, torsiyon çubuğu yetmedi, ah keşke bağımsız suspansiyon olsaydı diyecek sürüş tarzına sahipseniz zaten ne işiniz var SUV a benzetilmiş bu sınıf araçlarla, gidin HB alın, sedan alın. Ben öyle yaptım mesela, 3008 i sattım 2. el BMW f30 aldım.Çok mu iyi yaptım deseniz Suv larında kendilerine has iyi, pratik, kullanışlı tarafları var ve insan arıyor ister istemez. Yani dikensiz gül bahçesi yok, özet olarak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Clerkstriker

    Tahmin ediyorum önümüzdeki hafta teslim olacak.
    İnsallah,heyecanla bekliyoruz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ulki U kullanıcısına yanıt
    Valla ben zaten Cıtroen e 20 nisana kadar süre verdim.

    Araç gelmezse gerisini onlar düşünsün.😂😂

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Clerkstriker

    Valla ben zaten Cıtroen e 20 nisana kadar süre verdim.

    Araç gelmezse gerisini onlar düşünsün.😂😂
    Sizin proforma fatura varmiydi,varsa citoren musteri hattini arayip sase noyu verirseniz donus yapiyorlarmis.ben bugun aradim 48 saat icinde araba nerde bakip doneceklerini soylediler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ulki U kullanıcısına yanıt
    Ben proforma faturayı 14 martta aldım. Aracımın plakası bile hazır. Ama ben Cıtroen müşteri Hizmetleri değil satış temsilcisi ile muhatap olmak istiyorum.

    Gerçi gerekli durumu müşteri temsilcisine de satış temsilcisine de söyledim. Araç 20 nisanda benim garajımda olmazsa araçtan vazgeçeceğimi bildiridm.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Ptolomeo kullanıcısına yanıt





    Görüldüğü gibi yarı fiyatı falan değil.
    Şunu çok merak ediyorum. Siz gerçekten c5 aircross a binip gezdiniz mi? Forumun bu kısmındaki amacınız nedir? Bilmem şu kadar para verip aldığınız araç işe yaramaz bir araç diyip bunu bize mi ispatlamak ? Yoksa kendinizi mi tatmin etmek?

    Savınız konforsa kağıt üstünde arkası torsiyon olsa bile saydığınız araçların hepsinden konforlu. 3,5 yıl severek kullandığım superBimi yeni sattım ve yakın dönemde bu sayfada çok ayrıntılı bir karşılaştırma yazmıştım. Sizi göremedim neden yorum yapmadınız acaba? Süper b satıp torsiyonlu araç almışsınız yazık size diyebilirdiniz mesela. Ayrıca mesele güvenlik ise aktif fren sistemi şerit takip kör nokta uyarı sistemi güvenlik ekipmanlarını bir çok firma sunmuyor ya da ek paketle sunuyor.

    Savınız yol tutuşsa bir şey diyemem.Bahsettiginiz koşullarda yol tutuşları nasıl olur bilemem. Ama şu geyik testi her ne kadar da dediğiniz gibi pürüzsüz asfaltta da yapılsa bir fikir oluşturuyor. Koşullar eşit, standardize. O yüzden karşılaştırma yapabiliyoruz. Ovdüğünüz tucsonun orda döküldüğü görünüyor mesela. Sizde dediğiniz koşulları karşılayan bir test getirin karşılaştıralım.
    Forumda yeni değilim ne kadar eski olduğumu ispatlayabilirim
    Bir de şunu merak ettim beyfendi sizde hangi araç var acaba ne kullanıyorsunuz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi melankolik23 -- 8 Nisan 2020; 19:23:56 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ptolomeo kullanıcısına yanıt
    Sizin piyasadan da haberiniz yok galiba
    Gösterdiğim araçlar her iki modelinde otomatik en baz modelleri. Girip bakabilirsiniz. Malımızın esiri değiliz merak etmeyin. Sizin malınızı da öğrenemedik bu arada :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ptolomeo kullanıcısına yanıt
    Yazmayayım dedim yine dayanamadım.
    Hem kimseye sataşmıyorum diyorsun. Hem kendine göre "klasik türk insanı" olarak tanımladığın bir kitleye laf söylüyorsun.
    Buyur ben has ve has klasik türk insanıyım. Bu durumda bana aracına köle olan insan mı diyorsun?
    Bilgi vermek diyorsun üstüne aldığımız arabalar için at arabası diyip siliyorsun. Yazdığın mesajın arkasında durmayı öğren önce. Yazıp silmek le olmuyor o işler.

    İlk attığın mesaj bu
    "Torsiyon çubuklu arabaları yükseltip hormonlayıp 300 bine kakalama taktiği çok tuttu markaların"
    Allah aşkına bunun neresi bilgi vermek farkındalık oluşturmak. Ne demek kakalamak?
    Sonra tanımadığın etmediğin insanlara buradan "fungirl" diyorsun. Yakışıyor mu senin gibi genç delikanlı toy arkadaşımıza?

    Kısacası, sağol yazdığına göre niyetin iyi. Ancak yaklaşımın yanlış. Burada bir sürü koca koca adam sana bunu anlatmaya çalıştık. Bilgi vermek istiyorsan verirsin bilgini kenara çekilirsin. Almak isteyen alır. Ancak sen gereksiz laf yetiştirme derdindesin. Herşeyin en iyisini ben bilirim modu ile ne sen birşey öğrenirsin. Ne başkasına bildiklerini öğretebilirsin.

    Bu araçlar yıllardır satılıyor kullanılıyor. Bu kadar alan, kullanan enayi, birşey bilmiyor sen herşeyi biliyorsun doğru. Satış ve kullanım için türkiyeyi kast etmiyorum. Tüm dünyayı söylüyorum.

    Kısacası canım kardeşim. Yapma. Bilgi vermek bu şekilde olmaz. 3008 konusunda gereksiz mesajlarını çevirmişsin. Burayı da aynı şekle çevirme. Başka bir torsiyon çubuğu kullanan araç formu bul oraya git. İstediğini söyle. Ama buradakiler zaten torsiyon vs biliyor neyin ne olduğunu.




  • Ptolomeo kullanıcısına yanıt
    Çok teşekkürler. Aynen kirletmeye gerek yok. Atışmaya da gerek yok.
  • Ptolomeo kullanıcısına yanıt
    Söylediklerinizin arkasında bile durmuyorsunuz. Yarı fiyatı dediniz yarı fiyatı olmadığı da aşikar. Her iki firmanın internet sitesinde otomatik en baz donanım fiyatları bunlar. Konayı düz vites alt donanım seçseniz bile 155.000 tl fiyatı var. Yine savınız çürüyor. Bu arada konanın en üst versiyonu 205.000 tl. Amacınız güya bilgilendirmek ama onda bile işinize geleni alıyorsunuz.

    Aracı hangi kriterlere göre seçtiğimi daha önce paylaşmıştım yine burdan paylaşıyorum. Acaba burada yazdıklarımdan kaçından habersiniz?


    Merhaba; Öncelikle COVID-19 nedeni ile geçirdiğimiz bu zorlu sürecin tez zamanda bitmesini diliyorum. Ayrıca bu süreçte başta sağlık çalışanları olmak üzere diğer tüm çalışanlarımıza kolaylıklar diliyorum.
    Vakit bulabilmem nedeni ile birazdan bahsedeceğim araçlar ile ilgili merak edenlere rehber olabilmesi nedeni ile eski aracım ve yeni aracım arasında detaylı karşılaştırma yazımı sizlere sunuyorum.
    Eski aracım: Skoda Super B TDI DSG Prestige paket+cam tavan+Business Gri idi. 2016 yılında sıfır km olarak almıştım. Yaklaşık 3,5 yıl bende kaldı ve 65,000 km.de sattım
    Yeni aracım: Citroen C5 aircross 1.5 Blue HDI EAT8 Shine paket+platin gri yaklaşık 3 hafta önce aldım.
    Mevlam kafasındaki aracı herkese nasip etsin inşallah.
    Aranızdan birileri; D sedan ile C SUV karşılaştırılır mı?diyebilir.Bunun farkındayım ama ben kendi eski ve yeni aracımı objektifimden karşılaştırmaya çalıştım.
    Hadi başlayalım;

    1.Far yıkama: Skoda'da standarttı citroende bu donanım sunulmuyor: Skoda+
    2.Direksiyonla koordineli farlar: Skoda'da direksiyon hareketi ile farlar koordineli çalışıyordu.Örneğin virajın içini daha iyi aydınlatıyordu. Citroende farların sadece yukarı-aşağı hareketi var. Skoda+
    3.Ön sinyal tasarımı: Bu göreceli bir durum elbette ama eski kasada ben superB'in sinyal tasarımını çok beğeniyordum.Lakin yeni kasada prestige donanımda bile bu led şık sinyallerin yerine halojen ampüle geçilmesi büyük bir hayal kırıklığı yaratmıştı bende. Güncel kasayı kıyaslasaydım 2. Ve 3. Maddelerde skodaya puan vermezdim lakin eski kasayı kıyasladığım için buradan da puanım skodaya. Skoda+
    4.Ön tampon tasarımı: Bu da göreceli elbette ama benim oyum burada citroene: citroen+
    5.Amortisörlü ön kaput: skodada mevcut iken citroende eski usul çubuk sunulmuş. Skoda+
    6.Jant tasarımı: prestige kasadaki jantlar da şık ama citroendeki elmas kesim çift renk jantlar bana daha şık geldiği için oyum citroene: citroen+
    7. Katlanır yan aynalar: Skoda yan aynalar tam katlanmıyordu yarı katlanır gibiydi ama citroende aynalar tam katlanıyor . Citroen+
    8. Kör nokta uyarı sistemi: shine pakette standart iken prestige'de bile ek pakete tabii. Önemli bir donanım bence ve aircrossda çok güzel çalışıyor:Citroen++
    9.Ön cam suyu fıskıyesi: skodada ön kaputta iken citroende silecek üstünde olan fıskiyeler nedeni ile cam daha rahat temizleniyor. Citroen+
    10. Cam kalınlığı ve stabilizasyonu: Skoda'da camların ince olduğunu düşünüyorum. Ayrıca cam yarı açıkken kapıları kapattığınızda camlar sallanıyordu:Citroen+
    11. Arka yan ve bagajda renkli camlar: Citroende standart: Citroen+
    12. Arka yan ve bagajda güneşlik perdeleri: Skodada standart: Skoda+
    13. Arka far tasarımı: Citroendeki 3D tasarım arkadan gelenler için daha dikkat çekici ve daha başarılı bence. Özellikle yeni kasa superB'de arka stopların bagajdaki uzantılarının olmaması büyük bir hayal kırıklığı yaratmıştı tıpkı ön farlarda olduğu gibi. Citroen+
    14. Geri görüş kamerası kalitesi: Citroende geri görüş kamerası çözünürlüğü superB'in gerisinde: Skoda+
    15.Fıskiyeli(yıkamalı) geri görüş kamerası : SuperB'de standarttı ve hoş bir özellikti: Skoda+
    16. 360 derece görüş: Citroende her yerde kamera yok fakat geri giderken geçtiği yerleri hafızaya alıyor ve kısmen 360 derece görüş sunuyor . Özetle grafiksel olarak ön-arka-yan park çizgileri-konumu citroende daha başarılı: Citroen+
    17.Arka plaka ışığı: Skodada standart led citroende halojen maalesef(gerçi değiştirilebilir ama olsun özellik özelliktir): Skoda+
    18.Nikelajlı orijinal arka difizör: SuperB'de difizöre sonradan nikelaj eklemiştim oldukça da şık duruyordu. C5 aircrossda standart: Citroen+
    19.Eller serbest bagaj kapağı: Her iki araçta da elektrikli bagaj var lakin citroende eller serbest bagaj var ve özellikle elleriniz doluyken ayak yardımı ile çok güzel kapanıp açılıyor. Ayrıca isterseniz kapılar da kapanabiliyor. Önemli ve günlük hayatta kullanışlı bir özellik olduğu için 2 puan veriyorum: citroen++
    20.Stepne civarı malzeme kalitesi: Aracın genelinde super B in bariz olarak malzeme kalitesi öne çıkarken bu bölgede ilginç bir şekilde citroen kaliteli malzeme kullanmış.Aynı durum 3008 ve Grandland X için de geçerli: Citroen+
    21. Bagajda eşya gözleri: Skoda'da yanlarda kapaklı 2 göz bulunması oldukça kullanışlı bir detay bence. C5 aircrossda da yanlar düz kullanışlı bir bagajı var ayrıca yanlarda 2 küçük göz var ama kapaksız.Oyum skodaya: Skoda+
    22. Arka ayak bölgesi aydınlatması: Her iki araçta da ön tarafta ayak kısmında led aydınlatma var ama arkada ayak bölgesi aydınlatması skodada varken citroende yok maalesef. Skoda+
    23.Arka kapı içi nikelaj: Her iki araçta da ön kapı içlerinde standart nikelaj sunulurken skoda da arka kapı içinde de nikelaj sunulurken citroen de yok maalesef. Skoda+
    24.Arka koltuk ısıtma: Her iki araçta da ön koltukta koltuk ısıtma varken arka tarafta citroen de ısıtma yok. Yine burada değinmeden geçemeyeceğim yeni kasa superB de arka koltuk ısıtmanın ekstra pakete tabi olması saçma bence. Skoda+
    25. Arka kol dayama: Skoda da sunulurken citroen de ortada bağımsız bir koltuk sunulmuş yani arka ortada kol dayama yok: Skoda+
    26.Arka koltuk genişliği: Bu durumu şöyle anlatayım. Skoda da her iki arka yan tarafa çocuk koltuğu konulunca ortaya normal kilolu birinin sığması imkansız gibi. Ayrıca Arkada 3 kişi seyehat ederken orta koltuk sert ve konforsuz. Citroende ortadaki koltuk ile yanlardaki koltuğun bir farkı yok birebir aynı. Ayrıca yanlara çocuk koltuğu konulunca ortaya normal kilolu bir kişi rahatlıkla oturabiliyor. Kullanışlı bir özellik 2 puan veriyorum. Citroen++
    27.Arka orta şaft tüneli: Super B'in en çok eleştirdiğim yönlerinden biridir. Yüksekçe bir şaft tüneli mevcut malumunuz. Citroende yok sayılabilecek bir şaft tüneli var. Citroen+
    28.İç ambians aydınlatma: Citroende tek renk ve sınırlı iken Skoda da başarılı iç ambians aydınlatması var. Bu konu c5 aircrossun 3008den geri kaldığı yerlerden de biri: Skoda+
    29.İç mekan malzeme kalitesi: Gerek kullanılan plastikler gerek kapı içi ve torpido içinin halı ile kaplı olmasından dolayı burada bariz olarak Skoda önde. Yine 3008in malzeme kalitesinin c5den daha iyi olduğu aşikar. Şunu da söylemek de fayda var. Citroendeki bu malzeme kalitesi sizi rahatsız etmiyor yani aşırı kalitesiz de değil. Skodaya 3 puan veriyorum: Skoda+++
    29. Koltuk konforu: Citroende sunulan advanced comfort koltuklar kesinlikle skodaya göre daha konforlu ve sizi daha az yoruyor(süspansiyonlarla birlikte oraya ayrıca değineceğim)Ayrıca koltukların dolgusu da size tuhaf gelebilir belki ama alt segment olmasına rağmen kesinlikle superB’den daha iyi. Citroene 2 puan veriyorum: Citroen++
    30.Elektrikli yolcu koltuğu: skodada standart citroende manuel/ekstra ücrete tabii: Skoda+
    31.Şemsiye: Çok güzel bir detay bence tıpkı buz kazıyıcı ve ön kartlık gibi. Skodayı Skoda yapan detaylardan. Elbetteki citroende yok. Skoda+
    32.Buz kazıyıcı: Skoda+
    33. Kartlık: Skoda+
    34.Ön torpido işlevselliği ve büyüklüğü: Maalesef superB gibi geniş büyük bir araçta oldukça küçük bir torpido sunulmuş. Bazen içine biraz fazla eşya koyduğunuzda kendiliğinden de atabiliyor. Citroenin de çok büyük değil ama skodaya göre daha büyük: Citroen+
    35.Orta ön kol dayama: SuperB’in ön kol dayamasının içi oldukça büyüktür ama c5 aircross'un içi tam 2 katı diyebilirim. İkisinde de aydınlatma ve soğutma mevcut. Skodanın kol dayaması kalkabiliyor ama citroeninde iki parçalı açılımı daha iyi işlevsel. Oyum citroene. Citroen+
    36.Ön koltuk iç yanlarında gözler: Skodayı Skoda yapan detaylardan citroende yok. Skoda+
    37.Ön orta bardaklık: Skodadakini hiç işlevsel bulmuyorum. Ortasının boş olması nedeni ile örneğin soda şişesi virajlarda devrilebiliyor ayrıca büyük kupalar girmiyor. Citroende 2 ayra destekli ve daha büyük kupaların sığabileceği aydınlatmalı bardaklık var. Oyum C5 aircrossa: citroen+
    38.Auto Hold: Benim işlevsel bulduğum özelliklerden. Her iki araçta da elektrikli park freni mevcutken citroende auto hold yok Skoda da mevcut. Skoda+
    39. Vites topuzu tasarımı: Bunun ne önemi olabilir ki diyenler olacaktır. Ben skodadaki ortasında kocaman DSG yazan klips yerinin zırt pırt soyulduğu vites topozundan nefret ediyorum. Citroende EAT 8 ile sunulan joystick vitesin tasarımı, kalitesi skodaya göre çok ama çok önde. Tam 2 kez vites topuzu değiştiği ve ortasındaki kocaman DSG yazısından da nefret ettiğim için citroene 2 puan veriyorum: Citroen++
    40.Motor: Blue HDI ile TDI arasında çok belirgin farklar yok. Lakin Blue HDİ daha güncel ve verileri TDI den daha iyi: Citroen+
    41.Şanzıman: DSG hızlı vites değiştiren ve vites değişimlerini hissettirmeyen bir şanzıman. Buna diyecek bir sözüm yok. Lakin ben kararlı bir şanzıman olduğunu düşünmüyorum: Şöyleki; Kapalı otoparktan araçla çıkarken virajlı tatlı eğimli bir yerden geçerken DSG 2.vitesten ısrarla 1. Vitese düşmeden çıkmaya çalışıyordu sizin ya sport-manuel moda ya da gaza abanmanız halinde 1.vitese düşüyordu. EAT8de böyle bir durum yok. Kesinlikle daha kararlı bir şanzıman ve inanın hemen hemen DSG gibi titreşimsiz ve hızlı. Daha da önemlisi daha sorunsuz bir şanzıman. Benim DSG 58,000kmde kavrama değiştirdi her stop etmeden N ye al el frenini çek P ye al stop et bile yapmama rağmen. Oylar EAT8e gidiyor ki bence EAT 8 fazlası ile bunu hak ediyor. Citroen++
    42.Eğim iniş kontrol: Citroende eğim iniş kontrolü var. Ayağınız fren ve gazdan çekiyorsunuz kendisi sabit hızda 5 km/h? İle iniyor güzel bir özellik: Citroen+
    43. Sürüş Modları: Citroende daha fazla her ne kadar 4x4 olmasa belki de SUV cuk da olsa; kar modu çamur modu var kısmen sürüşü etkileyebiliyor. Citroen+
    44. Arka diz mesafesi: SuperB'in öne çıktığı özelliklerden. 182mm boyum var ön koltuğu kendime göre ayarladığımda C5de arkaya geçtiğimde 3 parmak kalırken superB de ayak ayak üstüne atılabiliyor: Skoda+++
    45.Wifi şarj: çok kullanışlı değil hızlı doldurmuyor ama özellik özelliktir shıne donanımda standart: Citroen+
    46.Dijital gösterge paneli: Eski aracımda analog gösterge vardı. Citroende dijital ekran var çözünürlüğü gayet iyi(Yeni kasa superbde dijital ekran var biliyorum)ve kullanışlı: Citroen+
    47.Direksiyon tasarımı: Subjektif elbette ama altı ve üstü kesik gibi ve inanın derisi Skoda dan daha kaliteli: Citroen+
    48.Hız limitörü: Her iki araçta da cruse control var ama citroen ilave olarak limitör de sunuyor: Citroen+
    49.Acil frenleme sistemi: Citroende 3 kademe hassasiyetli acil frenleme sistemi var(Hani şu volvonun bulduğu) Önce sistem sizi uyarıyor (sesli+görsel) eğer siz fren yapmazsanız otomatik frenleme yapıyor. Yeni kasa SuperB de ön tamponda radar yeri var ama altı boş maalesef. Benim açımdan önemli. Citroen++
    50.Şerit Takip sistemi: Citroende standart. Bence güzel çalışıyor ve benim açımdan önemli. Skodada bildiğiniz gibi Prestige'de bile extra ücrete tabii. Citroen++
    51.Ön konsolda solda altta(skodada far lambası altında)göz: Citroende minik ve kapaklı değil skodada fonksiyonel ve kapaklı: Skoda+(Skodayı Skoda yapan detaylar)
    52.Dikiz ayna tasarımı: citroende kaba ve çerçeveli skodada çerçevesiz ve şık: Skoda+(her iki araçta da kendiliğinden karartmalı)
    53.Karartmalı yan ayna: Skoda da standart citroende böyle bir özellik yok. : Skoda+
    54.Sunroof: Skoda da daha küçük Citroende tam boy: citroen+
    55.Elektrikli sunroof perdesi? ve perde kalitesi: SuperB'in en çok eleştirdiğim yerlerinden biri. Allahım bir sunroof perdesi bu kadar mı dandik olur? Hem çok ince ışığı geçiriyor hem bez gibi. Bir kez dolandı takıldı servise götürdüm açamadılar değişmesi gerekti. Ayrıca elle açılıyor biliyorsunuz. C5 aircrossda daha kaliteli daha kalın ve elektrikli sunroof perdesi var. Buraya da 2 puan veriyorum: Citroen++
    56.Süspansiyonlar: sınıfına göre skodadaki süspansiyonlar başarılı kesinlikle. Fakat Citroenin en iddialı olduğu yerlerden biri de burası. Kesinlikle c5 aircross daha konforlu. Engelleri sönümlemesi C segmenti bir SUV olmasına rağmen D Sedan Superbe göre kesinlikle daha iyi. Sürmeden bilemezsiniz. Citroen++
    57.Elektrikli sürücü bel ayarı hafızalı sürücü koltuğu: Citroende bel desteği hariç sürücü koltuğu elektrikli ama hafızasız. Skoda da hem hafızalı hem de bel desteği bile elektriklki. Skoda+
    58. Nikelaj pedallar ve ayak koyma yeri: Citroende standart: Citroen+
    59.Direksiyon tepkileri: Citroenin direksiyon tepkileri hissiz değil ama burada superB öne çıkıyor: Skoda+
    60. Yol sesi-dış ses: SuperB'in en eleştirdiğim yönlerinden: Citroende motor sesi hariç kesinlikle içeri daha az yol sesi ve daha kalın camlar nedeni ile daha az dış ses alıyor: Citroen+
    61.Motor Sesi: Citroenin en çok eleştirdiğim yönlerinden SuperBe göre daha fazla motor sesi alıyor: Skoda+
    62.Kapı içi çamurluk koruması: Citroende kapılar altında ekstra bir parça daha var ve bu yüzden kapı içine çamur vs girmiyor inip binerken üstünüz kirlenmiyor. Skoda da böyle bir özellik yok: Citroen+
    63. makyaj aynası: Citroende halojen superBde led: Skoda+(Bu arada her iki araçta da iç aydınlatma LED)
    64.Görüş açıları: Citroenin SUV olmasından da kaynaklanıyor olabilir. SuperBe göre ön yan görüş açıları bir tık daha iyi: Citroen+
    65. Sesli komut: Citroende yok. Bluetooth bağlantısı var ama sesli komut yok. Ayrıca skodanın bluetooth menüsünü daha başarılı buluyorum: Skoda+
    66.Geri vitese takarken sağ dikiz aynasının otomatik aşağı inmesi:Güzel bir detay. Citreonde yok:Skoda+
    67.Yol tutuş: Bir SUV olmasına rağmen (sonuçta daha yüksek)Superbe göre bariz fark yok ama yinede superb daha önde: Skoda+

    Kendime göre bu 67 maddede araçları kıyaslamaya çalıştım. SUperB:36 C5 aircross:46 puan aldı. SUV'ların yüksek oturma pozisyonu farklı bir sürüş sağlıyor gerçekten. Her iki aracın kendi içlerinde artıları ve eksileri var bence. Ben SuperB'den C5 aircrossa geçince acaba pişman olurmuyum diye düşünüyordum. Motor sesi hariç şimdilik pişman değilim diyebilirim. Kalın sağlıcakla

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • CengoCenk kullanıcısına yanıt
    İlgili kişi 3008 konusuna da saldırdı. Gereği yapıldı..

    Şikayet ve blok tuşlarını kullanınız..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Değerli forumdaslar,

    Konunuzu sabote eden malum kişi 3008 konusuna da saldırmıştır 2 gündür.
    İlgili uyarılar yapılmis, arkasından da gerekli yönetim müdahalesi olmuş ve olmaya devam etmektedir..

    Kardeş araçlar olarak, sizin konunun da zayi olmasına müsade etmeyiniz.

    İlgili kişiyi Blok ve şikayet tuslari ile kolayca bertaraf edebilirsiniz..
    Karşılıklı mesaj ile konu uzuyor ve kişi tahrik amacına ulaşıp mutlu oluyor...

    Ayrıca c5 aircross da beğendiğim ve bir çok arkadaşıma tavsiye ettiğim bir araç.
    Kullanıcılara keyifli sürusler diliyorum , düşünenlere de Allah en kısa sürede nasip etsin diyorum.


    Sevgiler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar bu gereksize cevap verip kendisini nimetten saydığını zannetmesine sebep oluyorsunuz. Araçlara yıllarını vermiş adam Halit Bolkan aracı her konusuyla incelemiş ve her araç için gerekli bilgileri en ince detayına kadar vermiş. Bunun torsiyon çubuk demesiyle ne bi araç kötü olur ne de iyi olur. Bırakın kendi halinde takılsın forum da. Nerelere yorum yaptığı zaten belli

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dediğiniz gibi, denedim, söndü. Teşekkür ederim.
  • NEXUS_07 kullanıcısına yanıt
    İftira atmak yaşam tarzı olmuş yazık valla.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar göstergede 1. ve 2. güzergah gibi ortalama yakıt verilerine bakabildiğiniz gördüm. Ben sadece anlık verileri görebiliyorum, bu verileri nereden görebiliyorum acaba ?
  • Prestor kullanıcısına yanıt
    Silecek kolunun ucundaki düğmeye basın.
  • Arkadaşlar,

    Bugün itibari ile ülkeye dorse/konteyner yük haricinde yük ve araç girişi geçici olarak durduruldu.

    Bu iş uzun sürerse aracı gemi de ya da yurt dışı limanlarında olan arkadaşlar baya bekleyecek.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Böyle devam ederse ekonomi iyice çökecek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • merhabalar,
    Bu bilgi için kaynak göstermeniz mümkün mü?
  • 
Sayfa: önceki 281282283284285
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.