Şimdi Ara

YENİ Citroën C3 ANA KONU (C3 III) 2021 MAKYAJLI KASA ÇIKTI (166. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3.482
Cevap
72
Favori
225.482
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
18 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 164165166167168
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 17Scorpion kullanıcısına yanıt
    Merhaba, servisin bana söylediği 1.2 turbo olduğu için değişmesi gerektiğini söylemişti.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • _EUA_ kullanıcısına yanıt
    Merhaba, bu cihaz herhangi bir gizli özellik vs açıyor mu? Denediniz mi?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Brc3 B kullanıcısına yanıt

    Teşekkür ederim. Gerçekten ilginç bir durum. Hala mantıklı gelmiyor bu olay bana. Gidince konuşacağım. Konum Türkiye olunca insanın aklına her şey geliyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 17Scorpion kullanıcısına yanıt
    Buji değişimi var hocam. Standart olarak. İlk sahibinden aldım. Almadan önce yetkili serviste değişim yapılmış.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Brc3 B kullanıcısına yanıt
    Gizli özellik açmak 😄. Yok kardeş. Sadece arabanın değerlerini görebiliyorsunuz Torque ile. Mesela Turbo basıncı, AFR, motora giren hava sıcaklığı... Bir sürü "gereksiz" bilgi. Ha size gereksiz olabilir. Meraklı bir insan için "çok güzel"...

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • _EUA_ kullanıcısına yanıt
    Estağfurullah gereksiz olarak değil de videolarda cihazla açanlar var diye görmüştüm vag grubu ozellikle

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 17Scorpion kullanıcısına yanıt
    Merhaba. Ben 2. bakımı 30000 de yaptırdım. Buji ler de değiştirildi. C3 lerde çift bakımlarda değiştiriliyor diye biliyorum.

    Ha 11 binde buji değişimi tabii ki gereksiz. Daha 19 bin ömrü var. Var ama Türkiyede gerekliye gereksize asla bakmıyorlar. Standart prosedürü bu diyip değiştiriyorlar. Maksat $ para kazanabilmek. Durduğu yerde çürüyecek değil ya buji. Tabiiki de İSRAF.

    Ama siz bujiler değiştirilmesin diyin, değiştirmesinler. Fiyatını da düşsünler.

    Hatta niye bakıma götürüyorsunuz o da muamma. Yılı geldi diye götürmek ... bana çok anlamlı gelmedi beyfendi. Nasılsa garantisi de bitmiş 2 yaşını doldurduğundan. 15 bini dolsun götürürsünüz yine, bence, benim düşünceme göre...

    Ha silecek suyunuzu falan tam doldurun gitmeden önce. Bir damla koyulacak yeri kalmasın. Yoksa "bulduk geçirelim" mantığı ile benzinlikte bedavaya dolduracağınız silecek suyu için (atıyorum) 300-400₺ gibi fahiş fiyat yazan, haram süt emme meraklısı yetkili servisleri var Citroen'in.
    Mesela Citroen NEV. Silecek suyunu doldurmak kendi görevleriymiş gibi...

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • _EUA_ kullanıcısına yanıt

    Teşekkür ederim. Pek tabi 30k’da buji değişimi normal. ben 2 yaşında ve 11k km’de olduğunu söylediğim aracım için servisin standart kapsamı olarak buji değişimi yapılacak denmesi çok tuhaf. Getirelim aracı, kontrol edilsin. Değişim gerekliyse, değiştirilsin. Sonuç olarak bunun için aracı getiriyoruz. Düz hesap üçüncü bakımı da 20k olmadan yaptıracağım sonuçta. Değiştir o zaman.En nihayetinde motor yağı gibi bir durum söz konusu degil ki. Bakım zamanı arabayı teslim ettiğimde, bekleyeceğim. Getirsinler bujileri, göstersinler. Bakalım ne kadar değişim gerekliymiş.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • muslucus kullanıcısına yanıt

    Kaç km’de yapıldığını biliyor musun?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 17Scorpion kullanıcısına yanıt

    Bakım içeriğinde olmasına rağmen geçen sene bizim 11.400 km de 2. bakıma giren araçta Eskişehir Alpata buji değişimi km nedeniyle gerekli değil dedi ve değiştirmediler, bu sene 16.000 de falan bakıma girecek bakalım ne yapacaklar göreceğiz.

  • kir-pi K kullanıcısına yanıt

    Teşekkür ederim. Makul ve mantıklı olan yapılmış.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Esimde turbosuz manuel c3 var ve henuz 1 yasinda ama gelecek yil tahminen 20bin KM’de olacak arac icin buji deseler haydi saglicakla derim. Yaris dusuncesiyle hazirladigim 2020 model civic sport aracimda buji araligi 100-120bin KM arkadaslar. Ne 15bin ne de 30bin KM.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 2023 C3 Elle modeli ile aranızdayım..

    Araç en üst paket olmasına rağmen kol dayama yok.. ışıklı aynalı güneşlik yok, çarpısma önleme yerine fren destek var. Ön sensörler yok, arka kamera var ama tampon yanlarında sensör yok dolayısıyla geri gelirken tehlike farketme açısı dar. Telefon tutacağı olmadan yeni nesil telefon için dogru duzgun bir yer yok. Ön yolcu koltugu çok yüksek. 180 üstü biri oturursa kafası tavana değiyor ama ürücü koltuğu gibi ayarlanmıyor.. arkaya bi ufak kol dayama olabilirmiş.

    Artısı tüm camlarda otomatık kaldırma var, anahtardan kaldırma yok ama..

    Hızlı, güçlü, seri, görüşü güzel, hız sabitleme, sınorlama süper hatta sınırlamada yol hız tabelalarını otomatik algılayarak maksimum hızı kendi ayarlayabiliyor. Start stop hızlı, anahtarsız giriş yakınlık sensörü iyi ve hızlı. Elle serisi döşeme ve koltuklar rahat ve spor .


    Detaylar güzel fakat 1 milyonluk bu sınıfta bir otomobilde daha da özellik bekliyor insan.. gerçi 1 milyon derken citroenin bu konuda sucu yok.. ülkeye girişi 475 bin sonucta.. vergisi bilmem nesi 1.035.000.. kaskosu otu bptu derken 1.050.000 tl.. insanın aklı almıyor


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Güncelleme gelmiş


    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • muslucus kullanıcısına yanıt

    Evet. Bunu yapan var mi aranızda,daha önceden de konusulmustu ama güncelleme yapayım derken daha da kotu oldu diyenler vardı. O sebeple pek bulaşasim gelmedi. Sıkıntısız halleden varsa bilgi verebilir mi lütfen?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar, malum kış yavaştan geliyor. Ilk kez buğu çözme tuşunu kullandım, devreye sokup buğu çözüldükten sonra devreden çıkardığımda klima ve havalandırma açık olmamasına rağmen kendiliğinden devreye giriyor. Her buğu çözme fonksiyonunu kullandıktan sonra otomatik olarak havalandırma açılma olayı saçma geldi bana. Acaba sizde de durum bu şekilde mi?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Bahsettiğiniz durum benim de garibime gitmişti, çözümünü bilen varsa yazsın lütfen.

  • Havalandirma daha ilerisi, klima nemi alir. Yani buguyu onler. Buyuk ihtimalle bundan kaynaklidir.
    Bilmeyen varsa, kisin ic sirkulasyon kullanilmaz. Arac ici sikca bugulaniyorsa bu kontrol edilmelidir. Ayrica sikca bugu, arac kabininde ya da polen filtresinde neme isarettir. Nem alici kimyasalla sorunu asabilir ve arac ici kotu kokuyu da kesebilirsiniz. Kisin klima kullanimi cok faydalidir. Illa sogutmasi gerekmez. Taze hava modunda havalandirma klima ile calisirsa asla bugu olmaz.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • kir-pi K kullanıcısına yanıt

    2019 model aracımızı 2022 ekim ayında bakıma götürdüğümüzde bujilerin değişmesi gerekiyor demişlerdi ve 800 tl ücret çıkartılmıştı. Biz de aracın daha 22 bin km de olmasından dolayı değiştirilmesini istememiştik. ne titreme ne vuruntu ne fazla yakıt hiçbirşey olmadığından.


    araç şu anda 30 bin km ye geldi. birkaç haftaya bakıma girecek. yine değiştirmek gerekmiyor bence araç gayet güzel çalışıyor bir sorun yok.

  • Buji konusuna ben de şaşırmıştım ama Ankara’da iyi bilinen bir ustaya sorduğumda o da kesinlikle önerince 15 binde, 2 yaşındaki C3 ün bujileri değiştik. Hatta 35-40 binde de triger değişmen lazım dedi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fırtına333 -- 4 Ekim 2023; 19:26:2 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 164165166167168
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.