Şimdi Ara

YENİ C5 (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.249
Cevap
13
Favori
378.313
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Pug un tasarımları iyi olur genelde,Citroeni pek beğenmem açıkcası ama bu sefer işi götürmüş citroen,renaultun da genelde iyi ama bazı şekilsiz araçları da var(Clio 3,Modus gibi)

    Zevkler ve renkler tartışılmaz ama
    quote:

    Orjinalden alıntı: Orgeneral_

    Bu fransızlar tasarım işinden anlıyor.
  • tipi güzelmişte diraksiyonu hiç yakışmamış bu arabaya.
  • Gerçekten çok güzel olmuş... Ama şu son zamanlarda bütün markalar, dikkat ediyorumda sanki böyle "sinirli duran", tabir-i caizse "çatık kaşlı" araba tasarlamaya başladılar... Bu da aynen öyle olmuş süper bir tasarım bence... Ancak dış tasarım yönünden bazı arabaları andırmıyor değil... Bana kalırsa biraz AUDI'nin araçlara benzemiş gibi geliyor...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi meskisehiri -- 2 Haziran 2007; 0:28:38 >
  • bir de yeni mondeo yu görün.
    407 eskidi artık
  • quote:

    Orjinalden alıntı: tracksin

    c5

     YENİ C5



    YA ŞU DÖRTLÜ FLAŞÖR DÜĞMESİNİN KONTROLÜNÜ NİYE YOLCUYA VERMİŞLER Kİ? ANLAMIYORUM BU MANTIĞI..Bİ DE AYNI ŞEY LAGUNALARDA VAR,EL FRENİNİ UTANMASALAR YOLCUNUN KOLTUĞUNA KOYACAKLARMIŞ..




  • bu citroen çok kızgın görünüyor
  • quote:

    Orjinalden alıntı: CX2


    quote:

    Orjinalden alıntı: tracksin

    c5

     YENİ C5



    YA ŞU DÖRTLÜ FLAŞÖR DÜĞMESİNİN KONTROLÜNÜ NİYE YOLCUYA VERMİŞLER Kİ? ANLAMIYORUM BU MANTIĞI..Bİ DE AYNI ŞEY LAGUNALARDA VAR,EL FRENİNİ UTANMASALAR YOLCUNUN KOLTUĞUNA KOYACAKLARMIŞ..



    Abi ömürsün yani...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: bybeyaz407


    quote:

    Orjinalden alıntı: CX2


    quote:

    Orjinalden alıntı: tracksin

    c5

     YENİ C5



    YA ŞU DÖRTLÜ FLAŞÖR DÜĞMESİNİN KONTROLÜNÜ NİYE YOLCUYA VERMİŞLER Kİ? ANLAMIYORUM BU MANTIĞI..Bİ DE AYNI ŞEY LAGUNALARDA VAR,EL FRENİNİ UTANMASALAR YOLCUNUN KOLTUĞUNA KOYACAKLARMIŞ..



    Abi ömürsün yani...






  • benim 2006 c5 im var binesim gelmedi bu resimlerden sonra
  • Tek kelime: Muhteşem

    Citroeni hep beğenirim ancak şu anki c5i pek beğenmiyordum tasarım olarak.Yoksa teknoloji citroende, motoru desen zaten ortada(1,6 hdi).

    Citroen biliyor bu işi.Nasıl güzel bir tasarımdır o.
  • one ya deli bir makina iç ve dış dızaynı harika ve o nasıl bır dıreksıyon cok tatlı
  • abi bu yeni c5 mi super olmus yaa
  • uçmuş bu araba artık uçmuş

    bu şekilde piyasaya çıkarsa citroeni alır götürür bu C5

    citroen tasarım olarak artık çok geride bıraktı pugu

    örneğin c-crosser ile 4007 aynı araba ama citroen 10 kat daha havalı ve güsel (bence tabii)
  • Gerçekten muhteşem olmuş. Acaba o özel hydropnömatik sistem bu yeni C5 te de var mıdır? Bir bilgisi olan var mı? Ayrıca mevcut C5 kullanan arkadaşlar, bu sistemin avantajlarını naıl yaşıyorlar bilgi verebilirler mi biraz acaba.
    saygılar..
  • araç çok güzel tasarım olarak... 407 yorumuna katılmıyorum. bence 407 biraz kaba duruyor... yeni mondeo'nun arka görünüşü biraz göze batıyor.. ama c5 güzel olmuş
  • quote:

    Gerçekten muhteşem olmuş. Acaba o özel hydropnömatik sistem bu yeni C5 te de var mıdır? Bir bilgisi olan var mı? Ayrıca mevcut C5 kullanan arkadaşlar, bu sistemin avantajlarını naıl yaşıyorlar bilgi verebilirler mi biraz acaba.
    saygılar.


    Citroen bu sistemden kesinlikle vazgeçmez bundan %100 eminim. Citroen C6.da C5.te kullanılan sistemin çok daha gelişmiş ve hassas versiyonunu kullandılar. Muhtemelen yeni C5.te Hidraktif III yerini Hidraktif IV sistemine bırakacaktır.

    Bu sistemin çok bariz avantajlarını özetle şöyle sıralayabilirim.
    1- Düz asfalt yolda süspansiyon o kadar konforlu ki yoldaki yamaları neredeyse hissetmiyorsunuz. Sürüş konforunda zaten sınıfının lideri.

    2- Süspansiyon sistemi sürekli değişken karakteristik göstermesi neticesinde her türlü yol durumunda en optimum sürüş dinamiği yakalanıyor. Örneğin düz yolda 90 km. ile seyrederken süper konforlu olan araç viraja girdiğinde (direksiyon açı sensöründen gelen bilgiler doğrultusunda) sertleşerek anında spor moduna geçiyor. Virajlar bittiğinde tekrar süspansiyon yumuşuyor.Hidraktif süspansiyon şüphesiz mucize vadetmiyor. Çok kasisli bir yolda pamuk kadar yumuşak bir sürüş vadetmiyor kesinlikle ancak diğer otomobillere göre daha az rahatsız olacağınız kesin.

    3- Bir tuşla otomobilinizin yüksekliğini isteğe bağlı olarak birinci kademede 5 cm ve gerektiğinde ikinci kademede 10 cm yükseltebilirsiniz. Karadenizde yaylacılığın ne kadar önemli olduğunu bilirsiniz. Tek kademe yükselterek çıkamadığım yayla yoktur. Tabi aracı yükselttiğimizde siferler %80 dolacağı için süspansiyon sertleşecektir ancak 40 km. sürate kadar olanak tanınan bu modda eğer 30 km.yi aşmaşsanız çok rahatsız edici değil. İkinci kademe yükseklik ise siferlerin %100 dolu olduğu yani tam sert süspansiyon modudur. Bu modda maksimum sürat 10km.dir. Sadece çok ihtiyaç duyulduğunda seçilmesi gereken örneğin bir refüjü geçmek için ya da yüksek bir tümseği aşmak için ya da derin bir su birikintisinden geçmek için kullanabileceğiniz moddur.

    4- Citroen.in hidraktif süspansiyona sahip tüm araçları 3 teker üstüne gidebilirler. 160 ya da 170 km süratle giderken lastiğiniz patladığında emin olun bunun ne anlama geldiğini çok iyi anlarsınız. Bu durum başınıza diğer araçlarda gelirse çok kötü şeyler olabilir ancak C5.te sadece lastiğinizin patlar, janta dahi zarar gelmez. Süspansiyon ağırlık dağılımını saniyenin 1/100.ünden daha kısa zamanda algılayarak duruma müdahale eder. Patlak lastik üzerine 10 km gittiğinizde neler olabileceğini hepimiz biliriz ama inanın hidraktif süspansiyonlu bir aracınız varsa lastik tabanı bile bozulmaz.




  • gerçekten çok güzel.bantlardan inecek modeller nasıl olacak acaba.

    ayrıca yukarda bi arkadaş yazmış direksiyon da ortasıyla birlikte dönüodur inşallah diye
    sonuna kadar katılıyorum
  • ya güzel araba da şu ön tasarım sanki çarpılmışa benzio gözler fln içeri bakıyo gibi...
    quote:

    Orjinalden alıntı: tracksin



     YENİ C5





  • O fotograf zaten orjinal değil. Photoshop calışması gecirmiş. aynalara dikkatli bakarsanız nedemek istedigimi anlarsınız. orjinali bu tahminimce
     YENİ C5



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AlperAkbilgi -- 25 Haziran 2007; 12:18:41 >
  • İnternette yaptıgım kısa araştırmadan sonra kesin olarak yeni c5in fotograflarını buldum BUYRUN :)
     YENİ C5

     YENİ C5

     YENİ C5

     YENİ C5

     YENİ C5

    Direksiyonun ortası sabit c4deki gibi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AlperAkbilgi -- 23 Temmuz 2007; 12:04:01 >




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.