Şimdi Ara

Yeni C-max/Grand C-max (1000+ kullanıcı) (408. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
11.579
Cevap
83
Favori
1.036.566
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 406407408409410
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: melodramm

    quote:

    Orijinalden alıntı: genckanat

    Ben 1-2 ay önce araştırmıştım Dacia Lodgy'i.

    Aman kimse başkalarına tavsiye etmesin bu aracı, vebal alırsınız ..

    Euro NCAP testinden bir tek bu araç 3 yıldız almış maalesef.

    NCAP firması da güvenliğe önem vermeye davet etmiş Dacia'yı...


    http://www.ntvmsnbc.com/id/25402191/

    Aynen;

    Testlerde "A" sütunu resmen katlanıyor.

    Daha öncede dile getirdiğim gibi 35.000 TL gibi fiyatlar ile satışa sunulması durumunda rağbet görecek; aksi halde Dizel BMAX yada Benzinli CMAX'a yenilecektir.

    İyi forumlar...

    Abi ne kadar ekmek o kadar köfte demişler. mesela Fiat Linea bu kadar çok satılırken neden hiç EuroNcap testi yok düşündünmü? Belki 4 yıldız belki hiç yıldızı yok nereden bilicez. Ama gerçekten Lodgy kötü, eğer Dacia, Lodgy 'i şu yeni çıkan modellerine azıcık benzetseydi, o zaman daha bi çekici olurdu. 2. el konusundada eğer bir arabayı 10 yıl kullanacaksak kesinlikle bu arabanın 2. el piyasasını göz önünde bulunduramayız. Ama arabayı 1 yıl 2 yıl kullandıktan sonra satacaksan 2. elini göz önünde tutabilirsin.

    Zaten 10 yıl boyunca kasko yaptıracaksın ve 800TL den olsa 8bin TL , motorlu taşıt vergisini ödeyeceksin. Ortalama yıllık 600TL ödemiş olacaksın 10 yıl onunda 6bin TL, Zorunlu trafik sigortasıda var ortalama 350TL de bu desek 10 yılda 3500TL. 10 yılda 17.500,00TL sadece ek giderleri oldu demektir. Bunun yanında bakım giderlerinide koyalım. Yıllık 300TL olsa 10 yılda 3bin TL yapıyor. Arabanın 10 yılda harcadığı yakıt hariç 20bin TL. 50bine aldığımız arabada zaten 10 yıl sonra 35 - 40 bin TL olacak belki olmayacak bile. biz 10 yıl sonra arabayı 5 milyar fazlaya satsak ne olacak satmasak ne olacak. 20bin masraf yedi, 10 - 15binde değer kaybetti. Bizim zararımız 35bin TL oldu zaten. O nedenle olaya bu açıdan bakıldığında sıfır alınan bir araba her zaman zarar demektir. Hangi sıfır arabayı alırsanız alın plakayı taktığınız anda 5bin TL zarardasınızdır. ( MTV ödenecek , kasko yapılacak, bide faizle alındıysa faize fazla para ödenecek, artık araba 2. el olduğu için daha az paraya satılacaktır)

    Arabayı satarken sadece ne kadar para kopartırsak o kadar iyidir. Yoksa hep zarardayız.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Orhanu

    quote:

    Orijinalden alıntı: cenkoskay

    Arkadaşlar, bilmiyorum Facebook sayfasıyla ortak arkadaşlar var mı ama aynı şeyi buraya (daha detaylı) yazacağım. Aracım X paketli, yani ön cam hem Atermik, hem ısıtmalı.
    Bu haftasonu Anadolu Otoyolu'nda HGS işkencesi yaşadım. Daha önce bir arkadaş yapışınca çıkmıyor dediği için şeffaf bir bantla önce soldaki kredi kartı büyüklüğündeki yere tutturdum. Okumadı...
    Çıkışta sağdaki kart yerine yapıştırdım. Okumadı...
    Dönüşte cam tavana yapıştırdım. Okumadı...
    En sonunda Türk tamir metoduyla camdan çıkarttım, okudu :)
    Ben OGS de iptal olacak zannediyordum, şimdi OGS'ye döneceğim muhtemelen...

    X pakette OGS kullanan var mı?

    X pakette zararlı güneş ışınlarını süzme özellikli ve ısıtmalı ön cam mevcut.
    Malesef ısıtmalı ön cam OGS , GPS anteni gibi sinyal vererek ve alarak çalışan aletlerin çalışmasında çoğu zaman sıkıntı yaratır..
    Bu gibi aletlerin veya bunların antenlerinin monte yeri olarak en uygun yer, ön camın üst orta kesiminde iç dikiz aynasının hemen ön tarafında bulunan ön camda gölgelendirilmiş olan alandır. Bu alan ısıtıcı rezistans tellerinden arındırılmış olduğundan, bu tür aletlerin o kısma takılması önerilir.
    Denemediyseniz birde aynanın üst kısmındaki gölgeli alana koyarak (yapıştırmadan) denemenizi öneririrm. OK ise yapıştırıp kalıcı hale getirirsiniz.

    Benim o bölgede kocaman bir plastik var. Aslında çarpışma önleyici sistemin kamerası için muhtemelen o bölgede bir boşluk vardır, o plastiği bir açsam içinde uygun bir bulabilirim gibi geliyor ama cesaret edemiyorum. Zaten Eskişehir'de oturduğum için ayda yılda bir kullanacağım, kolu çıkartacağım artık her geçişte. Servise gidince isteyeceğim o plastiği çıkartmalarını...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: delimavii67

    quote:

    Orijinalden alıntı: vs-fb

    Cmax bulunduğu noktayı kesinlikle hak ediyor.Genel tercih kriterlerini doğru özetlemişsiniz.Bende yeni aracimi alırken, sedanlara bakarken aynı fiyata Daha geniş ve sıradışı bir arac olması sebebi ile cmaxi tercih etmiştim.Cmax disindada inanın o sınıfta başka bir araca bakmadım.Opel astra beni cok cezbetti birde megane sport wagon.Şimdi düşününce mpv olarak diğer alternatifleri es geçmenin sebebi tamamen cmaxin dizel ve muhteşem ic+dış tasarımına rağmen uygun fiyatı ve uygun ödeme koşulları idi.Şimdi tekrar düşündüğümde bu fiyatlarla artık alternatif olarak yüzü eskimese skoda yeti dizel yada Hyundai ix 35 tercihte edebilirdim.Ancak artık d sınıfı dışında sedan tercih etmeyecegimi cok açık ifade edebilirim.
    Ancak burda şunu belirtmeliyim, aynı fiyat aralığında olmamasina rağmen sadece mpv olmalari sebebi ile mercedes b serisini yada tek alternatifi 60000 lerden başlayan araçları az satıyor diye elestiremeyiz yada daha kötü diyemeyiz.
    Cmax cok iyi bir stratejinin ürünü.Elde harika bir ürün, harika bir fiyatlandırma var.Cmaxin başarısı burda saklı.Digerleride aynı sihirli formülü yakalarsa başarıyı bulurlar.
    Mesela kimse versoya az satıyor diye kötü diyemez.Tamamen kötü satış stratejisi yüzünden bu adetlerde.1.6 yada alti bir dizeli olsa yada benzinli alternatifi uygun fiyatlandirilsa eminim listenin tepelerinde olurdu.Buda kötü bir formül.

    kesinlikle doğru tesbit,
    mesela ben ilk önce toyotaya gittim,verso bir arkadaşımda vardı iç ve dış olarak oldukça hoşuma gitmişti, verso sadece 1.6 benzinli seceneği olduğu için arkama bile bakmadan çıktım ordan


    Zaten 160 Nm lik torka sahip bir motor bu kadar ağır kasayı düz yolda kaldırır ancak bayırlarda asıl sıkıntı ortaya çıkar. Araba ya son gaz basarsınız ama arabayı arkadan biri çeker gibi olur. Ama bence MPV ler içinde , iç kısımı her anlamda en kötü olan araç bence Verso. Ama bakın MPV ler içinde diyorum. Adam Linea ya bakarken beğenirken Verso muhteşem güzel gelecektir. Aslında ben herşeyin farkındayım ama bu lafları okuyan saygıdeğer arakaşlarımız konuya nereden bakmak isterse o şekilde anlayabilir. MPVler içinde iç kısım olarak en kötüsü Verso deyince anlaşılmasın ki Verso çok kötü bir araba, sonuç olarak aynı sınıfta ki araçlarla kıyaslıyorum. Ama A,B,C , SUV sınıfından bir kullanıcı gözüyle bakılırsa Versoya bayılacaklardır ve o araçlara göre çok çok iyidir.
    Mesela Versoda cam tavan yok ve hala sunroof var.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vs-fb

    Cmax bulunduğu noktayı kesinlikle hak ediyor.Genel tercih kriterlerini doğru özetlemişsiniz.Bende yeni aracimi alırken, sedanlara bakarken aynı fiyata Daha geniş ve sıradışı bir arac olması sebebi ile cmaxi tercih etmiştim.Cmax disindada inanın o sınıfta başka bir araca bakmadım.Opel astra beni cok cezbetti birde megane sport wagon.Şimdi düşününce mpv olarak diğer alternatifleri es geçmenin sebebi tamamen cmaxin dizel ve muhteşem ic+dış tasarımına rağmen uygun fiyatı ve uygun ödeme koşulları idi.Şimdi tekrar düşündüğümde bu fiyatlarla artık alternatif olarak yüzü eskimese skoda yeti dizel yada Hyundai ix 35 tercihte edebilirdim.Ancak artık d sınıfı dışında sedan tercih etmeyecegimi cok açık ifade edebilirim.
    Ancak burda şunu belirtmeliyim, aynı fiyat aralığında olmamasina rağmen sadece mpv olmalari sebebi ile mercedes b serisini yada tek alternatifi 60000 lerden başlayan araçları az satıyor diye elestiremeyiz yada daha kötü diyemeyiz.
    Cmax cok iyi bir stratejinin ürünü.Elde harika bir ürün, harika bir fiyatlandırma var.Cmaxin başarısı burda saklı.Digerleride aynı sihirli formülü yakalarsa başarıyı bulurlar.
    Mesela kimse versoya az satıyor diye kötü diyemez.Tamamen kötü satış stratejisi yüzünden bu adetlerde.1.6 yada alti bir dizeli olsa yada benzinli alternatifi uygun fiyatlandirilsa eminim listenin tepelerinde olurdu.Buda kötü bir formül.

    Çok güzel özetlemişsiniz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sasmaz66 -- 2 Ocak 2013; 16:10:06 >




  • Gündüz farı araştırmalarına devam...

    Daha önce benim de aklıma gelmiş olan, acaba sis farlarının içi led olsa nasıl olur diye düşünürken her zamanki gibi Almanlar bu çalışmayı yapmış. hem de diğer modele göre daha ucuza ve montajı çok kolay:

     Yeni C-max/Grand C-max (1000+ kullanıcı)


     Yeni C-max/Grand C-max (1000+ kullanıcı)


     Yeni C-max/Grand C-max (1000+ kullanıcı)


     Yeni C-max/Grand C-max (1000+ kullanıcı)


     Yeni C-max/Grand C-max (1000+ kullanıcı)


    Bu orjinal sayfa:

    Bu da E-Bay satış sayfası:

    Anladığım kadarıyla yeni Fiesta sis farları ile aynı sis farı bizimki.

    Aliexpress'teki modeller daha ucuz tabi:




  • quote:

    Orijinalden alıntı: genckanat

    Gündüz farı araştırmalarına devam...

    Daha önce benim de aklıma gelmiş olan, acaba sis farlarının içi led olsa nasıl olur diye düşünürken her zamanki gibi Almanlar bu çalışmayı yapmış. hem de diğer modele göre daha ucuza ve montajı çok kolay:

     Yeni C-max/Grand C-max (1000+ kullanıcı)  Yeni C-max/Grand C-max (1000+ kullanıcı)

     Yeni C-max/Grand C-max (1000+ kullanıcı)  Yeni C-max/Grand C-max (1000+ kullanıcı)

     Yeni C-max/Grand C-max (1000+ kullanıcı)

    Bu orjinal sayfa: http://www.motor-talk.de/forum/tagfahrlicht-ambientebeleuchtung-beim-grand-c-max-t3024979.html?page=62#post32811089

    Bu da E-Bay satış sayfası: http://www.ebay.de/itm/Nebelscheinwerferset-DE-Licht-incl-Tagfahrlicht-R87-FORD-FIESTA-02-/390417848672?clk_rvr_id=433940063362#ht_1620wt_1165

    Anladığım kadarıyla yeni Fiesta sis farları ile aynı sis farı bizimki.

    Aliexpress'teki modeller daha ucuz tabi: http://www.aliexpress.com/item/free-shipping-Excellent-fog-light-For-Focus-Fiesta-high-power-led-lamp-Waterproof-and-durability/569656304.html

    Güzel çalışma olmuş; ancak sis farlarının aydınlatma açısı daralmış sanırım.

    Bu uygulam sonrasında SİS FAR larının durumu ne oldu acep.

    Ha sis farları IPTAL edilip bu uygulama ile yola devam edilecek ise birşey diyemem.

    İyi forumlar...

    edit ilave bilgi

    Not: Şimdi kontrol ettim LED FOG LAMP olarak geçmekte. (LED SIS FARI)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi melodramm -- 2 Ocak 2013; 17:30:58 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: melodramm

    Güzel çalışma olmuş; ancak sis farlarının aydınlatma açısı daralmış sanırım.

    Bu uygulam sonrasında SİS FAR larının durumu ne oldu acep.

    Ha sis farları IPTAL edilip bu uygulama ile yola devam edilecek ise birşey diyemem.

    İyi forumlar...

    edit ilave bilgi

    Not: Şimdi kontrol ettim LED FOG LAMP olarak geçmekte. (LED SIS FARI)



    Evet sis farı içindeki ampül iptal edilip sadece buradaki ledler aydınlatma görevi görüyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: genckanat

    quote:

    Orijinalden alıntı: melodramm

    Güzel çalışma olmuş; ancak sis farlarının aydınlatma açısı daralmış sanırım.

    Bu uygulam sonrasında SİS FAR larının durumu ne oldu acep.

    Ha sis farları IPTAL edilip bu uygulama ile yola devam edilecek ise birşey diyemem.

    İyi forumlar...

    edit ilave bilgi

    Not: Şimdi kontrol ettim LED FOG LAMP olarak geçmekte. (LED SIS FARI)



    Evet sis farı içindeki ampül iptal edilip sadece buradaki ledler aydınlatma görevi görüyor.

    Sis farlarını iptal etmek saçma olur. böyle daha güzel olabilir...


     Yeni C-max/Grand C-max (1000+ kullanıcı)




  • Bence de bu daha tatlı duruyor

     Yeni C-max/Grand C-max (1000+ kullanıcı)
  • Hayal etmek parayla değil ya.Keşke böyle bir gündüz farı olsa

     Yeni C-max/Grand C-max (1000+ kullanıcı)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sasmaz66

    Hayal etmek parayla değil ya.Keşke böyle bir gündüz farı olsa

     Yeni C-max/Grand C-max (1000+ kullanıcı)




    Sizin tasarım daha güzel olmuş :) Aslında oto aksesuar ithalatçısı olsam, bu MS Design'dan bir tane alıp Çinlilere sizin tasarımdan yapmalarını isterdim. C-Max yeni kasasına sahip Türkiye'de en az 5000 kişi olduğunu düşünürsek 500 tanesi bu gündüz farınndan alsa, hatta Ford'la anlaşıp tüm servislerde satılsa güzel iş yapar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: genckanat

    quote:

    Orijinalden alıntı: sasmaz66

    Hayal etmek parayla değil ya.Keşke böyle bir gündüz farı olsa

     Yeni C-max/Grand C-max (1000+ kullanıcı)




    Sizin tasarım daha güzel olmuş :) Aslında oto aksesuar ithalatçısı olsam, bu MS Design'dan bir tane alıp Çinlilere sizin tasarımdan yapmalarını isterdim. C-Max yeni kasasına sahip Türkiye'de en az 5000 kişi olduğunu düşünürsek 500 tanesi bu gündüz farınndan alsa, hatta Ford'la anlaşıp tüm servislerde satılsa güzel iş yapar

    tıraş köpüğü gibi olmuş ama güzel olurdu




  • Merhaba arkadaşlar. Herkese iyi mutlu kazasız yıllar dilerim. Araç alım satımından hobi derecesinde de olsa anlayan arkadaşlara bir sorum olacak. Yaklaşık 35 bin dolar ödeyerek aldığımız bu araçları 5-6 yıl kullandıktan sonra ne kadara satarsak zararlı çıkmayız yani 5-6 yıl sonra makul satışı ne olur araçlarımızın? Sadece bu araç için sormuyorum bu aralıkta yani 60-70 bin TL ödeyerek aldığımız bir araç 5-6 yıl kullandıktan sonra örneğin 30 bin dolara satılır mı sizce ? Şundan dolayı merak ediyorum. Parayı çok kolay kazanmıyoruz. Emeğimizi yatırıyoruz bu araçlara veya konuta. 5 yıl önce 23 bin dolara aldığım aracı sattığımda hesaplıyorum da 6 bin dolar zararla satmışım. Konutta öyle olmuyor. Çok prim yapmayan bir bölgede dahi en azından zarar etmeden satabiliyorsunuz konutunuzu. Teşekkürler...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bercalan21

    Merhaba arkadaşlar. Herkese iyi mutlu kazasız yıllar dilerim. Araç alım satımından hobi derecesinde de olsa anlayan arkadaşlara bir sorum olacak. Yaklaşık 35 bin dolar ödeyerek aldığımız bu araçları 5-6 yıl kullandıktan sonra ne kadara satarsak zararlı çıkmayız yani 5-6 yıl sonra makul satışı ne olur araçlarımızın? Sadece bu araç için sormuyorum bu aralıkta yani 60-70 bin TL ödeyerek aldığımız bir araç 5-6 yıl kullandıktan sonra örneğin 30 bin dolara satılır mı sizce ? Şundan dolayı merak ediyorum. Parayı çok kolay kazanmıyoruz. Emeğimizi yatırıyoruz bu araçlara veya konuta. 5 yıl önce 23 bin dolara aldığım aracı sattığımda hesaplıyorum da 6 bin dolar zararla satmışım. Konutta öyle olmuyor. Çok prim yapmayan bir bölgede dahi en azından zarar etmeden satabiliyorsunuz konutunuzu. Teşekkürler...

    SN BERCALAN21, 0 km. arabada plakayı taktığınız anda yaklaşık %20 kayba uğrarsınız. 5-6 yıl sonraki döviz kurunu tahmin edemeyeceğimize göre, sorunuza net cevap vermek mümkün değil. Bu yüzden; prim beklentiniz var ise konut almanızda fayda var, yok arabam olsun, keyfini süreyim diyorsanız, o zaman da kar-zarar hesabı yapmamalısınız.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bercalan21

    Merhaba arkadaşlar. Herkese iyi mutlu kazasız yıllar dilerim. Araç alım satımından hobi derecesinde de olsa anlayan arkadaşlara bir sorum olacak. Yaklaşık 35 bin dolar ödeyerek aldığımız bu araçları 5-6 yıl kullandıktan sonra ne kadara satarsak zararlı çıkmayız yani 5-6 yıl sonra makul satışı ne olur araçlarımızın? Sadece bu araç için sormuyorum bu aralıkta yani 60-70 bin TL ödeyerek aldığımız bir araç 5-6 yıl kullandıktan sonra örneğin 30 bin dolara satılır mı sizce ? Şundan dolayı merak ediyorum. Parayı çok kolay kazanmıyoruz. Emeğimizi yatırıyoruz bu araçlara veya konuta. 5 yıl önce 23 bin dolara aldığım aracı sattığımda hesaplıyorum da 6 bin dolar zararla satmışım. Konutta öyle olmuyor. Çok prim yapmayan bir bölgede dahi en azından zarar etmeden satabiliyorsunuz konutunuzu. Teşekkürler...

    Dostum sadece arabayi sattigin fiyatda zarar etmiyorsun. yukarida bi kac konu ustte detaylica bu konuyu yazdim. 5 6 yilda arabanin deger kaybindan baska birde harcadiklarida var. Kasko,motorlu tasit vergisi,zorunlu trafik sigortasi,bakim masraflari ni dusunursek bunlara sadece 5 yilda 10bin TL harciyorsun. Arabada 6bin 7bin deger kaybetse tabi bu yapilan yola gore degisiyor, 5 yilda zararin 16bin tl. Bi ev alsan ve 5 yil kiraya versen hem kira getirin olur hemde evi satarken aldigin fiyatin altina satmazsin. mesela bi ornek veretim size 89 yilinda broadway aldiginda babam 29milyon para vermis, ayni zamandada oturdugumuz evide 27bine aldi. Arabayi 7bine sattik ama ev 120bin tl

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bence "0" araç almak, yatırım için yapılacak en yanlış seçim. Çünkü aldığınız anda %10 değer kaybeder ikinci ele dönüşür. 5 sene sonra daha da fazla. O nedenle 2.el araç alıp satmakta daha az zarar edersiniz..
  • Cevaplar için teşekkürler. Amacım alım-satım yapmak veya yatırım değil tabi ki. Öncelikle araç benim için zorunlu bir ihtiyaç. İhtiyaçlarımı , ailemi, rahatlık ve konforu ve tabi ki ekonomik durumumu da göz önüne alarak aracımı alacağım. Sadece bu alım-satımı yaparken kazıklanmamak adına sordum."0" araç alırken dahi bir çok bayide en az 4bin tl ye varan farklara rastlıyoruz. Satarken de bazen acele edip sıl fiyatının altında satıyoruz. 0 araç aldığımızda satarken zarar edeceğimin farkındayım tabiki. Öğrenmeye çalıştığım bunun makul zararı aşağı yukarı ne kadardır. Hepiniz bir veya bir kaç araç alıp satmışsınızdır. Sizinde deneyimlerinizi sormak istedim. Ben 5 yıl önce aldığım araçtan 6 bin dolar civarı zarar ettim ( Araba için yaptığım vergi ve diğer harcamaları hariç tutuyorum) Sadece alım ve satım fiyatları üzerinden hesaplayarak 6 bin dolar zarar. 25 bin dolar civarında alınmış bir araç için 5 yıl sonrasında 6 bin dolar zarar normal mi diye sordum. Hem muhabbet olsun hemde fikir olsun diye sordum. Teşekkürler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bercalan21

    Cevaplar için teşekkürler. Amacım alım-satım yapmak veya yatırım değil tabi ki. Öncelikle araç benim için zorunlu bir ihtiyaç. İhtiyaçlarımı , ailemi, rahatlık ve konforu ve tabi ki ekonomik durumumu da göz önüne alarak aracımı alacağım. Sadece bu alım-satımı yaparken kazıklanmamak adına sordum."0" araç alırken dahi bir çok bayide en az 4bin tl ye varan farklara rastlıyoruz. Satarken de bazen acele edip sıl fiyatının altında satıyoruz. 0 araç aldığımızda satarken zarar edeceğimin farkındayım tabiki. Öğrenmeye çalıştığım bunun makul zararı aşağı yukarı ne kadardır. Hepiniz bir veya bir kaç araç alıp satmışsınızdır. Sizinde deneyimlerinizi sormak istedim. Ben 5 yıl önce aldığım araçtan 6 bin dolar civarı zarar ettim ( Araba için yaptığım vergi ve diğer harcamaları hariç tutuyorum) Sadece alım ve satım fiyatları üzerinden hesaplayarak 6 bin dolar zarar. 25 bin dolar civarında alınmış bir araç için 5 yıl sonrasında 6 bin dolar zarar normal mi diye sordum. Hem muhabbet olsun hemde fikir olsun diye sordum. Teşekkürler.

    Arkadaşlar çok güzel cevaplamışlar ama burada bir başka noktaya değinmek isterim.Sıfır araç aldığında ne aldığında önemli.Aracın marka değeri ve ne kadar tutulduğu önem taşıyor.Eğer sizin dediğiniz gibi para kolay kazanılmıyor yatırıma dikkat etmeliyim diye düşünürsek ortadirek vatandaş için ww-toyota-ford-opel gibi piyasası daha geniş olan araçları tercih ederken tutulan modelleride takip etmek gerekiyor.Fordtan örnek verecek olursak focus ile mondeo kalite olarak kıyaslanmaz mondeo daha üst sınıf bir araç ama sıfır alıp 2.ele düştüğünde focusa göre mondeo daha çok kaybettirir.




  • 0 araç sadece zevk ile ilgilidir. yatırım yapmak isteyen tabii ki 0 araç almaz. gider piyasadan ihtiyacına uygun 20-30 bin aralığında bir araç alır. parayı bu kadar çok hesaba katarsak hiç bir şey yapamayız zaten.
  • Merhaba Arkadaslar,

    Cmax kullanıcılarına 3 sorum olacak.

    Birincisi, bugün bir ford bayisine gidip araç sordum ve doğal olarak ellerinde kalmamış. İstersem bantta olan araçlardan kapora karşılığı 2013 model sipariş verebileceğimi, liste fiyatı üzerinden indirim oranlarının da birkaç gün içinde belli olacağını indirimlerden sonra kesin olmamakla birlikte 63 bin civarına 5 kişilik cmax, titanyum X, otomatik parkı alabileceğimi söyledi. Teklif uygun mudur?

    İkincisi de, belki duymuşsunuzdur, cmaxın hibrit versiyonu satılmaya başlandı yurtdışında. Hibritin bizimle alakası yok ama kasası ufak bir makyajdan geçmiş. Yeni Fiesta tasarımına yaklaşmış ön taraf. Buradan, normal cmaxların da makyajının yakın olduğunu mu anlamamız lazım? Mesela:http://www.ford.com/cars/cmax/trim/energi/

    Üçüncüsü, yurtdışındaki bayilerde adresindeki gibi bir Sony navigasyon opsiyonu var (yaklaşık 2200 TL fiyatı) Bunun da bu sene içinde Türkiye'ye gelme ihtimali var mı?

    Selamlar,
    Ali




  • 
Sayfa: önceki 406407408409410
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.