Şimdi Ara

Yeni C-max/Grand C-max (1000+ kullanıcı) (233. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11.579
Cevap
83
Favori
1.028.024
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 231232233234235
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar yan aynalarla sorun yaşıyorum. sol ayna motoru galiba bozuldu. bakım için götürdüğümde onardıklarnı söylediler ama ertesi gün yine aynı sorun. tam arayacaktım ki servisten aradılar ve problemin devam edip etmediğini sordular. devam ediyor deyince de yeni ayna siparişi verdiler. haftaya gelecekmiş bakalım. kıllandım tabi. aynalarla ilgili sorun yaşayan arkadaşlar var mı acaba?
  • Kapiya egilip bakacak olursaniz centik,tipayla kapatilmamis.kaporta icerisine kaymis.dediginiz gibi bir mantik icindeyse ford,sesli yanit sistemini yaptigina gore manuel kontrolleri de devre disi biraksin bari.neyse sayin fiko cmax forumu cocuk kilidiyle doldurduk.arkadaslardan özür.iyi aksamlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bege

    Kapiya egilip bakacak olursaniz centik,tipayla kapatilmamis.kaporta icerisine kaymis.dediginiz gibi bir mantik icindeyse ford,sesli yanit sistemini yaptigina gore manuel kontrolleri de devre disi biraksin bari.neyse sayin fiko cmax forumu cocuk kilidiyle doldurduk.arkadaslardan özür.iyi aksamlar

    evet haklısınız sanırım, rahatsızlık verdiysek affola. iyi geceler...
  • Dün beni Ford müşteri hizmetlerinden aradılar. Arabanızın egsozundaki bir tapanın değişimi için sizi servise yönlendireceğiz dediler. Bana bulunduğum şehir için servis kaydını oluşturduklarını, yaklaşık 10 dk.lık bir işlem için beni servisten arayacaklarını belirttiler. Böyle bir şey için sizi aradılar mı merak ettim doğrusu?

    Not: Aracım 2011 Aralık sonu teslim (2012 model) 1.6 TDCi
  • Aramadılar. Ayrıntıları öğrenebilirsek seviniriz. Teşekkürler şimdiden...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ajanabe

    Dün beni Ford müşteri hizmetlerinden aradılar. Arabanızın egsozundaki bir tapanın değişimi için sizi servise yönlendireceğiz dediler. Bana bulunduğum şehir için servis kaydını oluşturduklarını, yaklaşık 10 dk.lık bir işlem için beni servisten arayacaklarını belirttiler. Böyle bir şey için sizi aradılar mı merak ettim doğrusu?

    Not: Aracım 2011 Aralık sonu teslim (2012 model) 1.6 TDCi

    Selam arabanızın modeli nedir ve hangi yakıt tipini kullanıyor ( Benzinli & Dizel ) Çünkü daha önce de grandları çağırmışlardı arka koltuklara aparat takılması için.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fiko_cmax

    Üretim hatası denilen şey aslında bir şeyin kusurlu çalışması veya onun hiç olmamasıdır bence. Şimdi araçlarımızda çocuk kilidi olmasa dediğinize katılırdım ama var ve mühendisler tasarlarken de elektronik olmasını tercih etmişler sadece. Niçin hem elektronik hem de manuel olsun ki? Ticari olarak bakarsak birini tercih etmeleri gerekir ve elektronik olmasını tercih etmişler. Bana göre güzel size göre olmayabilir veya birbaşkası herhangi birini tercih edebilir. Mesela ben el freninin de elektronik olasını isterdim doğrusu. Kazık yeme olayına gelince hiç de kazıklandığımı düşünmüyorum. Beğenerek ve görerek aldım çünkü. Satarkende hiç bir yerde manuel çocuk kilidi yazan bir yer görmedim. Olsaydı ve aldığımda göremeseydim kazık yemiş olurdum. Ki 1950 li yıllardan kalma bir sistemin olmaması da beni rahatsız etmedi doğrusu. Bence sınıfının en GÜZEL ve en güvenli araçlarından birisi C-max. Kazasız ve keyifli sürüşler dilerim. Saygılarımla...

    katılıyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ajanabe

    Dün beni Ford müşteri hizmetlerinden aradılar. Arabanızın egsozundaki bir tapanın değişimi için sizi servise yönlendireceğiz dediler. Bana bulunduğum şehir için servis kaydını oluşturduklarını, yaklaşık 10 dk.lık bir işlem için beni servisten arayacaklarını belirttiler. Böyle bir şey için sizi aradılar mı merak ettim doğrusu?

    Not: Aracım 2011 Aralık sonu teslim (2012 model) 1.6 TDCi

    böyle bir telefon almadım...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ajanabe

    Dün beni Ford müşteri hizmetlerinden aradılar. Arabanızın egsozundaki bir tapanın değişimi için sizi servise yönlendireceğiz dediler. Bana bulunduğum şehir için servis kaydını oluşturduklarını, yaklaşık 10 dk.lık bir işlem için beni servisten arayacaklarını belirttiler. Böyle bir şey için sizi aradılar mı merak ettim doğrusu?

    Not: Aracım 2011 Aralık sonu teslim (2012 model) 1.6 TDCi

    Arkadaşlar beni de aradılar. Servisten şimdi geldim. Belirtildiği gibi egzos tapasını değiştiriyorlar. Eskisi döküm malzemeymiş, yenisinde çelik kullanmışlar. İleride doğabilecek sıkıntıları ortadan kaldırmak için değişim yapıyorlar. Kullanımda fark yaratmayacağını söylediler. Şu an çağırdıkları araçlar ekim 2011 de sattıkları araçlar. En azından bana öyle söylendi.Bilgilerinize.
  • sağlık olsun o kadar ayrıntıya takılmayın
  • ARKADAŞLAR. ARACIN HARARET GÖSTERGESİ YARIYA GELDİĞİNDE RAMPA AŞAĞI İNERKEN ANİDEN SIFIRA DÜŞÜYOR BU NORMALMİ TEŞEKKÜRLER. ARAÇ DİZEL
  • arkadaşlar uzun bir süredir foruma giremiyorum tekrar merhaba.aracımı teslim alalı yaklaşık 1 ay oldu.şu an 2000 km'deyim.yakıt tüketimi 6.0 litreye sabitlenmiş durumda.önceleri 0.1-0.2 litre artıp azalıyordu fakat yaklaşık 15 gündür sabit kaldı.genelde şehirdışı kullanıyorum diyebilirim.ev ve iş arası 35 km.yakıt tüketimi konusunda çok şikayetçi değilim.aracı teslim alırken görevli arkadaşa sorduğumda ilk 10.000 km'de sakin kullanmaya özen göster,2000 deviri de geçmemeye çalış dedi.fakat forumda okuduğum kadarıyla bu konuda da bir belirsizlik var.motorun ileride sıkıntı çıkarmaması için,daha doğrusu iyi açılması için nasıl kullanmak gerekir?araç konusundaki eksikliklere gelirsem:
    1.aracın gösterge panelinden ses gelmesi: daha 100 km'de bu şekilde bir sıkıntı olması gerçekten hiç hoş bir durum değil.aracımı aldıktan sonra izmir otobandan çıktım ve bu sesi duyar oldum.çok rahatsız edici bir ses.ertesi gün ses artınca servise uğradım,durumu izah ettim.bu arada servise gelmeden önce arayıp durumu izah ettiğim ford görevlisi arkadaşın söylediği sözler ve seçtiği sözcüklerden şunu tekrar anladım:Burası Türkiye,burada herşey parayı verinceye kadar güzeldir.Parayı ödemeden önce malının her türlü arkasında olan satıcı,parayı aldıktan sonra değişik hal ve tavırlar içerisine girmektedir.Görevli arkadaşın bu tür problemler kullanıma dayalı oluşabilir beyefendi demesi beni iyice dumura uğrattı açıkcası.aracı aldım,otobana girdim ve otobandan çıkarken sesi fark ettim ve telefona sarıldım.geçen süre yaklaşık 1 saat.bu kadar da olmaz yani.neyse konuya döneyim.ertesi gün servise uğradım.ses gösterge panelinden geliyordu,servis görevlisi eliyle panele bastırdı ve ses kesildi.daha önce bu tür problemler focuslarda oluyordu,cmax'le gelen ilk kişi sizsiniz dedi.kullanılan sert plastik geçmeli olarak monte edildiği için bu tür sıkıntı olabiliyor,yarım saatlik bir işi var dedi.araya kauçuk koyuyoruz mu dedi şimdi tam hatırlayamıyorum,zaten vakit bulup da yaptıramadım.ama sıfır kilometre bir araç için bence olmaması gereken bir durum.
    2.araç buram buram kalite kokmuyor: kullanılan malzemeler bana bu şekilde hissettiriyor.bu kıyaslamayı bmw ya da audi ye göre yapmıyorum.benim diğer aracım toyota corolla'ya göre yapıyorum (gerçi eski arabam demeliyim,bugün sattım içim kan ağlıyor). 5 sene kullandım toyota'mı.bana daha çok güven verdi doğrusu.ayrıca c-max 'de sağdan soldan çok fazla ses geliyor.toyatam daha sessiz bir araçtı.cmax'de alt koruma yaptırdım,ses yalıtıma faydası olduğu da söylendi.ben şu ana kadar bir faydasını görmedim.başka bir arkaşımın c-max ile aynı diyebilirim,boşa para kaybı.
    3.otomatik park: tam bir fiyasko,kimse çok iyi park ettiğini iddia etmesin sakın, kendini kandırır.bunu teknolojisinin yeniliğine bağlıyorum,umarım daha da geliştirirler.arabayı görüyor fakat mesela zemin kattaki yüksek balkonu görmüyor.güvenip de park etmeye kalksam balkona girecektim,allah'tan eşim uyardı.
    4.motor: düşük devirde cansız,kalkışlar problemli.hafif hareket ederken 2. viteste devam edeyim diyorum,yığılıp kalıyor.1'e atıyorum araba zıplıyor.belki arabaya tam alışamadım bilemiyorum.
    bir de hız sabitlemeyi tam anlamayım arkadaşlar.hafif yokuş aşağı giderken 110'a sabitliyorum hızı fakat araç 120-130 kadar çıktı.normal çalışması da bu şekilde mi.çok eğimli olmayan yollarda sıkıntı yok ama.
    umarım herkes aracından memnundur diyeceğim ama çok fazla şikayet var.bu kadar şikayetin sebebi arabayı kullananların titizliği değil bence.ford biraz iğneyi kendi batırsın bazı konularda.bu sene rekor araç sattılar sanırım,kendilerini bir hayli iyi buluyor olmalılar.fakat tüketici problemlerine daha fazla eğilmeliler.bundan sonraki aracım kesinlikle ford olmayacak,buna eminim.ayrıca ford'un son zamandaki fiyat politikasına hala gıcığım.1 ay içinde 2 kere sebepsiz fiyat arttırdılar.kur düştü,ford fiyat arttırdı.kendilerine de alırken durumu belirttim,araçlar tuttuğu için tüketiciyi yoluyorsunuz dedim.neden aldın diye sorarsanız bu sınıfta tercih edilebilecek çok da araç yok.ama dediğim gibi bir sonraki aracım ford olmayacak.
  • Neden aldın diye sormak haddimize değil ama bu sınıfta başka arabalar var aslında; 3008, 5008, verso, picasso, asx, qashqai+. bunları hepsi MPV, yani aynı sınıfın arabaları.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fiko_cmax

    Neden aldın diye sormak haddimize değil ama bu sınıfta başka arabalar var aslında; 3008, 5008, verso, picasso, asx, qashqai+. bunları hepsi MPV, yani aynı sınıfın arabaları.

    asx, qashqai+. Crossover dir aynı sınıf değildir bunlara ilaveten kūçük jeep sınıfında ix35 ve sportage ekleyebilirsin. Mpv sınıfında Renault scenic ama ne iç ne dış olarak bana kalırsa Mpv için bahsediyorum cmax in yanına yaklaşmaz şuan itibari ile kasa değişir o ayrı. Evet erkadaşın dediklerine kısmen katılıyorum fiyatına göre daha kaliteli bir malzeme kullanmalıydı Ford tasarımcıları



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi grafiker -- 7 Şubat 2012; 23:47:50 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ajanabe

    Dün beni Ford müşteri hizmetlerinden aradılar. Arabanızın egsozundaki bir tapanın değişimi için sizi servise yönlendireceğiz dediler. Bana bulunduğum şehir için servis kaydını oluşturduklarını, yaklaşık 10 dk.lık bir işlem için beni servisten arayacaklarını belirttiler. Böyle bir şey için sizi aradılar mı merak ettim doğrusu?

    Not: Aracım 2011 Aralık sonu teslim (2012 model) 1.6 TDCi

    Aynı gün servise gittim ve dedikleri işlemi yaptırdım.
    Egsoz tapası dedikleri şey motor bloğu üzerinde büyük bir civataymış. Sarı renk sanki pirinç gibi bir malzemedendi. Yenisini taktılar, o da bildiğimiz çeliktendi. Aşırı ısınma durumlarında pirinç olanı sökmek daha zormuş, bana öyle dediler.
    Bilginize...

    (Bir arkadaş sormuş arabamın modelini, imzam da yazıyor ancak tekrar yazayım - 2011 Aralık teslim 1.6 dizel C-Max)
  • Yeni yazilim yukleten bir arkadas yakit ortalamasinin dustugunu ama kullanim yonunden eski yazilimin sanki daha iyi oldugunu soylemisti.bilgisi olan varmi?bir de orjinal montajli tv-navigasyon sistemi sizce cikarmi ve arka koltuk baslari icin monitor yada dvd player alan varmi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: airturkey

    arkadaşlar uzun bir süredir foruma giremiyorum tekrar merhaba.aracımı teslim alalı yaklaşık 1 ay oldu.şu an 2000 km'deyim.yakıt tüketimi 6.0 litreye sabitlenmiş durumda.önceleri 0.1-0.2 litre artıp azalıyordu fakat yaklaşık 15 gündür sabit kaldı.genelde şehirdışı kullanıyorum diyebilirim.ev ve iş arası 35 km.yakıt tüketimi konusunda çok şikayetçi değilim.aracı teslim alırken görevli arkadaşa sorduğumda ilk 10.000 km'de sakin kullanmaya özen göster,2000 deviri de geçmemeye çalış dedi.fakat forumda okuduğum kadarıyla bu konuda da bir belirsizlik var.motorun ileride sıkıntı çıkarmaması için,daha doğrusu iyi açılması için nasıl kullanmak gerekir?araç konusundaki eksikliklere gelirsem:
    1.aracın gösterge panelinden ses gelmesi: daha 100 km'de bu şekilde bir sıkıntı olması gerçekten hiç hoş bir durum değil.aracımı aldıktan sonra izmir otobandan çıktım ve bu sesi duyar oldum.çok rahatsız edici bir ses.ertesi gün ses artınca servise uğradım,durumu izah ettim.bu arada servise gelmeden önce arayıp durumu izah ettiğim ford görevlisi arkadaşın söylediği sözler ve seçtiği sözcüklerden şunu tekrar anladım:Burası Türkiye,burada herşey parayı verinceye kadar güzeldir.Parayı ödemeden önce malının her türlü arkasında olan satıcı,parayı aldıktan sonra değişik hal ve tavırlar içerisine girmektedir.Görevli arkadaşın bu tür problemler kullanıma dayalı oluşabilir beyefendi demesi beni iyice dumura uğrattı açıkcası.aracı aldım,otobana girdim ve otobandan çıkarken sesi fark ettim ve telefona sarıldım.geçen süre yaklaşık 1 saat.bu kadar da olmaz yani.neyse konuya döneyim.ertesi gün servise uğradım.ses gösterge panelinden geliyordu,servis görevlisi eliyle panele bastırdı ve ses kesildi.daha önce bu tür problemler focuslarda oluyordu,cmax'le gelen ilk kişi sizsiniz dedi.kullanılan sert plastik geçmeli olarak monte edildiği için bu tür sıkıntı olabiliyor,yarım saatlik bir işi var dedi.araya kauçuk koyuyoruz mu dedi şimdi tam hatırlayamıyorum,zaten vakit bulup da yaptıramadım.ama sıfır kilometre bir araç için bence olmaması gereken bir durum.
    2.araç buram buram kalite kokmuyor: kullanılan malzemeler bana bu şekilde hissettiriyor.bu kıyaslamayı bmw ya da audi ye göre yapmıyorum.benim diğer aracım toyota corolla'ya göre yapıyorum (gerçi eski arabam demeliyim,bugün sattım içim kan ağlıyor). 5 sene kullandım toyota'mı.bana daha çok güven verdi doğrusu.ayrıca c-max 'de sağdan soldan çok fazla ses geliyor.toyatam daha sessiz bir araçtı.cmax'de alt koruma yaptırdım,ses yalıtıma faydası olduğu da söylendi.ben şu ana kadar bir faydasını görmedim.başka bir arkaşımın c-max ile aynı diyebilirim,boşa para kaybı.
    3.otomatik park: tam bir fiyasko,kimse çok iyi park ettiğini iddia etmesin sakın, kendini kandırır.bunu teknolojisinin yeniliğine bağlıyorum,umarım daha da geliştirirler.arabayı görüyor fakat mesela zemin kattaki yüksek balkonu görmüyor.güvenip de park etmeye kalksam balkona girecektim,allah'tan eşim uyardı.
    4.motor: düşük devirde cansız,kalkışlar problemli.hafif hareket ederken 2. viteste devam edeyim diyorum,yığılıp kalıyor.1'e atıyorum araba zıplıyor.belki arabaya tam alışamadım bilemiyorum.
    bir de hız sabitlemeyi tam anlamayım arkadaşlar.hafif yokuş aşağı giderken 110'a sabitliyorum hızı fakat araç 120-130 kadar çıktı.normal çalışması da bu şekilde mi.çok eğimli olmayan yollarda sıkıntı yok ama.
    umarım herkes aracından memnundur diyeceğim ama çok fazla şikayet var.bu kadar şikayetin sebebi arabayı kullananların titizliği değil bence.ford biraz iğneyi kendi batırsın bazı konularda.bu sene rekor araç sattılar sanırım,kendilerini bir hayli iyi buluyor olmalılar.fakat tüketici problemlerine daha fazla eğilmeliler.bundan sonraki aracım kesinlikle ford olmayacak,buna eminim.ayrıca ford'un son zamandaki fiyat politikasına hala gıcığım.1 ay içinde 2 kere sebepsiz fiyat arttırdılar.kur düştü,ford fiyat arttırdı.kendilerine de alırken durumu belirttim,araçlar tuttuğu için tüketiciyi yoluyorsunuz dedim.neden aldın diye sorarsanız bu sınıfta tercih edilebilecek çok da araç yok.ama dediğim gibi bir sonraki aracım ford olmayacak.

    "ÇOK ŞİKAYET" derken..?
    nerede o şikayetler hocam?
    hiç şikayet yoktur demiyorum ancak bu aracı hakettiğinden çok fazla yere vurdunuz gibi geliyor bana
    birincisi 1.vites olayına siz alışamamışsınız
    ikincisi hız sabitlemede ben hiç problem yaşamadım aşağı inerken araç elbette hızlanıyor ancak düştüğünde tekrar sabitlediğiniz hıza geliyor.araştırdım böyle oluyormuş genelde
    ön panel ses hiç duymadım araç 2500 km oldu yarısı ş.dışı sayılır bunun hiç şikayetim olmadı hatta tam 7 saat durmadan otobanda gittim.araçtan indiğimde en ufak bir ayak yada bel sızlanması uyuşması hiçbir olumsuz şey hissetmedim ve müthiş beğendim diyebiliirm
    160 lara kadar hız denedim araç hızı arttırdıkça güven veriyor ve 3000 devirlerde yakıt tüğketiminin çok artması gerektiğini tahminederken 160 km hız 3000 devirde 7.5 lt /100 km gösteriyordu ve resmen yola yağıştı araba
    içinde eşimde vardı ki hızdan çekinir kendisi çok beğendi hissetmedim bile dedi
    servis olayı yerine göre değişir ama bizim insanımıza bağlı birazda o konuyu araç kalitesi kriteri olarak görmüyorum ben
    düşük devirlerde cansız demişsiniz de kullandığınız motor dizel ve 2000 motor ve üstü dışında düşük devirlerde atiklik beklemeyin marka model farketmez
    turbo 1750 devir üstünde devreye giriyor o atikliğide başka motorlarda bulamazsınız onu söyleyeyim
    yani araca alışmanız gerekiyor öncelikle.
    sağdan soldan çok fazla ses geliyor demişsiniz ben o "çok fazla" dediğiniz seslerden birini dahi duymadım nasıl oluyorsaa artık siz araçtan soğumuşsunuz bence her olumsuzluk "çok fazla" geliyor size
    otomatik park bence çok kullanışlı elbette sensörün saptayamadığı cisimler yükseklikler olabilir ancak zaten oto.parkın amacı iki araç arasına sizin zor yada çok hamleyle girebileceğiniz boşluklara kendisini park etmesidir.ben her denememde muazzam sonuç verdi.
    yakıt tüketimi konusunda ise 6 litre gayet iyi bence
    siz yanlış konuşuyorsunuz demiyorum elbette yanlış anlaşılmak istemem
    sizin araçtan soğuduğunuzu ve her olmusuzluğu büyüttüğünüzü düşünüyorum
    60 binlik araçtan 100 binlik araç kusursuzluğunu beklememek lazım sonuç hüsran olur
  • c-max'i tercih sebebim bir arkadaşım aslında.o çok memnun olduğu için ben de aldım.almadan önce bir kaç kez aracını sürme fırsatım oldu.şürüşü güzeldi,beğendim aldım.yalnız testi beton asvaltta yaptığım için kabine pek ses gelmemiş demekki.bozuk yollarda çok fazla ses geliyor al takımdan.fiko c_max arkadaşım aslında yazdığın araçların çoğuna baktım.peugeot ve citroen'i fransiz arabası olduğu için eledim.çok sevmiyorum fransız arabaları,ama tasarımları 10 numara gerçekten.ds4 çok hoşuma gitmişti ama arka camının açılmayışı ve biraz küçük olması yüzünden eledim.qashqai'nin içine sığmadım desem yeridir,boyum 1.86.ix-35'in dizeli çok pahalı diye elemiştim sanırım.verso' hiç düşünmedim.corollam vardı,çok memnundum ama servis canımı çok yaktı ve sıktı.renault'a bir türlü ısınamadım( babamın 75 model reno 12si bunda büyük etken,bir türlü satmadı 30 yıldır) çok da fazla seçenek kalmamıştı.seçimimi yaptım,çok da pişman değilim ama umarım ısınırım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: airturkey

    arkadaşlar uzun bir süredir foruma giremiyorum tekrar merhaba.aracımı teslim alalı yaklaşık 1 ay oldu.şu an 2000 km'deyim.yakıt tüketimi 6.0 litreye sabitlenmiş durumda.önceleri 0.1-0.2 litre artıp azalıyordu fakat yaklaşık 15 gündür sabit kaldı.genelde şehirdışı kullanıyorum diyebilirim.ev ve iş arası 35 km.yakıt tüketimi konusunda çok şikayetçi değilim.aracı teslim alırken görevli arkadaşa sorduğumda ilk 10.000 km'de sakin kullanmaya özen göster,2000 deviri de geçmemeye çalış dedi.fakat forumda okuduğum kadarıyla bu konuda da bir belirsizlik var.motorun ileride sıkıntı çıkarmaması için,daha doğrusu iyi açılması için nasıl kullanmak gerekir?araç konusundaki eksikliklere gelirsem:
    1.aracın gösterge panelinden ses gelmesi: daha 100 km'de bu şekilde bir sıkıntı olması gerçekten hiç hoş bir durum değil.aracımı aldıktan sonra izmir otobandan çıktım ve bu sesi duyar oldum.çok rahatsız edici bir ses.ertesi gün ses artınca servise uğradım,durumu izah ettim.bu arada servise gelmeden önce arayıp durumu izah ettiğim ford görevlisi arkadaşın söylediği sözler ve seçtiği sözcüklerden şunu tekrar anladım:Burası Türkiye,burada herşey parayı verinceye kadar güzeldir.Parayı ödemeden önce malının her türlü arkasında olan satıcı,parayı aldıktan sonra değişik hal ve tavırlar içerisine girmektedir.Görevli arkadaşın bu tür problemler kullanıma dayalı oluşabilir beyefendi demesi beni iyice dumura uğrattı açıkcası.aracı aldım,otobana girdim ve otobandan çıkarken sesi fark ettim ve telefona sarıldım.geçen süre yaklaşık 1 saat.bu kadar da olmaz yani.neyse konuya döneyim.ertesi gün servise uğradım.ses gösterge panelinden geliyordu,servis görevlisi eliyle panele bastırdı ve ses kesildi.daha önce bu tür problemler focuslarda oluyordu,cmax'le gelen ilk kişi sizsiniz dedi.kullanılan sert plastik geçmeli olarak monte edildiği için bu tür sıkıntı olabiliyor,yarım saatlik bir işi var dedi.araya kauçuk koyuyoruz mu dedi şimdi tam hatırlayamıyorum,zaten vakit bulup da yaptıramadım.ama sıfır kilometre bir araç için bence olmaması gereken bir durum.
    2.araç buram buram kalite kokmuyor: kullanılan malzemeler bana bu şekilde hissettiriyor.bu kıyaslamayı bmw ya da audi ye göre yapmıyorum.benim diğer aracım toyota corolla'ya göre yapıyorum (gerçi eski arabam demeliyim,bugün sattım içim kan ağlıyor). 5 sene kullandım toyota'mı.bana daha çok güven verdi doğrusu.ayrıca c-max 'de sağdan soldan çok fazla ses geliyor.toyatam daha sessiz bir araçtı.cmax'de alt koruma yaptırdım,ses yalıtıma faydası olduğu da söylendi.ben şu ana kadar bir faydasını görmedim.başka bir arkaşımın c-max ile aynı diyebilirim,boşa para kaybı.
    3.otomatik park: tam bir fiyasko,kimse çok iyi park ettiğini iddia etmesin sakın, kendini kandırır.bunu teknolojisinin yeniliğine bağlıyorum,umarım daha da geliştirirler.arabayı görüyor fakat mesela zemin kattaki yüksek balkonu görmüyor.güvenip de park etmeye kalksam balkona girecektim,allah'tan eşim uyardı.
    4.motor: düşük devirde cansız,kalkışlar problemli.hafif hareket ederken 2. viteste devam edeyim diyorum,yığılıp kalıyor.1'e atıyorum araba zıplıyor.belki arabaya tam alışamadım bilemiyorum.
    bir de hız sabitlemeyi tam anlamayım arkadaşlar.hafif yokuş aşağı giderken 110'a sabitliyorum hızı fakat araç 120-130 kadar çıktı.normal çalışması da bu şekilde mi.çok eğimli olmayan yollarda sıkıntı yok ama.
    umarım herkes aracından memnundur diyeceğim ama çok fazla şikayet var.bu kadar şikayetin sebebi arabayı kullananların titizliği değil bence.ford biraz iğneyi kendi batırsın bazı konularda.bu sene rekor araç sattılar sanırım,kendilerini bir hayli iyi buluyor olmalılar.fakat tüketici problemlerine daha fazla eğilmeliler.bundan sonraki aracım kesinlikle ford olmayacak,buna eminim.ayrıca ford'un son zamandaki fiyat politikasına hala gıcığım.1 ay içinde 2 kere sebepsiz fiyat arttırdılar.kur düştü,ford fiyat arttırdı.kendilerine de alırken durumu belirttim,araçlar tuttuğu için tüketiciyi yoluyorsunuz dedim.neden aldın diye sorarsanız bu sınıfta tercih edilebilecek çok da araç yok.ama dediğim gibi bir sonraki aracım ford olmayacak.

    geçen gün aracımı otomatik park ile park ettim. yer çok dardı normalde oraya park etmek çok zor bir yerdi. aracı yerinden çıkarmak için 5 dk uğraştım. bence otomatik park kusursuz. birçok araçta olmayan özellikleri de öyle bence güzel çalışıyor. bence tek nokta ses te sıkıntı var denilebilir. fabrikasyon üretim hatası kaynaklı bence ama kolayca halledilebilecek bir durum. ama yinede can sıkıcı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aob_hatay

    quote:

    Orijinalden alıntı: airturkey

    arkadaşlar uzun bir süredir foruma giremiyorum tekrar merhaba.aracımı teslim alalı yaklaşık 1 ay oldu.şu an 2000 km'deyim.yakıt tüketimi 6.0 litreye sabitlenmiş durumda.önceleri 0.1-0.2 litre artıp azalıyordu fakat yaklaşık 15 gündür sabit kaldı.genelde şehirdışı kullanıyorum diyebilirim.ev ve iş arası 35 km.yakıt tüketimi konusunda çok şikayetçi değilim.aracı teslim alırken görevli arkadaşa sorduğumda ilk 10.000 km'de sakin kullanmaya özen göster,2000 deviri de geçmemeye çalış dedi.fakat forumda okuduğum kadarıyla bu konuda da bir belirsizlik var.motorun ileride sıkıntı çıkarmaması için,daha doğrusu iyi açılması için nasıl kullanmak gerekir?araç konusundaki eksikliklere gelirsem:
    1.aracın gösterge panelinden ses gelmesi: daha 100 km'de bu şekilde bir sıkıntı olması gerçekten hiç hoş bir durum değil.aracımı aldıktan sonra izmir otobandan çıktım ve bu sesi duyar oldum.çok rahatsız edici bir ses.ertesi gün ses artınca servise uğradım,durumu izah ettim.bu arada servise gelmeden önce arayıp durumu izah ettiğim ford görevlisi arkadaşın söylediği sözler ve seçtiği sözcüklerden şunu tekrar anladım:Burası Türkiye,burada herşey parayı verinceye kadar güzeldir.Parayı ödemeden önce malının her türlü arkasında olan satıcı,parayı aldıktan sonra değişik hal ve tavırlar içerisine girmektedir.Görevli arkadaşın bu tür problemler kullanıma dayalı oluşabilir beyefendi demesi beni iyice dumura uğrattı açıkcası.aracı aldım,otobana girdim ve otobandan çıkarken sesi fark ettim ve telefona sarıldım.geçen süre yaklaşık 1 saat.bu kadar da olmaz yani.neyse konuya döneyim.ertesi gün servise uğradım.ses gösterge panelinden geliyordu,servis görevlisi eliyle panele bastırdı ve ses kesildi.daha önce bu tür problemler focuslarda oluyordu,cmax'le gelen ilk kişi sizsiniz dedi.kullanılan sert plastik geçmeli olarak monte edildiği için bu tür sıkıntı olabiliyor,yarım saatlik bir işi var dedi.araya kauçuk koyuyoruz mu dedi şimdi tam hatırlayamıyorum,zaten vakit bulup da yaptıramadım.ama sıfır kilometre bir araç için bence olmaması gereken bir durum.
    2.araç buram buram kalite kokmuyor: kullanılan malzemeler bana bu şekilde hissettiriyor.bu kıyaslamayı bmw ya da audi ye göre yapmıyorum.benim diğer aracım toyota corolla'ya göre yapıyorum (gerçi eski arabam demeliyim,bugün sattım içim kan ağlıyor). 5 sene kullandım toyota'mı.bana daha çok güven verdi doğrusu.ayrıca c-max 'de sağdan soldan çok fazla ses geliyor.toyatam daha sessiz bir araçtı.cmax'de alt koruma yaptırdım,ses yalıtıma faydası olduğu da söylendi.ben şu ana kadar bir faydasını görmedim.başka bir arkaşımın c-max ile aynı diyebilirim,boşa para kaybı.
    3.otomatik park: tam bir fiyasko,kimse çok iyi park ettiğini iddia etmesin sakın, kendini kandırır.bunu teknolojisinin yeniliğine bağlıyorum,umarım daha da geliştirirler.arabayı görüyor fakat mesela zemin kattaki yüksek balkonu görmüyor.güvenip de park etmeye kalksam balkona girecektim,allah'tan eşim uyardı.
    4.motor: düşük devirde cansız,kalkışlar problemli.hafif hareket ederken 2. viteste devam edeyim diyorum,yığılıp kalıyor.1'e atıyorum araba zıplıyor.belki arabaya tam alışamadım bilemiyorum.
    bir de hız sabitlemeyi tam anlamayım arkadaşlar.hafif yokuş aşağı giderken 110'a sabitliyorum hızı fakat araç 120-130 kadar çıktı.normal çalışması da bu şekilde mi.çok eğimli olmayan yollarda sıkıntı yok ama.
    umarım herkes aracından memnundur diyeceğim ama çok fazla şikayet var.bu kadar şikayetin sebebi arabayı kullananların titizliği değil bence.ford biraz iğneyi kendi batırsın bazı konularda.bu sene rekor araç sattılar sanırım,kendilerini bir hayli iyi buluyor olmalılar.fakat tüketici problemlerine daha fazla eğilmeliler.bundan sonraki aracım kesinlikle ford olmayacak,buna eminim.ayrıca ford'un son zamandaki fiyat politikasına hala gıcığım.1 ay içinde 2 kere sebepsiz fiyat arttırdılar.kur düştü,ford fiyat arttırdı.kendilerine de alırken durumu belirttim,araçlar tuttuğu için tüketiciyi yoluyorsunuz dedim.neden aldın diye sorarsanız bu sınıfta tercih edilebilecek çok da araç yok.ama dediğim gibi bir sonraki aracım ford olmayacak.

    "ÇOK ŞİKAYET" derken..?
    nerede o şikayetler hocam?
    hiç şikayet yoktur demiyorum ancak bu aracı hakettiğinden çok fazla yere vurdunuz gibi geliyor bana
    birincisi 1.vites olayına siz alışamamışsınız
    ikincisi hız sabitlemede ben hiç problem yaşamadım aşağı inerken araç elbette hızlanıyor ancak düştüğünde tekrar sabitlediğiniz hıza geliyor.araştırdım böyle oluyormuş genelde
    ön panel ses hiç duymadım araç 2500 km oldu yarısı ş.dışı sayılır bunun hiç şikayetim olmadı hatta tam 7 saat durmadan otobanda gittim.araçtan indiğimde en ufak bir ayak yada bel sızlanması uyuşması hiçbir olumsuz şey hissetmedim ve müthiş beğendim diyebiliirm
    160 lara kadar hız denedim araç hızı arttırdıkça güven veriyor ve 3000 devirlerde yakıt tüğketiminin çok artması gerektiğini tahminederken 160 km hız 3000 devirde 7.5 lt /100 km gösteriyordu ve resmen yola yağıştı araba
    içinde eşimde vardı ki hızdan çekinir kendisi çok beğendi hissetmedim bile dedi
    servis olayı yerine göre değişir ama bizim insanımıza bağlı birazda o konuyu araç kalitesi kriteri olarak görmüyorum ben
    düşük devirlerde cansız demişsiniz de kullandığınız motor dizel ve 2000 motor ve üstü dışında düşük devirlerde atiklik beklemeyin marka model farketmez
    turbo 1750 devir üstünde devreye giriyor o atikliğide başka motorlarda bulamazsınız onu söyleyeyim
    yani araca alışmanız gerekiyor öncelikle.
    sağdan soldan çok fazla ses geliyor demişsiniz ben o "çok fazla" dediğiniz seslerden birini dahi duymadım nasıl oluyorsaa artık siz araçtan soğumuşsunuz bence her olumsuzluk "çok fazla" geliyor size
    otomatik park bence çok kullanışlı elbette sensörün saptayamadığı cisimler yükseklikler olabilir ancak zaten oto.parkın amacı iki araç arasına sizin zor yada çok hamleyle girebileceğiniz boşluklara kendisini park etmesidir.ben her denememde muazzam sonuç verdi.
    yakıt tüketimi konusunda ise 6 litre gayet iyi bence
    siz yanlış konuşuyorsunuz demiyorum elbette yanlış anlaşılmak istemem
    sizin araçtan soğuduğunuzu ve her olmusuzluğu büyüttüğünüzü düşünüyorum
    60 binlik araçtan 100 binlik araç kusursuzluğunu beklememek lazım sonuç hüsran olur

    hocam servis de kabul etti sesi.beni rahatsız eden kısmı aracı almadan her türlü vaadi veren görevli arkaşların aracı aldıktan 1 saat sonra gelen sesi bildirmem üzerine verdiği yanıttı: BU TÜR PROBLEMLER KULLANIMDAN ÖTÜRÜ KAYNAKLANABİLİR BEYEFENDİ
  • 
Sayfa: önceki 231232233234235
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.