Şimdi Ara

Yeni Auris 1.33 hakkında yardıma ihtiyacım var. (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
107
Cevap
1
Favori
55.919
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cibuti40

    tez zamanda auris alina :) simdi liste fiyati 37700 sizce kaca birakirlar tahmini veya duyumu olan?


    Bence ağustosu yada yıl sonu kampanyalarını bekleyin. 33.500 e satıyorlardı geçen sene aralık ayında.
  • 33500 e satıyorlardı demişsin de aralık için bu dediğin 2009 un aralık ayı olsa gerek zira ben kasım 2010 da 34.400 'e aldım, 2010'un temmuzundan sonra 34.200'ün altına hiç inmedi, aralık ayında da 34.600 e satılıyordu...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GökAy54 -- 20 Mayıs 2011; 21:41:12 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GökAy54

    33500 e satıyorlardı demişsin de aralık için bu dediğin 2009 un aralık ayı olsa gerek zira ben kasım 2010 da 34.400 'e aldım, 2010'un temmuzundan sonra 34.200'ün altına hiç inmedi, aralık ayında da 34.600 e satılıyordu...


    Ben aracımı Kasım 2010 tarihinde Ankara Reiste aldım. Aracı almadan önce kararsız bir şekilde gitmiştim bayiye. 1.33 için ufak bir pazarlıkla fiyatı 33500 e kadar düşmüşlerdi. Daha sonra dizel almaya karar verdim. 43.300 TL idi fiyatı. Onuda çelik jant, kapı bantları ve park sensörü ile birlikte 43.000 TL ye aldım. Pazarlık payı her zaman vardır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SxXXxN -- 22 Mayıs 2011; 19:42:19 >
  • hediyelerinizi fiyattan düşüyorsanız o başka, ben aldığım çelik jant park sensörü bagaj havuzu kapı çıtası gibi hediyeleri fiyattan düşmeden söylüyorum... öyle saysak benim araba 32 ye geldi sayılır. ben aracımı akotadan aldım fakat reise de gittim kasım 2010 da inselerdi 33500e reisten alırdım. Ne güzel size inmişler o fiyata... Hayırlı olsun, maksadım polemik yaratmak değil bildiğim kadarını paylaşmak. Evet pazarlık her zaman vardır ve fakat toyota pazarlık konuusunu hediyeler üzerinden yapmıştır her zaman... Fiyatı düşürmek çok zordur toyotada hep belki 200-300 lira fakat hediye olarak ne koparsanız kardır tabi...
  • arkadaşlar selam,

    uzun zamandan beri ses çıkmıyor konudan, yaz da bitti km'ler yapılmıştır her halde, 20 bin bakımına sokan var mı hiç; benimki 21500 oldu halen sokamadım, bi taraftan da garanti ile ilgili bir problem olur mu onu merak ediyorum...

    herkese selamlar...
  • 1.33 auris kullanıcısıyım. 2 ay oldu alalı. şimdilik sorun yaşamadık çok memnunum. göğüs te ses geliyor yakıt fazla diyen arkadaşlar için yazıyorum. fazla kilometre yapmadığım için 1.33 ü tercih ettim yakıtta ekonomi olsun diye. 100 km de 6-6.3 gibi yakıyor. karma(şehir dışı biraz fazla) şuan 1870 km de. km artınca artar mı düşer mi bilmem. fiattan sonra toyota auris bana çok konforlu geldi. ses yalıtımı harika. fazla yüksek süratta kullanmadım. performans biraz vasat ama beklentim de yok zaten ben ekonomik benzinli araç almak için tercih ettim. tek olumsuz yönü 1.6 motorla aynı vergiyi ödemem bu çok yanlış olmuş bence.
    kısacası
    konforlu, ekonomik dönüp kendine baktırtan bi araba
  • Arkadaşlar selam,

    Her halde kimse benim gibi yol yapmadı henüz ya da bakım ücretlerinden şikayetçi değilsiniz benim gibi,

    Daha önceki mesajımda yazmıştım 20.000 km bakımına sokamadığımı, 24.000 oldu halen sokamadım o ayrı konu, bu gidişle yetkili servislerde bakıma sokmayacağım,

    İstanbulda iki yetkili servisten 340 ve 400 TL fiyat verdiler, bakım içeriğinde yağ, yağ filtresi, polen filtresi, tapa, conta ve genel kontrol var dediler, ayrıca 340 TL fiyat veren servis hava filtresinin de 79 TL olduğunu söyledi,

    Bu gidişle bosch car service veya malzemeleri kendim almak suretiyle özel serviste bakım yaptıracağım,

    Sizler ne düşünüyorsunuz bakım ücretleri konusunda, bu konuda bilgisi ve tecrübesi olanlar paylaşırsa yararlı olur sanıyorum.

    Saygılarımla.
  • Bakım ücretleri pahalı çok doğru söylüyorsunuz fakat bakımları servise yaptırmazsanız aracınız garanti kapsamı dışında kalıyor. Ben kendime göre çareler buldum. Örneğin yağı servise giderken kendim alıyorum servisin 100 TL ye sattığı yağı ben 50 TL ye almış oluyorum. Başkada yapabilecek birşey yok. Yarın birgün motorla ilgili bir arıza çıktığında aracınız garanti kapsamı dışında kalırsa o servise vereceğimiz bakım ücretlerinden fazlasını motor arızası için verebiliriz.
  • Merhaba ben de aracımı satar satmaz auris almayı planlıyorum. Dizel mi 1.33 lpg li mi arada kaldım açıkçası.
    http://www.youtube.com/watch?v=8rZ2zlXEvVs
    linkteki video da yakıt tüketimi gösteriyor. benim dikkatimi çeken 6. viteste araç 2.2 devirde 120 km/h hızla gidiyor.
    1.33 aurisin 6. vites devir ve hız bağıntısı nasıl? örneğim benim eski corolla 3000 devirde 110 km/h hızla gidebilirdu zaten 3000 devirden sonra yakıt tüketimi artar derler.
  • benimde en cok merak ettiğim konu bu. 6. viteste 110-120 km hızla giderken araç kaç devirde oluyor?
    yakıt tüketiminin yanında 3000 devirde motor sesi insanı çok yoruyor özellikle uzun yolda.
    Auris 1.33 benzinli kullanan arkadaşlar bilgilendirirse sevinirim
  • ya bugün toyota bayisine gittik auris modellere bakmak için.. 1.33 için 36.700 son fiyat dediler.. 1.6 comfort extra için 40.100 tl , 1.4 dizel için de 45.750 son fiyat çıkardılar. kısa bir sürüş yaptım, boyum 1.90 olmasına rağmen, içi genişçe,tavan yüksek rahat ettim açıkçası biraj bagaj ufak kalmış . kullanıcı arkadaşlar yakıtı kokluyor diyor da Satış görevlisi 7.9 lt yakıyor dedi kendi şehir içinde kullandıkları bir auris için.. çok fazla değil mi ya 7.9 lt bu araba için..
  • Geçtiğimiz cuma günü arabama kavuştum çok şükür. Tamamen boş depoyu 230 Liraya doldurdum. Şehir içinde dur kalk ağır trafikte 100 km yol gittim. Hemen arkasından yetişkin 5 kişi ve tam yüklü, surekli klima açık Ankara dan Antalya ya gittim. 3 gündür de burada geziyorum. Daha 3 çizgi var. Daha ne olsun. Kaldı ki araba daha sıfır. İlk seyehati bu. Bence çok iyi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar almak isteyenler için TOYOTA AURİS 1.33 COMFORT testi..

    Aracımı 6 Temmuz Cuma günü teslim aldım. Ankara trafiğinde ilk benzin istasyonuna doğru yola koyuldum. Yeni arabanın heyecanını bilirsiniz. Son derece dikkatli bir şekilde 3 km yakındaki ilk benzinliğe vardım. Depoyu alabildiği kadar doldurdum. Tam boş deponun kapasitesi 55 litre. Benim aracım zar zor 53 litrede taşana kadar doldu. 230 Lirayı bayıldıktan sonra benzinlikten çıktım.

    2 gün boyunca kapalı yollardan çılgına dönen Ankara trafiğinde, neredeyse dur kalk yaparak 100 km yol yaptım. Bu yüz kilometre boyunca şehir içinde hep klima açıktı. Benzin göstergesinde bir değişiklik olmadı. Yani hala full gösteriyordu.

    Aracı teslim ederken 5000 km boyunca 3500 devri geçmememi önerdiler. Arabayı sıkıştırma çok diye tavsiyeler de aldım sağdan soldan. Bende bu tavsiyelere uydum elimden geldiğince. Aracı teslim aldığımın üçüncü günü Ankara’dan Antalya’ya tatil için yola çıkmak için hazırlıklara başladık. 2 adet maxi boy bavul ve bol miktarda çanta vardı. Bunları bagaja sığdırmak zor oldu. Bagajın üstünde bulunan ve arka kapakla inip kalkan zımbırtıyı tamamen söküp eve koydum. Bavullar ve çantalar neredeyse tavana kadar yükseldi. Arkayı görmek pek mümkün değildi. Yetişkin 4 kişi ve 10 yaşında oğlum ile toplam 5 kişi yolcu ve yaklaşık 200 kg bagaj ile tam kapasite yola çıktık. Öğlen sıcağına denk geldiğimizden yol boyunca klima hiç durmadı.

    1. Sonuç: Bagaj kapasitesi kalabalık aileler için yetersiz. Klimanın soğutması gayet başarılı. Motora pek yük bindirmiyor. Yani klimanın açık veya kapalı oluşunun benzin yakışına çok bir etkisi yok kanaatindeyim.
    Motoru yormamak adına 3500 devir/dakika aralığında kalmaya ve pek geçmemeye çalıştım yol boyu. Çok şükür ki yol hep bölünmüş yoldu. Çok fazla sollama yapmam gerekmedi. Sağ şeritten ve 90/110 km hız aralığında yolculuğumuz sürdü. Antalya’ya vardığımızda 4 çizgi benzin ışığı yanıyordu. Yani çeyrek depodan daha fazla benzinim vardı daha. Bilgisayar ortalaması 6,4 gösteriyordu ki daha 700 km olmuştu toplam mesafe. Açılmamış motorun bu kapasite zorlaması ile yaktığı yakıt son derece başarılıydı. Gereksiz gaza basmamak çok önemli bence. Aracın ihtiyacı kadar yakıtı doğru viteste vermeniz çok önemli. Yakıt konusunda araç çok güzel. Fakat her şey bu kadar güllük gülistanlık değil tabii. Gelelim olumsuzluklara.

    DİKKAT: Araç 4 cü viteste giderken 1. vitese kolaylıkla geçiyor. Aman dikkat. Motor gümleyebilir.

    Aracı aldığınızda normal olarak diğer araçlar gibi kullanmak istiyorsunuz. Yani 1.6 motorlu emsalleri gibi yol almak arzusunda oluyor insan. Aracın motor kapasitesini unutmamak lazım bence. Araç gücünü 4000 ila 5000 devir aralığında veriyor. Birinci vitesten başlayıp bu devir aralıklarında giderseniz fazla sizi üzmeyecektir. Eğer ekonomi yapmak için yada Toyota’cıların dediği gibi 3500 deviri pek geçme tavsiyesine uyarsanız yokuşlarda ağlarsınız. Sanki aracı arkadan birisi tutuyor da gitmiyor gibi. Çok devirli de kullansanız eğer yüklü ve kalabalıksanız yokuşlarda sağ şeritte kalın. Kimseyi sollamaya kalkmayın. Bu sözlerime itiraz gelebilir elbet. İtiraz edenler benzin kaygısı olmadan aracı hep redline sürenler olabilir. Normal şartlarda bu araç ile sollama yapmak bile çok tehlikeli. Ara hızlanma çok zor. Uzun yokuşlarda 2. Vitese düşmek çok üzücü. Bu araçla sakin mizaçlı araba kullanmanızı tavsiye ediyorum. Motor tamamen ekonomi amaçlı. Aslında tam bir şehir içi arabası. Uzun yolda sıkıntılı. TEM otoban da durum farklı olabilir. Araç devrini aldığında daha atak olacaktır. Fakat normal şehirler arası yollarda bariz sıkıntılı. Şehir içinde problem yok. Zorlamadığınız sürece çok çok ekonomik yakıt sarfiyatı olan araç. Antalya dan dönüşte tam dolu ve hep klima açık sadece 110 Liralık yakıtla Ankara ya vardım arkadaşlar. Ama yokuşlarda kamyoncu dostlar edinmek şartıyla..

    Toros Dağları: Tatilimiz içerisinde Antalya’nın Feslekan yaylasının yukarılarında, zirveye çok yakında bulunan dağ evimize gittik. Dağı çıkarken çok zorlanmadı araç. Zaten 50 km üstünde sürat yapmak hayati tehlike arz ettiğinden dolayı yavaş gittiğinizden sorun yaşamadık. Tam evin önünde neredeyse 30 derecelik (tam ölçemedik kısaca çok çok dik) bir yokuş bulunmakta. Gerek oksijen yetersizliğinden, gerek baştan kaptırmadığımızdan dolayı araç yokuşu çıkamadı. Araç 1nci viteste kalkamadı maalesef. Geri gelip kaptırarak çıktım yokuşu ki kaptırmama rağmen debriyaj kokusundan dolayı çok moralim bozuldu. Biraz bende acemilik ettim tabii. Baştan sağlam kaptırmak gerekmekte. Fakat yol toprak ve az virajlı olduğundan kaptırmak ta zor bir iş. Gece ise o yokuşu gayet sakin çıkan Renault Toros ve Murat 131 marka arabaları görünce kavram karmaşası içinde kalıyorsunuz  Yani durum komik.

    2. SONUÇ:Araç motor sesi bakımından çok sessiz. Hele ki 5 ve 6ncı viteste sessizlik dorukta. Lastik sesinden kaçış yok maalesef. Araç Bridgeston marka lastiklerle geldi. Alaşım can yok. Plastik kapak var. Basınçlar ön arka 32. İç malzeme kalitesi ortalamanın üzerinde. Optitron göstergeler kullanışlı. Müzik sistemi eğer müzisyen değilseniz sizi mutlu edecektir. Müzikle alakalı biri iseniz hoparlörler yetersiz. Bildiğiniz Toyota kalitesi hakim araçta. Aracın 1.6 motoru fena değil. Yakıt konusunda 1.33 tartışmasız üstün. Yolda 1.0 motorlu Yaris ler ile karşılaştık. (Mola yerlerinde tanıştık) Onlarda motorlarının kapasitesini bildiğinden son derece sakin yol alıyorlardı. Az sürat az benzin arkadaşlar.

    Şimdilik aklıma gelenler bunlar. Unutmadan fren sistemi sorunsuz. Vites geçişleri azıcık kemikli ve unutmayın yanlışlıkla 1nci vitese düşebiliyorsunuz. Benim debriyaj çok aşağıdan kavrıyor. Kimisi de yukarıdan kavradığından şikayetci. Demek ki bir standart yok bu konuda. Koltuklar rahat.

    Sorularınızı bekliyorum..
    Sevgiyle kalın..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: İLKERİN GÜNLÜĞÜ

    Arkadaşlar almak isteyenler için TOYOTA AURİS 1.33 COMFORT testi..

    Aracımı 6 Temmuz Cuma günü teslim aldım. Ankara trafiğinde ilk benzin istasyonuna doğru yola koyuldum. Yeni arabanın heyecanını bilirsiniz. Son derece dikkatli bir şekilde 3 km yakındaki ilk benzinliğe vardım. Depoyu alabildiği kadar doldurdum. Tam boş deponun kapasitesi 55 litre. Benim aracım zar zor 53 litrede taşana kadar doldu. 230 Lirayı bayıldıktan sonra benzinlikten çıktım.

    2 gün boyunca kapalı yollardan çılgına dönen Ankara trafiğinde, neredeyse dur kalk yaparak 100 km yol yaptım. Bu yüz kilometre boyunca şehir içinde hep klima açıktı. Benzin göstergesinde bir değişiklik olmadı. Yani hala full gösteriyordu.

    Aracı teslim ederken 5000 km boyunca 3500 devri geçmememi önerdiler. Arabayı sıkıştırma çok diye tavsiyeler de aldım sağdan soldan. Bende bu tavsiyelere uydum elimden geldiğince. Aracı teslim aldığımın üçüncü günü Ankara’dan Antalya’ya tatil için yola çıkmak için hazırlıklara başladık. 2 adet maxi boy bavul ve bol miktarda çanta vardı. Bunları bagaja sığdırmak zor oldu. Bagajın üstünde bulunan ve arka kapakla inip kalkan zımbırtıyı tamamen söküp eve koydum. Bavullar ve çantalar neredeyse tavana kadar yükseldi. Arkayı görmek pek mümkün değildi. Yetişkin 4 kişi ve 10 yaşında oğlum ile toplam 5 kişi yolcu ve yaklaşık 200 kg bagaj ile tam kapasite yola çıktık. Öğlen sıcağına denk geldiğimizden yol boyunca klima hiç durmadı.

    1. Sonuç: Bagaj kapasitesi kalabalık aileler için yetersiz. Klimanın soğutması gayet başarılı. Motora pek yük bindirmiyor. Yani klimanın açık veya kapalı oluşunun benzin yakışına çok bir etkisi yok kanaatindeyim.
    Motoru yormamak adına 3500 devir/dakika aralığında kalmaya ve pek geçmemeye çalıştım yol boyu. Çok şükür ki yol hep bölünmüş yoldu. Çok fazla sollama yapmam gerekmedi. Sağ şeritten ve 90/110 km hız aralığında yolculuğumuz sürdü. Antalya’ya vardığımızda 4 çizgi benzin ışığı yanıyordu. Yani çeyrek depodan daha fazla benzinim vardı daha. Bilgisayar ortalaması 6,4 gösteriyordu ki daha 700 km olmuştu toplam mesafe. Açılmamış motorun bu kapasite zorlaması ile yaktığı yakıt son derece başarılıydı. Gereksiz gaza basmamak çok önemli bence. Aracın ihtiyacı kadar yakıtı doğru viteste vermeniz çok önemli. Yakıt konusunda araç çok güzel. Fakat her şey bu kadar güllük gülistanlık değil tabii. Gelelim olumsuzluklara.

    DİKKAT: Araç 4 cü viteste giderken 1. vitese kolaylıkla geçiyor. Aman dikkat. Motor gümleyebilir.

    Aracı aldığınızda normal olarak diğer araçlar gibi kullanmak istiyorsunuz. Yani 1.6 motorlu emsalleri gibi yol almak arzusunda oluyor insan. Aracın motor kapasitesini unutmamak lazım bence. Araç gücünü 4000 ila 5000 devir aralığında veriyor. Birinci vitesten başlayıp bu devir aralıklarında giderseniz fazla sizi üzmeyecektir. Eğer ekonomi yapmak için yada Toyota’cıların dediği gibi 3500 deviri pek geçme tavsiyesine uyarsanız yokuşlarda ağlarsınız. Sanki aracı arkadan birisi tutuyor da gitmiyor gibi. Çok devirli de kullansanız eğer yüklü ve kalabalıksanız yokuşlarda sağ şeritte kalın. Kimseyi sollamaya kalkmayın. Bu sözlerime itiraz gelebilir elbet. İtiraz edenler benzin kaygısı olmadan aracı hep redline sürenler olabilir. Normal şartlarda bu araç ile sollama yapmak bile çok tehlikeli. Ara hızlanma çok zor. Uzun yokuşlarda 2. Vitese düşmek çok üzücü. Bu araçla sakin mizaçlı araba kullanmanızı tavsiye ediyorum. Motor tamamen ekonomi amaçlı. Aslında tam bir şehir içi arabası. Uzun yolda sıkıntılı. TEM otoban da durum farklı olabilir. Araç devrini aldığında daha atak olacaktır. Fakat normal şehirler arası yollarda bariz sıkıntılı. Şehir içinde problem yok. Zorlamadığınız sürece çok çok ekonomik yakıt sarfiyatı olan araç. Antalya dan dönüşte tam dolu ve hep klima açık sadece 110 Liralık yakıtla Ankara ya vardım arkadaşlar. Ama yokuşlarda kamyoncu dostlar edinmek şartıyla..

    Toros Dağları: Tatilimiz içerisinde Antalya’nın Feslekan yaylasının yukarılarında, zirveye çok yakında bulunan dağ evimize gittik. Dağı çıkarken çok zorlanmadı araç. Zaten 50 km üstünde sürat yapmak hayati tehlike arz ettiğinden dolayı yavaş gittiğinizden sorun yaşamadık. Tam evin önünde neredeyse 30 derecelik (tam ölçemedik kısaca çok çok dik) bir yokuş bulunmakta. Gerek oksijen yetersizliğinden, gerek baştan kaptırmadığımızdan dolayı araç yokuşu çıkamadı. Araç 1nci viteste kalkamadı maalesef. Geri gelip kaptırarak çıktım yokuşu ki kaptırmama rağmen debriyaj kokusundan dolayı çok moralim bozuldu. Biraz bende acemilik ettim tabii. Baştan sağlam kaptırmak gerekmekte. Fakat yol toprak ve az virajlı olduğundan kaptırmak ta zor bir iş. Gece ise o yokuşu gayet sakin çıkan Renault Toros ve Murat 131 marka arabaları görünce kavram karmaşası içinde kalıyorsunuz  Yani durum komik.

    2. SONUÇ:Araç motor sesi bakımından çok sessiz. Hele ki 5 ve 6ncı viteste sessizlik dorukta. Lastik sesinden kaçış yok maalesef. Araç Bridgeston marka lastiklerle geldi. Alaşım can yok. Plastik kapak var. Basınçlar ön arka 32. İç malzeme kalitesi ortalamanın üzerinde. Optitron göstergeler kullanışlı. Müzik sistemi eğer müzisyen değilseniz sizi mutlu edecektir. Müzikle alakalı biri iseniz hoparlörler yetersiz. Bildiğiniz Toyota kalitesi hakim araçta. Aracın 1.6 motoru fena değil. Yakıt konusunda 1.33 tartışmasız üstün. Yolda 1.0 motorlu Yaris ler ile karşılaştık. (Mola yerlerinde tanıştık) Onlarda motorlarının kapasitesini bildiğinden son derece sakin yol alıyorlardı. Az sürat az benzin arkadaşlar.

    Şimdilik aklıma gelenler bunlar. Unutmadan fren sistemi sorunsuz. Vites geçişleri azıcık kemikli ve unutmayın yanlışlıkla 1nci vitese düşebiliyorsunuz. Benim debriyaj çok aşağıdan kavrıyor. Kimisi de yukarıdan kavradığından şikayetci. Demek ki bir standart yok bu konuda. Koltuklar rahat.

    Sorularınızı bekliyorum..
    Sevgiyle kalın..




    Yazı için teşekkürler.ya tam bu arabaya göz koyup , almaya hazırlanırken. böyle bir yazı okumak moral bozuyo gerçekten yokuşu çıkamama nedir abi ya 99 beygir 2012 toyota yokuşu çıkamıyosa yazıklar olsun valla.. sıfır toyota alıp , yokuşu çıkamayıp geri geri gitmek zorunda kalsam o arabayı yakardım heralde sinirden orda.. acemilik yaptım kaptırmayarak demişsiniz de ola ki kaptırdınız da çıkıyosunuz yokuşu ama yokuşta durmak zorunda kaldınız.. ya sonrası?? sonrası olmayacak mı kalacak mı bu araba yokuşta :))




  • Arkadaş çok çok dik yokuş olduğundan bahsetmiş. Bu araç şehiriçi kullanıma uygun olarak tasarlanmış.
    Dolayısıyla öyle dik bir yokuşta zorlanması gayet doğal. Belki çıkardı kaptırmadan ama debriyaj balatalarının ömrünü de
    yarı yarıya bitirirdi.
    Babamda da olan bu aracı çok rampalı yerde yaşayanlara tavsiye etmiyorum. Ama şehir içinde binilebilecek
    en donanımlı, kaliteli, ekonomik ve konforlu bir araç olduğunu belirtmek isterim.
  • gayet güzel araç.
  • Arkadaşlar merhaba, forum bi süredir sessiz sanırım. Ben birşey sormak istiyorum
    2011 1.33 - 26.000 km de
    33.000 alınır mı sizce?
    Forumu baştan sona okudum, sanırım hepiniz araçlarınızda 30-40 bin km leri devirdinşz..yardımlarınızı bekliyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vay be...
    Ne zamanlar geçti...
    Evet arkadaşlar, ben 50.000'i devirdim Aurisimle... Ben açıkçası performansından çok memnunum. Tabiiki 1.6 132 hp Auris veya TSİ 140 HP VW lerle kıyaslanamaz ama piyasadaki ne kadar eski nesil 1.6 atmosferik motorlu araç varsa değişmem. Megane 1.6'dan persormanslı geliyor bana...

    Yukarıda arkadaş devir saatinin kırmızı bölgelerinden bahsetmiş ama araç o bölgeleri isteseniz de görmüyor zaten. gaz kesici 6.000 devirde gazı keser. Kırıkkale de yaşıyorum. Sakaryalıyım en sık yolculuklarım bu iki şehir arası. Ve bu yolda yine meşhur yokuşlar var. Bolu dağı Elmadağ gibi.

    Benim aracım LPG.li. En çok yaktığında tam gaz giderken bile kilometrede 27 Kr.' geçmedim ki o yolcululuğumda da hız aracın yapabileceğinin en sonundaydı. Keza 11 Kr. da gördüm yavaş seyrettiğimde...

    Burda söylenmez ama 2005 Model Golf 1.6 V 102 HP. ile 10 km. lik bir yolda kapıştık. Öyle kısa mesafe drag falan değildi. Bildiğiniz allah ne verdiyse kapattık. Ve ben güzel bir yemek kazandım... Tabi diğer aracın motorunun benden 7 yaş yaşlı olduğunu da dikkate almak lazım.

    Çok şey beklemeyin. Ama tasarruf öncelikliyse kesinlikle tavsiye ederim.

    Konfor konusunda ise Alman rakiplerinin daha başarılı olduğunu kabul etmek lazım. Ama sakın bir Koreliyle kıyaslamayın bile.

    Bu arada asıl memleketim Sakarya'nın dağ köyleri. Bu nedenle çok dik ve stabilize aynı zamandada virajlı yollara bende vurmak zorunda kalıyorum aracı yazları. Yanımda birileri varsa hep şaşırıyorlar bu araba nasıl 1.3 diye. Öyle Toroslar şahinlerle aynı cümlede bile kullanmak ayıptır...:)

    Bir de aracın motorunun açılması çok önemli. Bir arkadaşımda 1.33 Corolla var. Corolla bizim araçtan daha hafif ve o tüp taktırmadı. Fakat çok sakin kullanır arabayı aldığından beri. Onun aracı henüz 7.000 km. de falan. onu kullandığımda hissediyorum bariz bir şekilde farkı. Benim araba onun yanında uçuyor. O dabenim aracımı kullandığında aynı şeyi söylüyor, sanırım bu tamamen motorun açılmasıyla alakalı.

    Benim arabadaki hissettiğim en büyük en büyük eksiklikler,
    otomatik vites
    ses yalıtımı
    hız sabitleyici...

    Bu arada yeni aurisin 1.33 life paketi ile donanım olarak ciddi farklar var. Asla tavsiye etmem. mesela arka cam bile manuel yenisinde...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cemyalci-edirne

    Arkadaşlar merhaba, forum bi süredir sessiz sanırım. Ben birşey sormak istiyorum
    2011 1.33 - 26.000 km de
    33.000 alınır mı sizce?
    Forumu baştan sona okudum, sanırım hepiniz araçlarınızda 30-40 bin km leri devirdinşz..yardımlarınızı bekliyorum

    o fiyat çok gibi geldi bana biraz daha araştırırsan daha uygun birşeyler bulursun. o fiyata 2012 model aynı kilometrede araçlar var. Bazı kişiler araçlarını aldığı fiyata satmak istiyor o nedenle iyi araştırmakda fayda var. Ayrıca aracı almadan ekspertiz yaptırırsanız sizin lehinize olur.
  • 1.33 aurisler 110-120 ile 6 vites te giderken devir saati kaç gösteriyor bilen biri var mı arkadaşlar ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.