Ya mevzuyu gene fiyat olayına getirmek istemem ama , bugün yeni astra yı görmeye bursa neskar a gittim araç gerçekten güsel belliki bu araçla bayaa uğraşılmış ama kokpit olarak insignia astra cruze bu üçü nerdeyse aynı gibi dizayn olarak , araba alıcek olsam kesinlikle 45 e boş astra alçağıma 35 e dolu cruze almak daha mantıklı ayrıca cruzeun arkası daha geniş ayrıca bagajıda daha geniş ama 2. elinin astradan çok daha zayıf olduğuna şüpe yok , sonuç olarak yeni astrayı beğendim ama üzerindeki fiyat etiketleri biraz kamera şakası gibi Ayrıca bu araç gercekten 1500 kilo ise 115 beygirlik motorun nası can çekişeceğini düşünmek bile istemem, 1300 kilo olan astra sedan da bile çok vasat bi performansı vardı çünkü
Ben bu opelin 1.6turbo motorunu anlayamadım arkadaş.Nasıl bir motor 180bg ama kimse öyle aman aman araba uçuyor kaçıyor demiyor.Vw sanırım 140bglik motoruyla daha başarılı.Bir kii bile Vw motoru gibi iyi gidiyor dememiş.Bende bu 140bg ile aynı performasa sahip gibi geldi.
quote:
Orijinalden alıntı: bianconera
1.5 ton C sınıf için epey yüksek.Balık etli ton ton Astra diycez bundan sonra
Neden ağırlığa bu kadar takıldınız? avantajlı yönleri de var.Ağırlık = yere o denli sağlam basmak demek.Üstelik 1500 kilo da nereden çıktı anlamadım.Önceden yayınlanan bilgilerde 1380 kg olduğu yazılmıştı.
@bureda; Hep objektif olmaya çalışıyorum... Baktım Astrayı eleştirecek bir başlık açılmış,saydırayım dedim
Şaka bir yana bir Opel kullanıcısı olarak bunları benim söylemem daha etkili olur...
Cdti motorda niye bir sn yavaşlama olduğu anlaşıldı.Araç bayağı bir kilo almış. Turbo giderde atmosferik ve dizel alanları pişman edebilir.
quote:
Orijinalden alıntı: OverDrıve
@bureda; Hep objektif olmaya çalışıyorum... Baktım Astrayı eleştirecek bir başlık açılmış,saydırayım dedim
Şaka bir yana bir Opel kullanıcısı olarak bunları benim söylemem daha etkili olur...
quote:
Orijinalden alıntı: Robertobaggiojuve
Neden ağırlığa bu kadar takıldınız? avantajlı yönleri de var.Ağırlık = yere o denli sağlam basmak demek.Üstelik 1500 kilo da nereden çıktı anlamadım.Önceden yayınlanan bilgilerde 1380 kg olduğu yazılmıştı.
performans niyetli araçlarda ağırlık günah gibi bişi yazık oluyor güzelim motor boşuna yoruluyor...
quote:
Orijinalden alıntı: Whisper911
quote:
Orijinalden alıntı: Robertobaggiojuve
Neden ağırlığa bu kadar takıldınız? avantajlı yönleri de var.Ağırlık = yere o denli sağlam basmak demek.Üstelik 1500 kilo da nereden çıktı anlamadım.Önceden yayınlanan bilgilerde 1380 kg olduğu yazılmıştı.
performans niyetli araçlarda ağırlık günah gibi bişi yazık oluyor güzelim motor boşuna yoruluyor...
E sınıfı araçlar 1650 kg civarıyken o cüsseleriyle, C sınıfı araç için eğer 1500 kg doğruysa cok fazla..Yakıtta epey dezavantaj.
@allforone
Aslında sadece atmosferik pişman edebilir. 1.4 Turbo motorun performans ve tüketim değeleri çok iyi görünüyor. Dizele gelince Opelin 1.3 dizeli ekonomik bir motor.Zaten herkes az yaktığı ve vergi avantajlı olduğu için bu motoru tercih etti.Dizel motorlarda performansda olmalı ama performans için dizeli tercih etme payı düşük.Öncelik ekonomide.
Atmosferik konusunda ise sana katılıyorum Belki oda bizi şaşırtabilir denemek lazım.
arabayı bunlara vermişler ya acaip sevindirik olmuş gariplerim :))) araba hakkında yıkama yağlama haricinde işe yarar bir tek şey söylememişler.
Ben aileden opelciyim. Yeni astrayı almayacak(alamayacak ) olsam da kafama şu soru takıldı.
Eski kasa astrada 1.3 dizel motorun kalkışlarda biraz hantal olduğu söyleniyordu.(Ki bence rahatsız edecek seviyede değildi). Şimdi bu araç eskisine göre 200 kg daha ağır deniliyor.
Arabadan anlayan üstatlarıma sorum şu: Yeni astradaki +200 kg bence problem olmayan ama performansa önem veren arkadaşlarımın bir önceki halini bile eleştirdikleri 1.3 dizel motorun kalkışını eskisine göre ne derecede etkiler?
quote:
Orijinalden alıntı: mosan
Ben aileden opelciyim. Yeni astrayı almayacak(alamayacak ) olsam da kafama şu soru takıldı.
Eski kasa astrada 1.3 dizel motorun kalkışlarda biraz hantal olduğu söyleniyordu.(Ki bence rahatsız edecek seviyede değildi). Şimdi bu araç eskisine göre 200 kg daha ağır deniliyor.
Arabadan anlayan üstatlarıma sorum şu: Yeni astradaki +200 kg bence problem olmayan ama performansa önem veren arkadaşlarımın bir önceki halini bile eleştirdikleri 1.3 dizel motorun kalkışını eskisine göre ne derecede etkiler?
Ufak tefek değişiklikler ile motor 5 beygir artırıldı, torku konusunda bilgim yok ancak onunla da oynanmıştır. Tahminimce aradaki 200 kg'lık fark bu şekilde kapatılmıştır tabi yine eskisi gibi kalkışlarda çoğu kişinin beğenisini kazanamayacaktır. Yalnız tüketim değerleri gayet başarılı, performans isteyen almasın zaten 1.3
quote:
Orijinalden alıntı: Legend10
quote:
Orijinalden alıntı: mosan
Ben aileden opelciyim. Yeni astrayı almayacak(alamayacak ) olsam da kafama şu soru takıldı.
Eski kasa astrada 1.3 dizel motorun kalkışlarda biraz hantal olduğu söyleniyordu.(Ki bence rahatsız edecek seviyede değildi). Şimdi bu araç eskisine göre 200 kg daha ağır deniliyor.
Arabadan anlayan üstatlarıma sorum şu: Yeni astradaki +200 kg bence problem olmayan ama performansa önem veren arkadaşlarımın bir önceki halini bile eleştirdikleri 1.3 dizel motorun kalkışını eskisine göre ne derecede etkiler?
Ufak tefek değişiklikler ile motor 5 beygir artırıldı, torku konusunda bilgim yok ancak onunla da oynanmıştır. Tahminimce aradaki 200 kg'lık fark bu şekilde kapatılmıştır tabi yine eskisi gibi kalkışlarda çoğu kişinin beğenisini kazanamayacaktır. Yalnız tüketim değerleri gayet başarılı, performans isteyen almasın zaten 1.3
ayrıntılı kaliteli foto olmayan incelemeye inceleme demem ben arkadaş
quote:
Orijinalden alıntı: enoman
quote:
Orijinalden alıntı: Legend10
quote:
Orijinalden alıntı: mosan
Ben aileden opelciyim. Yeni astrayı almayacak(alamayacak ) olsam da kafama şu soru takıldı.
Eski kasa astrada 1.3 dizel motorun kalkışlarda biraz hantal olduğu söyleniyordu.(Ki bence rahatsız edecek seviyede değildi). Şimdi bu araç eskisine göre 200 kg daha ağır deniliyor.
Arabadan anlayan üstatlarıma sorum şu: Yeni astradaki +200 kg bence problem olmayan ama performansa önem veren arkadaşlarımın bir önceki halini bile eleştirdikleri 1.3 dizel motorun kalkışını eskisine göre ne derecede etkiler?
Ufak tefek değişiklikler ile motor 5 beygir artırıldı, torku konusunda bilgim yok ancak onunla da oynanmıştır. Tahminimce aradaki 200 kg'lık fark bu şekilde kapatılmıştır tabi yine eskisi gibi kalkışlarda çoğu kişinin beğenisini kazanamayacaktır. Yalnız tüketim değerleri gayet başarılı, performans isteyen almasın zaten 1.3
Tork 10 Nm du$uruldu, ancak devir bandi 1750 d/d - 2500 d/d'den, 1750 d/d - 3250 d/d'ye cikarildi. Ben de 10 Nm du$u$u garipsemi$tim, ama 750 d/d'lik bir bantta 200 Nm tork mu daha iyidir, yoksa 1500 d/d'lik bir bantta 190 Nm mi daha iyidir, bu da ayri bir soru.
reklam kokan testler bunlarmasal anlatmış herkezın bıldığını dergıden sölemış eee sonuç ?sonuç yok
Torku -düşürülmüş de olsa- nispeten geniş bir banda yaymaları artı katar şüphesiz.
bende inceledim aracı,ve çok beğendim.Ancak o kadar para verilmez buna. o paraya alternatif çok fazla..
Benim Bravo dizel olmasına rağmen ve Astra ile aynı boyutlara sahip olmasına rağmen 1320 kg. Benzinli Astranın 1500 kg olması mümkün değil. En fazla 1350-1400 kg olabilir.