Şimdi Ara

Yeni 2022 Hyundai Bayon Elite İzlenimlerim (24. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
524
Cevap
11
Favori
67.568
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
39 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2223242526
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Belki süspansiyon olarak aranabilir. Tiggo 4 ortalığı karıştıracak gibi

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • netttt2627 N kullanıcısına yanıt

    Corolla süspansiyon ve yol tutuşu çok iyidi ama araba yere o kadar yakındı ki bozuk yolda zaten emekliyordum.


    Bayon biraz daha yüksek ama kütük gibi mübarek sanki odun var altında.


    Egea cross corolla dan bir tık daha az konforlu ama bayona göre baya konforlu mesela hem de yüksek.


    Ama bu yüksekliğin getirdiği dez avantaj virajda bayon gibi girince egea da az kalsın koltuktan devriliyordum araba inanılmaz yatıyor.



    Egea cross Limited otomatik pahalı olmasa güzel bir seçenek ama donanımları ekleyince tiggo daha mantıklı oluyor.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emrcnd -- 7 Mayıs 2024; 21:43:46 >
  • Kesinlikle o fiyata Tiggo daha mantıklı

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Bugün yetkili serviste 55.000 bakımını yaptırdım.


    Arkada rahatsız edici trim sesi vardı söyledim düzeltmişler araç ilk aldığım gibi sessiz olmuş çok hoşuma gitti umarım kalıcı olur.


    Toplamda 5.584 TL tuttu kdv dahil.







    Yeni 2022 Hyundai Bayon Elite İzlenimlerim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emrcnd -- 4 Haziran 2024; 20:23:28 >
  • emrcnd E kullanıcısına yanıt
    Fiyat çok iyi yalnız.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • hardcrss kullanıcısına yanıt

    Bana da öyle geldi ama 45.000 bakım fiyatı bu.


    55.000 km de hidrolik yağ da değişiyor ama fiyata neredeyse 2k bindiriyorlardı bende 45.000 üzerinden ilerledim.

  • emrcnd E kullanıcısına yanıt
    Hidrolik yağını ihmal etmeyin. 2 senede bir değişim uygundur.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • hardcrss kullanıcısına yanıt

    Ben aslında fiyattan ziyade sırf istediğim yağ kullanmak için vs özelde yaptırmayı düşünüyordum ama trim sesleri yüzünden servisi tercih ettim.


    Bakalım güzel oldu en azından araç ciddi sessizleşti.


    bir sonraki bakımda ne var ne yok toplu değiştirim.

  • 55.000 KM , 2 Yıl boya neredeyse ilk günkü gibi gözüküyor insana keyif veriyor.



    Yıllardır valet pro ürünlerini kullanırım sonda ise auto finesse caramics seramik bazlı hızlı cila yapıyorum.


    Boyanın durumu harika durumda.



    Yeni 2022 Hyundai Bayon Elite İzlenimlerim


    Yeni 2022 Hyundai Bayon Elite İzlenimlerim


    Yeni 2022 Hyundai Bayon Elite İzlenimlerim


    Yeni 2022 Hyundai Bayon Elite İzlenimlerim


    Yeni 2022 Hyundai Bayon Elite İzlenimlerim




  • Belki iki araç arasında kalan olur diye ufak bir bilgi vereyim.


    Geçen hafta bayonu yağ bakımı yaptırdım polen filtresi ile birlikte 5.584 TL maliyeti olmuştu.


    Bugün Egea cross 1.4 aracıma 10.000 bakımını yaptırdım yetkili serviste bedavadan biraz pahalı 3.400 TL



    Hyundai servis kalitesi fiat a göre çok çok üstündü ,


    Egea cross bayona göre üstün olduğu iki nokta var bariz ses yalıtımı ve konfor onun dışında bayon daha kaliteli hissettiriyor.


    Egea kapı içlerinden bozuk yollarda esneme sesleri gelmeye başladı bayon 55.000 km de arka koltuk bağlantı noktalarında ses geliyordu sadece onuda hallettirdim şuan sessiz hale geldi.




    Yeni 2022 Hyundai Bayon Elite İzlenimlerim


    Yeni 2022 Hyundai Bayon Elite İzlenimlerim




  • Görev adamı bayon 59.000 KM oldu. Akü değişimi dışında bir ek masraf çıkarmadı.


    Bayonu ölü parasına okutup chery tiggo 8 geliyordu son anda planlar değişti Yeni 2022 Hyundai Bayon Elite İzlenimlerim 


    Şuan ki fiyatlar için yorum yapamıyorum ama keşke şu araç ucuz olsa evin ikinci aracı olacak şehir içinde mis gibi binilecek bir araç.




    Yeni 2022 Hyundai Bayon Elite İzlenimlerim


    Yeni 2022 Hyundai Bayon Elite İzlenimlerim




  • emrcnd E kullanıcısına yanıt
    Corolla hatta Skoda rapidden beri takip ediyorum sizi. Bayon yakıt tüketimi nasıl hocam. Şehir dışında yokuşlarda performansı falan. Corollaya daha yakınım sadece daha yumuşak olmasından dolayı süspansiyonları. Ama bayon da daha pratik hanım daha rahat kullanır düşüncesindeyim. Şu an Clio var. Hangisine geçmek mantıklı olur? Clio dan daha mı sert acaba bayon ?yakıt tüketimi olarak nasıl acaba

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • netttt2627 N kullanıcısına yanıt

    Corolla ile bayon arasında önemli bir fark olduğunu düşünmüyorum, Corolla en boşundan bayonun en dolusuna geçince çok fark ediyor ama corolla da bire bir aynı dolulukta ve aynı fiyatta ise corolla tercih edebilirim çünkü sadece uzun yolda kullanıyorum neredeyse aracı.


    Ama şehir içinde kullanılacaksa bayon çok daha mantıklı, corolla çok alçak şehir içinde kullanmak bana eziyet oluyordu.



    Hangisi daha ucuz ve doluysa onu almanızı öneririm yalıtım olarak, kalite olarak her iki araç bence bir birine çok ama çok yakın, corolla çok daha fazla konforlu olması dışında bariz öne geçtiği bir yanı olduğunu düşünmüyorum.


    1.4 Motor sakin kullanımda lpg ile baya az yakıyor (1-1.5 TL geçmez tüketim ) ama benim gibi agresif kullanıyorsanız ben 2.5 TL altını göremiyorum tüketim de ortalamam şehir içi veya şehir dışı sabit 10-11 lt


    1.4 Atmosferik motor yüksek devir çevirirsiniz bir şekilde gidiyor, Konforlu bir durum değil tabi ki imkan varsa Turbo beslemeli bir araç almak bence günümüz şartların da daha mantıklı 2024 bayon makyajlı modelleri turbolu geliyor artık ama fiyat farkı oldukça fazla açıldı değer mi bilemedim.


    Clio kullanmadım ama bayon bence clio dan daha iyidir diye düşünüyorum.



    Özetlemem gerekirse eğer performans olarak önemli bir beklentiniz yoksa şehir içinde zaten gideceğiniz hız belli uzun yolda 110-140 arası giderim diyorsanız bayon da emsal turbo modellere göre ucuzsa bence bayon çok mantıklı bu doluluk ile.


    Bende hali hazırda şuan egea cross da var, egea cross ses yalıtımı bir tık daha iyi ama onun dışında bayona göre her şey çok kalitesiz geliyor arabayı sıfır aldığımızdan beri sağ çekiyor mesela ve bu sorunu yaşayan başka insanlar da var.


    Bayon elite fiyatına manuel egea cross satıyorlar bence bayon 1.4 modeli şuan gayet makul emsal araçlara göre.







  • Öncelikle bu güzel ve güncel içerik için size teşekkür ederim. Biz de nasipse ÖTV muafiyeti ile bir araç almayı planlıyoruz. Ben şahsen bayon 1.0 style, corolla dream, honda city, opel crossland, ford puma ve urban egea cross 1.6 arasında kaldım hem sizin hem de forumdaki diğer arkadaşların tavsiyesine açığım. şöyle bir dipnot eklersem egea cross'u bayilere sorduğumda ellerinde olmadığı yanıtını aldım, honda city ise kalitesiz olarak geliyor, corolla bayondan daha boş olması ve sizin yaptığınız ikisi arasındaki karşılaştırmalar kafamı karıştırıyor, ford puma ve bayondaki çift kavrama şanzıman uzun vade için kafamda bir soru işareti bıraktı, crossland'de ise puretech motorlarda triger'in yağın içinde çalışmasından kaynaklı sorunların olduğu söyleniyor. Kısacası kafam çok karışık siz bu seçenekler arasından hangisini seçerdiniz ya da başka bir tavsiyeniz var mıdır?

  • aupst A kullanıcısına yanıt

    city de arka koltuklar sabitmiş. jantlar içte kalıyor 185 taban var. 205 koymak zormu gelmiş anlamadım. arkada davlumbaz yok. far da titreme olduğu söyleniyor. hondanın emanet aracı gibi olmuş.


    Egea da otomatik benzinli yoktu. hibrit pahalı geldi. Egea otomatik benzinli yapsa tercih edebilirdim. Ama şu şartlarda sanırım birleşme sonrası model değişecek sanırım o zaman 1.2 puretech ile gelir yine almamam için sebep olacak.


    Opel i motordan dolayı tercih etmedim. o konularda şanssız olduğumdan hiç o topa girmedim. crosland da yan ve arkadan duruşu tuhaf lastikler küçük kalmış gibi.


    corolla 1.5 3 silindir atmosferik motoru deneyemedim bayi geri dönüş yapmadı.


    bayon kuzende de vardı. bana yeterli geldi. 1.4 tam otomatik tercih ettim. Elite paket ile teknolojik bir araca geçmiş oldum :)


    1.0 motor almak istemediğim için MG ZS yi de eledim. Tiggo 4 de gelmemişti. Hala gelmedi işin ilginç yanı.


    çift kavrama için yoğun trafikte manuel kullanmanız lazım. ömürü konusunda bir şey diyemem kısmet artık.





  • Yeni 2022 Hyundai Bayon Elite İzlenimlerim


    Yeni 2022 Hyundai Bayon Elite İzlenimlerim



    Bayon yerine Elektrikli Kona daha mantıklı gibi geliyor çoğunluk şehir içinde kulanılacaksa.Çünkü Kona modeli daha donanımlı.





  • 1.024.000 TL ilana koyup 1 günde bayonu bugün itibari ile sattım.



    Yıl başından sonra 2024 model yine bayon düşünüyorum bakalım şuan egea cross ile devam




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emrcnd -- 27 Kasım 2024; 23:14:51 >
  • emrcnd E kullanıcısına yanıt

    Öncelikle hayırlı olsun. Sanırım araç 2022 Elite 1.4 MPİ donanımdı. Konuya ilişkin birkaç sorum olacaktı;

    1. Aracın Km durumu nasıldı?,
    2. LPG var mıydı?
    3. Direkt ilana koyduğunuz fiyata mı sattınız?
    4. Aracın 2. elini nasıl değerlendirirsiniz?, İlanı için arayan çok oldu mu?

    Cevaplar için çok teşekkür ederim.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi VoLKaN067 -- 27 Kasım 2024; 23:29:20 >
  • VoLKaN067 kullanıcısına yanıt

    Merhaba

    1. 64.500 km de
    2. Evet lpgli
    3. Direkt ilana koydum piyasa fiyatının 50-100.000 ucuzuna koydum aynı gün satıldı.
    4. Arayan çok oldu bayonun ikinci el piyasası aşırı hızlı, Kapora vermek isteyenler oldu ilanı kaldırmak zorunda kaldım aramamaları için
  • emrcnd E kullanıcısına yanıt

    Cevaplar için çok teşekkür ederim. Benimde Beyaz 2022 Elite 1.4 MPİ A/T LPG Yok 27.500 Km'de, hata boya yok satıp Seat Ateca 1.5 EcoTSI Xperience+ Cam Tavan alma niyetim var. O yüzden 2. eli il durumunu merak ettim.

  • 
Sayfa: önceki 2223242526
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.