Şimdi Ara

Yeni 13m mercedes travego (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
297
Cevap
1
Favori
14.242
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Zevkler ve renkler tartışılmaz derler ama yeni travegoda 2 şeyi hoşuma gitmedi, sürücü kokpiti bildiğiniz actros çekiciden alıp takmışlar, ikincisi hava kanalında boydan boya geçen parça, bunların harici yeni euro 6 motoru sessiz olmuş. Retarderi de sulu sistem yaptıkları için bir zamanlar bizlere ninni gibi gelen o retarder sesi artık yok. 3-4 kez bindim gözlemlediklerim bunlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fransa'da çin malı otobüse bindim, mersoyu konfor olarak 3 e katlar. Uzay mekiği gibiydi.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BirAnkarapolisiyesi

    hocam travegoda mazot deposu arka tekerle orta kapı arasında

    Alıntıları Göster
    Senin bahsettiğin 3 akslı olanlarında dediğin gibi. Gerçi yeni kasada 3 dingil yok, 2 akslı olanlarda ise ön teker ile ön kapı arasında dolum kapağı mevcut

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lojistisyen kullanıcısına yanıt
    Yukarıda şekillerini belirttiğim Regülasyon 107 buna cevaz veriyor. Bu sebeple tadilat için TSE'ye başvurulduğunda onlar da elindeki mevzuat ile bağlı ve doğal olarak onay veriyorlar.

    Regülasyonların bu şekilde olmasının en temel sebebi 1958 Cenevre anlaşmasına ve ilgili regülasyonlara taraf 50den fazla ülkenin arasındaki ekonomik ve sosyal farklılıklar. Bu ülkeler arasında AB ülkeleri var ancak Japonyada, güney Korede, Güney Afrikada, Makedonyada, Rusyada taraf.

    Bu sebeple asgari seviyeler belirlenirken marj temel maddelerdehep en geniş halde bırakılıyor. Özel maddelerde ise seviyeler var ve ülkeler istedikleri seviyeye taraf oluyorlar. Örneğin koltuk mesafesi tüm ülkeler için standart ancak sen ülkende satılacak otobüslerde yangın söndürme sisteminin olmasını istiyorsan olduğu seviyeye istemiyorsan bir alt seviyeye taraf oluyorsun. Yine mesela testlerde standart insan 70 kg erkek kabul ediliyor. Şimdi bu japonya ve kore için evet mantıklı ancak bizde ya da rusyada durum bambaşka.

    Bu duruma da açıkçası AB ülkeleri çokta karşı çıkmıyor çünkü alım gücü ve yerel şartnameler ile daha iyisini talep edebildikleri için bu tarz araçların olmasını kendilerine gelmediği sürece önemsemiyorlar. Örneğin yukarıda örnek verdiğim hile yanılmıyorsam Romanyadaydı ve hemen şikayet konusu yapıldı ancak o araç Güney Afrikada olsaydı mevzuata uygun olduğu için herhangi bir sıkıntı oluşmayacaktı.

    Yani bahsettiğim gibi mesele sosyoekonomik, koltuk arası mesafeyi R pointten 74-76 tuttuğunuzda bütün mesele çözülür ancak 12-13 metre araçta 4 koltuk, 14-18 metre araçta 6-8 koltuk kaybedebilirsiniz. Bu durum balık istifi insan taşınan ve anlaşmaya taraf gelişmemiş ya da gelişmekte olan birçok ülke için sorun değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi edgar1899 -- 30 Nisan 2020; 1:58:43 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BirAnkarapolisiyesi

    hocam travegoda mazot deposu arka tekerle orta kapı arasında

    Alıntıları Göster
    Fotoğrafa dikkatli bakın, metalik gri renginde ezilmiş bir kazan var. O mazot deposudur.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: edgar1899

    O işin şakası biraz, bazı marka ve araçların üstüne toprak atılmış biraz onu söylüyorlar.
    Ee burası DH. O kadar olucak

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • alfa-x kullanıcısına yanıt
    edgar1899 kullanıcısına yanıt
    O 403 ün tasarımını bu kadar çekici ve sıradışı yapan bazı tasarım unsurları var. 304 gibi 303ten hallice düz bir tasarımdan sonra böyle bir hamle gelince haliyle deprem etkisi yarattı.

    403 ü 403 yapan ince detaylardan bazıları sunlardir;


    Camurluklarin daire formunda değil, ters U formunda olması.

    İlk cam direğinin bumerang formundaki estetik dizaynı ve aynı şekilde son tavan direğinin de aynı formda aynı açıyla bitmesi.

    Geri kalan cam direklerinin govdeyle aynı renk değil de siyah olması ve tavanla birlesirken küt bir şekilde değil de tavana doğru kavis cizerek smooth bir şekilde birlesmesi.

    Yine Otobüsün alt kaporta bitiş çizgisinin keskin bi şekilde değil, kavisli ve smooth bir şekilde ice doğru kıvrık bitirilmesi.

    Ve son olarak otobüsü boydan boya dolaşan o meşhur siyah kuşak.


    Bunlar zamanının ötesinde çok ama çok önemli tasarım detaylaridir. Ve 1996 yılı için cidden takdir edilesi bir inovasyon hamlesidir.

    Yeni 13m mercedes travego



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi The Division Bell -- 30 Nisan 2020; 12:33:48 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    Mersedesten kamyon, "Man"dan otobüs olmaz derlerdi eskiler.
    " Dünyada Man, ahirette iman " vardır bir de :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    O 403 ün tasarımını bu kadar çekici ve sıradışı yapan bazı tasarım unsurları var. 304 gibi 303ten hallice düz bir tasarımdan sonra böyle bir hamle gelince haliyle deprem etkisi yarattı.

    403 ü 403 yapan ince detaylardan bazıları sunlardir;


    Camurluklarin daire formunda değil, ters U formunda olması.

    İlk cam direğinin bumerang formundaki estetik dizaynı ve aynı şekilde son tavan direğinin de aynı formda aynı açıyla bitmesi.

    Geri kalan cam direklerinin govdeyle aynı renk değil de siyah olması ve tavanla birlesirken küt bir şekilde değil de tavana doğru kavis cizerek smooth bir şekilde birlesmesi.

    Yine Otobüsün alt kaporta bitiş çizgisinin keskin bi şekilde değil, kavisli ve smooth bir şekilde ice doğru kıvrık bitirilmesi.

    Ve son olarak otobüsü boydan boya dolaşan o meşhur siyah kuşak.


    Bunlar zamanının ötesinde çok ama çok önemli tasarım detaylaridir. Ve 1996 yılı için cidden takdir edilesi bir inovasyon hamlesidir.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • The Division Bell kullanıcısına yanıt
    403'ün ilk kasası daha hoş gözüküyor bence.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    " Dünyada Man, ahirette iman " vardır bir de :)

    Alıntıları Göster
    Kırmızı 520 HN Man kamyon sürücülerinin sözüdür. Kamyonlara girersek Scania ve Volvo gelir ve de konu dağılır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    Kırmızı 520 HN Man kamyon sürücülerinin sözüdür. Kamyonlara girersek Scania ve Volvo gelir ve de konu dağılır.

    Alıntıları Göster
    O kırmızı man kamyonların da çoğunluğu (en azından benim gördüklerim) konya plakaydı. Şimdi artık çok nadir görüyorum 520 hn man kamyonları. Herhalde çoğu ya yok oldu ya da hurdalıkta.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Razor Crest

    403'ün ilk kasası daha hoş gözüküyor bence.
    Koyduğum foto temsili.

    Bence de makyajsız daha güzel. Özellikle stoplar. Üzerindeki V8 zaten ayrı bir dünya. Makyajda değiştirdiler motoruda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • The Division Bell kullanıcısına yanıt
    Yeni 13m mercedes travego

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CapriceClassic

    O kırmızı man kamyonların da çoğunluğu (en azından benim gördüklerim) konya plakaydı. Şimdi artık çok nadir görüyorum 520 hn man kamyonları. Herhalde çoğu ya yok oldu ya da hurdalıkta.

    Alıntıları Göster
    Hatta plaka da 42 HN ...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Razor Crest

    Makyajsizin şu ön yüzünü ve farlarını görünce aklıma hep konya karapinardaki tanker kazası gelir....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alfa-x

    Tasarım olarak mükemmeldi zamanının çok ilerisindeydi arka stopları çok iyi ,sonraki makyajlıyı sevemedim :) ama travegonun son kasası da tasarım olarak başarılı

    Ben otobüslerin rölanti sesine hastayım , Otobüsler bile artık full otomatik vites oldu tek zevki retarder ve mükemmel dönüş açısı şöyle genişten harmanlayıp neredeyse yengeç gibi dönüşleri yok mu :)

    Eski yollar ve 0403 kazası şoför hatası karşıdan gelen yok rahatlıkla geçebilirdi sanırım radar korkusundan bunu yaptı inişte tek çizgi sollama yasağı olur genelde eskidendi :))
    Daha net çekimleri vardı ama bunu bulabildim



    Alıntıları Göster
    Cok elim kaza.

    Onune cikan barzo sucluysa malesef otobus soforu de kusurludur.
    Son ana kadar serit degistirmedi. Esp v.s. olmadigi icin araba kafadan kayip gitti. Retarder in kusuru yok. Lastik durumj, havasi bilinmiyor, kazadan sonra kimsede bakmamistir. Kafadan kayinca Kaptan Allah ne verdiyse direksiyonu kiriyor ama yapacagi hicbirsey yok. O durumda yapacagi tek sey frene abanip kazayi olabildigince yavas atlatmak olurdu...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ilk nesil 403 zamanında rengârenkti peronlar, şimdi düz beyaz...

    Kuşaklı, renkli 403 gibi yok, baksanıza şunların güzelliğine


    Yeni 13m mercedes travego


    Yeni 13m mercedes travego


    Yeni 13m mercedes travego

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • lojistisyen kullanıcısına yanıt
    Şu ovalligin hastasıyım...

    Yeni 13m mercedes travego


    Bu otobüsün kıçı, w220 S class in kıçını andırıyor bana nedense.. Tam bir karakteristik Mercedes Benz kıçı.
    Yeni 13m mercedes travego



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi The Division Bell -- 30 Nisan 2020; 23:49:3 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    Şu ovalligin hastasıyım...



    Bu otobüsün kıçı, w220 S class in kıçını andırıyor bana nedense.. Tam bir karakteristik Mercedes Benz kıçı.
    Gerçekten tarz ve asil bi duruşu var

    Şu stopları lede çevirsen al sana 2020 model tasarım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.