Şimdi Ara

Ybr ESD ile düzenli olarak şehirler arası yol yapıyorum . Sorularınız varsa alabilirim

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
1
Favori
791
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Motorum 2012 model 13.000 km de hafta içinde aktif kullanıyorum ayrıca her hafta sonu düzenli olarak 400 Km yol yapıyorum . Şehir dışında ortalama hızım 90-95 oluyor.(tabi ki rüzgar durumuna bağlı) . Benim görüşüm motor bakımlı olur ve ayağında güzel bir lastik olursa dünya turuna bile çıkılabilir . Sormak istedikleriniz olursa cevaplayabilirim .

    Bir adette resmini ekliyorum ;


     Ybr ESD ile düzenli olarak şehirler arası yol yapıyorum . Sorularınız varsa alabilirim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alexturner -- 10 Kasım 2015; 13:54:45 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • 1000km'de ne kadar yağ eksiltiyor?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: İmportant

    1000km'de ne kadar yağ eksiltiyor?

    Şuan yağ yakma gibi bir problemi yok , zaten yağını her 2000 km de bir değiştiriyorum .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alexturner

    Motorum 2012 model 13.000 km de hafta içinde aktif kullanıyorum ayrıca her hafta sonu düzenli olarak 400 Km yol yapıyorum . Şehir dışında ortalama hızım 90-95 oluyor.(tabi ki rüzgar durumuna bağlı) . Benim görüşüm motor bakımlı olur ve ayağında güzel bir lastik olursa dünya turuna bile çıkılabilir . Sormak istedikleriniz olursa cevaplayabilirim .

    1-Full depo menziliniz nedir?ş.içi ve dışı?
    2-Lastik ne önerirsin?şu an ayaklarında nylon marka var ve kayıyor.
    3-Zincir sesi sendede var mı?
    4-Yağ bakımını kaç km aralıklarla ve hangi marka ve oranda yağ ile gideriyorsun.
    5-Bende de esd mevcut,yanlız ilk çalıştırmada bayağı uzun bir süre jikle istiyor.jikle açmazsam stop çekiyor ve gaza bastığım zaman balgam varmış gibi boğuluyor homurdanarak ve stop çekiyor.

    Full depo 340-350 anca gidebiliyorum.karbüratör hava ayarı denilen yeri hem kendim denedim hem bir ustuya gösterdim ama kontağı çevirim açınca motor soğuksa gaz yemememe sıkıntısını gideremedim...
    Bazen hemen çalıştırıp çıkmak gerektiği zaman bu sebepten yığılma ve sollama sıkıntısına düşüp zor durumda kalıyorum.

    6-başka öneri ve tavsiyen varsa bekliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • guncel ve guzel bir konu. ybr almayi dusunuyorum. takipteyim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: attci


    quote:

    Orijinalden alıntı: alexturner

    Motorum 2012 model 13.000 km de hafta içinde aktif kullanıyorum ayrıca her hafta sonu düzenli olarak 400 Km yol yapıyorum . Şehir dışında ortalama hızım 90-95 oluyor.(tabi ki rüzgar durumuna bağlı) . Benim görüşüm motor bakımlı olur ve ayağında güzel bir lastik olursa dünya turuna bile çıkılabilir . Sormak istedikleriniz olursa cevaplayabilirim .

    1-Full depo menziliniz nedir?ş.içi ve dışı?
    2-Lastik ne önerirsin?şu an ayaklarında nylon marka var ve kayıyor.
    3-Zincir sesi sendede var mı?
    4-Yağ bakımını kaç km aralıklarla ve hangi marka ve oranda yağ ile gideriyorsun.
    5-Bende de esd mevcut,yanlız ilk çalıştırmada bayağı uzun bir süre jikle istiyor.jikle açmazsam stop çekiyor ve gaza bastığım zaman balgam varmış gibi boğuluyor homurdanarak ve stop çekiyor.

    Full depo 340-350 anca gidebiliyorum.karbüratör hava ayarı denilen yeri hem kendim denedim hem bir ustuya gösterdim ama kontağı çevirim açınca motor soğuksa gaz yemememe sıkıntısını gideremedim...
    Bazen hemen çalıştırıp çıkmak gerektiği zaman bu sebepten yığılma ve sollama sıkıntısına düşüp zor durumda kalıyorum.

    6-başka öneri ve tavsiyen varsa bekliyorum.


    1-full depo ile ne kadar yaktığını hiç denemedim fakat içinde hiç benzin bırakmayana kadar binip 30 liralık benzin aldığım da 30 lira ile 300 km götürdü . yüksek devirde kullanmak acayip etkiliyor bazen trafikte gaza gelip 8-9 bin devirlere kadar tırmanıyorum haliye yakıt artıyor :)

    2-Ben şuan michelin pilot street kullanıyorum , üzerinde ki lastikler ile bir kaç kez ufak kazalar yaşadıktan sonra aldım ve arada ki fark resmen uçurum ... pilotlar biraz ısındıktan sonra resmen yola yapışıyor. viraj girerken korkmadan yatabiliyorsunuz , motorun fren mesafesinin bile değiştiğini hissediyorsunuz önerim güzel bir lastik takın motordan daha fazla keyif almaya başlıyorsunuz .

    3- Aynı dert bende de vardı şıkı şıkı şıkı tarzında bir ses ile karşılaşıyordum , servise götürdüğümde ön dişliyi wd40 ile temizleyip silikonlu zincir yağıyla yağladıktan sonra sorun düzeldi sanırım orada ki sürtünme arttıkça böyle bir sese yol açıyor .

    4- Yağ bakımını 2.000 kmlik periyotlar halinde yapıyorum ve gayette uygun olduğu kanaatindeyim . Marka olarak castrol kullanıyordum fakat vites geçişlerinde ki sertlikten sonra servisin önerisiyle yamalube kullanmaya başladım .şuan her hangi bir sorun yok ve vites geçişlerim gayet yumuşak .

    5-İlk çalıştırdığım da gaz yememe boğulma problemi bende de var sanırım bütün ybrler de olan bir şey çözümünü bulmuş olan arkadaşlar paylaşırlarsa sevinirim . binmeden 3-5 dakika önce çalıştırıp ısınmasını bekliyorum daha sonra düldüle binip yola koyuluyorum 3-5 dakikalık ısınmanın ardından bir problem yaşamadım .

    6-Öneri olarak dediğim gibi lastiğinizi mutlaka yumuşak hamurlu bir lastik ile değiştirin sonuçta onların üzerinde seyahat ediyoruz , Ben zincirim sürekli bollaştığı için oringli zincir ile değiştirdim sorunum ortadan kalktı böyle bir sorununuz olursa acımayın bi oringli zincir alın gitsin :)
    Bir de servise gitmesem bile ara ara hava filtresini çıkarıp güzelce temizliyorum.
    Başka da verebileceğim bi önerim yok sanırım motorumdan gayet memnunum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: luckydluffy

    guncel ve guzel bir konu. ybr almayi dusunuyorum. takipteyim.

    Alırsanız şimdiden hayırlı olsun kazasız belasın binin inşallah . Aklınıza takılan soruları da seve seve cevaplayabilirim :)
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • aslinda her gun gectigim bir sokakta cekici bir commuter gordum. rks titanik 150. ybrden daha ucuz 4300lira. ve daha hos gorundu gozume. ne ybrye bindim ne de rks ye. yedek parca, lastik secenekleri hakkinda ikisinden yana da bilgim yok. motorcu bir taniidiga sormayi planliyorum. motordan once ekipmanla ugrastigim icin zaman icinde bazi seyler netlesir diye umuyorum. ilgin icin cok tesekur ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alexturner

    quote:

    Orijinalden alıntı: luckydluffy

    guncel ve guzel bir konu. ybr almayi dusunuyorum. takipteyim.

    Alırsanız şimdiden hayırlı olsun kazasız belasın binin inşallah . Aklınıza takılan soruları da seve seve cevaplayabilirim :)

    honda cbr 125 ile yamaha ybr 125 arasındaki farklar nedir sizce fiyat hariç :)
  • Motor güzel, kazasız belasız sürüşler dilerim.
    Uzun yolda nasıl motor, yoruyor mu oturması veya titreşimi, ne kadar sıklıkla mola veriyorsun?
    Cbf 150 ile karşılaştırırsan hangisini tavsiye edersin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zendagi Migzara

    Motor güzel, kazasız belasız sürüşler dilerim.
    Uzun yolda nasıl motor, yoruyor mu oturması veya titreşimi, ne kadar sıklıkla mola veriyorsun?
    Cbf 150 ile karşılaştırırsan hangisini tavsiye edersin.

    Ben görüntü olarak ybr yi beğeniyorum :)
    Yedek parca performans yakit tüketimi konfor olarak cbf daha iyi gibi.
    Yakit tuketimi genelde 15 kurus civari oldugundan bahsediliyor. Ben bi kac gun kullandim bencede ole ama sert kullanmistim..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.