Şimdi Ara

YARİS2016 HYBRID SPIRIT e-CVT EN EKONOMİK KULLANICI OLMA İDDİASINI TAŞIYORSANIZ..

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
1
Favori
516
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 3 aydır Yaris Hybrid Spirit e-cvt kullanıcısıyım. Daha önce Yaris 1.33 Cool multidrive-S kullanıyordum. İlkinin sorunsuzluğu yaris Hybrid Spirit'e geçmemde teşvik edici oldu. Tabii Yaris Hybrid Spirit'in teknolojisi asıl belirleyici faktördü. Şu anda araç 6100 km.de. Ama istediğim verimi hala alamadım. Nerede yanlış yapıyorum diye düşünüyorum: çünkü 4.4/100'e ulaşabildim en fazla. Oysa özellikle şehir içinde beklediğim performans bu değil: bazılarının 2.5/100'üne gıpta ederek baksam da -ki bunun anca çok özel şartların biraraya gelmesi ile mümkün olabileğini düşünüyorum- 3.6-3.7/100 bile beni gayet memnun ve tatmin eder.
    Şimdi kendisini yaris hybrid'in (cool veya spirite fark etmez) en ekonomik kullanıcılarından biri olarak gören bir arkadaşımızın bunu nasıl başardığına ilişkin tecrübesini benimle paylaşmasını bekliyorum. Neye dikkat etmiştir ki bu gerçekten gelişmiş bir motor teknolojisini yansıtan bu aracın hakkını verebilmektedir? Aydınlatılırsam kendisine kalpten teşekkür edeceğim. Açıklamalar teknik ayrıntıya ve bilgi gösterisine boğulmadan adım adım ve gerekçelendirilerek yapılırsa hem amacına ulaşır hem de ben ve diğer hybrid kullanıcıları da bundan sahiden faydalanır ve memnun olurlar. En ekonomik hybrıd kullancısı olma iddiasını taşıyan hybrid sürücülerinin açıklamalarını merakla bekliyorum. Şimdiden teşekkürler..

    M. Yürüşen







  • bende dual vvti var 2016
    arkadaşım da 2014 spirit hybrid var

    2.9 lt yi tarafım da yapmışlığım var ama 40 yılda 1 olacak bir değer

    asla şunu unutma altında dual vvti gibi canavar yok

    75 beygirlik düz motor var

    yapman gereken tek şey ani fren ani hızlanma dan kacınarak olabildiğince yokuş yukarıdan kacın ve trafiği oku yani yokuş aşağı indiğinde ayağını gazdan cek arabanın dibine yaklaşmadan ayağını gazdan cekerek yavasla ve dur

    sabit hız ve düz yolda şehir icinde eğer dayanabilirsem 3-4 litre arası yakıyorum ayağının alışması lazım
    yollardaki eğim de cok etkilemektedir yazın benzinli de değerim 5 litre kış ayına girdiğimiz bugünlerde 6 litre

    hybrid modeller de eco power modu var devir yerine olabildiğince eco da kalmaya bak
  • aracı kullandığın yer ve mevsim çok önemli.
    benim 1. ayım doluyor ve ilk ay 5,4 dü ortalamam. şuan ise 7,4 ama eco modu hiç açmadım test aşamasındayım. ayrıca benim yolum kötü, sabah 8 km yol güngören bayrampaşa dik yokuşlar çok. akşam bayrampaşa güngören, sağlam yokuş var. daha motor bile ısınmadan işe varıyorum. ben bu yolda corsa 2004 1.4 ile ortalama 9-10 lt, fiesta 1,4 2012 dizel ile 6,5, hyundai i20 1,2 2014 ilede 8,5 9lt yaktım. benim için 5 ve 6 arası yakması gayet güzel bir ortalama yapar.

    kabaca
    corsa ile 100 tl attım 220km gördüm en fazla benzinciye gittim
    fiesta ile 100 tl attım 350 km gördüm mazot aldım.
    i20 ile 100 tl 250 km gördüm benzin
    bununla daha 100 tl atma fırsatım olmadı ama 147 tl ile 557 km gittim.

    ayrıca bunların hepsi manueldi yaris otomatik. bayırda gereksiz fazla yakıyor. ortalama lt 25 30 ları gösteriyor. bana manuel vites şansı verseydi dahada düşürürdüm.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MetalWave -- 17 Kasım 2016; 10:17:21 >




  • MetalWave kullanıcısına yanıt
    Kullandığınız Hybrid Spirit kaç modeldi? 2014 kasası sanırım makyajlanmış. 2013 öncesi kasa ile 2014 makyajlı kasa arasında ne farklar var, kullanan birine sormak istedim :

    2015 model bir ilan sahibi çekişte sıkıntısı yok, araç power modunda resmen "yırtınıyor" demiş. 2014 model bir aracın tanıtım videosunu izledim EV mode ve ECO mode vardı power mode yoktu, acaba hangi modellerde bu power mode var? En çok merak ettiğim konu bu!
  • tanapay kullanıcısına yanıt
    2013 model.
    bizde power modu yok. eco ve ev modu var. ecoyu kapatınca canlanıyor araç. power mode c-hr, pruis de var. 2014 de sanırım klatlanır ayna ve sanırım bir kaç noktada yeniden düzenleme var. yanlış hatırlamıyorsam bozuk yollardaki sertlik bir tık dahada iyileştirilmiş olabilir. 2013 kasa benim daha çok hoşuma gidiyor.
  • MetalWave kullanıcısına yanıt
    extra garanti yaptırdınız mı? bu garanti sadece yeni aldığınızda mı yapılıyor veya garantisi bitmeden süresi içinde uzatılıyor mu?
  • tanapay kullanıcısına yanıt
    ben 2. el aldım o konuda bilgim yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MetalWave

    ben 2. el aldım o konuda bilgim yok.

    peki garanti bittikten sonra bakımları yine yetkili serviste mi yapıyorsunuz? Özel servisler bu araçlara bakamaz diye düşünüyorum.
  • tanapay kullanıcısına yanıt
    yoo gittim dışarıda yaptırdım.

    servis 0-20 yağ ile bakıma 700 tl çekti
    yağ ve filtreleri kendim aldım toplam 270 e yaptım. aracı büyütmeyin ekstra bişiyi yok
  • MetalWave kullanıcısına yanıt
    özel servis için yağ değişimi ve km bakımlarını kastetmemiştim, hybrit yakıt sistemi ve pil açısından söyledim.
  • tanapay kullanıcısına yanıt
    Elektrik motoruna ait bakım yok. Normal araçlardaki gibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.