Şimdi Ara

Yardım-Sansa clip ürün değişimi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
1.118
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • En uygun kategori burası olduğunu düşünerek konuyu anlatayım. Arızalanan sansa clip 2gb radyolu modeli Turanlı firmasına götürdüm. Ürünü yenisiyle değiştireceklerini söylediler ve bir tane teşhir ürünü ikinci el aynı üründen gönderdiler geçici olarak. Fakat aylardır yeni ürünü temin edemediler ve ne yapmam gerektiğini bilmiyorum. Önerisi olan var mı? Konuyu daha önce sikayetvar.com a yazdım yardım eden olur diye fakat yardımcı olan çıkmadı. O siteye yazdığım durumu aynen aktarıyorum.

    quote:

    TURANLI ELEKTRONİK İTH. SAN. ve TİC. LTD. ŞTİ. Arızalanan Ürünümden Artık Getirmedikleri İçin Değiştirmiyorlar!
    Sandisk sansa clip 2gb radyolu mp3 çalar arızalanınca garanti işlemleri için 20.01.2010 tarihinde Turanlı firmasına teslim ettim. Ürünün durumu hakkında internetten takip yapabilirsiniz denmesine karşın ürün durumunda değişim olmayınca e-mail göndererek bilgi aldım hemen cevapladılar sorumu ve ürünün yenisiyle değişim yapılacağını söylediler. 09.03.2010 tarihinde yeni ürünü göndermişler ve elime ulaştı. Ürün teşhir ürünü çıktı. Sonra tekrar e-mail gönderdim bilgi almak için. Sağ olsunlar yine cevapladılar hemen.
    Bana gelen cevap aynen şu şekilde:

    "Merhaba İ*** Bey ,

    Size göndermiş olduğumuz ürün kutusu zarar görmüş teşhir ürünüdür. İç piyasadan alınacak iadeler henüz gelmemiştir. Sizi daha fazla bekletmemek için bu ürünü size göndermiş bulunmaktayız. Ürünlerin yenisi geldiği taktirde sizi konudan haberdar edip ürününüzün yenisi ile değişimini gerçekleştireceğiz. "

    Ürün madem teşhir ürünü en azından bir not eklenebilirdi üzerine. Ne yani ben geri e-mail atıp sormasam değişim yapmadan geçiştiririz diye mi düşünülüyor?

    Ben yine de gönderilen e-mail i dikkate alarak beklemeye karar verdim. Şu an itibari ile ürün hala temin edilebilmiş değil. ilk ayı hesaba katmazsak 3 aydır ürün temin edilmesini bekliyorum. Garanti belgesinde geçen "en fazla 30 gün " tamir süresini hesaba katmıyorum.

    "Merhaba,
    Sandiski 2009 yılının başında bırakmış olduğumuz için artık ürün getirmiyoruz. Sizin ürününüzde bu sebepten dolayı beklemektedir.
    Saygılarımla,"

    Tam da beklemekten sıkılmışken son gönderdikleri bu e-mail aklıma takıldı. Bir firma ürün getirmeyi bıraktığı zaman, o zamana kadar getirdiği ürünlerin garanti belgeleri geçerliliğini yitiriyor mu? Sırf ürün getirmeyi bıraktılar diye beni bu kadar süre bekletme hakkını nereden buluyorlar?







  • Merhaba ,

    Konu ile alakalı size gerekli açıklama yapılmıştır.Sandisk ürünlerini artık getirmediğimiz için ürünü almış olduğunuz yer aracılığı ile gönderdiğiniz taktide iade alacağımız bilgisi 09-07-2010 tarihinde verilmiştir.Mailin örneği alttadır.

    Merhaba **** Bey,
    >
    > Şu an için ürün stoklarımızda bulunmamaktadır.
    > İsterseniz almış olduğunuz yer aracılığı ile bize gönderirseniz.Ürünün
    > iadesini alabiliriz.
  • Merhaba Turanlı öncelikle hizmet kalitenizi beğendiğimi belirterek: bir isteğimi paylaşmak istiyorum..

    Yaklaşık 6 ay önce media markt an aldığım sansa2gb playerim bozuldu.ürün ithalatı durduğu için saolsun hediye çeki ile mahrumiyetimi önlediler
    özetle:Yeni çıkan SANSA CLİP_PLUS ürünü ne zaman getirtmeyi düşünüyorsunuz forumda çoğu arkadaşlarım HEYACAN ile beklediği bir ürün cevabınız için şimdiden teşekkürler:)
    Sansa sizinle güzel...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mc_technosoft -- 13 Ağustos 2010; 17:53:44 >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.