Şimdi Ara

YARDIM !! Garip bir problem !!.. Uzmanlara

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
0
Favori
425
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar sorun şu

    arabayı çalıştırıyorum
    1e atıp kalkmaya çalıştığımda (ayağım debriyajdayken herşey normal) gaza bastığım an devir birden düşüo.. yani gaza basınca yükselceği yerde direk düşüo.. gazdan çekince normale dönüo... 400-500 lere inio silkelio arabayı...
    gaza basmaya dewam edince düşen devir tekrar yükselio ve ayağımı çekip o şekilde kalkış yapıorum....
    sonra 2 ye atarkende böle bi sorun oluyo ancak 3 ve 4 viteste bu sorun yok...
    5 e atıp belli bir süre 100 le fln gidince de sanki kendiliğinden hafif fren yapar gibi araba yawaşlamaya başlıo.. ayağımı gazdan çekip tekrar basmazsam araba yawaşlamaya dewam edio...

    sizce bu neden olabilir ???

    sınav dönemi olduğu için servise fln gidemedim bu şekilde 2-3 kez daha kullanmam lazım
    bir zararı olur mu ??

    şimdiden teşekkürler

    edit: geri viteste kalkmaya çalışınca da aynı sorun yaşanıyo



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rechtsanwalt -- 3 Eylül 2006; 21:02:20 >



    _____________________________
    Bırakın adalet yerini bulsun , isterse kıyamet kopsun.. Freud....

    Bmw 3.20d M Performance




  • Buna benzer bir sorun bende yaşamıştım.Bujiler-distribütör kapağı olabilir.Elektrik-ateşleme gibi bir problem sanırım...

    Benim problemi çözmeleri birkaç ayı bulmuştu çünkü distribütör kapağında kılcal bir çizik yüzünden olmuş...
    Sorun bu ise idare edebilirsin fakat bir usta görmeden böyle uzaktan idare eder demek ne kadar doğru bilinmez.
    _____________________________
  • ilgi için sağol microlab.. aklımda bulunsun servise veya sanayiye giderken

    başka fikri olan var mı arkadaşlar
    _____________________________
    Bırakın adalet yerini bulsun , isterse kıyamet kopsun.. Freud....

    Bmw 3.20d M Performance
  • Ben olsam yakıt pompasından şüphelenirdim, aracınız ne bilmiyorum ama benzin otomatiği vs.. olabilir diye düşünüyorum.
    _____________________________
  • km sensörünüde bi baktırın
  • araç 98 model ford fiesta arkadaşlar
    120,000 kmde

    ikinci el aldık
    triger fln değiştirmedim henüz
    onla ilgili olabilir mi sizce ??
    _____________________________
    Bırakın adalet yerini bulsun , isterse kıyamet kopsun.. Freud....

    Bmw 3.20d M Performance
  • Merhaba arkadaşlar, az önce siteye üye oldum. Bir sorunumu size danışmak istiyorum.
    Benim 1994 model bir Tipo SX aracım var. Bugün 2-3 saat öncesine kadar arabayla yolda en az 3-4 kez stop edip marşa basarak arabayı kullandım ve arabayı evin önüne park etmiştim. Son kullanmak istediğimde, kaç kez marşa bastığımda marştan hiç ses gelmedi ve marş almadı. Vurdurarak arabayı çalıştırdım ve tekrar arabayı stop ettim. Tekrar marşa bastığımda yine hiç ses çıkmadı ve marş almadı. Akü gayet dolu. Sigortalarıda kontrol ettim yanık yok. Ne olabilir ? Yardımcı olabilirseniz sevinirim.
    Selamlar.
    Ugur Ay : uauist@yahoo.com
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Şarj dinamosundan olabilir kardeşlik...
    _____________________________
  • ARAÇ KARBÜRATÖRLÜ MÜ?
    TRİGERLE HİÇ ALAKASI OLMAZ.

    quote:

    Orjinalden alıntı: crepassio

    araç 98 model ford fiesta arkadaşlar
    120,000 kmde

    ikinci el aldık
    triger fln değiştirmedim henüz
    onla ilgili olabilir mi sizce ??

    _____________________________
    10 YAŞINDAN KÜÇÜK ÇOCUKLARINIZI MUTLAKA ARKA KOLTUĞA OTURTUNUZ VE KAPILARI KİLİTLEYİNİZ.
    AYRICA; FARLARI AYARSIZ OLUP GÖZLERİMİ YORANLARIN GÖZÜ ÇIKMASIN!
  • hayır roverci hocam
    araç 16v
    _____________________________
    Bırakın adalet yerini bulsun , isterse kıyamet kopsun.. Freud....

    Bmw 3.20d M Performance
  • PROBLEM MARŞ MOTORUNUN ÜZERİNDEKİ, MARŞ OTOMATİĞİNİ ÇALIŞTIRAN ELEKTİRİĞİ SAĞLAYAN KABLO FİŞİNİN YERİNDEN ÇIKMASI...

    quote:

    Orjinalden alıntı: uauist

    Merhaba arkadaşlar, az önce siteye üye oldum. Bir sorunumu size danışmak istiyorum.
    Benim 1994 model bir Tipo SX aracım var. Bugün 2-3 saat öncesine kadar arabayla yolda en az 3-4 kez stop edip marşa basarak arabayı kullandım ve arabayı evin önüne park etmiştim. Son kullanmak istediğimde, kaç kez marşa bastığımda marştan hiç ses gelmedi ve marş almadı. Vurdurarak arabayı çalıştırdım ve tekrar arabayı stop ettim. Tekrar marşa bastığımda yine hiç ses çıkmadı ve marş almadı. Akü gayet dolu. Sigortalarıda kontrol ettim yanık yok. Ne olabilir ? Yardımcı olabilirseniz sevinirim.
    Selamlar.
    Ugur Ay : uauist@yahoo.com



    _____________________________
    10 YAŞINDAN KÜÇÜK ÇOCUKLARINIZI MUTLAKA ARKA KOLTUĞA OTURTUNUZ VE KAPILARI KİLİTLEYİNİZ.
    AYRICA; FARLARI AYARSIZ OLUP GÖZLERİMİ YORANLARIN GÖZÜ ÇIKMASIN!




  • ford kardeşim senin araç tekliyor. sen en iyisi araç rölantide çalışırken koputu aç ve rölanti devrini gözle eğer araç çalışırken buji kablolarını terinden tek tek çıkarıp kontroln edersen ateşleme yapıp yapmadığını görürsün böylecede arızayı bulmuş olursun.kesinlikle ateşleme sisteminde arıza var araç tekliyor...
    _____________________________
  • kesin ateşleme sistemi arızası
    bu arada trigeri falan değiştirsen iyi yaparsın koparsa motor alman gerekir yeni
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: roverci

    PROBLEM MARŞ MOTORUNUN ÜZERİNDEKİ, MARŞ OTOMATİĞİNİ ÇALIŞTIRAN ELEKTİRİĞİ SAĞLAYAN KABLO FİŞİNİN YERİNDEN ÇIKMASI...

    quote:

    Orjinalden alıntı: uauist

    Merhaba arkadaşlar, az önce siteye üye oldum. Bir sorunumu size danışmak istiyorum.
    Benim 1994 model bir Tipo SX aracım var. Bugün 2-3 saat öncesine kadar arabayla yolda en az 3-4 kez stop edip marşa basarak arabayı kullandım ve arabayı evin önüne park etmiştim. Son kullanmak istediğimde, kaç kez marşa bastığımda marştan hiç ses gelmedi ve marş almadı. Vurdurarak arabayı çalıştırdım ve tekrar arabayı stop ettim. Tekrar marşa bastığımda yine hiç ses çıkmadı ve marş almadı. Akü gayet dolu. Sigortalarıda kontrol ettim yanık yok. Ne olabilir ? Yardımcı olabilirseniz sevinirim.
    Selamlar.
    Ugur Ay : uauist@yahoo.com







    ya da marş dişlisi volant dişlisinden ayrılamıyor da olabilir
    _____________________________




  • :(

    sınavlarım war ya
    bi süre böle kullanmak zorundayım
    daha büyük zararlar ortaya çıkar mı ?
    _____________________________
    Bırakın adalet yerini bulsun , isterse kıyamet kopsun.. Freud....

    Bmw 3.20d M Performance
  • GAZA BASTIĞINDA GAZ YEMEME (YUMULMA) VE GAZI BIRAKINCA NORMALE DÖNME OLAYININ ATEŞLEME SİSTEMİYLE İLGİLİ OLDUĞUNU DÜŞÜNÜYORUM. ELEKTRONİK ATEŞLEME SİSTEMİNDE BÖYLE BİR PROBLEMİ OLUŞTURABİLECEK PARÇALAR: DİSTRİBÜTÖR İÇİNDEKİ DAĞITICI (TEVZİ MAKARASI), BUJİ VE BUJİ KABLOLARIDIR. BENCE BUNLARDAN BİRİ SORUMLU BU OLAYDAN...

    quote:

    Orjinalden alıntı: crepassio

    hayır roverci hocam
    araç 16v
    _____________________________
    10 YAŞINDAN KÜÇÜK ÇOCUKLARINIZI MUTLAKA ARKA KOLTUĞA OTURTUNUZ VE KAPILARI KİLİTLEYİNİZ.
    AYRICA; FARLARI AYARSIZ OLUP GÖZLERİMİ YORANLARIN GÖZÜ ÇIKMASIN!
  • quote:

    Orjinalden alıntı: crepassio

    :(

    sınavlarım war ya
    bi süre böle kullanmak zorundayım
    daha büyük zararlar ortaya çıkar mı ?


    bir şeyi arızalı olarak kullanmak her zaman arızayı büyütür.
    _____________________________
  • MARŞA BASILDIĞINDA, HİÇ SES ÇIKMAMASI, MARŞ OTOMATİĞİNİN ÇALIŞMADIĞININ GÖSTERGESİ.
    BAHSETTİĞİN GİBİ DİŞLİ VOLANDA TAKILI KALMIŞ OLSAYDI, YİNE DE "TIK" DİYE OTOMATİK SESİ GELİRDİ...

    quote:

    Orjinalden alıntı: okyaypay


    quote:

    Orjinalden alıntı: roverci

    PROBLEM MARŞ MOTORUNUN ÜZERİNDEKİ, MARŞ OTOMATİĞİNİ ÇALIŞTIRAN ELEKTİRİĞİ SAĞLAYAN KABLO FİŞİNİN YERİNDEN ÇIKMASI...

    quote:

    Orjinalden alıntı: uauist

    Merhaba arkadaşlar, az önce siteye üye oldum. Bir sorunumu size danışmak istiyorum.
    Benim 1994 model bir Tipo SX aracım var. Bugün 2-3 saat öncesine kadar arabayla yolda en az 3-4 kez stop edip marşa basarak arabayı kullandım ve arabayı evin önüne park etmiştim. Son kullanmak istediğimde, kaç kez marşa bastığımda marştan hiç ses gelmedi ve marş almadı. Vurdurarak arabayı çalıştırdım ve tekrar arabayı stop ettim. Tekrar marşa bastığımda yine hiç ses çıkmadı ve marş almadı. Akü gayet dolu. Sigortalarıda kontrol ettim yanık yok. Ne olabilir ? Yardımcı olabilirseniz sevinirim.
    Selamlar.
    Ugur Ay : uauist@yahoo.com







    ya da marş dişlisi volant dişlisinden ayrılamıyor da olabilir
    _____________________________
    10 YAŞINDAN KÜÇÜK ÇOCUKLARINIZI MUTLAKA ARKA KOLTUĞA OTURTUNUZ VE KAPILARI KİLİTLEYİNİZ.
    AYRICA; FARLARI AYARSIZ OLUP GÖZLERİMİ YORANLARIN GÖZÜ ÇIKMASIN!




  • quote:

    Orjinalden alıntı: uauist

    Merhaba arkadaşlar, az önce siteye üye oldum. Bir sorunumu size danışmak istiyorum.
    Benim 1994 model bir Tipo SX aracım var. Bugün 2-3 saat öncesine kadar arabayla yolda en az 3-4 kez stop edip marşa basarak arabayı kullandım ve arabayı evin önüne park etmiştim. Son kullanmak istediğimde, kaç kez marşa bastığımda marştan hiç ses gelmedi ve marş almadı. Vurdurarak arabayı çalıştırdım ve tekrar arabayı stop ettim. Tekrar marşa bastığımda yine hiç ses çıkmadı ve marş almadı. Akü gayet dolu. Sigortalarıda kontrol ettim yanık yok. Ne olabilir ? Yardımcı olabilirseniz sevinirim.
    Selamlar.
    Ugur Ay : uauist@yahoo.com




    dostum akünün dolu olduğunu nerden biliyorsun?ölçtünmü?akü boş olsa bile vurdurabilirsin ve araç çalışabilir.ya akün arızalı yada marş motorun arızalı hangisi olduğunu ölçüm yapmadan anlayamazsın eğer ölçü aletin yoksa akünün kutup başlarına 12 v ile çalışan bir ampul tak ve yanma şiddetını gözle aynı gözlemi marş sırasında da gözle eğeer ışık şiddetinde azalma ve sönme belirirse bilki akün bitik yok eğer ışık azalmıyorsa marş motorun arızalıdır
    _____________________________




  • AKÜ BİR ANDA TAM OLARAK BİTMEZ... BİTMEYE BAŞLAYAN AKÜ, SABAHLARI MARŞI ZOR ÇEVİRMEYE BAŞLAR. ÖZELLİKLE SOĞUK HAVALARDA. YANİ BEN BİTİYORUM DİYE İKAZ VERİR. OYSA Kİ BURDA AKÜ, GÜNDÜZ NORMAL OLARAK MARŞ YAPMIŞ... GÜCÜ İYİCE ZAYIFLAMIŞ BİLE OLSA YİNE DE MARŞA BASILDIĞI ANDA EN AZINDAN OTOMATİK SESİNİN DUYULMASI GEREKİR...
    ARACIN ŞARJ DİNAMOSUNUN ÇALIŞMAMASI SONUCU AKÜ BİTEBİLİR. ANCAK BU DA PAT DİYE OLMAZ. VE ARACIN ŞARJ LAMBASI YANAR. BÖYLE BİR DURUM DA SÖZKONUSU DEĞİL.


    quote:

    Orjinalden alıntı: cotech


    quote:

    Orjinalden alıntı: uauist

    Merhaba arkadaşlar, az önce siteye üye oldum. Bir sorunumu size danışmak istiyorum.
    Benim 1994 model bir Tipo SX aracım var. Bugün 2-3 saat öncesine kadar arabayla yolda en az 3-4 kez stop edip marşa basarak arabayı kullandım ve arabayı evin önüne park etmiştim. Son kullanmak istediğimde, kaç kez marşa bastığımda marştan hiç ses gelmedi ve marş almadı. Vurdurarak arabayı çalıştırdım ve tekrar arabayı stop ettim. Tekrar marşa bastığımda yine hiç ses çıkmadı ve marş almadı. Akü gayet dolu. Sigortalarıda kontrol ettim yanık yok. Ne olabilir ? Yardımcı olabilirseniz sevinirim.
    Selamlar.
    Ugur Ay : uauist@yahoo.com




    dostum akünün dolu olduğunu nerden biliyorsun?ölçtünmü?akü boş olsa bile vurdurabilirsin ve araç çalışabilir.ya akün arızalı yada marş motorun arızalı hangisi olduğunu ölçüm yapmadan anlayamazsın eğer ölçü aletin yoksa akünün kutup başlarına 12 v ile çalışan bir ampul tak ve yanma şiddetını gözle aynı gözlemi marş sırasında da gözle eğeer ışık şiddetinde azalma ve sönme belirirse bilki akün bitik yok eğer ışık azalmıyorsa marş motorun arızalıdır
    _____________________________
    10 YAŞINDAN KÜÇÜK ÇOCUKLARINIZI MUTLAKA ARKA KOLTUĞA OTURTUNUZ VE KAPILARI KİLİTLEYİNİZ.
    AYRICA; FARLARI AYARSIZ OLUP GÖZLERİMİ YORANLARIN GÖZÜ ÇIKMASIN!




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.