|
Beyler asfalt yola giderken ileride çevirme vardı bende sola saptım gittim ama polisler plakayı gördü ve 20dk falan sonra eve vardım ardından polisler öbür mahalleden geliyormuş ceza falan yazarlar mı < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler






