Şimdi Ara

Yanlış Tarife

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
513
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar vodafone bayisine numara taşımayla faturalı esnek spotify tarifesine geçmek için başvurmuştum.Hattım bugün açıldı yalnız 2 problem var.1.si bayi beni faturalı esnek spotify a geçireceğine faturalı esnek tarifeye geçirmiş.2.cisi taahhütüm görünmüyor.Bu yanlışların düzeltilmesi için ne yapmam lazım (düzeltilebilir mi?) ve ilk faturamda bunla ilgili sorun yaşar mıyım?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Simdiden kolay gelsin sana isin zor vodafone da her temsilci ve bayi farkli seyler anlatip duracak sana,ilk once musteri hizmetleriyle gorus,muhtemelen onunda ucreti var bilgin olsun faturada sorun yasama.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Müşteri hizmetleriyle görüştüm(mh ile konuşmak bile paralı) dediler biz bir şey yapamayız gidip bayi ile konuşun.Bugün bayiye gideceğim mh bir şey yapamıyorken bayi ne yapacak çok merak ediyorum doğrusu(!)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • -Winterfell- - kullanıcısına yanıt
    valla dostum umarim sorunun bir an once cozulur hani ben vodafone dan cikip avea ya gecis yaptigim gunun sabahinda benim yerime imza atip taahhut vermisti bir bayisi,bari sen yanma modundayim yani :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Desteğin için sağol dostum.Bayiye gittim ordaki çalışan (artık nasıl çalışıyorsa) benim taahhütü de spotify ı da eklememiş.Allah'tan tekrar gittiğimde o yoktu diğer çalışana söyledim o daha üst birini çağırdı sağolsun çok yardımcı oldu tarifeyi de düzeltti(spotify ekledi) taahhütü de girdi özür de diledi çok teşekkür edip çıktım.İşim halloldu anlayacağın.Böyle bilgisiz 1-2 çalışan yüzünden insanların uğraştırılmasına söyleyeceğim hiç bir söz yok.Bugün benim işim halloldu ama bu kadar bilgisiz elemanlar gördükçe işi hallolmayan çok insan olduğunu tahmin ediyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -Winterfell-

    Desteğin için sağol dostum.Bayiye gittim ordaki çalışan (artık nasıl çalışıyorsa) benim taahhütü de spotify ı da eklememiş.Allah'tan tekrar gittiğimde o yoktu diğer çalışana söyledim o daha üst birini çağırdı sağolsun çok yardımcı oldu tarifeyi de düzeltti(spotify ekledi) taahhütü de girdi özür de diledi çok teşekkür edip çıktım.İşim halloldu anlayacağın.Böyle bilgisiz 1-2 çalışan yüzünden insanların uğraştırılmasına söyleyeceğim hiç bir söz yok.Bugün benim işim halloldu ama bu kadar bilgisiz elemanlar gördükçe işi hallolmayan çok insan olduğunu tahmin ediyorum.

    Aynisi bana avea bayisi yaptı. Gittim ağzima geleni saydım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Sorununun cozulebildigine sevindim :) gule gule kullan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.