< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sirswager -- 10 Aralık 2023; 14:25:13 > < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
Yaninet (Eski Adı Pelicell) Ana Konu (9. sayfa)
-
-
Hay arkadaş yaw ben sırf yazlık evin port kaybı olmasın diye aboneliği devam ettiriyor idim şimdi boşu boşuna mı aboneliği devam ettirmiş oldum uğraş dur şimdi port sorunun düzelmesini bekle
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi harce74 -- 10 Aralık 2023; 14:53:14 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
onlarca ev interneti operatorün olduğu bu ülkede... bu kadar kopukluk ve günlerce bu kadar kesinti olan başka bi internetin olmadığına eminim.
sürekli böyle mi olacak.. memnun değilsen çık bu çözüm değil böyle bi operatorün varlığının devamı nasıl mümkün olabiliyor asıl soru bu.....
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cnryc34 -- 11 Aralık 2023; 9:5:55 > -
65 TL 2 sene taahhüt ile bu firmaya girdik fiyat uygun diye kesintileri ses etmedim ana şu an 180 TL ödüyorum ve 1 ayda iki tane büyük kesinti yaşadım isim değiştirmesini saymıyorum bile ama yeter artık şimdi de xdsl numaramı öğrenip başka firmaya geçme
zamanı geldi geçiyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu mağduriyetinizi nasıl gidereceğiz. Yardımcı olabilecek birileri yok mu?.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Nasıl öğreneceksiniz
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
WhatsApp tan yazıyoruz şimdilik cevap yok
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
TürkTelekom ekipleri falan gelmedi hala bu da mı hikaye acaba diye düşünmeden edemiyorum.
TT ekiplerinden aranan ya da gelen olursa haber edebilir mi?
Doğru mu değil mi anlamış oluruz en azından
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sirswager -- 11 Aralık 2023; 11:4:56 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Bursa'da olan bir arkadaş bunları yerinde bir ziyaret (!) etse, var mı kimse? Topluca geriye dönük de hukuksuz hareketleri için komple dava açsak bunlara. Takip edebilecek müsaitliği olan birisi olur mu?
-
Edevlet (BTK) ve Turk Telekom sayfası üzerinden 2 ayrı şikayet kaydı oluşturdum, bir geri dönüş olursa buraya da yazarım.
-
Şikayet taslağının kopyası mevcut mu hocam, varsa foruma da bırakın herkes copy-paste yaparak göndersin en azından birden fazla kişi olunca daha iyi olur diye düşünüyorum.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
BTK sitesinde firma ismi zaten çıkmıyor, TTnet seçip ilerledim mecburen, girdiğim metin şu şekilde.
--------------------------
Şikayet Turk Telekom üzerinden hizmet aldığım Yaninet Firması içindir.
TCKN : 11******
Telefon : 05******
Abone No : 34******
Firmadan internet hizmetini 4 gündür alamıyorum, şu anda Fiber bağlantım komple kesildi. Firma sanırız battı, kimse telefonları açmıyor. Bağlantımız (fiziksel bağlantımız) kesildiği için başka operatöre geçemiyoruz, konuyla ilgili çözüm için destek rica ediyoruz.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erturkmen -- 11 Aralık 2023; 11:21:13 > -
Ve sonuç. Hepimiz kandırıldık. Hep birimizin aboneliği iptal edildi. Geçmiş olsun hepimize. Nitelikli dolandırıldık
-
Harbiden öyle oldu
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Bu modemler ne olacak peki.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
battığı kesinleşti mi, eğer battıysa ben portumu da kaybettim. çünkü bölgemde port sıkıntısı vardı. Ne yapıcam şimdi elim kolum bağlandı aklıma bişey gelmiyor
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kafayareset.exe -- 11 Aralık 2023; 12:5:41 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Şimdi bunlar birde hizmet veremeyip üstüne utanmadan fatura kesmeye de devam ederlerse durum daha da ilginçlesecek
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Tüketici hakem heyetine gideceğiz. O bizi haklı bulup bunlara ödeme çıkaracak. Onlar da bunu da ödemeyecek zira ortada muhatap yok.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X