Şimdi Ara

Yaninet (Eski Adı Pelicell) Ana Konu (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
896
Cevap
21
Favori
27.803
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Son gelen mesaj

    Degerli abonemiz yasanilan problem tamamen Turk Telekom kaynakli olup, hatali yapilan islem sonucu Xdsl devreleri iptal edilmistir. Tum abonelerimize yeni devre girisleri yapilmis olup internet hizmetiniz yeniden kurulmak uzere is emirleri Turk Telekom saha ekiplerindedir. Kesinti sureleri faturalarinizdan ayrica dusulecektir. Yasamis oldugunuz durumdan dolayi ozur dileriz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Nasıl yani herkesin dolaplardan bağlantılarımı tekrarmı yapılıcak ?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • harce74 kullanıcısına yanıt

    Gigaspeed hat dondurma 100TL, süre sınırı yok.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hat dondurma ücretini aylık mı alınıyor yoksa bir seferlik mi alıyorlar ?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Türk Telekom problemi sadece yaninet de mi varmış ☺️ Bence telekom a ödemesi gereken ödemeyi yapmadı,Telekom da hatlarını iptal etti, neyse sonuç olarak bu dengesiz firmadan uzak durmak gerek, şu an da en mantıklısı Comnet’e geçişgeliyor, fikirlere açığım…

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • doruk75 D kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Ana firmamız olan TBTNET, sektörde 2013 yılından beri müşterilerine hizmet vermektedir. Bu tarz problemleri yaşamamanız, uygun fiyatlı ve kaliteli internet deneyimini yaşamanız için sizi Gigaspeed'e davet ediyoruz. 149.90TL'den başlayan fiyatlarla internet deneyimini elde edin. Detaylı bilgi için 0850 860 00 06 numaralı iletişim merkezimize kayıt bırakabilir veya internet sitemizdeki formları doldurabilirsiniz. Sizi en kısa süre içerisinde arayacağımızdan emin olabilirsiniz.

    Saygılarımızla
  • ramazan26 R kullanıcısına yanıt

    En son 6 gunluk kesintinin de ucreti dusecek demisti,yuksek fatura cikardilar.internetimi tasiyacagim diyenlere paket ucretini kitlemislerdi.guvensiz bir firma.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bunuda forumda ilk defa görüyorum. Bir firma olayla alakası olmadığı halde başka bir firmanın abonelerinin forumunda ticari ahlak dışı pazarlama yapıyor. Hemde o firma sorun yaşarken reklamını yapmaktan hiç cekinmiyor. Bence bu paylaşımınızı kaldırın ve daha fazla küçük düşmeyin  


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ramazan26 R kullanıcısına yanıt

    Abovv, port sıkıntısı olanları bitirdiler


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gigaspeed kullanıcısına yanıt
    Merhaba hat dondurma ücretiniz ve yıllık azami hat dondurma süresi ne kadar bilgilendirir misiniz ?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • harce74 kullanıcısına yanıt

    Aylık olması lazım.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • doruk75 D kullanıcısına yanıt

    Taahhütsüz de; 10line.net, Turbonet, Poyraznet, Netman, Gigaspeed.

    Peşin ödemeli de; Pananet, Gıbırnet, Comnet, Türknet.

    Comnet'te geçiş veya iptal de geri iade yok.

    https://forum.donanimhaber.com/100-luk-tarife-fiyatlari--155948637


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hosgenc H kullanıcısına yanıt
    Ortada bir firma mı kalmış sence müşteriler ulaşamıyor suçu sürekli türk telekoma atıp duruyorlar sms ile bilgilendirilme yapılıyor sadece ve önceki gibi forum üzerinden bir yardım veya bilgi paylaşımı da olmuyor hatalı bir işlemden dolayı xdsl devreleri iptal edilmiş gelen sms de demişler bu demek oluyor ki tam bilgim yok yaninet tüm kullanıcıların port bağlantılarında sıkıntı var kısacası ama bu firmanın gerekli port kira ödemelerini yapmadığından dolayımı kaynaklı yoksa kendi belirttikleri gibi mi orasını firma yetkileri dışında kimse bilemeyecek ne yazık ki



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi harce74 -- 9 Aralık 2023; 16:37:0 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • hosgenc H kullanıcısına yanıt

    Konu firma tarafından açılmamış. Anonim yani.

    Sizin tanımlamanıza uygun örnek var.

    Türknet'in kendi konusunda M.......om'un link paylaşması gibi. 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Birde gelen sms de kesinti yaşadığınız süre kadar tutarı faturanız dan düşürülecek idir denmiş ama bunlar ön ödeme ile hizmet verdiklerini unutmuşlar sanırım 😂🙂

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • curky C kullanıcısına yanıt
    Dün dsl yoktu bugün komple port yok.

    quote:

    Baba port yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sirswager -- 9 Aralık 2023; 16:16:57 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Kesintiler hiç düşülmüyor anam ne hikmetse.

    Zaten günlük 6 liraya denk geliyor ama olay para değil internetsizlik harbi kötü, bazılarımız internetten çalışıyor bazılarımız okuyor eğitim veriyor yani kısacası nerden tutsan elde kalıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sirswager -- 9 Aralık 2023; 16:23:12 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.