Şimdi Ara

yamaha yzf r25 başlangıç motoru olur mu?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
75
Cevap
1
Favori
32.098
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ilk vitesli motor olarak r25 kullanılabilir mi?



  • 125cc ile baslamak daha iyi olur aslinda bide bu ss motor ilk motor olarak 250cc ss uygun deil gibi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: life_is_good

    125cc ile baslamak daha iyi olur aslinda bide bu ss motor ilk motor olarak 250cc ss uygun deil gibi

    125 le baslamayi dusunmuyorum, cogu kullanici 125 in sıkıcı oldugunu soyluyor
  • osurgan kullanıcısına yanıt
    600cc ile baslayanda var ama guvenli olmuyor tabi
  • life_is_good kullanıcısına yanıt
    600 ile 250 cok fark var

    ama r25 in diger 250lik ss ler den guclu oldugunu soyluyorlar tereddut ettigim yerde bu
  • 250 alcaksan yamaha al tabi hem yeni hem guzel digerlerinden guclumu bilmiyorum onu.
  • Baslangic icin 125 uygundur onuda soylim. Bir cok sitede de bu yazar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: life_is_good

    Baslangic icin 125 uygundur onuda soylim. Bir cok sitede de bu yazar

    uygundur fakat ben dusunmuyorum

    250lik de uygun sonuc olarak
  • quote:

    Orijinalden alıntı: osurgan

    quote:

    Orijinalden alıntı: life_is_good

    Baslangic icin 125 uygundur onuda soylim. Bir cok sitede de bu yazar

    uygundur fakat ben dusunmuyorum

    250lik de uygun sonuc olarak

    Alıntıları Göster
    Madem 250lik istiyorsun sana tavsiyem cbr250 en uygunu. Hafif, kolay kontrol edilebilen, yakıt tüketimi az olan ve parçası ucuz bir motor. R25 çift silindirli ayrıca hiç 250lik gibi gitmiyor. Önüne bir araba çıkar ne yapacağını şaşırırsın. Tavsiyem al 125lik motor 1-2 sene bin ondan sonra alırsın 250lik çok zor değil sıkılmazsın merak etme.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Visee

    Madem 250lik istiyorsun sana tavsiyem cbr250 en uygunu. Hafif, kolay kontrol edilebilen, yakıt tüketimi az olan ve parçası ucuz bir motor. R25 çift silindirli ayrıca hiç 250lik gibi gitmiyor. Önüne bir araba çıkar ne yapacağını şaşırırsın. Tavsiyem al 125lik motor 1-2 sene bin ondan sonra alırsın 250lik çok zor değil sıkılmazsın merak etme.

    anladım hocam saol

    haklisiniz hızlı motormus r25 ama kendini bilen biri icin ilk 7000 devirde klasik 250lik gibi sakin diyorlar

    acikcasi yusuflamiyorum degil yani bilip bilmeden hız yapmayacagima eminim zaten kucuk bi ilcedeyim cok trafik yok hız yapilacak cok nadir yol var

    trafik tecrubem var, skuter kullaniyorum ama güç konusunda tecruubem yok ki bu da asıl tereddutum

    Bunlara ragmen kesinlikle alma mı diyorsun hocam, görüşün onemli benim icin




  • Sana engel olamicaz gibi sen git al 250lik
  • quote:

    Orijinalden alıntı: life_is_good

    Sana engel olamicaz gibi sen git al 250lik

    deme öyle hocam

    vaktim çok r25 i çok istiyorum ama yerine alabileceğim adam akıllı bi sebep söylerseniz vazgeçebilirim

    açıkçası tehlikeli olması şuan ki hevesimi kırabilir mi bilmiyorum çünkü başlayabilirsin diyenler de oldu kendimi tutmam kaydıyla

    gücünün yüksek olduğu konusunda hem fikiriz benim olay benle alakalı; yani kendimi tutarsam çok yüklenmezsem başlarda yine de almamalıyım mı?

    motorcuysanız beni anlarsınız hocam, ilk motorun hevesi var fazlasıyla hor görmeyin :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: osurgan

    quote:

    Orijinalden alıntı: life_is_good

    Sana engel olamicaz gibi sen git al 250lik

    deme öyle hocam

    vaktim çok r25 i çok istiyorum ama yerine alabileceğim adam akıllı bi sebep söylerseniz vazgeçebilirim

    açıkçası tehlikeli olması şuan ki hevesimi kırabilir mi bilmiyorum çünkü başlayabilirsin diyenler de oldu kendimi tutmam kaydıyla

    gücünün yüksek olduğu konusunda hem fikiriz benim olay benle alakalı; yani kendimi tutarsam çok yüklenmezsem başlarda yine de almamalıyım mı?

    motorcuysanız beni anlarsınız hocam, ilk motorun hevesi var fazlasıyla hor görmeyin :)

    Alıntıları Göster
    125'lik alanlar çabuk sıkılıyormuş olayı bana saçma geliyor. Daha yüksek cc, daha yüksek risk demek. Sen hız yapmam diyorsun ama 125'lik motorda az geliyor. Bence her şeyin zemininden başlamakta fayda var. Scooter kullanıyorum diyorsun. Sana tavsiyem al 2. eli kolay bir 125'lik al, sıkılınca satarsın, sonra 250'liğe geçersin. İşin dengesi var, freni var, virajı var, vitesi var, var oğlu var.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Biyturs_OnSr

    125'lik alanlar çabuk sıkılıyormuş olayı bana saçma geliyor. Daha yüksek cc, daha yüksek risk demek. Sen hız yapmam diyorsun ama 125'lik motorda az geliyor. Bence her şeyin zemininden başlamakta fayda var. Scooter kullanıyorum diyorsun. Sana tavsiyem al 2. eli kolay bir 125'lik al, sıkılınca satarsın, sonra 250'liğe geçersin. İşin dengesi var, freni var, virajı var, vitesi var, var oğlu var.

    Alıntıları Göster
    Arkadaşım herşey senin becerine bağlı..
    Eğer iyi motor kullanıyorsan 125 yada 250 fark etmez..
    Ama eğer iyi motor kullanamıyorsan orası sana kalmış




  • Kawasaki ninja 250 sl digerlerinden daha hafif bi motor ona bakabilirsin yada 125lik bak
  • quote:

    Orijinalden alıntı: life_is_good

    Kawasaki ninja 250 sl digerlerinden daha hafif bi motor ona bakabilirsin yada 125lik bak
    Naked düşünmez misin? Ben de benzer bir ikilemdeyim ama R25 250' likler arasında en korkuncu. Her ne kadar ben 7000 de vites atarım desen de 14000' deki kesiciye sokacaksın elbet.

    Ben de ilk olarak SS bakıyordum ama sonra oturma pozisyonunun rahatsızlığı ve gerek keyif için şehiriçinde kullanımının saçma olacağını düşündüğümden KTM 200 Duke naked almaya yöneldim. Ha R25 harbi kafa karıştırıyor, cezbediyor. Sana hak veriyorum ama scooter kullanmışsın hiç alakası yok. Genç bir arkadaşsan elbet gaza geleceksin 7000' den sonra hiç 250' lik gibi "fıtıfıtı" gitmiyor. Ha ben sürmedim ama videolarda herkes aynı yorumları yapıyor, gözle de görünen bu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gyradel

    Naked düşünmez misin? Ben de benzer bir ikilemdeyim ama R25 250' likler arasında en korkuncu. Her ne kadar ben 7000 de vites atarım desen de 14000' deki kesiciye sokacaksın elbet.

    Ben de ilk olarak SS bakıyordum ama sonra oturma pozisyonunun rahatsızlığı ve gerek keyif için şehiriçinde kullanımının saçma olacağını düşündüğümden KTM 200 Duke naked almaya yöneldim. Ha R25 harbi kafa karıştırıyor, cezbediyor. Sana hak veriyorum ama scooter kullanmışsın hiç alakası yok. Genç bir arkadaşsan elbet gaza geleceksin 7000' den sonra hiç 250' lik gibi "fıtıfıtı" gitmiyor. Ha ben sürmedim ama videolarda herkes aynı yorumları yapıyor, gözle de görünen bu.

    Naked arastırdım da pek icime sinmedi

    motoru yaz aylarında tatilde keyif için sürmek icin alıyorum, sehir icinde cok cok az kullanicam gibi

    anayol da da ruzgar yemek hiç hosuma gitmez diye dusunuyorum

    R25 e gelince, sanırım bu yaz amcamın 125ligiyle temeli ogrenmeye calisicam, sonra honda egitime katilcam

    kendime guvenim gelirse alicam r25i




  • quote:

    Orijinalden alıntı: osurgan

    quote:

    Orijinalden alıntı: gyradel

    Naked düşünmez misin? Ben de benzer bir ikilemdeyim ama R25 250' likler arasında en korkuncu. Her ne kadar ben 7000 de vites atarım desen de 14000' deki kesiciye sokacaksın elbet.

    Ben de ilk olarak SS bakıyordum ama sonra oturma pozisyonunun rahatsızlığı ve gerek keyif için şehiriçinde kullanımının saçma olacağını düşündüğümden KTM 200 Duke naked almaya yöneldim. Ha R25 harbi kafa karıştırıyor, cezbediyor. Sana hak veriyorum ama scooter kullanmışsın hiç alakası yok. Genç bir arkadaşsan elbet gaza geleceksin 7000' den sonra hiç 250' lik gibi "fıtıfıtı" gitmiyor. Ha ben sürmedim ama videolarda herkes aynı yorumları yapıyor, gözle de görünen bu.

    Naked arastırdım da pek icime sinmedi

    motoru yaz aylarında tatilde keyif için sürmek icin alıyorum, sehir icinde cok cok az kullanicam gibi

    anayol da da ruzgar yemek hiç hosuma gitmez diye dusunuyorum

    R25 e gelince, sanırım bu yaz amcamın 125ligiyle temeli ogrenmeye calisicam, sonra honda egitime katilcam

    kendime guvenim gelirse alicam r25i

    Alıntıları Göster
    kısa konuşacağım; nasıl ki motosiklette cc grupları varsa, tür grupları da vardır. ve her türün kendine özel kullanım amaçları ve şekilleri vardır. yani şu türde başlangıç olarak 250cc sınır verildi ise, başka bir türde daha alt sınırlar olabilir. çünkü cc düşük olsa da kullanım için istediği gereksinimler farklılık gösterir hepsinde. bence sen bir commuter ile başla. Yamaha YBR, Honda CBF, CB Ace, Bajaj Boxer, Yuki YK125, Çelik SK150-8 sport, sana birkaç öneri. birde o 125'lik sıkıcıdır diye birşey yok. kullanmadan bilemezsin. ben 100cc Falcon SK100-5 kullanıyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: general_skyx

    kısa konuşacağım; nasıl ki motosiklette cc grupları varsa, tür grupları da vardır. ve her türün kendine özel kullanım amaçları ve şekilleri vardır. yani şu türde başlangıç olarak 250cc sınır verildi ise, başka bir türde daha alt sınırlar olabilir. çünkü cc düşük olsa da kullanım için istediği gereksinimler farklılık gösterir hepsinde. bence sen bir commuter ile başla. Yamaha YBR, Honda CBF, CB Ace, Bajaj Boxer, Yuki YK125, Çelik SK150-8 sport, sana birkaç öneri. birde o 125'lik sıkıcıdır diye birşey yok. kullanmadan bilemezsin. ben 100cc Falcon SK100-5 kullanıyorum.

    Onuda dusundum ama muhtemelen onumuzdeki 5 yil icinde tek motor alma sansim var masraflar sebebiyle

    o yuzden en hosuma giden ss den almak istiyorum

    naked da dusunebilirim aslinda

    Naked baslayip ss gecsek yine baslangıc ss almak durumunda kalır mıyım ki

    yani ktm 200 ile ya da mt 125 ile basladık, 4-5 yil kullandik, sonra 600cc racingle devam edilir mi? Yoksa 250cc racing denmi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: osurgan

    quote:

    Orijinalden alıntı: general_skyx

    kısa konuşacağım; nasıl ki motosiklette cc grupları varsa, tür grupları da vardır. ve her türün kendine özel kullanım amaçları ve şekilleri vardır. yani şu türde başlangıç olarak 250cc sınır verildi ise, başka bir türde daha alt sınırlar olabilir. çünkü cc düşük olsa da kullanım için istediği gereksinimler farklılık gösterir hepsinde. bence sen bir commuter ile başla. Yamaha YBR, Honda CBF, CB Ace, Bajaj Boxer, Yuki YK125, Çelik SK150-8 sport, sana birkaç öneri. birde o 125'lik sıkıcıdır diye birşey yok. kullanmadan bilemezsin. ben 100cc Falcon SK100-5 kullanıyorum.

    Onuda dusundum ama muhtemelen onumuzdeki 5 yil icinde tek motor alma sansim var masraflar sebebiyle

    o yuzden en hosuma giden ss den almak istiyorum

    naked da dusunebilirim aslinda

    Naked baslayip ss gecsek yine baslangıc ss almak durumunda kalır mıyım ki

    yani ktm 200 ile ya da mt 125 ile basladık, 4-5 yil kullandik, sonra 600cc racingle devam edilir mi? Yoksa 250cc racing denmi
    Yaş 23 eğer nasip olursa mülakatta elenmezsem 4-5 ay içinde devlette uzman yardımcısı olarak göreve başlayacağım. Motor hevesi bende de 1-2 aydır arttı çok araştırıyorum. Başlangıç için Yamaha r-25 ya da Kawasaki Ninja 300 Special Edition düşünüyorum. Kawasaki daha baskın geliyor ama. Bu işe başlamadan önce tepeden tırnağa korumaları alıp, motorla trafiğe çıkmadan önce Honda'nın güvenli sürüş eğtimlerini aldıktan sonra boş yollarda yavaş yavaş iyice ısınmaya başladıktan sonra trafiğe çıkarsak çok sorun olacağını düşünmüyorum. Forumda 600'lük motor ile başlayan da vardı eğitimlerini alıp ama o abi 35 yaşındaydı biz biraz daha genç olduğumuz için o kadar abartmaya gerek yok diye düşünüyorum. Henüz A2 ehliyetim bile yok fakat ehliyet+kurs+ekipman ile bu iş olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi n0y4n -- 5 Nisan 2015; 12:43:12 >




  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.