Şimdi Ara

Yamaha XSR700 DUYURULDU !

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
1.502
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • MT-07 üzerine inşa edilen XSR700 modeli duyuruldu.

     Yamaha XSR700 DUYURULDU !


    Scrambler ve BMW R-NİNE gibi modellere kıyasla fiyatlandırma politikasıyla "o paraya XSR700 alırım" dedirtebilir.

     Yamaha XSR700 DUYURULDU !


     Yamaha XSR700 DUYURULDU !


    Ben tasarımı gayet beğendim. Yeşile hasta kaldım. 2016 sezonuna bu modelle girmenin hayalleri şimdiden sardı beni.



    Özelliklerinde öne çıkan unsurlar

    -Çift dokulu deri sele
    -Alüminyum retro yakıt tankı
    -Alüminyum çamurluk
    -Alüminyum far braketi
    -Geniş, konik (gittikçe incelen) arka elcikler
    -Örgü yan paneller
    -Kısa ve kalın arka susturucu
    -İşlemeli sele logosu
    -Geniş kişiselleştirme seşenekleri

     Yamaha XSR700 DUYURULDU !

     Yamaha XSR700 DUYURULDU !

     Yamaha XSR700 DUYURULDU !

     Yamaha XSR700 DUYURULDU !


    İki renk seçeneği mevcut olacak

    -Orman Yeşili ve Garaj Metali

     Yamaha XSR700 DUYURULDU !


     Yamaha XSR700 DUYURULDU !


     Yamaha XSR700 DUYURULDU !


     Yamaha XSR700 DUYURULDU !


    ÜRÜN DETAYLARI

    Motor tipi :2-silindir, 4-zamanlı, sıvı soğutmalı, DOHC, 4-subap
    Motor hacmi :689 cm³
    Çap x Strok :80,0 mm x 68,6 mm
    Sıkıştırma oranı :11,5 : 1
    Maksimum güç :55,0 kW (74,8PS) @ 9.000 dev/dk.
    Limitli güç versiyonu: 35,0 kW
    Maksimum tork :68,0 Nm (6,9 kg-m) @ 6.500 dev/dk.
    Yağlama :Islak karter
    Debriyaj tipi :Islak, Çoklu disk
    Yakıt sistemi :Yakıt enjeksiyonu
    Ateşleme sistemi :TCI
    Çalıştırma :Elektrik
    Şanzıman :Sıralı, 6 vites
    Son aktarım :Zincirlii

    Şasi

    Şasi :Diamond
    Ön süspansiyon :Teleskopik çatal
    Ön teker hareketi :130 mm
    Kaster Açısı :24º 50
    Kaster mesafesi :90 mm
    Arka süspansiyon : Salınım kolu, (mafsallı)
    Arka teker hareketi : 130 mm
    Ön fren :Hidrolik çoklu disk, Ø 282 mm
    Arka fren :Hidrolik tek disk, Ø 245 mm
    Ön lastik :120/70 ZR 17M/C(58V) (Tubeless)
    Arka lastik :180/55 ZR 17M/C(73V) (Tubeless)

    Boyutlar

    Toplam uzunluk :2.075 mm
    Toplam genişlik :820 mm
    Toplam yükseklik :1.130 mm
    Sele yüksekliği :815 mm
    Tekerleklerarası mesafe: 1.405 mm
    Minimum yerden yükseklik: 140 mm
    Ağırlık (dolu yağ ve yakıt tankı dahil): 186 kg ABS
    Yakıt tankı kapasitesi :14 L
    Yağ tankı kapasitesi :2,7 L



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Vstrix -- 24 Ağustos 2015; 8:33:38 >







  • Cidden tasarım olarak çok hoş. Bu aralar cafe racer, scrambler tarzı modeller dikkatimi çekiyor ancak para ve tecrübe konusunda biraz eksiğim
    Fiyatı kaç olucak bu hedenin belli midir acep?
  • LeiMei kullanıcısına yanıt
    MT-07 den sadece tarz yani görünüm olarak farkı olduğunu düşünürsek fiyatı MT-07 ile aynı olmasını umuyorum. Belki çok az bir fark olur. 22.000 TL gbi mesela..

    Ben Ybr 125 ten 700cc ye geçtim. MT-07 nin torkuna saygı duyaraktan, gaza şevkatli yaklaşarak sıkıntı yaşamadan alıştım. 125cc ile bir sezon kullanıp tecrübelenin yeterli olacaktır.
  • Tam istediğim makina.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • weirdo kullanıcısına yanıt
    MT hastasıyım ama tam olarak tarzım diyebileceğim makina budur
  • Nine-T'den bile güzel olmuş bu.

    Ama böyle motorlara binecek adam da ona göre giyinmeli. Puma ayakkabı ile falan binecekse, boşuna fazladan para dökmesin.
  • Deri ceket ve Chopper gözlük şart
  • motor güzel bizde gittik yuki samurai aldık her gün kaktıra kaktıra geliyoruz eve
  • Acı haber dün akşam saatlerinde geldi

    Fiyat: 31.750 TL

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.