Şimdi Ara

YAMAHA XMAX 250-- PIAGGIO XEVO 250---Kymco downtown 300 (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
46
Cevap
1
Favori
8.139
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Motor dedigun az birazda yakisikli olacak..kendi fikrim: piaggio yakisikli gercekten ama arkasi nedir yau )) x max ise bana ufakmis gibi gelio ben begenmiorum..(1.86 boy 90 kg) yukardada belirttigim gibi kymco der gecerim.ama xciting 250 modeli..bu arada tum kymco servisleri belli oldu egitimler alindi.hatta bazi mondial servisleride agina katildi.scooter dalinda servis agi 2015 yilinda cok iyi hatta en iyisi olacagini dusunuyorym...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • onnow78 kullanıcısına yanıt
    Xevo
    Uzunluk: 2.060 mm
    Genişlik: 790 mm
    Aks aralığı: 1.490 mm
    Sele yüksekliği : 790 mm
    Kuru ağırlık: 168 kg

    Xmax:
    Uzunluk: 2.160 mm
    Genişlik: 790 mm
    Aks aralığı: 1.545 mm
    Sele yüksekliği: 785 mm
    Islak ağırlık : 178 kg / ABS 182 kg

    hemen hemen aynı büyüklükteler. 250cc lerin hiçbiri 125cc ler gibi aralara rahat giremez.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: moonsea534

    Motor dedigun az birazda yakisikli olacak..kendi fikrim: piaggio yakisikli gercekten ama arkasi nedir yau )) x max ise bana ufakmis gibi gelio ben begenmiorum..(1.86 boy 90 kg) yukardada belirttigim gibi kymco der gecerim.ama xciting 250 modeli..bu arada tum kymco servisleri belli oldu egitimler alindi.hatta bazi mondial servisleride agina katildi.scooter dalinda servis agi 2015 yilinda cok iyi hatta en iyisi olacagini dusunuyorym...

    arka stopları ilk bakışta ben de beğenmemiştim ama işlevsellik olarak o kısma ayrı bir kapak koyma fikri çok mantıklı ve pratik. seleyi açmadan kask koyabileceğiniz bir bagajı var. Çok eşya taşımayan biri için topcase gibi çirkin bir aksesuar takma ihtiyacını ortadan kaldırmışlar. malum halen topcase konusunda bir takım sıkıntılar var gıcığına denk gelirseniz ceza da yazabiliyorlar. Stoplar led olsa bence çok şık olurdu.
    Piaggio bu modeli Italya'da üretmiyor sanırım Çindeki fabrikasında üretiyor. Fuarda da vardı yerine yeni çıkan bir model de yok, dolayısıyla üretimden kaldırıldığını sanmıyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: barisx3

    Bende honda pcx var çok ama çok memnunum ama insan oğlu tatminsiz, İstanbul gibi yerde harika sizce değiştirmeye gerek varmı 250 lik bir motorla

    köprü geçmiyor ve TEMe çıkmıyorsanız istanbulda pcx yeter de artar bile. 250cc ile şu avantajlar var:
    - Uzun süre kullanımda daha konforlu ve az yorar (30dk üzeri)
    - Artçılı kullanım gerekiyorsa daha iyi tabi ki
    - Boş yolda daha yüksek hız avantajı gerektiğinde e5 ve temde seyahat
    - Köprülerde vs rüzgardan daha az etkilenme dolayısıyla güvenlik
    - Ara sıra şehir dışı uzun veya kısa geziler yapılabilir.

    Bunların hiçbirisini yapmıyorsanız 125cc scooter yeter.
  • Son fiyat araştırmalarım, sizce hangisi tercih edilmeli.

    Xmax 2013 - 11.000
    Xmax 2015 - 14.000

    Xmax 400 2013 - 15.500
    Xmax 400 2015 - 21.000

    Momo 2013 - 11.500
    Momo 2015 - 14.500

    Xevo 2013 - 10.000
    Xevo 2015 - 13.500

    2013 modellerin hepsi 3-5 bin km de , yani sıfır gibi temiz .
  • xmax 250 güzel tercih benim elimde olsa xmax yada gilera runner 200 ST alırdım bi de akrapovic :D yada GP1 250 de güzel aractır.
  • 2015 sıfır Xmax abs gri aldım , sissy bar ve kısa siyah ön cam aksesuarlı aldım,


    Tercih olarak neden seçtim :

    1. Kalite , performans olarak Piaggio , burgman ve sınıfındaki diger motorlardan eksik kalır bir yanı yok .

    2. motor birazda zevk işi , motorun şeklini begeniyorum .

    3. 2. elde fiyat kaybı az ve çabuk satılıyor.

    4. konfor olarak rahat degil dediler fakat bende yamaha delight var oda rahat degil diyorlar ama ben bir rahatsızlık duymadım. bunun nedeni motoru kısa mesafelerde sürmemde olabilir, uzun yola pek çıkmıyorum.
  • Para var huzur var.
    Hayırlı olsun fotoğrafını bekleriz. Plaka sigorta masrafları ne kadar tuttu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • araç 14.450 TL , Sigortasını kendim yaptırdım ergo sigortadan 190 TL , tescil , Trafik, plaka falan için bayi benden 400 TL aldı . ayrıca firmaya trafik için vekalet verdim oda 60 TL , sissy bar ve ön cam 750 TL , parayı nakit ödedim diye 250 Tl aksesuar hediye çeki .


    Kısaca 14.450 + 190 + 400 + 60 +750 - 250 =

    15.600 TL bana maliyeti ,

    Bu motoru almaktan korkmadım çünkü eminim 2 sene sonra satsam motorun fiyatı artacagı için ve yamahanın fiyat kaybı az olacagı için hemen hemen aynı fiyata satacagım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onnow78

    araç 14.450 TL , Sigortasını kendim yaptırdım ergo sigortadan 190 TL , tescil , Trafik, plaka falan için bayi benden 400 TL aldı . ayrıca firmaya trafik için vekalet verdim oda 60 TL , sissy bar ve ön cam 750 TL , parayı nakit ödedim diye 250 Tl aksesuar hediye çeki .


    Kısaca 14.450 + 190 + 400 + 60 +750 - 250 =

    15.600 TL bana maliyeti ,

    Bu motoru almaktan korkmadım çünkü eminim 2 sene sonra satsam motorun fiyatı artacagı için ve yamahanın fiyat kaybı az olacagı için hemen hemen aynı fiyata satacagım.



    2. elde aksesuar para etmez ama xmax zaten değerini kaybetmeyen ve satışı hareketli bir model. satmak için 2 yıl erken en az bi 4-5 yıl binersiniz bence.
  • resim ekliyorum :)
     YAMAHA XMAX 250-- PIAGGIO XEVO 250---Kymco downtown 300
  • onnow78 kullanıcısına yanıt
    Hocam kazasız belasız bin. Sisy bar yerine bacak koruma ile aynı kombinasyonu düşünüyorum bende bu sıralar.
  • sanada hayırlı olsun, bacak koruma niye alıyorsun acaba ?

    bende cmtesi aldım motoru , Pazar gezdim . ama rodaj için uzun süreli 4000 devir üzerinde uzun süre kullanmayın diyor kitapçıkta. ama basmak gerekiyor devamlı yol durumuna göre :)
  • Hem şekil olarak çok hoşuma gidiyor, ekstra kaslı gösteriyor makineyi. Hemde rüzgardan ciddi oranda koruduğunu okudum diğer forumlarda.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onnow78

    resim ekliyorum :)
     YAMAHA XMAX 250-- PIAGGIO XEVO 250---Kymco downtown 300

    Hayırlı olsun güle güle kazasız belasız kullanın....O motoru en az 6-7 sene sürmelisiniz satarkende çok kötü oluyor insan boğazı düğümleniyor..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: onnow78

    araç 14.450 TL , Sigortasını kendim yaptırdım ergo sigortadan 190 TL , tescil , Trafik, plaka falan için bayi benden 400 TL aldı . ayrıca firmaya trafik için vekalet verdim oda 60 TL , sissy bar ve ön cam 750 TL , parayı nakit ödedim diye 250 Tl aksesuar hediye çeki .


    Kısaca 14.450 + 190 + 400 + 60 +750 - 250 =

    15.600 TL bana maliyeti ,

    Bu motoru almaktan korkmadım çünkü eminim 2 sene sonra satsam motorun fiyatı artacagı için ve yamahanın fiyat kaybı az olacagı için hemen hemen aynı fiyata satacagım.



    Nakitte hediye çeki bayi mi yoksa yamaha nın kampanyası

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • xmax'e çirkin diyen olmuş şaka gibi
  • ruberto R kullanıcısına yanıt
    Bilmiyorum , kardeşler yamaha bayisinden aldım onların kendi kampanyasıdır bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok şık bir motor bende araştırıyorum bu aralar. Ama bundan alıcam gibi XMAX aklını alıyor adamın.
    Dikkatli ve iyi sürüşler sana
  • Merhaba,

    Bende yeni XEVO'mu sattım. Dikkat edilmesi gereken şeyler var.
    1. Korlası tavsiye etmiyorum, ne servis ne de satış için.
    2. XEVO 250 nin debriyajında problem varmış, bunu korlas servisi söyledi. Dik bir yokuşta trafikte kaldığımda motordan kokular ve ilginç sesler geldi. Sonra servise götürdüğümde bu modelde normal olduğunu ve garanti kapsamına girmediğini bu nedenle yokuş yoldan gitmememi, kaldırımdan gitmemi, sıkışık trafiğe girmememi söylediler, bende yaz sezonunu bekleyip sattım.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.