Şimdi Ara

Yamaha wr 250 r

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
4.097
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 16 yaşındayım 6nisan 96 doğumluyum motor ehliyeti ne zaman alabilirim ? ilk b ehliyeti sonra a2 ehliyeti mi alınıyor yoksa direk a2 alabilirmiyim? yeni motora başlayan birisi yamaha wr 250 r sürebilirmi ? Toplamda kurs ücreti+ehliyet fln toplam ne kadar harcarım ?
    bu sorularımı cevaplarmısınız acaba ? :)

    şimdiden herkeze çok teşekkürler ..



  • 6 nisan 2013de a2 2014de b alabilirsin. Masraflar sürücü kursuna göre değişir. Bence 2014ü bekle ikisini aynı anda daha ucuza alırsın. A2den b ye b den a2ye geçiş yapabilirsin. Hangisini önce aldığının önemi yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • a2 için 700 lira falan gider ehliyet masrafın. Wr250 sana büyük gelir 125lik bişeyler bak derim. Üstünden atar farkında olmazsın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dangerousman

    a2 için 700 lira falan gider ehliyet masrafın. Wr250 sana büyük gelir 125lik bişeyler bak derim. Üstünden atar farkında olmazsın.

    ya hocam aslında istediğim motor wr125r ama o motora iki kişi binince dik yokuşu çıkamazsın gibi söylentiler var ne kadar doğrudur bilmiyorum ama içime bi kurt düşürüyor. Zaten wr 250 r'ye 15 milyar vericeğime wr125'e 7milyar veririm daha iyidir

    ehliyet masrafı en fazla 1.000tl olsun onu kendi cebimden vermicem :)
  • 50lik çin malı scooterlar yokuşu çıkıyorda, 100lük commuterler çıkıyorda yamaha wr125 yokuş çıkamayacak öyle mi ? Cross motorların dişlileri diğer makinalara göre küçük olduğundan diğer motorlara göre daha torkludurlar.
  • Ya aslında wr250r istiyorum ve ömürlük olsun istiyorum .

    motora artci aldığımda nerdeyse dimdik yokuşu çıkabilirmi bu wr125?

    he bu arada wr250r top speed videolarina bakiyorumda nerdeyse wr125 ona yakın . Benim bildiğim 125cc 125basar 250cc 250basardi ki yanlış bi bilgi :)

    wr125r ile wr250r arasında aman aman bi fark varmidir ve bunlar kac km hız yapıyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fiziksel yapın bu motorlara uygunsa wr250r alabilirsin. Yani motor üzerinde durduğunda ayak tabanlarınla yere basabiliyorsan müsaitsin demektir. Eğer motor tecrüben olsaydı boyun bu kadar sorun teşkil etmeyebilirdi, zira nerde ne yapılacağını biliyor olurdun. Ama şimdi panik fren yapacaksın ayaklarını açıp, sonra ayaklar yere temas etmeyince bir panik daha; hoop yerdesin. Bunu iyi düşün. Motor üzerinde otur falan, yapabiliyorsan test sürüşü yap. Bu tarz motorlar biraz farklıdır bilgin olsun.

    125'lik ile 250'lik arasında uçurum fark olmaz. Ancak imkanın varsa 250'lik versiyonu al. Mantıklı, zekice sürdükten senin için sorun yaratmayacaktır. Alıştıktan sonra da iyi ki 250'lik aldım dersin zira 125'likler bir süre sonra kesmiyor malesef.

    Dişli lastiklerin fren tepkileri zayıftır, kayma eğilimi gösterirler. Islak zeminde de performansları düşüktür. Almayı düşündüğün motor toprak zemin/arazi motoru. Şehir içinde de kullanabilirsin elbet ama dediğim gibi, dikkatli ol.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    RKS R 250 CC RACİNG TAVSİYE ?
    2 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Öncelikle konuma yorum yazdığınız için teşekkürler. Hiç motor tecrübem yok denemedimde. Ama bisikleti çok ıyi kullanırım :) (6nisan1996dogumluyum) 58kg 1,75 boyundayim sizce yere degermi ayaklarım :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • benim tavsiyem motor tecrübende yokmuş ilk önce ikinci el ucuza 125`lik veya 150`lik cbf ybr tarzı motorlara bakman ki ybr 125 tarzını öneririm neyse bu motorda debriyaj ayarını fren refleksini vs. geliştirdikten sonra motoru satıp yamaha wr250r alman direk yamaha alırsan rampada durman gerekirse veya başka bir durumda diyeceksin ki şu bir düz dursa ilerleyeceğimde fakat o an ki stresle herşey karışacak tabi en sonunda öğrenirsin ve tabi ki illaki motoru yan yatırırsın buna gerek kalmadan düşükten başlayabilirsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: altnkrtl

    benim tavsiyem motor tecrübende yokmuş ilk önce ikinci el ucuza 125`lik veya 150`lik cbf ybr tarzı motorlara bakman ki ybr 125 tarzını öneririm neyse bu motorda debriyaj ayarını fren refleksini vs. geliştirdikten sonra motoru satıp yamaha wr250r alman direk yamaha alırsan rampada durman gerekirse veya başka bir durumda diyeceksin ki şu bir düz dursa ilerleyeceğimde fakat o an ki stresle herşey karışacak tabi en sonunda öğrenirsin ve tabi ki illaki motoru yan yatırırsın buna gerek kalmadan düşükten başlayabilirsin.

    Mantıklı söylemişsin ama hocam almışken bikere olsun istiyorum :(




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Emre Deniz*

    quote:

    Orijinalden alıntı: altnkrtl

    benim tavsiyem motor tecrübende yokmuş ilk önce ikinci el ucuza 125`lik veya 150`lik cbf ybr tarzı motorlara bakman ki ybr 125 tarzını öneririm neyse bu motorda debriyaj ayarını fren refleksini vs. geliştirdikten sonra motoru satıp yamaha wr250r alman direk yamaha alırsan rampada durman gerekirse veya başka bir durumda diyeceksin ki şu bir düz dursa ilerleyeceğimde fakat o an ki stresle herşey karışacak tabi en sonunda öğrenirsin ve tabi ki illaki motoru yan yatırırsın buna gerek kalmadan düşükten başlayabilirsin.

    Mantıklı söylemişsin ama hocam almışken bikere olsun istiyorum :(

    motoru yan yatırırsan zarar gelirse zaten ilk motorun canın sıkılır eğer imkânın varsa dediğim gibi yapman iyi olur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Emre Deniz*

    quote:

    Orijinalden alıntı: altnkrtl

    benim tavsiyem motor tecrübende yokmuş ilk önce ikinci el ucuza 125`lik veya 150`lik cbf ybr tarzı motorlara bakman ki ybr 125 tarzını öneririm neyse bu motorda debriyaj ayarını fren refleksini vs. geliştirdikten sonra motoru satıp yamaha wr250r alman direk yamaha alırsan rampada durman gerekirse veya başka bir durumda diyeceksin ki şu bir düz dursa ilerleyeceğimde fakat o an ki stresle herşey karışacak tabi en sonunda öğrenirsin ve tabi ki illaki motoru yan yatırırsın buna gerek kalmadan düşükten başlayabilirsin.

    Mantıklı söylemişsin ama hocam almışken bikere olsun istiyorum :(

    Al direk 600'lük motor o zaman olsun ömürlük.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Einstein

    quote:

    Orijinalden alıntı: Emre Deniz*

    quote:

    Orijinalden alıntı: altnkrtl

    benim tavsiyem motor tecrübende yokmuş ilk önce ikinci el ucuza 125`lik veya 150`lik cbf ybr tarzı motorlara bakman ki ybr 125 tarzını öneririm neyse bu motorda debriyaj ayarını fren refleksini vs. geliştirdikten sonra motoru satıp yamaha wr250r alman direk yamaha alırsan rampada durman gerekirse veya başka bir durumda diyeceksin ki şu bir düz dursa ilerleyeceğimde fakat o an ki stresle herşey karışacak tabi en sonunda öğrenirsin ve tabi ki illaki motoru yan yatırırsın buna gerek kalmadan düşükten başlayabilirsin.

    Mantıklı söylemişsin ama hocam almışken bikere olsun istiyorum :(

    Al direk 600'lük motor o zaman olsun ömürlük.

    hocam benim hız merağım yok wr250r tarzını beğeniyorum sadece. genç bir endurocu olcam :)





  • < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selamlar,
    Konu hala güncel mi veya motosiklet aldın mı bilmiyorum ama kendi yaşadıklarımdan yola çıkarak vereceğim birkaç tavsiye olacak.

    Motosiklet olayına yeni başlıyorsan, -Allah korusun diyelim ama- mutlaka düşeceksin. Diğer yandan WR250 zaten dirt-bike olduğu için, tasarımı da sürekli düşeceği göz önüne alınarak yapılmış bir makine.
    WR250'de 1.80 boyunda birinin dahi sadece ayak uçları yere değiyor. Dolayısıyla, yukarıda da bahsedildiği üzere senin için ilk aşamada biraz zorlayıcı olacaktır.
    WR125'in en dik yokuşları dahi çıktığını göreceksin. Ben CBR125'te artçı ile birçok yokuşu çıkıyordum. Tabi mermi gibi gitmeyecek, devir düşebilir ama yine de çıkar.
    125'lik motorun bir süre sonra yetmediği de bir gerçek.
    İlk motorum ömürlük olsun düşüncesi sonradan değişiyor maalesef. Hangi tür motoru benimseyeceğini ve gönül vereceğini henüz bilmen mümkün değil. Belki bir süre sonra supersport'lara gönlün kayacak, belki uzun yol yapmak için touring isteyeceksin, bu zamanla ve ilgine bağlı olacak şekillenecek bir şey.

    Bunları bir arada değerlendirirsek, ben WR125 öneririm. Zamanla tecrübe kazanırsın, tercihlerin netleşir, motosiklete hangi kulvarda devam edeceğine karar verirsin. İstiyorsan yine WR250 alırsın, ya da full special bir dirt bike alırsın, ya da cadde motorlarına geçersin, veya dünyayı gezmek için bir motor seçersin..




  • Kardeşim ocakta 17ye girdim, 7.sınıftan beri motorum var kullanıyordum yeni sattım para biriktiriyorum.Seneye 2 ehliyetle birlikte almayı düşünüyorum Motorla illaki yatarsın Allaha şükür 2 kere yatırdım biri çamurda biri karda yani başıma olay gelmedi ama kolay bişey değil tecrübe lazım edinmen lazım sen 1 milyarlık filan bütçene göre 2.el vitesli al onla alış ilk önce gerçekten alışman tecrübe edinmen lazım sen daha motora binmemişsin direk yamaha wr250 ağır gelir, bi motor al zaten 1 ayda alışırsın sonra ehliyet alırsın, motoru satarsın alırsın wr250'i yada wr125 r'ı bir de aralarında 20 km/h-30 km/h hız farkı vardır anca, çin 125likler artçıyla cıkıyor dik rampaları boğulsada ama yamaha wr125 r'da rampa düşünme illaki hızın düşer ama çıkmamazlık yapmaz beygirleri yüksek bu motorların
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.