Şimdi Ara

Yamaha'nın adrenalin makinesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
39
Cevap
0
Favori
1.242
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sunduğu motor gücüyle, kontrol edilebilme özellikleri arasındaki uyum R1’in bir anda rakipleri arasından sıyrılmasını sağladı.
    Yamaha yeni nesil R1 ile çıtayı bir üst basamağa taşımaya kararlı... Şimdiye kadar herhangi bir üretim aracında görülmemiş bir motor ve şase teknolojisine sahip olan motosiklet performans meraklılarının düşlerini süsleyecek.

    Bir önceki nesil R1’in namı ulaşmamış ülke yok denilirse yalan olmaz. 150 HP’lik güçlü motoruna karşılık sadece 177 kg’lik toplam ağırlık inanılmaz bir oranı ortaya çıkarıyordu. Yeni nesil R1’i görünce aklımıza şu geliyor: Bu rakamlar R1’in sürücüsü için açtığı sınırsız performans dünyasına giden yolda küçük bir basamak sadece...

    Daha da güçlü
    Üçüncü jenerasyon R1 supersport kategorisinin varolan parametrelerinin ötesine geçmek için üretilmiş tamamen yeni bir motosiklet. Yeni R1 performans ve tasarım arasında ideal bir denge yakalamak ve sınıfının en iyi performansını elde etmek için tasarlandı. Bir Yamaha üretimi motosiklette şimdiye kadar görülen en gelişmiş motor ve şase teknolojisine sahip olan yeni R1 selefinin altı yıl önce yakaladığı başarıyı da aşarak bir adım öne geçmeyi hedefliyor.
    Yeni R1’in ilgi çekici bir özelliği var. Toplam 172 kg’lik ağırlığa sahip bu motosiklet tam 172 HP’lik motor gücü sunuyor. Bu tarih kitaplarına geçmeyi garanti eden bir istatistik. Bu güne kadar 1:1 olarak tanımlanan güç ve ağırlık oranı görülmemişti...
    Dövme hava deliklerinin etkisiyle maksimum gücü 180 HP’ye kadar ulaşabilen R1’in motor gücü 1:1 bariyerini de kolaylıkla aşıyor.
    Yeni R1 yeni kısa stroklu motorunun bu derece yüksek bir performans sergilemesinde büyük rol oynayan dövme hava girişleriyle donatıldı. Temiz ve ılık hava ön kaportada bulunan hava delikleri tarafından yutuluyor ve bu hava sonra da kafesin önündeki kutu yapısının içinden yeni bir hava kutusunun içine geliyor. Ardından motora gönderilen hava motorun standart gücünün üstüne çıkmasını sağlıyor.







  • Güzel makine zaten ama beni pek ilgilendirmiyor valla supersport'lar
  • çok guzel makine Ellerine sağlık. Beni çok ilgilendiriyor. çünkü ben tam bir race hastasısıyım. Ustam peki bu yamahaların mekanik ömrü nasıl. sen motordan baya bir anlıyorsun galiba. Daha doğrusu sana şöyle söyleyim 600cc lik bir racing alacağım ve aradığım özellikler performanstan ziyade sağlamlık ve sorunsuzluk. munkun mertebede duşuk yakıt tuketimi

    Dört japondan hangisini önerirsin bu durumda
  • honda vfr 800 abs
  • quote:

    Orjinalden alıntı: net_katil

    çok guzel makine Ellerine sağlık. Beni çok ilgilendiriyor. çünkü ben tam bir race hastasısıyım. Ustam peki bu yamahaların mekanik ömrü nasıl. sen motordan baya bir anlıyorsun galiba. Daha doğrusu sana şöyle söyleyim 600cc lik bir racing alacağım ve aradığım özellikler performanstan ziyade sağlamlık ve sorunsuzluk. munkun mertebede duşuk yakıt tuketimi

    Dört japondan hangisini önerirsin bu durumda



    600cc kralı Yamaha R6. Ama racing almadan önce tekrar düşün derim, hem masraflı hem de çok az hata affediyorlar. Mesela ben niye supersport bakmıyorum çünkü cross tercih ediyorum ve çok daha fazla adrenalin salgılattığından emin olabilirsin Tecrüben ne durumda o çok önemli racing için çünkü bi düşersen sağlığın ve paran açısından baya kötü olabilir.. Neyse sonuç olarak 600cc kralı R6 ama sürücü faktörü her zaman daha önemlidir bunu unutma, onların farkını anlamak için bile baya tecrübeli olmak gerekiyor..




  • çok kral makine ama paramız yok ki
  • Öncelilkle Benimle ilgilendiğin için teşekkür ederim. Şimdi durum şu bu Raceler 3 yıldan beri benim ruyalarımı susluyor. kafaya taktım bir tane alacağım. her ne kadar ilk motoru race olanlar olsada benim Planım Motorla olan ilk Tecrubemi DAyımın 250 cc lik Crusuri ile yapacağım 1 ay kadar. sonrada Racemi alacağım ve yavaş yavaş geceleri trafiğe tenha yerlerde çıkacağım. slolam üzerinde çalışacağım Ben kendinden emin bir insanım sınırlarımı iyi bilirim Ve asla Gaza gelmem. yani o konuda kafanız rahat olsun .

    Birde çok hızlı öğrenme özelliğim var. Şuan mukemmel derecede otomobil ve Bisiklet kullanıyorum. ama Ehliyetim B işte bir de sınvalra girip A2 alacağım.


    Gönlüm hep kawa diyor. ama Daha hiç bir RAcenin selesini oturmadım bile. Benim öğrenmek istediğm içlerine ki en sorunsuz 600 cc

    ve Ben ADanda oturuyorum servis desteği bakımında da iyi olması çok guzel . olur ve kullanımı rahat olsun. beni yormasın. En son olrakta bu RAcelerin içlerinde yakıtı en ekonik olarak kullanan..

    Tamam biliyorum Race alınca yakıt duşunmez ama. olsun Açıkça söyleyim Ben Race alınca öyle top speed falan yapmıyacağım. yapacağım en son hız otobanda 150 170. yani bana performansı önemli değil


    Beni yolda bırakmıyacak petrol ofisine girdiğimde aç gözlülük yapmayacak ve kullanımı rahat olacak bir race

    Formlarda çok araştırdım. herkes son hıza bakıyor ara hızlanmaya bakıyor. hiç biri ne kadar yakıyor. kullanmı nasıl

    Rahat mı nasıl arız veriyor . Krnoik sorunları nedir demiyor. bu konuda Bilgi açlığındayım




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Cruiserdan sonra racinge geçersen çok zorlanırsın.Öğrendiğin tek şey sadece vites değiştirmek,debriyaj fln olur.Birbirinden çok farklı çünkü.

    Race motorların ömrü ortalama 50.000-60.000 km.İyi bakımla daha da iyi olabilir,kötü bakımla daha da kötü olabilir.Her race po ya girdiğinde aç gözlülük yapar.Ortalama 8-9 lt diyim 100 km de.Hepsinde aynı değer yaklaşık olarak.Ayrıca kullanımlarıda rahat değildir,belli süre sonra bel ağrısı yapar motor üstünde.Bende race isteyen herkesin motorun üstüne oturması lazım,tecrübeye ne kadar ihtiyacınız olmasını anlarsınız.

    Beni yormasın,az yaksın,güçlü olsun dersen vfr,fazer,z750s gibi modellere bakmanı öneririm.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HyperXCrossfire -- 31 Ağustos 2007; 0:27:07 >
  • Aynen, racing zaten performans isteyenler için yapılmış makineler ve oturuş pozisyonu rahat değil yatmak için tasarlanmış, yakıtı da bol tüketir, yavaş gideyim dersen hararet yapar onu da söyleyeyim. Yedek parça olarak en bol Honda diye biliyorum ama servisi kazıkmış diye duydum. Senin ihtiyacını karşılayacak güzel bir motor Yamaha MT-03 olur, hem görüntüsü hoş hem de tek silindir olduğu için baya az yakar diğerlerine göre. Ben sürdüm kıvraklık olarak da diğerlerine göre iyi, performansa bakmazsak Fazer dan daha çok sevdim. Bence MT-03e bi göz at, yok illa racing dersen çok yakacak ve rahat değil performans için üretilmiş bir motor alacağını unutma, Hyosung GT250R biraz yumuşaktır sana uygun bence, ama ciddi racing dersen madem performans istemiyorsun bu iş çok masraflı ve gereksiz olur senin için bence hiç girme..

    Bisiklet çok iyi sürüyorsan motoru da iyi sürersin emin ol, ama denemeden sakın iş yapma, ben lisede supersport hastasıydım sonra eğitimde tüm çeşitleri denedim ve fikrim 180 derece değişti, şimdi cross seviyorum ve inş 2 hafta içinde alıcam bi tane. Bence ne yap et denemeden alma, üstüne oturmak da yetmez deneyip dönüş kabiliyetlerini görmen lazım benim fikrimi değiştiren şey eğitimdeki Yamaha XT660Xin kıvraklığı oldu. Racing fiyatı ve düşünce kırılabilirliği yönünden çok kötü makine, eğlence faktörü dersen crosslarda çok daha eğlenceli oluyor hoplama zıplama, hem de düşünce kırılmaz mis gibi motorlar. Beklentilerine göre tekrar bi gözden geçir kendini, chopperda vites işini kavradıktan sonra bi seçim yapacaksın...




  • Tekrar Teşekkür etmek istiyorum. Çünkü bu konular hakkında bilgi alacağım çevremde kimse yok. Ve siz Bana yardımcı oluyorsunuz.

    Racelerin ne kadar yaktığını biliyorum. ama bilmediğim hangi markanın diğerinden daha az yaktığı. Mesele Formlarda Kawasakinin çok yaktığını duydum ama ne kadar doğru bilmiyorum. Şimdi ben bu Racinglere kafayı fena halde takmış durumdayım. Resmen kısmı ruh hastalığı gibi bir şey oldu.

    Adanda oturuyorum Geçenlerde arkadaşlarla Gazipaşada geziyoruz. bir tane Honda 600f gördüm adam arkdaşı ile binmiş geziyor. Ben hemen yanımdaki aradaşım Mustafaya dedim. Mustafa kardeş şu makinanın guzelliğine bak. onlarda Sen ne diyorsun ya dedi. Ben hayatımda böyle bir şey görmedim.

    Ferrari fotoğraftakinden dahada guzelmiş. Ne ferrarisi derken Tam sokağa dönerken Ferrarinin arkasını gördüm. bizim 3 arkadaş Ferrariyi görmüş ona bakıyor. ben hiç farketmemişim Raceye bakıyorum.


    Durumun Vahmi bu arkadaşlar. Birde Diğer motorlarada pek ilgim yok. Sadece race

    Doğru Tarz değişikliğinin çok kötü sonuçları olduğunu bir çok formda okumuştum. Ama seninde hemen anladığın gibi Vites atmayı öğrenmek ve ilk egzersiz yapmak için istiyorum.

    Zamanında çok pegeut mobilet sürdüm ama onu bisiklet olarak görüyorum. yani baya bir uzun yol yapmıştım. hemde şehir içinde artçıl ile birlikte.
    ayrıca dayımın motorunu sadece 2 vitesini bilmeme rağmen tarlada falan da sürmüştüm.

    Benim izleyeceğim yol aynen şu. şu vites işini iyice öğrenmek motor hakimiyetimi kazanmak. ki bu en fazla 1 haftamı alır.

    Sonra Racemi alacağım ve yavaş yavaş hiç zorlamadan öğrenceğim hatta ilk hafta emin olun 40 km bile geçmem.

    boş alanlara gideceğim orada dur kalk yapacağım. Frenaj çalışacağım, Slolam yapacağım.
    vites atmayı otomobildeki gibi öğrenmeden yani tamamen Refleks haline getirmeden saatte 3 km hızla duz bir çizgide gitmeyi öğrenmeden

    Asla trafiğe falan çıkmıyacağım. Zaten gaza gelen bir yapımda yok.


    Şimdi siz abilerden bu veriler eşliğinden bana yardımcı olmanızı istiyorum.
    Daha doğrusu siz bana 4 Japonun bildiğiniz kadarıyla Temel özelliklerini Söyleyin ben seçimimi ona göre yapim

    Kesin aralarında az da olsa fark vardır.

    1.performans aramıyorum zaten aralrında bu yönden pek bir fark yok
    2.Olabildiği kadar yakıt eknomisi olan
    3.Yedek parçada beni uzmesin
    4.Sağlam olsun. Çünkü gecenin bir yarısı kafam estimi şehirler arası tura çıkacak biiryim. (Otomobilde çok yaptık LPG sağolsun) o şekilde yolda kalmak istemem

    Kullanımı diğerlerine göre rahat olsun. Olabildiği kadar



    Birde arkadaşlar Bu HONDA CBR 600F nasıl bir motordur. 600RR ye göre
    Teknik özelliklerine bakmıştım. 600rr daha hafifi 20 kg civarında ve daha güçlü 15 hp kadar daha fazla yanlış hatırlamıyorsam

    şuan vereceğiniz bilgilerin her bir kelimesinie ihtiyacım var....




  • 600F sport touring.Gidonu race motorlara göre biraz yüksek,yüksek oluşuda bi bakıma iyi motorun üstüne çok yatmazsın.Sele birleşik,2 kişi daha rahat olur diğer ss lere göre.Diğer sslere göre biraz daha az yakar.Duyduğuma göre artık üretilmicekmiş bu makine.

    Yakıt ekonomisi el ayarına bağlı,yüksek devir gitmezsen az yakar.Çok düşük devirde gidersen hararet yapar.Yakıt olarak alarında fark olsa olsa 0.2-0.3 litre olur.Aralarında oturuş pozisyonu olarak en iyi suzuki galiba.Ama tabi her birinin üstüne oturup incelemen lazım kişiden kişiye göre değişir.Adanadaki servislerede bakman lazım.Suzuki son zamanlarda servis olarak geliştitdi kendini.Adana da öylemi bilmiyorum.Yedek parçası en pahalı olan honda,yamahanın parçaları hondanın yarı fiyatına yakın,suzuki ve kawayı bilmiyorum.

    Yani herşey sonuçta sana kalmış gidip hepsinin üstüne otur,hangisini beğenir,hangisinin anahtarı cebinde olduğunda daha mutlu olacaksan onu al derim.Hepsi sorunsuz makinedir.




  • Teşekkür ederim. Bir sorum daha olacak. Race motorların ağırlğı çok önemlimi

    mesela 20 kg fazladan bir ağırlık nasıl bir etki de blunur.
  • ya birde bu 4 japonun hepsi bir birinden guzel. Birde şu var adanda doğru duzgun motor yok. bakabileceğim de en fazla uzerine oturmak. Demek Hondanın yedek parçası çok pahalı bunu bilmiyrodum işte. bu çok iyi oldu.
  • 20 kg çokta fazla etkilemez.Çünkü 600f tam ss değil biraz ağır olması gerekir.Şu anda en hafif cbr600rr.Ama tabi diğerlerinden daha cılız.Kawa en ağır en kaslı olanıda o.Honda diğerlerine göre pahalıdır.Motorun fiyatı diğerlerine göre ucuz ama servis pahalı,yamahada motor pahalı servis ucuz.

    Motorun sadece üstüne oturarakta rahat olup olmadığı,sana uygun olduğu anlarsın.Uzun yol seyahatlerine çıkarım,beni yormasın dersen 600f.Suzukininde 2008 için 600f tarzında motoru çıkcak ama türkiye ye gelirmi bilinmez.
  • arkadaşım bende 2005 r-6 var..hondaya göre çok oturaklı ve daha seri bir motor(önceki motorum cbr-600)..yakıt olayına gelince gazı nasıl çektiğine bağlı ama km de 350-450 ytl arasında değişiyor genelde..RR da çok iyi bir makine..alıcak paran varsa yenikasa r-6 dan şaşma derim
  • o zaman benim için HOnda 600F daha mantıklı görünüyor o zaman. Zaten öyle yarışacak değilim uzun yolda kullanacağım. Yakıtıda uygun.

    Ya hepsi bir birinden Guzel ama. hem fiyat hemde söylediğin özellklere bakarsak Honda daha olacak seçimim sanırım.

    Peki bu HOnda CBR 600F hakkında dikkat etmem gereken bir şey varmı.
  • o zaman yakıt konusu hemen hemen aynı. Tabi otomobillerede durum aynı gaza ne kadar hassas davranırsan o kadar yakar. ya yeni R6 şuan teknolojik olarak diğer 3 japondan daha yüksek diyorlardı.

    Ama benim o kadar verecek param yokki en fazla 14 ytl civarı
  • hondanın kafa kısmı yamahaya göre daha kalın kalıyor..oyüzden kuruk kısmıyla kafa arasındaki ortantısızlık kalkışta kendini gösteriyo..yani sen birinci viteste makineyi uzatmaya çalışırsan muhtemelen kuruk kısmı dans edicektir,,gerci gazı nasıl açıcağına bağlı birden açarsan bütün motorlar savurur..r-6 da daha rahat etmiştim bilmiyorum belki psikolojik olabilir..sen yinede birinci viteste sakn asılma:)
    quote:

    Orjinalden alıntı: net_katil

    o zaman benim için HOnda 600F daha mantıklı görünüyor o zaman. Zaten öyle yarışacak değilim uzun yolda kullanacağım. Yakıtıda uygun.

    Ya hepsi bir birinden Guzel ama. hem fiyat hemde söylediğin özellklere bakarsak Honda daha olacak seçimim sanırım.

    Peki bu HOnda CBR 600F hakkında dikkat etmem gereken bir şey varmı.




  • 2004-2005 arasında bulursun o fiyata iyi araştır..belki bir 500ytl daha çıkarsın..madem alıcaksın r-6 al derim..sonradan pişman olma..keşke 2 motoruda test etme imkanın olsaydı ozaman daha rahat karar verebilirdin..r-6 aldıktan sonra cbr 600f ler bana bisiklet gibi gözükmeye başladı..zaten cbr 600fler tam raceing bir alet değil..hem görünüş hemde sürüş kolaylığı bakımından ben sana r-6 yı öneririm..
    quote:

    Orjinalden alıntı: net_katil

    o zaman yakıt konusu hemen hemen aynı. Tabi otomobillerede durum aynı gaza ne kadar hassas davranırsan o kadar yakar. ya yeni R6 şuan teknolojik olarak diğer 3 japondan daha yüksek diyorlardı.

    Ama benim o kadar verecek param yokki en fazla 14 ytl civarı
  • Teşekkür ederim verdiğin bilgiler için. Yamaha hakkında bir çok duyum aldım. Öncelikle moturnda Titanyum alaşımlı bir şey kullanıyormuş. Ayrıca Yamaha nın çok hafif bir motor olduğunu ilk başlayanlar için daha bir kolay olduğunu ve gaz teli yerine bunu bilgisayarlı bir sistemli tarafından yürütüldüğünü..

    Ama duyduğum bir şey daha var insanın belini çok ağrıtıyormuş.
    şimdi seçenek sayısı 2 yükseldi. Peki Kawasaki Cephesinde durum ney.

    Yeni arkdaşlar için tekrar söylüyorum. Limit zorlamak gibi bir durum olmayacak. Uzun yol yapacağım. kullanımı kolay sorunusz bir makine. ve 4 Japondan bir tane.

    Bilgisi olan arkadaşlar Lütfen benimle Paylaşsın.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.