< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|

< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Shiningeagles24 -- 9 Aralık 2025; 13:38:21 > < Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Standart kullanıcıysanız yeterli olacaktır android 16 kadar gönül rahatlığı ile kullanırsınız ilerisi destekler ama ram yetersiz gelebilir zaten o zamanda cihaz değişimi yaparsınız android 11 ile başladı gen2 android 14 ile sonlanacak macerası google geçen mayısta açıkladı artık 2 senede bir sürüm çıkacak tv ler için ondan gen3 için android 16 çıktığında cihaz değişimi yaparsanız daha sağlıklı olur.. gen2 yi android 14 ile full destekli 2 sene kullanırsınız... |
|
_____________________________
|
|
cok iyi bir fiyata mi box S gen 2 aldım ama avrye direk baglayıp hem görüntü ve sesi hdmi dan almak mumkun değil gibi bende bir türlü görüntü gelmedi Apple tv 4k var zaten inat tv stremio falan gibi seyler için kurcalamalık aldım ama hdmi dan avr baglayıp görüntü alamıyorum not: hdmi kablo baska cihazlar ile çalışıyor baska kablo ile denedim ve düzeldi şimd, avrden görüntüde seste alıyorum avr yi kaparsam passthru da yapıyor aklınızda olsun < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DJ ICEMAN -- 10 Aralık 2025; 11:50:11 > |
|
_____________________________
|
|
Alamamanız çok normal çünkü Composite Video 480i 50hz / 576p 60hz verir cihaz 720p olarak bağlanıyor en düşük olarak Component Video ile bağlamanız gerekiyor HDMI to Component şimdi test ettim çalışıyor 1080p 60hz olarak max değer alınabilir.. Televizyonunuz Component çıkışı 50hz ile sınırlıysa 1080i 50hz alınabilir max olarak.. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rumen_lyubenov -- 10 Aralık 2025; 14:50:59 > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
///
|
|
Dediklerinize göre cihazın hdmi portu kalıyor başka tv de kablonuz ile cihazı test edin sorun yoksa tvnizden kaynaklı hala devam ediyorsa cihazınızı sıfırlayın deneyin hala aynı sorun devam ediyorsa.. Cihazın garantisi varsa teknik servis yoksa bir cihaz parası isteyeceklerinden ya yeni cihaz yada özel servislere bakın geçmiş olsun.. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rumen_lyubenov -- 11 Aralık 2025; 12:23:33 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|