Şimdi Ara

• Xiaomi Mi Box S • Ana Konu • (326. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
6 Misafir (2 Mobil) - 4 Masaüstü2 Mobil
5 sn
14.710
Cevap
621
Favori
1.177.658
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
41 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 324325326327328
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Riddle of Steel

    Android versiyonu 9'a yükseltince PrimeVideo uygulaması yerleşik/otomatik olarak geliyor.
    Ben 2 ay önce 9 güncellemesi sonrası Amazon Prime a 1 aylık ücretsiz üye olmuştum. O dönemde izledim. Ücretsiz dönem bitince bıraktım. Şimdi bu 8 lira abonelik olunca tekrar girmek istiyorum ama tıklayınca ortada önce Amazon Prime logosu birkaç saniye görünüyor ve hemen internet connectivity problem hatası çıkıyor. Amazon Help e başvurun diyor. Oradaki tavsiyelerin hepsini yaptım sadece mi box ı Hard reset yapmadım. Yapmak da istemiyorum çok özelleştirme ve kurulum yaptım. Tekrar baştan yapamam. Amazon prime kaldırılmıyor zaten. Sistem default uygulaması. Önbellek veri temizleme falan yaptım hep aymı. Kutuyu kapatıp açtım aynı. Hard reset yapmadan nasıl bu sorundan kurtulabilirim??

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • ssavtak kullanıcısına yanıt
    Anladığım kadarıyla uygulama açılır gibi olurken uygulamanın arayüzüne giremeden hata veriyor, Youtube'da da bazı videolarda bölge/konum kısıtlamasından dolayı bazen açmadığı videolar oluyor, Muhtemelen siz zaten cihazın sistem dili/bölgesi vb. ayarlarını kurcalayarak çözüm denemeleri yapmışsınızdır.

    Bir de uygulamayı uygulamalar kısmından devre dışı bırak yaparak önbellek ve verileri temizlemeyi deneyin. Uygulamanın depolama, izinler vs özellikleri kapalıysa onları aktif hale getirip uygulamayı yeniden etkinleştirip deneyin bakalım bir değişiklik olacak mı? Ek olarak yazdığınız uyarıya göre uygulama internet bağlantı hatası vermiş , modeminizi de bir resetleyip hatta cihaza wi-fi ile bağlanıyorsanız kanal numarasını da değiştirerek tekrar deneyin bakalım.

    Eğer Bu durumda da bir değişiklik yokksa hard reset atmaktan başka bir çare görünmüyor maalesef.
  • kerimcem K kullanıcısına yanıt
    aynen bende güncellemeyi kurdum sonra kablolarla oynarken görünmesin diye arkaya almaya çalışıyordum tv açılınca ekran bir baktım yeşil oldu, kabloları oynayınca düzeldi, sonra ekran gidip gelmeye başladı, herhalde güncellemede sıkıntı oldu diye düşündüm, fabrika ayarlarına döndürüp tekrar başlatınca sorunun devam ettiğini gördüm.

    diğer odadanps4 ün hdmi kablosunu getirdim sorun çözüldü, cihazın yanında gelen kablo kısaydı diye evde atıl durumda kalan bir kablo vardı onu takmıştım ama artık içinde kablolar mı kırıldı anlamadım, görüntü gidip geliyor ekran yeşile dönüyordu.
  • guneyk kullanıcısına yanıt
    cihazla gelen kablo çöpten hallice daha oncede yazdım kurtulun,çok ince metal rengi başlıklı hdmi kablolardan uzak durun..keşke hiç koymasalarmış anlamayan insan için sakıncalı bir kablo..
    fee hdmi demişler gift niyetine ama teknolojiden anlamayn kullancı ne anlar onun kalitesini hiç koymasalarmış 5-10 tl düşselermiş daha iyi
    ttaf philips slink 4k gibi 30-60 tl arası orta kalite kalınca hdmı kablo yeter cihaza...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kerimcem -- 30 Eylül 2020; 17:57:37 >
  • kerimcem K kullanıcısına yanıt
    ps4 ün kablosunu buna taktım televizyona yetişmediği için, buradan çıkanı da ps4 e taktım. şimdilik iki cihazda da sıkıntı yok ama kablo masrafından kaçış yok gibi.
  • Riddle of Steel kullanıcısına yanıt
    Tüm dediklerinizi uyguladım ama sonuç yine aynı. Kafayı yemek işten değil. 1 ay önce çatır çatır kullanıyordum bu programı. İnternet bağlanrımda sorun da yok her uygulama çalışıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ssavtak -- 30 Eylül 2020; 18:49:7 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bdurmus

    Benim annemin evde superonline ve tv+ aboneligi var tv+ kutulu. Ayrica kullanici adi ve sifre ile tablet telefon uygulamasindanda izleniyor, daha bi kac gundur mi box aldim kullaniyorum ve ayni kullanici adi ve sifre ile tv+ izleyebiliyorum durdurup geri sarmali olarak.
    Çok teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mahoretti

    ayarlar / ses menüsünde SPDFI (yanlış yazmış olabilirim) seçili ise o sebep verebilir PCI seçerseniz düzelir.
    PCM yi seçersem aşırı fazla ortam sesi oluyor ve insanların sesi az geliyor eğer S/PDIF yi seçersem çok daha iyi ama yine de dediğim durum yaşanıyor ama söyle bir sorun var S/PDIF seçili iken nedense mi box kumandası üzerinden ses kısıp açamıyorum gerçekten çok sinir bizucu çaresi yoksa umarım düzeltirler güncelleme ile :/
  • Arkadaşlar merhaba cihazı dün aldım ancak şöyle bir problemim var.
    Modem yan odada ve 5 ghz maalesef yok ancak bağlantı hızı benim için yeterli lakin zaman zaman bağlı, İnternet yok olarak gözüküyor bağlantım. İşin garip kısmı ise şurası, bu bağlantı ile netflixten yayın izleyebiliyorum ama diğer uygulamalarda bağlantı yok hatası alıyorum.
    Şimdi bağlantı yoksa netflixi nasıl kullanabiliyorum, bağlantı varsa neden İnternet yok yazıyor ve diğer uygulamaları kullanamıyorum.
    Şimdiden teşekkür ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bizimkiler gece tv ve priz ışığından rahatsız olup komple fişten kapıyorda tv ünitesini , cihaz elektirik kesintisi geliminde çalışır durumda açılıyor standbyda açılmasını sağlayan bir olay varmı acaba?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kerimcem -- 1 Ekim 2020; 0:50:16 >
  • Arkadaslar 10 mbps hiz yeterli mi bu kutu icin? Kutuyu modemin yanına koyacağım. Sadece Netflix, Youtube, Amazon ve arada mac izlemek icin. 720p olsa da olur bana Bu kutuyu alayim mi yoksa hic bosa masraf etmeyeyim mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TolkiensPipe -- 1 Ekim 2020; 9:59:35 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kerimcem K kullanıcısına yanıt
    Yanlış hatırlamıyorsam ayarlar kısmında HDMI CEC ile ilgili bir ayar vardı tamamını pasif hale getirirseniz TV ile birlikte otomatik olarak kapanıp açılmıyordu, o ayarları bir kurcalayın. Yalnız sizinkiler siz cihazı kapamadan priz fişini kapatıyorsa cihaz standby konumundayken güç kesilmediği için sonuç değişmez diye düşünüyorum.
  • TolkiensPipe kullanıcısına yanıt
    Başta Youtube ve Netflix gibi platformların 1080p kalitedeki içerikleri özellikle salgın döneminin başlamasıyla birlikte 3000-5000 kpbs arası değişiyor. Sizin 10 Mbps hızınız, değil 720p bence 1080p kalitesine bile rahat rahat yeter, 4K için bitrate oranları yüksek olduğundan bir şey diyemem.


    Evdeki cep telefonu, tablet, laptop vb. wifi bağlantı ile bağlanan cihazlardan ne kadar verim alıyorsanız benzer şekilde verim alırsınız. Hele de modemi cihazın dibine koyacaksanız sıkıntı çıkarmaz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Riddle of Steel -- 1 Ekim 2020; 11:42:12 >
  • Riddle of Steel kullanıcısına yanıt
    Tesekkur ederim telefon tablet pc sorunsuz oynatiyor 1080p de takilma olmadan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BordooMaavi kullanıcısına yanıt
    Modem diğer oda da olduğu için zaman zaman bağlantı kopmaları yaşanıyor olabilir. Youtube, Netflix gibi stream şekilde çalışan uygulamalarda içerikler önce bir süre/miktar ön belleğe alınıyor sonra başlıyor diye biliyorum. Bir de belki wi-fi bağlantınız stabil değildir, modemin wifi ayarları kısmından deneme yanılma yoluyla kanal numarasını değiştirerek en stabil bağlantıyı bulmaya çalışın.
  • Arkadaşlar selam bir şey soracağım, smart iptv ile kullanıyorum da kanaldan kanala hep çözünürlük değişiyor. Bir kanalda 24hz oluyor diğerinde yine siyah ekran oluyor kendiliğinden 50hz oluyor. Ayarları kurcaladım, tv çözünürlüğünü otomatik ayarlayı kapattım, diğer hdmi lerde denedim ama bir türlü çözemedim bilen arkadaş var mı acaba ? İyi forumlar hepinize.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • TheRedDevils T kullanıcısına yanıt
    Başka bir iptv uygulaması ile denediniz mi? Örneğin TiviMate uygulaması ile bir deneyin sonuç değişmiyorsa muhtemelen TVnizin görüntü ayarlarıyla ilgilidir. TV ayarlarıyla da ilgili bir problem değil diyorsanız en son çare olarak cihazınıza hard reset atarsınız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Riddle of Steel -- 1 Ekim 2020; 12:34:18 >
  • Riddle of Steel kullanıcısına yanıt
    Hocam şöyle anlatayım makineyi açtım kapattım, ön belleğe almadığından emin olduğum daha önce hiç izlemediğim bir film açtım netflix'den. Bu şekilde internet yok uyarısına rağmen izleyebildim ama diğer uygulamalar da bağlantı yok hatası aldım.
    Yani cihaza kalsa internet bağlantım yok ama netflix artık iman gücüyle mi nasıl yapıyor bilmiyorum ama çalışıyor
  • BordooMaavi kullanıcısına yanıt
    Sizin cihaz gizliden başka bir ağa mı bağlanıyor acaba

    İşin şakası bir yana uzak mesafeler için modemlerdeki 2.4 ghz bandı daha düşük hızlarla da olsa daha sağlıklı ve verimli çalışır. 5 Ghz bandı ise kısa mesafelerde daha yüksek hızlara ulaşır ancak mesafe uzadıkça çekim gücü düşer. Sizin sorununuzla ilgili benim akılma gelen tek şey cihazınızın sık sık anlık bağlantı kopması sorunu yaşaması.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Riddle of Steel -- 1 Ekim 2020; 13:26:20 >
  • Riddle of Steel kullanıcısına yanıt
    Modem hemen bir duvar arkada ama 5 ghz bandı yok zaten 2.4'le bağlanıyorum.
    100 mbps mevcut aldığım hız ama 15-20 arası gidip geliyor cihaz bağlanabildiğimde.
    Son söylediğiniz mantıklı muhtemelen bağlantı kopuyor sürekli evin duvarları da beton diğer cihazlar da çok sağlıklı bağlantı kuramıyor.
  • 
Sayfa: önceki 324325326327328
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.