Şimdi Ara

• Xiaomi Mi Box S • Ana Konu • (230. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
15.344
Cevap
613
Favori
1.238.662
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
45 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 228229230231232
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba. Google fotoğraflar i nasıl kullanabilirim ? (Daha önce mutlaka soran ve cevaplayan olmustur kusura bakmayın)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar,

    Ben bir projeksiyon cihazı ve Mi Box S aldım. Projeksiyon cihazı henüz kargoda ama Mi Box bugün geldi. Samsung 65KU7000 televizyonuyla birkaç saattir test ediyorum. Bir kaç sorunla karşılaştım.

    Öncelikle cihazın kurulumu yaptım. Ardından hemen güncelleme mesajı geldi ve 650 MB'lık güncelleme dosyasını kurdum. Android sürümü 9 oldu.

    Netflix'ten deneme amaçlı film açayım dedim. Oynatmaya başladım fakat görüntü takılarak geliyordu. Yani 3-5 saniyelik atlamalar yapmıyor ama ekranda o andaki hareket kesik kesik gerçekleşiyor. TV üzerindeki farklı HDMI girişleriyle ve farklı bir HDMI kablosuyla da denedim ama sonuç değişmedi.

    Ardından 1 TB'lık WD harici HDD (SSD değil) taktım ve KODİ uygulaması üzerinden 2160p'lik ve 30 GB'lık bir film açtım. Aynı şekilde takılma sorunu oldu. 1080P'lik ve 720P'lik dosyalarda da ara ara takılmalar yaptı.

    USB çubuğu takıp yine 2160P ve benzer boyutta film açtım yine takıldı.

    Youtube'da 4K video açtım yine takıldı.

    Sonunda sorunun TV'de olabileceğini düşünerek TV'nin kendi Netflix'ini, kendi Youtube'unu aynı içeriklerle kullandım ve HDD'yi direkt TV'ye bağlayıp aynı dosyayı oynattım. Hiçbir takılma olmadı.

    Mi Box'ın görüntü ayarlarına baktım. 4K 30HZ diyordu. Onu 4K 60 yapıp denedim fayda yok. 1080P 30 HZ, 60 HZ yaptım yine olmadı.

    Sorun android güncellemesinden midir diyerek ayarlar menüsünden cihaz sıfırlama yaptım ama bir şey değişmedi. Cihazı fişten çıkarma, aç-kapat, yeniden başlat vb. hiçbir işlem sonuç vermedi.

    Tecrübe ettiğim bir başka sorun ise Netflix'te ve Youtube'da birkaç video açtıktan sonra yenilerini oynatmak istediğimde hata veriyor. Cihazı kapatıp açınca ancak düzeliyor.

    Benzer sorunlar yaşayan, bir çözüm sunabilecek bir arkadaş var mıdır? En azından sorunun cihazda olduğunu düşünüyorsanız iade edeyim.




  • yattara11 Y kullanıcısına yanıt
    Bu söyledikleriniz benim hiş başıma gelmedi. Enteresan.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • yldrm224 kullanıcısına yanıt
    İnternette de fazla bir şey bulamadım konuyla alakalı. Ayarlar menüsünden birkaç değişiklik yapmaya dayılı çözümler önerenler olmuş fakat ben sonuç alamadım. Netflix ve Youtube'da da ve 1080P, 720P gibi değerlerde de takılma yapması düşündürücü. Onlarda düzgün sonuç alsam sorun HDD kaynaklıdır diyeceğim ki o yine bir ölçüde mantığa uyabilirdi.

    Aklımda iki şüphe var. Ya cihazda sorun var ya da cihaz ile TV arasında bir uyuşmazlık oluyor. TV'nin kendisinde bir sorun olmadığı belli çünkü kendi başına sorunsuz oynatıyor videoları.

    Bir de projeksiyon cihazı ile deneyeyim, sonuç alamazsam başka ürünlere yönelirim ya da farklı bir çözüm üretmeye çalışırım. Çünkü HDD'den dosya oynatmak benim için önemli. Projeksiyon sistemine geçmişken 4K içerikler konusunda Netflix'e bağımlı kalmak istemem.




  • yattara11 Y kullanıcısına yanıt
    - HDMI CEC ayarlarını açtınız mı? Açmış sanız tekrar bir kapatıp, açın. Arada takılıyor. Ne hikmetse bu ayarların kapalı olması cihazda kasma, donma vs. sorunlara yol açıyor.

    - İnternet bağlantı hızınızı ve nasıl bağlandığınızı yazmamış sınız. Cihaz yine bazı arkadaşların beyan ettiği üzere kablosuz bağlantıda mevcut internet bağlantı hızlarında çalışmıyor. 2mpbs hız aldıkları ile ilgili şikayetçi bazı arkadaşlar bu sebeple USB dönüştürücü alarak, cihazı mecburen kablolu bağlantı şeklinde kullanıyor.

    - HDD'yi düzgün çalıştırmaması hakkında yorumum yok. Çünkü sorunsuz kullanan arkadaşlarda vardı.

    Bu hususları gözden geçirerek, cihazda sorun olup, olmadığına karar verin derim. Ben cihaza HDD bağlamadım. Onun dışında belirttiğiniz sorunları yaşamadım.
  • ben ssd bağladım, sorunsuz çalışıyor.
    film/diziler ağ üzerindeki disk paylaşımında duruyor.
    wifi ac ile internet bağlantısı sorunsuz.
    gayet memnunum.
  • tunc@y kullanıcısına yanıt
    HDMI CEC ayarlarını defalarca denedim dediğiniz şekilde, kapatıp açtım, cihazı yeniden başlattım, vb...

    İnternete kablosuz olarak bağlanıyorum, görüntü kalitesi oldukça iyi olduğundan ve takılma sorununu HDD ile de yaptığından bağlantıdan pek şüphelenmedim. Anlık yavaşlamalar, bazen o yavaşlamanın ardından hızlanmalar, bazen buna bağlı olarak dudak senkronu bozulması gibi durumlar da oluyor. Bazen çok hafif takılıyor, bazen biraz daha bariz. Belki de saniyeden daha kısa sürede olup bitecek kadar anlık gerçekleşiyor bunlar.

    Projeksiyon cihazı ile de denedikten sonra sonucu yazacağım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yattara11

    Merhaba arkadaşlar,

    Ben bir projeksiyon cihazı ve Mi Box S aldım. Projeksiyon cihazı henüz kargoda ama Mi Box bugün geldi. Samsung 65KU7000 televizyonuyla birkaç saattir test ediyorum. Bir kaç sorunla karşılaştım.

    Öncelikle cihazın kurulumu yaptım. Ardından hemen güncelleme mesajı geldi ve 650 MB'lık güncelleme dosyasını kurdum. Android sürümü 9 oldu.

    Netflix'ten deneme amaçlı film açayım dedim. Oynatmaya başladım fakat görüntü takılarak geliyordu. Yani 3-5 saniyelik atlamalar yapmıyor ama ekranda o andaki hareket kesik kesik gerçekleşiyor. TV üzerindeki farklı HDMI girişleriyle ve farklı bir HDMI kablosuyla da denedim ama sonuç değişmedi.

    Ardından 1 TB'lık WD harici HDD (SSD değil) taktım ve KODİ uygulaması üzerinden 2160p'lik ve 30 GB'lık bir film açtım. Aynı şekilde takılma sorunu oldu. 1080P'lik ve 720P'lik dosyalarda da ara ara takılmalar yaptı.

    USB çubuğu takıp yine 2160P ve benzer boyutta film açtım yine takıldı.

    Youtube'da 4K video açtım yine takıldı.

    Sonunda sorunun TV'de olabileceğini düşünerek TV'nin kendi Netflix'ini, kendi Youtube'unu aynı içeriklerle kullandım ve HDD'yi direkt TV'ye bağlayıp aynı dosyayı oynattım. Hiçbir takılma olmadı.

    Mi Box'ın görüntü ayarlarına baktım. 4K 30HZ diyordu. Onu 4K 60 yapıp denedim fayda yok. 1080P 30 HZ, 60 HZ yaptım yine olmadı.

    Sorun android güncellemesinden midir diyerek ayarlar menüsünden cihaz sıfırlama yaptım ama bir şey değişmedi. Cihazı fişten çıkarma, aç-kapat, yeniden başlat vb. hiçbir işlem sonuç vermedi.

    Tecrübe ettiğim bir başka sorun ise Netflix'te ve Youtube'da birkaç video açtıktan sonra yenilerini oynatmak istediğimde hata veriyor. Cihazı kapatıp açınca ancak düzeliyor.

    Benzer sorunlar yaşayan, bir çözüm sunabilecek bir arkadaş var mıdır? En azından sorunun cihazda olduğunu düşünüyorsanız iade edeyim.
    Biliyorum çok mantıklı gelmeyebilir ama mi box ın ayarlarından tazeleme hızını değiştir. TV ile mi box arasında öyle bir uyumsuzluk olabiliyor. Andorid 8 iken bende de ufak bir fps düşüşü yapıyor gibi oluyordu. 24 hz olarak filmlerde daha verimli kullanmışlığım bile var. Ama güncelleme ile düzeldi. Eğer olmazsa tv nin görüntü ayarlarından sanal hızını değiştirin(Bende yüksek ayarda). Birde güncelle sonrası cihazı sıfırlamakta fayda var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Neredeyse 2 senelik ürün, yazılım güncelleniyor ama yeni donınımlı bir model piyasaya çıkar mı acaba diye düşünüyorum yakında?

    En güncel versiyonu diğerlerinden ayıran nedir? Alacağım ürünün son çıkan seri olduğu nasıl anlaşılır?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Serciey -- 22 Mayıs 2020; 17:8:43 >
  • Serciey kullanıcısına yanıt
    Hocam Merhabalar

    Prime tuşu varsa son modeldir. Live tuşlu model 2019 üretimi

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Metin Bilgin kullanıcısına yanıt
    Seri/Model no ile bilinemez mi? Satıcı ne bilsin prime tuşunu? :)
  • Serciey kullanıcısına yanıt
    Hocam Merhabalar

    Sanmıyorum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Mibox s MDZ-22-AB aldım.Yazılım atarken yarıda kalmış sonra tekrar yazılım atılmış.Şu an cihaz eternet aparatı ile nete bağlanıyor çalışıyor.Sadece wifi ve netflix 1080 p çalışmıyor.L1 lisansı silinmiş sanırım.Kırmızı siyah netflix apk ile 960x540 çözünürlükte izleniyor.Netflix önemli değil.Wifiyi düzeltmek istiyorum.
    Amlogic_USB_Burning_Tool_v2.2.0 ile pc den yazılım atayım dedim.USB_Burning imajı görüyor start diyorum.Beelink gibi iğne ile tetikleyecek yeri bulamadım.Yazılım yükleyemedim.

    2.olarak usb ye imajı attım.Recovery modda usb yide görüyor ama yazılım yüklemiyor.
    https://tavsiyeforumu.com/konu/mdz-22-ab-mi-box-s-maceram-brick-olmus-cihazi-yeniden-calistirma.6834/ arakadaşın bir anlatımı var en son çare cihazın içini açmak, açmadan yazılım atıp düzeltebildiğim kısmını düzeltip kullanmak istiyorum.

    Bilgisi olan arkadaş varsa yardımcı olabilirmi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cimbom38 -- 23 Mayıs 2020; 4:45:48 >




  • yattara11 Y kullanıcısına yanıt
    Cihaza cok fazla program yüklediyseniz. Rami çok yüklediğinizden dolayı cihaz yavaşlamış olabilir diye düşünüyorum. Eğer çok fazla program yüklediyseniz az kullandıklarınızı kaldırıp öyle denemenizi tavsiye ederim.
  • Prime video tuşuna başka bir uygulama atamak mümkün mü?
  • Merhaba herkese annem ve babamın kullanması için mi box a 4K cihazını Amazon üzerinden aldım dün kurulumunu yaptım yeni android güncellemesini yapmadım Asus ac51 modeme 5g bant ile bağladım sonra evime geçtim. Akşam ailem beni aradı internet bağlantısı kopmuş telefondan 2.4 g ağına bağlattım. Sonradan araştırdığımda bu cihazlarda Wi-Fi kopma sorunu olduğunu yazanlar olmuş. Böyle bir sorun var mı yeni güncelleme ile bu sorun çözüldü mü

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cagdas70 kullanıcısına yanıt
    Button mapper la atarsın

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Arkadaslar 55nu8000 modeline Xiaomi mi box s android box almaya gerek varmı sizce ? Malum smart ip tv magazadan kaldirildi. İp tv izlemek icin android box dusunuyorum ama almaya değermi bilemedim. Suan 440 tl ye satiliyor

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • espesito kullanıcısına yanıt
    Cihaza güncelleme yapmadım 8.1 sürümü ile sorunsuz kullanıyorum. Arada kablosuz internet bağlantısı kopuyor ama rahatsız edici değil.

    9 güncellemesini yapmayın, bambaşka sorunları beraberinde getiriyor, daha çok uğraşmak zorunda kalırsınız.

    TeamViewer desteği olsaydı uzaktan bakımını yapabilirdiniz ancak maalesef o da yok. Bu haliyle kullanılmasını sağlayın.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • guasar G kullanıcısına yanıt
    Cihazı ne için almak istiyorsunuz?

    Smart IPTV kullanıyordunuz ve artık Samsung Market'de bulup yazılımı çalıştıramıyorsanız, evet bir Android Box işinizi görür.

    440 TL çok iyi bir fiyat, malum %30 gümrük zammı geldi, bu fiyata alacaksanız kaçırmayın.

    Başka bir amaç için düşünüyorsanız ne olduğunu yazın daha dogru yorumlar yapalım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 228229230231232
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.