Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Xiaomi Mi Band 2 Garanti Süreci

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
4
Cevap
1
Favori
3.069
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> Giyilebilir Teknolojiler >> Xiaomi Mi Band 2 Garanti Süreci
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Onbaşı
    17 Mesaj
    Merhabalar, 29.12.2016 tarihinde hepsiburada.com dan Xiaomi Mi Band 2 Akıllı Bileklik aldım ve 22 Mart'a kadar sorunsuz kullanabilmekteydim. Ancak 22 Mart tarihinde bilekliğimin telefon ile bağlantısı koptu ve bir daha bağlanmadı. Eşleşme sonlandırıp eşleştirmeyi denedim ancak farklı telefonlarda da denememe rağmen bilekliğe bağlanamayınca garantiye göndermeye karar verdim.



    İnternette benzer bir konu olmayınca benden sonra sorun yaşayacaklar için bir rehber olsun amacıyla da yazıyorum bu konuyu. İlerledikçe güncelleyeceğim.



    22.03.2017: Bilekliğin telefonla bağlantısı koptu. Eşleşmedi farklı telefonlarla denendi sonuç alınamadı.



    26.03.2017: Şarjını bitirdim şarja takıp eşleştirmeyi denedim yine sonuç alamadım.



    28.03.2017: Ürün kutusundaki garanti belgesindeki Sanal İletişim firması ile görüştüm bana eşleştirme sonlandırmamı, telefonu kapatıp açmamı, bileklik şarjdayken bağlamayı denemem gibi önerilerde bulundu.



    29.03.2017: Tekrar arayıp onarım hizmeti istediğimi söyledim teknik servis hizmeti veremediklerini, ancak ürünü kendilerine yollayabileceğimi söyledi telefondaki bayan. Teşekkür edip kapattım.



    31.03.2017-09.51: hepsiburada.com üzerinden arıza bildirimi yaparak "Ürünümün onarılmasını istiyorum" dedim.



    01.04.2017-13.01: hepsiburada.com ürünü Yurtiçi Kargo ile ücretsiz göndermem için gereken kargo kodunu bana mail olarak gönderdi. Ben dışarıda kutusu evde olduğundan gönderemedim.



    02.04.2017: Yakın bir zamandaki HB alışverişimden kalan küçük (0.5 desilik) kutuya içine fatura ve garanti belgesinin fotokopisini koyduğum bilekliği kutuyu yerleştirdim ve güzelce bantladım. (Hem kendi kutusunu hemde hepsiburada kutusunu.)



    Bakalım yarın okul çıkışı kargoya vereceğim nasıl bir macera olacak.



    03.04.2017-16.49: İade kargo kodu ile kargoyu Yurtiçi'ne "D-MARKET ELEKTRONİK HİZM" adına gönderdim. Ayrıca bana bir de taahhütname imzalatıldı.



    04.04.2017-11.11: Ürün YK tarafından hepsiburada'ya R.B. adına teslim edildi.



    04.04.2017-12.42: hepsiburada'dan Y.E. adından gönderilen bir mail ile ürünün teslim alındığı bildirildi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MrErdemO -- 4 Nisan 2017; 12:48:13 >



    |
    |
    _____________________________




  • Onbaşı
    17 Mesaj
    16.49'da şubesinden verilen kargo kodu ile sorunsuz bir şekilde teslim ettim. İçerik olarak "Akıllı Bileklik" yazılarak bir TAAHHÜTNAME imzalatıldı. Ancak imzalarken kutuya "KIRILABİLİR" etiketi yapıştırılmasını istedim ve kırılabilir etiketi yapıştırıldı. Taahhütname içeriğini az çok biliyorsunuzdur ama ben yazayım;



    "Kargo ambalajı Yurtiçi Kargo Servisi A.Ş. (taşıyıcı) tarafından yetersiz görüldüğünden ihtirazı kayıtla teslim alınmıştır. Gönderici kargonun orijinal ambalajında olmaması ve/veya ambalajın yeterliliği, güvenilirliği, ürünün niteliğine uygunluğunu üstlendiğinden, kargonun taşıma standartları içerisinde yüklenmesi taşınması, boşaltılması velhasıl kargonun taşınması sürecinde ambalaj yetersizliği nedeniyle meydana gelebilecek ezilme, kırılma, evsafını yitirme, bozulma veya hasar/zıyadan doğacak zarar ve ziyandan taşıyıcı sorumlu değildir."



    İşte ülkemizdeki hizmet kalitesi...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MrErdemO -- 4 Nisan 2017; 12:50:1 >
    |
    |
    _____________________________




  • Teğmen
    122 Mesaj
    takip....
    |
    |
    _____________________________
    Mail: ali_said_kilicalp@hotmail.com

    Bülent Ecevit Ü. Tıp
  • Onbaşı
    17 Mesaj
    Ara ara bilgi almaya çalıştıysam da web sitelerinde ki Müşteri Hizmetleri bölümünden yazdıklarıma cevap vermediler. En son bugün aradım;





    25.04.2017-16.46/3 dk 51 sn;


    "Ürününüzde sorun bulunmadı, adresinize gönderilmiş gözüküyor." dedi telefondaki bayan. "Madem problem yok neden 21 gündür serviste bu ?" soruma ise "Tabi, haklısınız talebinizi iletiyorum en kısa sürede sizinle iletişime geçeceğiz." dedi.





    Bu tip ürünlerde garanti filan yalan. En iyisi yurtdışından getirtmek daha ucuza gelir en azından.





    25 Nisan kargolanmış gözüküyor; kargo bilgisi yok ama gelince bakıp deneyeyim.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Onbaşı
    17 Mesaj
    Dün (27 Nisan) kargolandı ve bugün (28 Nisan) cihaz elime ulaştı. Müşteri hizmetlerinin söylediğinin aksine kutuda gelen raporda "Bluetooth vericisinin değiştirildiği ve bilekliğin en eski versiyon yazılımının yüklendiği" yazıyordu. Şarjı yoktu şarja takıp telefonumla sorunsuz eşleştirdim.
    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
sohbet
e-ticaret
Paykasa
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
haberler
son dakika
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,140
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.