Şimdi Ara

xbox360da xbox oyunları oynamak

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
849
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • xbox360 NTSC-J makinam var.Sanırım bu region code denen olay, sadece xbox360 oyunlarında değil,xbox oyunlarında da geçerli.İnternetten xbox oyunu indirdim.Dvdye yazıp xbox360a takınca "The region code for this game does not match your console's region code.Please insert a game with the correct region code" diye hata verdi.



    _____________________________
  • Aynen öyle. Region sorunu tüm oyunlarda var.
    _____________________________
  • region olayı xbox1de de geçerli,ayrıca 5.2 fw yüklemen lazım sorunsuzca xbox1 oynamak için



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pot3nza -- 3 Şubat 2007; 18:04:05 >
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: potenzaturka

    region olayı xbox1de de geçerli,ayrıca 5.2 fw yüklemen lazım sorunsuzca xbox1 oynamak için

    Yanlış anlamadıysam 5.2 Fw yüklemesiyle xbox1 oyunlarında bölge kodu diye bişey kalmıyor. Peki samsung ve hitachi için hangi en son fw yayınlandı ki?
    _____________________________
    LIVE: LoukasTRK --- PSN: LoukasTR
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Ps4 Oyunlar
    6 gün önce açıldı
    NTSC Oyun
    10 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.