Şimdi Ara

Xbox Series X - ANA KONU - #PowerYourDreams (623. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar: Hassas Kantar , Tafo88 , Tafo88
3 Kayıtlı Üye (1 Mobil) ve 12 Misafir (1 Mobil) - 13 Masaüstü2 Mobil1 iOS
5 sn
76.313
Cevap
790
Favori
3.747.785
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
191 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 621622623624625
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ebavamqko

    500 lira oyuna isyan insanlar 16.000 liralık (2000 euro) pc için ufak detay diyoyarlar ya la

    @mutlak_deger @kaan0101 @Spartan 117

    Alıntıları Göster
    İroni diye bir şey duydun mu daha önce?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wither -- 19 Temmuz 2020; 0:2:51 >
  • Xbox goldu da kaldırdığına göre.Yeni nesilde playstationa tek bir konsol sattırmamaya yemin etmişler.

    Konsol tarihin en tüketici dostu konsolu geliyor.

    Microsoft topu tüfeği aldı geliyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-DBF37AF64

    Xbox goldu da kaldırdığına göre.Yeni nesilde playstationa tek bir konsol sattırmamaya yemin etmişler.

    Konsol tarihin en tüketici dostu konsolu geliyor.

    Microsoft topu tüfeği aldı geliyor
    Gold kalkıyor mu? Kaynağınız nedir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cheryl Mason

    Gold kalkıyor mu? Kaynağınız nedir

    Alıntıları Göster
    tam bir kaynak değil ama, ben normalde aylık 12.99 € olan gamepass Ultimate aboneliğini 9.99€ olarak gördüm.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • --Google çevirisi---

    Orijinali

    https://www.t3.com/news/xbox-series-x-video-unleashes-ps5-smoking-velocity-special-weapon

    Xbox Series X videosu PS5 sigara içen "Velocity" özel silahını SİLECEK

    Bu Xbox Series X videosu, konsolun "Velocity Architecture" ın muhteşem gücünü gösteriyor ve PS5 endişeli olmalı.

    Wowzers! Next-gen konsol savaş olduğunu gerçekten Microsoft göğüs-atıyordu yeni bırakarak, şimdi ısınmaya başlayan Xbox Serisi X gösterileri Sony ve onun sadece bu yüzden videoyu PS5 endişeli edilmelidir.

    Doğrudan aşağıda izlenebilen Xbox Series X videosu, konsolun "Hız Mimarisi" ni ayrıntılı bir şekilde ortaya koyar ve yeni nesil muhteşem oyun performansını nasıl sunacağını açıklıyor.


    Xbox Series X videosuna göre, konsolun Velocity Architecture "konsolide" özel NVME SSD "yi kullanarak" bir sonraki " -gen doğrudan depolama API'sı ".

    Buna ek olarak, Xbox Series X'in Hız Mimarisi "ultra düşük gecikme için oyun verilerine öncelik verir", "özel donanım hızlandırmalı dekompresyon" sunar, "verimi ve CPU performansını en üst düzeye çıkarır" ve ayrıca "yeni örnekleyici geribildirim akışı" özelliğine sahiptir.

    İstek üzerine doku ayrıntıları da boşa harcanan yükü ortadan kaldırır" ve ortalama olarak Xbox X Serisi "2,5 kat SSD performansı çarpanı" ve "2,5 kat bellek çarpanı" sunar. Fragmanın belirttiği gibi Microsoft, Xbox Series X'i "en yeni nesil oyun deneyimi" sunmak üzere tasarladı.

    Burada T3'te bize donanım bakış açısından çok etkileyici geliyor ve Microsoft'un Xbox konsolunun Phil Spencer'ın yıllar önce söyledikleri bir şey olan "konsol oyunu için bir ölçüt belirlemeye" bağlı kaldığını duymaktan mutluluk duyuyoruz.

    Ayrıca, sistemin Velocity Architecture ile ortaklaşa sunulan 12 teraflop oyun gücü ile Xbox Series X'in donanım açısından en güçlü yeni nesil konsol olacağını varsaymanın güvenli olduğunu düşünüyoruz. Piksel itme gücü açısından, Sony PS5'in elinde büyük bir kavga olduğu anlaşılıyor .

    https://www.youtube.com/watch?v=1lPzqRJanpU&feature=youtu.be

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Microsoft Xbox Series X, Sony PS5'ten daha etkili G / Ç verimi sunacak.

    Microsoft bu yıl Mart ayında Xbox Series X'i duyurduğunda , yeni Xbox Velocity Architecture teknolojisinin daha önce görülmemiş yetenekleri Xbox Series X konsoluna getireceğini belirtti. Xbox Velocity Architecture dört bileşenden oluşur: özel bir NVMe SSD, özel bir donanım dekompresyon bloğu, tamamen yeni DirectStorage API'si ve Örnekleyici Geri Bildirim Akışı (SFS). Bu bileşenler birlikte geliştiriciler için kullanılabilir bellek ve varlık akışını iyileştirir.

    Bu haftanın başında Microsoft bu dört bileşeni ayrıntılı olarak açıkladı . Örnekleyici Geri Bildirim Akışı (SFS), Xbox Series X'in Sony PS5'ten daha etkili G / Ç verimi sunmasını sağlayan temel bileşendir . Ayrıntıları aşağıda bulabilirsiniz.

    Depolama özellikleri:

    Xbox X Serisi, 1 GB NVME SSD içerecek ve 2,4 GB / sn ham G / Ç verimi sağlayacaktır.
    Sony PS5, 5.5 GB / sn ham G / Ç verimi sağlayan 825 GB NVME SSD içerecek.

    Yukarıdaki rakamlardan da görebileceğiniz gibi PS5 SSD, Xbox Series X SSD'den daha hızlıdır. Bu konuda bir soru yok. Ancak Sampler Feedback Streaming teknolojisi tarafından sağlanan verimlilik, oyun geliştiricilerin Xbox Series X'te daha iyi G / Ç veriminin keyfini çıkarmasına izin verecektir. 20 GB veri yüklemek isteyen bir oyunu düşünün.

    Sony PS5 SSD'nin verileri yüklemesi 3.63 saniye sürecektir.
    Teorik olarak, Xbox X Serisi SSD'nin aynı miktarda veriyi yüklemesi 8.33 saniye sürecektir. Ancak SFS sayesinde, 20GB'lık verilerin tamamının yüklenmesi gerekmez, sadece 8GB gerekir. Bu nedenle, Xbox X Serisi SSD, 8GB verilerini 3.3 saniyede yükleyecektir.

    Xbox Series X, Sony PS5 ile karşılaştırıldığında 2,5 kat daha az veri yüklemesine rağmen, oyuncular ekranlarında aynı görsel deneyime sahip olacaklar.
    Örnekleyici Geribildirim Akışı'nın teknik ayrıntıları hakkında bilgi edinmek isterseniz, Microsoft tarafından sunulan açıklamaya göz atın.


    Örnekleyici Geri Bildirimi Akışı, Xbox Velocity Architecture'ın diğer tüm yeniliklerinin üzerine inşa edilmiş yepyeni bir yeniliktir. Oyun dokuları, mipmap adı verilen farklı ayrıntı ve çözünürlük düzeylerinde optimize edilir ve oluşturma sırasında bir nesnenin oynatıcıdan ne kadar yakın veya uzak olduğuna bağlı olarak kullanılabilir. Bir nesne oyuncuya yaklaştıkça, oyuncuların beklediği net ayrıntı ve görselleri sağlamak için dokunun çözünürlüğü artmalıdır.

    Bununla birlikte, bu daha büyük mipmap'ler, nesne sahnede daha uzaktaysa kullanılabilecek düşük çözünürlüklü miplere kıyasla önemli miktarda bellek gerektirir. Bugün, geliştiriciler, genel dokunun sadece çok küçük bir kısmını örnekleyebilecekleri durumlarda bile, bellekte bir mip seviyesi yüklemelidir.

    Xbox One X'e eklenen özel donanım sayesinde, GPU tarafından doku belleği kullanımını analiz edebildik ve GPU'nun genellikle belleğe yüklenmesi gereken doku verilerinin 1 / 3'ünden daha azına eriştiğini keşfettik. Tek bir sahne genellikle etkin bellekte önemli bir kayıp ve verimsiz kullanım nedeniyle G / Ç bant genişliği kullanımıyla sonuçlanan binlerce farklı doku içerir. Bu kavrayışla, Xbox Series X GPU'ya, yalnızca bir mip seviyesinin alt kısımlarını isteğe bağlı olarak, GPU'nun veri gerektirdiği zamanda, belleğe yüklemesini sağlayan yeni yetenekler oluşturup ekledik.

    Bu yenilik, ortalama olarak ham donanım özelliklerinin üstünde ve ötesinde yaklaşık 2,5 kat etkili G / Ç verimi ve bellek kullanımı sağlar. SFS, kullanılabilir sistem belleği ve G / Ç bant genişliği üzerinde etkili bir çarpan sağlar.


    https://mspoweruser.com/microsoft-xbox-series-x-i-o-throughput-ps5/amp/?__twitter_impression=true

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • BlackTower_35 kullanıcısına yanıt
    DigitalFoundry incelemeleri çok eğlenceli olacak desene.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BlackTower_35

    Microsoft Xbox Series X, Sony PS5'ten daha etkili G / Ç verimi sunacak.

    Microsoft bu yıl Mart ayında Xbox Series X'i duyurduğunda , yeni Xbox Velocity Architecture teknolojisinin daha önce görülmemiş yetenekleri Xbox Series X konsoluna getireceğini belirtti. Xbox Velocity Architecture dört bileşenden oluşur: özel bir NVMe SSD, özel bir donanım dekompresyon bloğu, tamamen yeni DirectStorage API'si ve Örnekleyici Geri Bildirim Akışı (SFS). Bu bileşenler birlikte geliştiriciler için kullanılabilir bellek ve varlık akışını iyileştirir.

    Bu haftanın başında Microsoft bu dört bileşeni ayrıntılı olarak açıkladı . Örnekleyici Geri Bildirim Akışı (SFS), Xbox Series X'in Sony PS5'ten daha etkili G / Ç verimi sunmasını sağlayan temel bileşendir . Ayrıntıları aşağıda bulabilirsiniz.

    Depolama özellikleri:

    Xbox X Serisi, 1 GB NVME SSD içerecek ve 2,4 GB / sn ham G / Ç verimi sağlayacaktır.
    Sony PS5, 5.5 GB / sn ham G / Ç verimi sağlayan 825 GB NVME SSD içerecek.

    Yukarıdaki rakamlardan da görebileceğiniz gibi PS5 SSD, Xbox Series X SSD'den daha hızlıdır. Bu konuda bir soru yok. Ancak Sampler Feedback Streaming teknolojisi tarafından sağlanan verimlilik, oyun geliştiricilerin Xbox Series X'te daha iyi G / Ç veriminin keyfini çıkarmasına izin verecektir. 20 GB veri yüklemek isteyen bir oyunu düşünün.

    Sony PS5 SSD'nin verileri yüklemesi 3.63 saniye sürecektir.
    Teorik olarak, Xbox X Serisi SSD'nin aynı miktarda veriyi yüklemesi 8.33 saniye sürecektir. Ancak SFS sayesinde, 20GB'lık verilerin tamamının yüklenmesi gerekmez, sadece 8GB gerekir. Bu nedenle, Xbox X Serisi SSD, 8GB verilerini 3.3 saniyede yükleyecektir.

    Xbox Series X, Sony PS5 ile karşılaştırıldığında 2,5 kat daha az veri yüklemesine rağmen, oyuncular ekranlarında aynı görsel deneyime sahip olacaklar.
    Örnekleyici Geribildirim Akışı'nın teknik ayrıntıları hakkında bilgi edinmek isterseniz, Microsoft tarafından sunulan açıklamaya göz atın.


    Örnekleyici Geri Bildirimi Akışı, Xbox Velocity Architecture'ın diğer tüm yeniliklerinin üzerine inşa edilmiş yepyeni bir yeniliktir. Oyun dokuları, mipmap adı verilen farklı ayrıntı ve çözünürlük düzeylerinde optimize edilir ve oluşturma sırasında bir nesnenin oynatıcıdan ne kadar yakın veya uzak olduğuna bağlı olarak kullanılabilir. Bir nesne oyuncuya yaklaştıkça, oyuncuların beklediği net ayrıntı ve görselleri sağlamak için dokunun çözünürlüğü artmalıdır.

    Bununla birlikte, bu daha büyük mipmap'ler, nesne sahnede daha uzaktaysa kullanılabilecek düşük çözünürlüklü miplere kıyasla önemli miktarda bellek gerektirir. Bugün, geliştiriciler, genel dokunun sadece çok küçük bir kısmını örnekleyebilecekleri durumlarda bile, bellekte bir mip seviyesi yüklemelidir.

    Xbox One X'e eklenen özel donanım sayesinde, GPU tarafından doku belleği kullanımını analiz edebildik ve GPU'nun genellikle belleğe yüklenmesi gereken doku verilerinin 1 / 3'ünden daha azına eriştiğini keşfettik. Tek bir sahne genellikle etkin bellekte önemli bir kayıp ve verimsiz kullanım nedeniyle G / Ç bant genişliği kullanımıyla sonuçlanan binlerce farklı doku içerir. Bu kavrayışla, Xbox Series X GPU'ya, yalnızca bir mip seviyesinin alt kısımlarını isteğe bağlı olarak, GPU'nun veri gerektirdiği zamanda, belleğe yüklemesini sağlayan yeni yetenekler oluşturup ekledik.

    Bu yenilik, ortalama olarak ham donanım özelliklerinin üstünde ve ötesinde yaklaşık 2,5 kat etkili G / Ç verimi ve bellek kullanımı sağlar. SFS, kullanılabilir sistem belleği ve G / Ç bant genişliği üzerinde etkili bir çarpan sağlar.


    https://mspoweruser.com/microsoft-xbox-series-x-i-o-throughput-ps5/amp/?__twitter_impression=true
    digital foundry eklememis ama 20gb haritayi kapsayan ancak bir open-world oyun olabilir ve 20gblık open world oyun bölümünü rakip konsol o ekran kartı ile hesaplatamaz kolay kolay... bu yüzden Farcry6 4k 60fps RTX only on XBOX SERİES X...




  • Far Cry 6 Series X de 30 fps olacaktır çünkü yapımcısı Ubisoft. Bu adamlar AAA oyunlarını 12Tflops konsolda bile 60fps yapmıyor. AC Valhalla en son örneği.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Phil Spencer: 23 Temmuz'da Gerçek Yaratıcı Özgürlüğün Nasıl Göründüğünü Göreceksiniz.

    Xbox Series X - ANA KONU - #PowerYourDreams

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Microsoft, 179,99 TL olan 12 aylık Xbox Live Gold aboneliğini tüm bölgelerdeki Microsoft Store üzerinden kaldırdı.

    Microsoft Store'da şu anda sadece 1 aylık (29,99 TL) ve 3 aylık (74,99 TL) Xbox Live Gold abonelik satın alınabilir.

    Microsoft sözcüsü True Achievements'a yaptığı açıklamada "Şu anda, Xbox 12 aylık Xbox Live Gold aboneliğini Microsoft online mağazasından kaldırma kararı aldı. Müşteriler hâlâ 1 veya 3 aylık Xbox Live Gold aboneliğine Microsoft Store üzerinden kayıt olabilir." dedi ve neden kaldırıldığına dair bir bilgi vermedi.

    Microsoft geçtiğimiz günlerde Project xCloud sisteminin Xbox Game Pass Ultimate aboneliğine dahil olacağını duyurmuştu. Konsol için Xbox Game Pass, PC için Xbox Game Pass ve Xbox Live Gold içeren Xbox Game Pass Ultimate Eylül ayından itibaren 100'den fazla Xbox Game Pass oyununa Project xCloud aracılığıyla ek ücret ödemeden erişme imkanı sunacak.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • IG I kullanıcısına yanıt
    Yaw millet 3 yıllık 5 yıllık aldı bu seferde onlar küfür edicek bu olaya
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ebavamqko



    bu yeni XSX konusllarında manual detayları çok iyi olmuş. yön tuşu ile pes oynayanlar genelde usta sayılırdı önceden. şu hali ile analogdan manuel e dönüş yapabilirim. çok güzel detay düşünmüş xbox
    Tasarım Resmen Sanat Eseri
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vector x-31

    Yaw millet 3 yıllık 5 yıllık aldı bu seferde onlar küfür edicek bu olaya
    Hocam 3 yillik-5 yillik alan herkes üyeliğini çoktan Game Pass Ultimate'a cevirdi. Game Pass Ultimate uyeligi de devam edecek kesinlikle, hem Game Pass hem Xcloud erisimi saglayacak.
  • BlackTower_35 kullanıcısına yanıt
    10 milyondan az bütçe ve 20 kişilik bir ekiple Hellblade'i yapmaları inanılmaz.
  • vector x-31 kullanıcısına yanıt
    resimdeki 1. nesil Xbox elite kolu, XSX kolu değil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kaldı 4 gün.

    Ninja Theory neden Microsoft'a katıldı. Adamlar kapanmanın eşiğinden dönmüşler.





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-AEF248198 -- 19 Temmuz 2020; 15:15:11 >
  • Max_Kolesne kullanıcısına yanıt
    Anladım hocam fakat bu Online oyun oynamak için ücret alma işini sonlandırırsa Xbox bana göre Altın vuruş yapmış olucak

    Yeni nesilde
  • hasgok kullanıcısına yanıt
    O bile kalite yani Xbox bu Joystick işinde çok daha başarılı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-AEF248198

    Kaldı 4 gün.

    Ninja Theory neden Microsoft'a katıldı. Adamlar kapanmanın eşiğinden dönmüşler.


    Biramı cipsimi hazırladım bekliyorum




  • 
Sayfa: önceki 621622623624625
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.