XBOX ONE-XBOX SERİES X/S GARANTİ DURUMLARI(YURTİÇİ-YURTDIŞI) (39. sayfa)
-
-
Beyaz siz mi istediniz?
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
ben kargoyu evden aldıramadım 2 kere oluşturdum gelmediler, bende şubeye gidip bıraktım,
Harika bir haberimiz var! Değişim cihazınız, belirttiğiniz adrese teslim edilmek üzere hizmet merkezimizden çıkış yaptı.
Bu mesaj gelmiş perşembe cumaya gelir herhalde yenisi
-
Merhaba 2019 Aralık ayında A101'den Xbox One S almıştım. Garanti durumuna baktığım zaman konsolun 2021'in 7. ayında garantisi dolmuş olarak gözüküyor. Kumandanın garantisi ise Aralık 2021 tarihine kadar devam ediyor. Hatta bugün değişim istedim. Konsolun garantisi neden öyle gözüküyor? Bunu nasıl düzeltebilirim?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sata90 -- 4 Kasım 2021; 10:40:37 > -
Benimki zaten beyazdı, o konuya hiç değinmedim bile garantiye gönderirken.. Renk mevzuu çok önemli de değil doğrusu benim için..
-
Aynı durum söz konusu. Siz de durum nedir ? Düzeltebildiniz mi?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Güncel numarayı bilen var mı?
-
Destek kısmına ulaşmanın yolu var mı? Hiçbir şekilde ulaşamıyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Daha önce yararlandığım 0850 390 2777 numarasını Gamepad için arıyorum sonra sırayla 1-1-3-1-1-2 yaparak müşteri temsilcisine bağlanmak istiyorum ama 4. Adımda xbox için 1e basar basmaz aradığınız için teşekkür ederim diyerek hat kapanıyor.
Ne yapacağız?
Edit.
1-1-3-5 yaparak fare klavye departmanına bağlandım xbox a bağlamalarını rica ettim.
Biraz bekledikten sonra hat açıldı. İşlemlere başladık.
Artık telefon ile aranamadıklarını web üzerinden “Xbox Canlı Destek” üzerinden başvurup arama talep edilebileceğini belirttiler.
Bilgilerinize
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi biuu -- 22 Kasım 2021; 13:1:17 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba geçen hafta cuma günü xbox one s cihazımı fandan çok ses geliyor diye ups ile servise gönderdim dün teslim edildi microsoft hesabımdan sipariş oluşturmuştum ama iptal edil telefonla tekrar sipariş oluşturdu ama hesabıma yansımamış takibini nasıl sağlarım İnternet üzerinden beni ara dedigimde üzgünüz bizim tarafimizdan hata oluştu diye mesaj alıyorum
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben de ayni hatayla 2 gundur ugrasiyorum siz cozebildiniz mi ?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Cuma günü kargoya verilmiş Değişim olmuş sanırım bugün teslim edilecek
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Ben biraz eksik yazdim,anlatamadim kendimi. Benim xbox da ariza yapti 4-5 gun once. Ben henuz xbox destege ulasma kismindayim. Adamlara beni aramalari icin telefon no yolluyorum ama sizin de yazdiginiz " bizim tarafimizdan hata olustu " kismini bit turlu gecemedim. :) 2 gundur hata veriyor. Size gecmis olsun.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Başka telefon numarası baglalarini isteyin
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Arkadaşlar merhaba,
Ben geçen hafta arkadaşım vasıtasıyla amerikadan xbox series s getirtirdim. Seri numarasıyla garantimi oluşturdum ve beklediğim gibi 1 yıllık microsoft türkiye garantisi oluşturuldu. Microsoft servisiyle konuştuğumda her ne kadar 1 yıllık microsoft türkiye garantim olsa da eğer bu süreçte donanımsal bir arıza olması durumunda garanti servisi sağlanamayabileceği söylendi bana. Sebep olarak da amerikan xboxlarında elektrik sistemi tasarımının farklı olduğu söylendi. Ben bunu bilmiyordum sonuçta 1 yıllık uluslararası garanti var diye aldım bu konsolu. Bu konu hakkında bilgisi olan var mı? İleride herhangi bir sorun ile karşılaşırsam sizce beni çözümsüz bırakabilirler mi?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bırakmazlar, arıza durumunda online bir şekilde işlemleri başlatırsınız. Herhangi bir şekilde sorun çıkarmaya çalışırlarsa Abd yetkilisiyle görüşürsünüz.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
6 aylık Xbox gamepad series s gamepadın sağ analoğu kendi kendine yukarıya çıkıyor. Garantiye yollamak istiyorum fakat kutusu vs yok acaba nasıl bir paketleme yapıp yollamam gerekiyor? Kargo ücretini biz mi ödüyoruz microsoft mu?
-
kargo ücretini onlar ödüyor. sanırım ups kargo ile çalışıyorlardı. gamepadin kutusunu garip bi şekilde, özellikle istemiyorlar. direkt gamepad'i havalı poşet ile üç dört kat sarıp daha sonra ufak bir kolinin altına üstüne yanlarına buruşturulmuş kağıt doldurarak gönderebilirsin.
telefondan destek alırsan baya yardımcı oluyorlar bu arada bu bilgileri onlardan da alabilirsin.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AdaminTeki -- 25 Aralık 2021; 7:4:36 > -
Teşekkür ederim. Talebimi dün oluşturdum ancak servis numarasıyla alakalı bir mail hala gelmedi. Otomatik mail geldi hizmet siparişiniz oluşturuldu diyor servis numarası vs yok sadece sipariş numarası yazıyor bunu kutuya yazıp mı göndereceğim?
-
Hocam Ups kargoyu çağır müşteri koduna X0438X yaz standart aynı zaten herkeste. Cihazını kutula kutunun içine ismini adresini telefonunu ve servis numaranı yaz. Kutunun dışına da aynılarını yaz kargoya ver ve yeni cihazını bekle.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X