Şimdi Ara

Xbox One için Slim versiyon hazırlıkları: 20nm işlemcinin olası etkileri 'Analiz' (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
87
Cevap
0
Favori
2.990
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yapılacak şey, kasanın küçülmesinden başka bir şey olamaz. Bu kadar para verişte konsol alanlar dava açsa, MS batar. Tabi cihaz adını değiştirip yeni cihaz diye satmazlarsa.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Xbox One, yeterince exclusive ve yeni özellikler sunarsa, durumu toparlayabilir. Çoğu kişi donanıma takılmaz.

    Forza Horizon 2 sayesinde, PS4 yerine Xbox One satın alan birçok kişi oldu.
    Sony, Driveclub ile sıvarken, MS kusursuz bir iş yaptı.

    Bir de, PSN-Live farkı var tabi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Castle Bravo -- 8 Kasım 2014; 11:06:57 >
  • Ps3 un de gpu zayifti.
    720p 30fps no aa oyun oynatiyordu bunu 200 liralik gpu larda yapiyordu zaten.

    Exclerde görsel şölen yasadik zaten.
    O yüzden konsoldan cok sey beklememek lazim ama gönül isterdi 1080p 60fps oynanacak bir konsol da hem ucuz hem yuksek performans zor oluyor demek ki.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Halleluja

    İnsanlara sallıyorsun ama kendin boş, bomboş uzun yazılarınla sayfada yer işgal ediyorsun, bunun adı literatörde 'laf salatası' dır.

    http://forum.donanimhaber.com/search_verification.asp?phrase=&criteria=AND&sortMethod=d&timeframe=%3E&timefilter=0&author=Halleluja&forumid=ALL&topicreply=both&message=both&language=single&top=1000&minRank=0&submitbutton=+Tamam+

    Şurada son yorumların var. Üşenmedim, en üstten aşağı doğru ilk 20 yorumu okudum. Rubisco'nun uzun mesajlarını geçtim, kısa olanlarının bile bir cümlesi kadar bilgi içeren mesajın yok.

    Hangi cesaretle bu mesajı yazdın, cidden merak ediyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sarpcore

    herkes gucsuz çıktı yetersiz diyorda.konsollar çıkmadan önce donanım tahminleriyle ilgili bir sürü yazılar yazıldı.ben az 8 gb ram ve 500gb hdd.bluray okuyucu yazdıgımda bana demedigini kimse bırakmamıstı.o kadar ozellik olmaz en fazla 4 gb ram olur o bile çok fazla diyordu herkes:)
    şimdi begenmiyoruz.


    Kim o 4gb fazla diyen cahiller, en az 8gb olmalıydı ki oldu zaten ama herşey ramden ibaret değil xbox one ve ps4'ün gpuları günümüz oyunları için bile yeterli değil 4-5 sene sonra ne olucak çok merak ediyorum daha şimdiden her oyunu 1080p oynatamıyorlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kahya Yahya -- 9 Kasım 2014; 18:58:54 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rocky Balboa®

    quote:

    Orijinalden alıntı: sarpcore

    herkes gucsuz çıktı yetersiz diyorda.konsollar çıkmadan önce donanım tahminleriyle ilgili bir sürü yazılar yazıldı.ben az 8 gb ram ve 500gb hdd.bluray okuyucu yazdıgımda bana demedigini kimse bırakmamıstı.o kadar ozellik olmaz en fazla 4 gb ram olur o bile çok fazla diyordu herkes:)
    şimdi begenmiyoruz.


    Kim o 4gb yetersiz diyen cahiller, en az 8gb olmalıydı ki oldu zaten ama herşey ramden ibaret değil xbox one ve ps4'ün gpuları günümüz oyunları için bile yeterli değil 4-5 sene sonra ne olucak çok merak ediyorum daha şimdiden her oyunu 1080p oynatamıyorlar

    ps3 veya xbox 360ın grafik sürücüleri 9 yıllık diyebiliriz, 9 yıl önce mi oyunları daha iyi grafikliydi, şuan mı? Hatalı yorumluyorsunuz süreci bence olayı.




  • onu bunu bilmemde xbox one kullanıcısı olarak tek kötü yanı tuğla gibi adaptörü ve dev gibi bir kutu olmasıydı...eğer slim çıkarsa adaptörünüde ps4 teki gibi içine koyarlarsa millet xbox one alır...
  • Abartmayın ya yenisine 1080p çıkıyorsa eskisine en fazla 900p çıkar o kadar fark olmaz bence. Zaten dx 12 ile performans artışı sağlayacaklardır. Ya da yeni xbox high grafikte oynatıyorsa eskisi de medium-high karışık oynatır gibi falan işte :D

  • quote:

    Orijinalden alıntı: R£DSTON£

    Haber için teşekkürler.

    Böyle bir gelişme yaşanırsa AMD'nin R9 300 serisinde de 20nm teknolojisini kullanacağını az çok anlamış oluruz.Söylentileri doğrular nitelikte olur.


    Amd yeni seri ekran kartlarında 20nm teknolojisini kullancağına zaten emin gözüyle bakıyorum.Şuan ekran kartımın olmayışıda bu.
  • Slim konsolda gpu falan degismez bosuna beklemeyin,bunu hayal etmek bile sacmalik,burda ki kazanc ne olacak tasarim daha iyi bir hal alacak,haliyle daha az enerji ve isinma demek,burda ki en akilli hareket cpu ve gpu hizlarini arttirmak olabilir ama buda uzun bir deneme surecinden sonra olabilir konsol hicbir sikintida cikarmaz iyi bir performans artisi olur eger yapilsa,slim kasa ile dx12 gelecektir buyuk ihtimalle asil kazanc burada olacaktir oldukca iyi performans artisi getirecektir,pc'de yapilan testlerde %50 yakin performans artisi oldugu soyleniyordu bu kadar artis olsa zaten konsol ucusa gecer bize %25 artis bile yeterps4 gpu'da dx12 destekliyor ama microsoft buna izin verirmi acaba ???

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • konsolda herhangi bir donanımsal guc artısına gidilmese bile yeni bir tasarımla ilgiyi arttırabilir.zaten exclere saldırdı microsoft çok eleştirilen tasarımıda degiştirince bence olumlu puan toplayacaktır.karsılastırma videolarında ps4 ile aralarında ucurum olmadıgıda gorunuyor.ileride belki bariz bir ayrım olabilir ama bence bunu microsoft tasarım , exc oyunlar ve directx 12 ile kapatmaya çalışacaktır.başarılı olabilir.
    ben yinede bir supriz bekleyip gpu da hamle yapabilir diye dusunuyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rocky Balboa®

    quote:

    Orijinalden alıntı: sarpcore

    herkes gucsuz çıktı yetersiz diyorda.konsollar çıkmadan önce donanım tahminleriyle ilgili bir sürü yazılar yazıldı.ben az 8 gb ram ve 500gb hdd.bluray okuyucu yazdıgımda bana demedigini kimse bırakmamıstı.o kadar ozellik olmaz en fazla 4 gb ram olur o bile çok fazla diyordu herkes:)
    şimdi begenmiyoruz.


    Kim o 4gb fazla diyen cahiller, en az 8gb olmalıydı ki oldu zaten ama herşey ramden ibaret değil xbox one ve ps4'ün gpuları günümüz oyunları için bile yeterli değil 4-5 sene sonra ne olucak çok merak ediyorum daha şimdiden her oyunu 1080p oynatamıyorlar

    Onceki nesilden pek farki yok durumun. PS3'un ciktigi ay onun GPU'sundan(G70) cok daha ustun teknolojili G80 cikmisti. XBOX 360'in GPU'su 2005'te cikan X1800 benzeri bir urundu. Ayni donemde bu aletlerin CPU'larindan cok daha guclu PC CPU'lari da cikti(Core2 Quad vs.) Konsollari PC'lerle karsilastirirken 'gigahertz', 'teraflop' gibi kavramlari kullanmanin pek mantigi yok. Core2 Quad'li, 8800GT'li, 512MB RAM'li bilgisayarlarla GTA 5 oynayamiyoruz maalesef. Iki konsol da gayet saglam makineler ve gelecekte epey sasirtici oyunlar sunacaklarina emin olabilirsiniz.




  • Eski konsol CPU'larına özel kodlamayı onlara özel ortamda ve onların iyi olduğu işlerde yaptırırsan, şimdiki i7 EP'ler bile havlu atar. Core2'yi direk olarak Cell ile karşılaştırıp daha iyi yada daha kötü diye nitelememek lazım(amaç konsol donanımından kısa bi süre sonra daha güçlü PC donanımlarını anlatmak olsa da). Cell, yapılacak işi sonraki SPE'ye iletecek şekilde kodladığın vektörel yaklaşımlar için çok çok yüksek verime ulaşıyor (klasik örnek olacka ama matris çarpımı). Aynı salt hesap yeteneğini AMD 8350 + FMA ile bile tam veremiyor, 3930k da. Amaç özel tasarım üstünden kodlamak da olduğundan eski konsollar programlanılabilirlik ile çok fazlasını verebilir hale geldiler. G80 veye Core2, bi PS3'ün bütün aksıyan yönlerine rağmen, daha esnek kodlama imkanı ile iş görmesini engellemiyor.

    X360'ı gtx285 ile karşılaştırdık biz zmanında. Aynı kod X360'da 60FPS çalışırken 285 30 FPS'yi bile bulamıyordu. Çünkü dx altyapısı ve Nvidia'nın driverları konsolda yaptığın gibi paralel komut yollamaya imkan vermiyordu.

    Şimdi ben burdan X360, bi i7 920 + gtx 285'den çok çok daha güçlü diye bi çıkarım yaparsam haklı mı olurum haksız mı olurum? Güçlü çünkü PC'nin kodlama eskenkiği konsol ile başetmesine müsade etmiyordu. Oyunlar konsol temelinde yapıldığından PC' için farklı bakış açısı vardı. Aynı zmanda güçsüz , çünkü i7 920'nin bi bellek erişim esnekliğine ne PS3 ne X360 sahip(100 tur atar etraflarında).



    Direk bu şekilde donanım üstünden bu tarz karşılaştırma yapmamak lazım. Önemli olan programlanabilirlik ve kodlama esnekliğidir.

    İlk PS3'ün CPU+GPU takımının maliyeti 250$ civarındaydı mesela. Şimdi ise 100$ civarında. Ama 20nm %50 küçülme getirse bile, 20nm wafer fiyatlarının %30'dan fazla ucuzlaması lazım ki avantaj sağlanabilinsin(veya %50'den fazla küçülme sağlanabilmeli).

    Şimdiki konsolların derdi, oyunlar onlara özel yazılmıyor. Çıkış oyunu denilen Ryse'ın bile Xb1'e %100 özel olarak tasarlanmadığını sonradan anladık. Adamların sunumlarını faln inceleyen olursa, sabit bi platform için geliştirme yapmak istemedik diyorlar. Platformdan bağımsız ama platformun limitlerinde bile iyi iş yapabilen bi yapı kurmak istedik diyorlar (hani burdan alakasız olarak istenince oluyormuş diyen olursa haksız sayılmaz).

    Bizim sadece konsol için yapıldığını varsayıp, ama sonradan geliştirme şeklinin kısmen konsollara uyarlanıldığı, çoğunlukla PC hedef alınan bi sürü oyun var. The Crew mesela, zamanında o kadar detayıyla ilgilendik. Meğer adamlar önce PC'yi hedef almışlar, 3 kişilik ekip vermişler 6 ay boyunca PS4 versiyonuyla uğraşmışlar.

    Burdaki önemli nokta, oyunun konsol hedef alınarak render yapılarının kurulmuyor oluşu. Oyun genel bi yapı hedeflenilerek yapılıyor. Bu genel yapı da PC oluyor doğal olarak. PC esas merkez olduğu için, Dx'in limitleri kenarda dururken, daha iyi render yapıları kurma peşinde kabul. ama yaklaşımları hep genel oluyor. Gölgelendirme için kuracakları yapı, konsol sana mesela shadow map'i kullanırken GPGPU ile kontur noktalarını flulaştıracak imkan veriyorsa, bunu da render kodu ile aynı anda yapma imkanı veriyorsa mesela böyle şeyler yapılabilir belki (Nvidia'nın PCSS'ni konsola özel hali gibi düşünün). Ama oyunlar bu şekilde donanımın ve geliştirme ortamının sağlayacağı esneklik ile değil, Dx'in kısıtlamaları göze alınarak yapılıyor. O daha genel oluştrulmuş hali konsola uyarlanmaya çalışıyor.

    Daha genel bi yapıyı konsola uydurmaya çalışmak ile, konsolun esnekliğine göre baştan bi yapı kurmak tamamen farklı şeyler. Şimdiki konsolların en büyük sorunu bu. Eski konsollarda donanımı öğrenme ve uyum zmanı problemi vardı. Şimdiki konsollra için de bu geçerli ama, bu sefer de yapımcılar konsolu temel almak istemiyor.

    PC'nin programlanılabilirlik esnekliği konsollara yaklaşırsa (dx12), konsol için de daha iyi işlere daha çok imkan verebilir. Bu sefer de, rekabetçi fiyata sahip PC donanımı ile konsola benzer kalite elde etmek çok daha olası olacağından konsollar için pek iyi olmayabilir de.

    Tamamen konsollara özel, konsol donanımı hedef alınarak geliştirmenin yapılması lazım. Yoksa ben bazı açılardan pek iyi görmüyorum.




  • Şimdiye kadar hiçbir konsolun slim modelinde donanım değişikliğine gidilmedi evet.Ama aynı zamanda hiçbir konsolda bu kadar hızlı bir nanometrik gelişme ve slim model de sunulmadı.Gönül isterki gpu ve dahil tüm donanım revize edilsin , geliştirilsin.Bu Microsoft'un yapamayacağı birşey değil.Adamlar fazla işlemci ve fazla ram yiyor diye kutuya dahil olan kinecti çıkardılar.Konsolu 20nm ile donatıp v1 versiyonundan daha pahalıya satabilirler.V1 sahipleri bunu yeni ve daha güçlü bir konsol gibi algılar ve biz buna niye bu kadar para verdik o zaman diye düşünmez.V2'ye çıkan oyunlar 1080p 60fps çalışır , v1'e çıkanlar 1080p 30fps.v1'e çıkan oyunlar 720p 30fps çıkıyorsa v2 1080p 30fps çıkar.Bunlar oyun yapımcıları için çok zor düzenleme-değişiklikler olmasa gerek.Ne kadar ekmek o kadar köfte muhabbeti olur bi yerde.Böylece Microsoft geri kaldığı Sony'i de performans ve prestij açısından yakalamış olur.İnce yapılı olması da cabası.Sonuç olarak ben böyle birşeyin olacağına %50 ihtimal veriyorum.Daha iyisini isteyen kullanıcılar oldukça böyle şeyler mümkün.Buna atak olarak Sony bir gelişme yapar mı bilmiyorum.Sonuçta o da Amd altyapısını kullanıyor.Konsolu zaten slim yapıda.Serin olduğunu da düşünüyorum.İncelmek ve serinlemek yerine o da bi atak yapıp donanımda yükselmeye gidip Microsoft'a gözdağı verebilir.Şimdiye kadar pek karşılaşmadığımız durumlar ama bunun yaşanmasını cidden isterim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aterikasedi

    Şimdiye kadar hiçbir konsolun slim modelinde donanım değişikliğine gidilmedi evet.Ama aynı zamanda hiçbir konsolda bu kadar hızlı bir nanometrik gelişme ve slim model de sunulmadı.Gönül isterki gpu ve dahil tüm donanım revize edilsin , geliştirilsin.Bu Microsoft'un yapamayacağı birşey değil.Adamlar fazla işlemci ve fazla ram yiyor diye kutuya dahil olan kinecti çıkardılar.Konsolu 20nm ile donatıp v1 versiyonundan daha pahalıya satabilirler.V1 sahipleri bunu yeni ve daha güçlü bir konsol gibi algılar ve biz buna niye bu kadar para verdik o zaman diye düşünmez.V2'ye çıkan oyunlar 1080p 60fps çalışır , v1'e çıkanlar 1080p 30fps.v1'e çıkan oyunlar 720p 30fps çıkıyorsa v2 1080p 30fps çıkar.Bunlar oyun yapımcıları için çok zor düzenleme-değişiklikler olmasa gerek.Ne kadar ekmek o kadar köfte muhabbeti olur bi yerde.Böylece Microsoft geri kaldığı Sony'i de performans ve prestij açısından yakalamış olur.İnce yapılı olması da cabası.Sonuç olarak ben böyle birşeyin olacağına %50 ihtimal veriyorum.Daha iyisini isteyen kullanıcılar oldukça böyle şeyler mümkün.Buna atak olarak Sony bir gelişme yapar mı bilmiyorum.Sonuçta o da Amd altyapısını kullanıyor.Konsolu zaten slim yapıda.Serin olduğunu da düşünüyorum.İncelmek ve serinlemek yerine o da bi atak yapıp donanımda yükselmeye gidip Microsoft'a gözdağı verebilir.Şimdiye kadar pek karşılaşmadığımız durumlar ama bunun yaşanmasını cidden isterim.

    Avrupa neyse de Abd de oyarlar adamı böyle bir şey olursa.Davalarin ardı arkası gelmez ben olsam bende şikayet ederim açıkçası gerçi yapmadığı sey değil mikinin xbox yanlış hatırlamiyorsam 2 yil sonra 3. Yıl ortalarinda yerini Xbox 360 birakmisti

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sendomi

    Slim konsolda gpu falan degismez bosuna beklemeyin,bunu hayal etmek bile sacmalik,burda ki kazanc ne olacak tasarim daha iyi bir hal alacak,haliyle daha az enerji ve isinma demek,burda ki en akilli hareket cpu ve gpu hizlarini arttirmak olabilir ama buda uzun bir deneme surecinden sonra olabilir konsol hicbir sikintida cikarmaz iyi bir performans artisi olur eger yapilsa,slim kasa ile dx12 gelecektir buyuk ihtimalle asil kazanc burada olacaktir oldukca iyi performans artisi getirecektir,pc'de yapilan testlerde %50 yakin performans artisi oldugu soyleniyordu bu kadar artis olsa zaten konsol ucusa gecer bize %25 artis bile yeterps4 gpu'da dx12 destekliyor ama microsoft buna izin verirmi acaba ???

    O %50 artış, CPU içindi.

    Yani, 900p oyunu 1080p yapmayacak veya ot sayısı değişmeyecek.
    Tabii GPU'yla ilgili bazı konularda da gelişme olabilir, ama büyük farklar beklemeyin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: false shepherd

    quote:

    Orijinalden alıntı: sendomi

    Slim konsolda gpu falan degismez bosuna beklemeyin,bunu hayal etmek bile sacmalik,burda ki kazanc ne olacak tasarim daha iyi bir hal alacak,haliyle daha az enerji ve isinma demek,burda ki en akilli hareket cpu ve gpu hizlarini arttirmak olabilir ama buda uzun bir deneme surecinden sonra olabilir konsol hicbir sikintida cikarmaz iyi bir performans artisi olur eger yapilsa,slim kasa ile dx12 gelecektir buyuk ihtimalle asil kazanc burada olacaktir oldukca iyi performans artisi getirecektir,pc'de yapilan testlerde %50 yakin performans artisi oldugu soyleniyordu bu kadar artis olsa zaten konsol ucusa gecer bize %25 artis bile yeterps4 gpu'da dx12 destekliyor ama microsoft buna izin verirmi acaba ???

    O %50 artış, CPU içindi.

    Yani, 900p oyunu 1080p yapmayacak veya ot sayısı değişmeyecek.
    Tabii GPU'yla ilgili bazı konularda da gelişme olabilir, ama büyük farklar beklemeyin.

    http://www.redgamingtech.com/dx12-70-performance-increase-pc-xbox-one/ surda ki durum nedir hocam aciklar misin?cok iyi ingilizcem yok senin vardir umarim,burda fps degerinde ki artistan bahsediyor bu sadece cpu artisi olamaz burda gpu veriminden kaynaklanan bi artisda var cpu payi bu kadar olabilirmi sence???dx12 grafik tarafinda ki iyilesmeyi gosteriyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sendomi


    quote:

    Orijinalden alıntı: false shepherd

    quote:

    Orijinalden alıntı: sendomi

    Slim konsolda gpu falan degismez bosuna beklemeyin,bunu hayal etmek bile sacmalik,burda ki kazanc ne olacak tasarim daha iyi bir hal alacak,haliyle daha az enerji ve isinma demek,burda ki en akilli hareket cpu ve gpu hizlarini arttirmak olabilir ama buda uzun bir deneme surecinden sonra olabilir konsol hicbir sikintida cikarmaz iyi bir performans artisi olur eger yapilsa,slim kasa ile dx12 gelecektir buyuk ihtimalle asil kazanc burada olacaktir oldukca iyi performans artisi getirecektir,pc'de yapilan testlerde %50 yakin performans artisi oldugu soyleniyordu bu kadar artis olsa zaten konsol ucusa gecer bize %25 artis bile yeterps4 gpu'da dx12 destekliyor ama microsoft buna izin verirmi acaba ???

    O %50 artış, CPU içindi.

    Yani, 900p oyunu 1080p yapmayacak veya ot sayısı değişmeyecek.
    Tabii GPU'yla ilgili bazı konularda da gelişme olabilir, ama büyük farklar beklemeyin.

    http://www.redgamingtech.com/dx12-70-performance-increase-pc-xbox-one/ surda ki durum nedir hocam aciklar misin?cok iyi ingilizcem yok senin vardir umarim,burda fps degerinde ki artistan bahsediyor bu sadece cpu artisi olamaz burda gpu veriminden kaynaklanan bi artisda var cpu payi bu kadar olabilirmi sence???dx12 grafik tarafinda ki iyilesmeyi gosteriyor

    Linkdeki makaleye gore dx12 xboxa iki acidan faydali olucak.
    1-pc ye cikan oyunlari xbox a portlamak daha kolay olucak.
    Tam olarak o sekilde mi diyor anlamadim ama xbox one oyun yapmak da kolaylasicak galiba.
    2-az da olsa performans artisi.
    Makaleye gore dx12nin pc ye %70lere varan oranda performana gelistirmesi vadettigini ama xbox da bu kadar fark olmayagini soyluyor cunku dx12 ile gelen yeniliklerin bazilari zaten xbox one da kullaniliyormus.

    Sonuc olarak belli bi oranda performans iyilesmesi olacakmis ama yuksek bir oran beklemek de hayal olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: genpoker


    quote:

    Orijinalden alıntı: sendomi


    quote:

    Orijinalden alıntı: false shepherd

    quote:

    Orijinalden alıntı: sendomi

    Slim konsolda gpu falan degismez bosuna beklemeyin,bunu hayal etmek bile sacmalik,burda ki kazanc ne olacak tasarim daha iyi bir hal alacak,haliyle daha az enerji ve isinma demek,burda ki en akilli hareket cpu ve gpu hizlarini arttirmak olabilir ama buda uzun bir deneme surecinden sonra olabilir konsol hicbir sikintida cikarmaz iyi bir performans artisi olur eger yapilsa,slim kasa ile dx12 gelecektir buyuk ihtimalle asil kazanc burada olacaktir oldukca iyi performans artisi getirecektir,pc'de yapilan testlerde %50 yakin performans artisi oldugu soyleniyordu bu kadar artis olsa zaten konsol ucusa gecer bize %25 artis bile yeterps4 gpu'da dx12 destekliyor ama microsoft buna izin verirmi acaba ???

    O %50 artış, CPU içindi.

    Yani, 900p oyunu 1080p yapmayacak veya ot sayısı değişmeyecek.
    Tabii GPU'yla ilgili bazı konularda da gelişme olabilir, ama büyük farklar beklemeyin.

    http://www.redgamingtech.com/dx12-70-performance-increase-pc-xbox-one/ surda ki durum nedir hocam aciklar misin?cok iyi ingilizcem yok senin vardir umarim,burda fps degerinde ki artistan bahsediyor bu sadece cpu artisi olamaz burda gpu veriminden kaynaklanan bi artisda var cpu payi bu kadar olabilirmi sence???dx12 grafik tarafinda ki iyilesmeyi gosteriyor

    Linkdeki makaleye gore dx12 xboxa iki acidan faydali olucak.
    1-pc ye cikan oyunlari xbox a portlamak daha kolay olucak.
    Tam olarak o sekilde mi diyor anlamadim ama xbox one oyun yapmak da kolaylasicak galiba.
    2-az da olsa performans artisi.
    Makaleye gore dx12nin pc ye %70lere varan oranda performana gelistirmesi vadettigini ama xbox da bu kadar fark olmayagini soyluyor cunku dx12 ile gelen yeniliklerin bazilari zaten xbox one da kullaniliyormus.

    Sonuc olarak belli bi oranda performans iyilesmesi olacakmis ama yuksek bir oran beklemek de hayal olur.

    %15 yada %20'lik bir iyilesme bile cok iyi bir degerdir grafik tarafinda bu kadar olsa bile yeterli fazlasiyla ki ben olacagini dusunuyorum bu kadarlik bir artisin 2015 yili xbox one acisindan baya verimli olacak hem oyun hem performans hemde satis acisindan kimse grafige takilmasin ki konsolcu adam takilmaz zaten su anda var olan grafikler konsolcu adama gayet yeterlidir konsolu sattiranda ex oyunlardir zaten bakiniz ps3

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rubisco

    Eski konsol CPU'larına özel kodlamayı onlara özel ortamda ve onların iyi olduğu işlerde yaptırırsan, şimdiki i7 EP'ler bile havlu atar. Core2'yi direk olarak Cell ile karşılaştırıp daha iyi yada daha kötü diye nitelememek lazım(amaç konsol donanımından kısa bi süre sonra daha güçlü PC donanımlarını anlatmak olsa da). Cell, yapılacak işi sonraki SPE'ye iletecek şekilde kodladığın vektörel yaklaşımlar için çok çok yüksek verime ulaşıyor (klasik örnek olacka ama matris çarpımı). Aynı salt hesap yeteneğini AMD 8350 + FMA ile bile tam veremiyor, 3930k da. Amaç özel tasarım üstünden kodlamak da olduğundan eski konsollar programlanılabilirlik ile çok fazlasını verebilir hale geldiler. G80 veye Core2, bi PS3'ün bütün aksıyan yönlerine rağmen, daha esnek kodlama imkanı ile iş görmesini engellemiyor.

    X360'ı gtx285 ile karşılaştırdık biz zmanında. Aynı kod X360'da 60FPS çalışırken 285 30 FPS'yi bile bulamıyordu. Çünkü dx altyapısı ve Nvidia'nın driverları konsolda yaptığın gibi paralel komut yollamaya imkan vermiyordu.

    Şimdi ben burdan X360, bi i7 920 + gtx 285'den çok çok daha güçlü diye bi çıkarım yaparsam haklı mı olurum haksız mı olurum? Güçlü çünkü PC'nin kodlama eskenkiği konsol ile başetmesine müsade etmiyordu. Oyunlar konsol temelinde yapıldığından PC' için farklı bakış açısı vardı. Aynı zmanda güçsüz , çünkü i7 920'nin bi bellek erişim esnekliğine ne PS3 ne X360 sahip(100 tur atar etraflarında).


    Hocam böyle diyorsun da. Xbox 360'a çıkan hangi oyun, 285'i geçtim, 8800 GTX performansına ulaşabildi?

    Söylediğin yanlış demiyorum. Fakat elimize böyle bir örnek ulaşmayınca, kullanıcı açısından bir anlamı kalmıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Castle Bravo -- 21 Kasım 2014; 10:47:48 >




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.