merhaba arkadaşlar konuyu nereye açacağımı bilemedim yardımınız gerekli... www.segpayeu.com 3 aydır k.kartımdan para çekiyor ancak ne için çektiğini ve bunu nasıl durdurabileceğimi bilmiyorum site ingilizce olduğu içinde hiçbirşey anlamıyorum. standart kullandığım tüm kullanıcı adlarımı şifrelerimi mail adreslerimi kullanmama rağmen giriş yapamadım.. yardım ederseniz çok memnun lurum teşekkür ederim şimdiden
Hotfile ödemesi bu, kredi kartında segpayeu.com olarak görünür.
ilk başta bende öyle düşündüm 11. ayda şifre almıştım en azından öyle hatırlıyorum 12. ayda ve 1. ocakta tekrar para kesilmiş bunu nasıl durdurabilirim bir bilgin varmı
Kredi kartını iptal ettirip yenisini iste. Kartın numarası iptal olacağından hiç kimse para çekemez.
Bankayı ara kredi kartının yurtdışı kullanıma kapatılmasını iste.
arkadaşlar ilginiz için teşekkür ederim hotfile'a premium üye olmuşum büyük bir ihtimalle ilk şifre aldığım zaman ki ödemede yerinde Access-$9,00 for 30 days then $9,00 every 30 days diye bir seçenek var hata buradan kaynaklanıyor sanırım ancak o zaman aldığım şifre ile şimdi premium indirme yapamıyorum mkailime falan da bir şifre gelmedi üyeliği nasıl iptal edebilirim
İptal için hotfile hesabına girmen gerekiyor
Alıntı
Paypal'a girip, hesabım bölümünü açtığında ...........Düzenli Ödeme Alıcı Hotfile Ltd Tamamlandı Ayrıntılar Düzenli Ödeme Alıcı Hotfile Ltd 6DV------------- -$9,00 USD " Benzeri bir işlem satırı göreceksin,onu seçip iptal et.
hotfile sayfasında sık sorulan sorularda "Hotfile aboneliğimi nasıl iptal edebilirim?" diye bir soru kısmı var cevap ise "Aylık ücretinizi istediğiniz an kolaylıkla iptal edebilirsiniz.
İptal ettiğinizde hesabınız ödemiş olduğunuz dönemin sonuna dek Hotfile ücretli üyeliğine devam edecektir.
PayPal kullanan müşteriler ödemelerinin Hotfile tarafından değil Paypal tarafından düzenlenip kontrol edildiğini bilmeliler, ancak ödemeyi onlar aracılığıyla istediğiniz an iptal edebilirsiniz. Aboneliğinizi iptal etmek için buraya tıklayınız" diyor ama nasıl yapılacağı söylenmiyor.
bir link veriyor ona tıklıyorum beni paypal sayfasına yönlendiriyor orada hesabım kısmına geliyorum tüm işlemlerde son 3 aylık işlemlerde falan hiçbir işlem yok paypal bakiyesi sıfır. paypalda hiçbirşeyin görünmemesi normal çünkü ben k.kartı ile ödeme yaptım paypalla değil
merhaba konuyu açan arkadaşa mail attım ancak bir de buradan yazayım dedim. b sorunun aynısını ben de yaşıyorum. çözüm için ne yaptın söyler misin bir zahmet?
çözüm olarak bankaya gittim durumu anlattım kart çalınmış gibi işlem yaparak kartı iptal ettiler ve yeni kart gelecek kart numarası ıvırı zıvırı değişeceği için para çekemezlerdiye umuyorum
ben de bankayı aradım kartı iptal ettirip başka numarası olan bir kart yolllayalım dediler.ancak 3 ay boyunca aylık belirli bir miktar harcama şartıyla bankadan hediye para kazanmıştım 75 tl.
o yüzden bu seçenei uygulamadan şunu yaptım. segpay eu sitesinde canlı destek bölümüne tıkladım.. sıfır seviyesine yakın ingilizcemle derdimi anlatmaya çalıştım.. google translate kullandım ve bingoo. otomatik ödemenizi iptal ettim diyordu ...
artık bu bana ders olsun.. bir daha premium üyelik felan yok.. yaşasın torrent:)
quote:
Orijinalden alıntı: comm
Bankayı ara kredi kartının yurtdışı kullanıma kapatılmasını iste.
+1
http://segpayeu.com/ 'a giriyorsunuz sağ üstte "cancel membership" var onu tıklıyorsunuz. açılan yere kredi kartı numaranızı ve emailinizi giriyorsunuz. ekranda para çekilen aboneliğiniz çıkıyor ordan cancel subscriptions deyip iptal ediyorsunuz. artık kredi kartınızdan para çekilmeyecek.
quote:
Orijinalden alıntı: redogan67
http://segpayeu.com/ 'a giriyorsunuz sağ üstte "cancel membership" var onu tıklıyorsunuz. açılan yere kredi kartı numaranızı ve emailinizi giriyorsunuz. ekranda para çekilen aboneliğiniz çıkıyor ordan cancel subscriptions deyip iptal ediyorsunuz. artık kredi kartınızdan para çekilmeyecek.
Kredi kartınızı iptal ettirmenize gerek yok. Redogan arkadaşımızın dediği yöntem oluyor ve basit. Çok teşekkür ederim beni bu dertten kurtardığın için
Ben de aynı dertten muzdaripim.Arkadaşların önerdiği gibi ilgili siteye kredi kartı no ve mailimle giriş yaptım.Meğer her ay ototmatik alınacak şekilde kayıt yapılmış.Başta bunu hotfile'ın hediye süresi olarak düşündüm.Yeni kredi kartı ekstresinde gördüm.
step 3 bölümünde iptali yapıyoruz.Ancak ilk girişte sorun verdikten sonra ikinci girişte şu yazı çıktı.
Thank you. Your request has been submitted and processed. You will not be billed again for this subscription. A confirmation email will be sent to the address that is on record for that purchase within 24 hours. Click here to return to the customer service page.
ilk cümlede faturalandırılma olmayacağını söylerken "record for that purchase " ile sanki satın alma kaydından bahsedilmektedir.İngilizcesi daha güçlü olan arkadaşların bu konuda yorumlarını bekliyorum.
Rapidshare bu konuda zerre kadar sorun çıkartmamıştı.Daha kullanışlı olan hotfile"ın bunu yapması güvenimi sarstı..
Bir bölüme değil bütün cümleye bakmak gerekiyor.
quote:
A confirmation email will be sent to the address that is on record for that purchase within 24 hours.
"Satın alım sırasında kullandığınız mail adresinize 24 saat içinde konfirmasyon (onaylama) maili gönderilecektir". deniyor. Hotfile'ı alırken kullandığınız maili kontrol edip sizden bir linke tıklayıp tıklamamanız isteniyor mu ona bakın.
Hocam bana gelen mail şöyle
Dear ...... ......,
This email serves as a cancellation receipt for hotfile.com.
If you have any questions or concerns regarding this purchase, please feel free to contact our customer support department in one of the following ways:
The quickest way to solving any billing problem is to contact SegPay's customer support department before your bank or card company.
Please note that you will have access until your expiration date. In addition, please be aware that we do not always have control of consumers access to the sites. Please contact the webmaster or our customer support department at Help@SegPay.com if you can still access the site after your subscription has expired. Accessing the site after your expiration date does not mean that you are still being billed. Consider this receipt as your successful cancellation and end of billing for this particular subscription to hotfile.com.
Mailden sonra segpayuya aynı bilgilerle giriş yaptım.Otomatik alındığı söylenen bölümde
No currently active subscriptions.
demekte
Cancelled, Expired, Non-Recurring, or Declined Purchases yani iptal ve süre sonu denilen kısma ise var olan otomatik ödme alınmış.Bir kaza bela olmazsa ototmatik ödeme alınmayacak gibi gözüküyor..
No currently active subscriptions.
demesi yeterli.
quote:
Orijinalden alıntı: redogan67
http://segpayeu.com/ 'a giriyorsunuz sağ üstte "cancel membership" var onu tıklıyorsunuz. açılan yere kredi kartı numaranızı ve emailinizi giriyorsunuz. ekranda para çekilen aboneliğiniz çıkıyor ordan cancel subscriptions deyip iptal ediyorsunuz. artık kredi kartınızdan para çekilmeyecek.
kredi kartımı yazdım nvalid Account Information yazıyor arkadaşlar
quote:
Orijinalden alıntı: maviay_67
quote:
Orijinalden alıntı: redogan67
http://segpayeu.com/ 'a giriyorsunuz sağ üstte "cancel membership" var onu tıklıyorsunuz. açılan yere kredi kartı numaranızı ve emailinizi giriyorsunuz. ekranda para çekilen aboneliğiniz çıkıyor ordan cancel subscriptions deyip iptal ediyorsunuz. artık kredi kartınızdan para çekilmeyecek.
kredi kartımı yazdım nvalid Account Information yazıyor arkadaşlar
Benim de ilk denememde sorun verdi.ikinci defa denemeni öneririm,geç olmamışsa..
Bu arada işlemi yaptıktan sonra hotfile hesabımın son günü olan bugün hesap pasifize oldu.Şükürler olsun.Bu,kredi kartına bu ay birşey yansımayacağını gösterir.