Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

WindowsXP Desktop Theme sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
9
Cevap
0
Favori
226
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> İşletim Sistemleri ve Yazılımlar >> Yazılım Genel >> WindowsXP Desktop Theme sorunu
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Onbaşı
    15 Mesaj
    sslm arkadaslar
    benim bi sorunum var yardimci olursanız sevinirim. bu ayin chip cd den(download.com dada var bu program) cikan winxp temalari diye bir prog var win95/98/me kullanicilari
    icin winxp temalarini kullandiriyo ama ben calistiramadim bu programin nasil calistigini bilen varsa anlatsin bizde sevaplanalim xp nin en azindan temalarindan
    saygilar...



    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    <img src=icon_smile.gif border=0 align=middle>www.download.com dan WindowsBlinds Proramını indirirsen işin daha kolaylaşır.
    |
    |
  • Binbaşı
    1943 Mesaj
    <b>http://themes.tucows.com</b>
    canerce@hotmail.com
    <b>i</b>C<i>Q</i>:<b>13522744</b>
    <b>T</b><i>o</i> <b>B</b><i>e</i> <b>O</b>r N<b>o</b>t <b>T</b><i>o</i> <b>B</b>e<img src=icon_smile_wink.gif border=0 align=middle>
    |
    |
  • Emekli Yönetici
    6172 Mesaj
    abi ben onu kullanıyorum desktop objects gibi bi program çıkıyo bunun çalışma mantığı,eski winpluslar gibi sadece sen ordan winxp için olan kullanıcı arayüzünü programa gösterip çalıştır kendisi otomatik ayaları yapıyor zaten....
    <img src='http://funkstar.8m.com/funky2.gif ' border=0>
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    Ya aslında theme ler bir işe yaramıyor hatta bazen bilgisayarı yavaşlatıyorlar..Ben Xp ye geçmeden önce Xp themesi ni kullanıyordum(Luna).Baktım böyle kare kare açılmaya başladı hemen sildim..Zaten bir hafta sonrada Xp ye geçtim<img src=icon_smile.gif border=0 align=middle>
    |
    |
  • Onbaşı
    15 Mesaj
    arkadaslar ilginize tessekür ederim
    verdiginiz fikirler isime baya yaradi
    bi dahaki sorunda görüsmek üzere......
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    Umarım ki yaramıştır.
    Umarım ki başka sorun yaşamazsın<img src=icon_smile.gif border=0 align=middle>

    www.flamingo.ro
    |
    |
  • Emekli Yönetici
    6172 Mesaj
    magiccccccciiinm xp'yi bı yollasana :)
    <img src='http://funkstar.8m.com/funky2.gif ' border=0>
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    Icq'dan bana ulaşabilirsen,gönderebilirim.

    www.flamingo.ro
    |
    |
  • Emekli Yönetici
    6172 Mesaj
    olm kac mb ve bana bi zaman soyle hee ayrıca cd yollamıcenmı le :)

    <img src='http://funkstar.8m.com/funky2.gif ' border=0>
    |
    |
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
Mobilya Takımları
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
son dakika
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,328
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.