Şimdi Ara

##Water Block Yaptım. (EDİT 4) Rekor Resimi Geldi. New Prototype Sketch. 16/10/13

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir Kullanıcı, 2 Masaüstü Kullanıcı
171
Cevap
6
Favori
9.064
Tıklama
Tüm Forumlar >> Overclock, Soğutma ve Modifikasyon >> Overclock, Soğutma ve Pc Modifikasyon >> Pc Modifikasyon >> Projeler >> ##Water Block Yaptım. (EDİT 4) Rekor Resimi Geldi. New Prototype Sketch. 16/10/13
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1328 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: 1444

    ekim ayında konuya artık yeniden bakarız ,, temiz olsunda güç olmasın

    Nasipse hocam inşallah.









    BU ARADA HERKESİN REGAİB KANDİLİNİ KUTLARIM DAHA NİCE KANDİLLERE İNŞALLAH.
    |
    |
    _____________________________
    بِسْــــــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم
    "Bismillahirrahmanirrahîm"
    Origin: Delibass | Steam: Giovannii
    Battlefield 1-3-4 - CS:GO - GTA V - COD:AW - ETS2 - PUBG - NFS
  • Yarbay
    6213 Mesaj
    İşte forumda görmek istediğimiz çalışmalar bunlar! Çekilin usta geliyor çekilin! Emeğine sağlık dostum çok güzel çalışma. Arkadaşların dediği noktalara ben de katılıyorum. Yapabildiğini gördüğüne göre artık referans tasarımın ötesinde çalışmalar bekleriz senden. Ekran kartı soğutma bloğu gibi çalışmalar da bekliyoruz. Su soğutma sistemlerinin fiyatları düşünüldüğünde, performansta sıkıntı yoksa bu işten çok tatlı para kazanma olasılığın da mevcut.
    _____________________________




  • Yarbay
    2329 Mesaj
    güzel çalışma
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1328 Mesaj

    quote:

    Orijinalden alıntı: thunderwatcher

    İşte forumda görmek istediğimiz çalışmalar bunlar! Çekilin usta geliyor çekilin! Emeğine sağlık dostum çok güzel çalışma. Arkadaşların dediği noktalara ben de katılıyorum. Yapabildiğini gördüğüne göre artık referans tasarımın ötesinde çalışmalar bekleriz senden. Ekran kartı soğutma bloğu gibi çalışmalar da bekliyoruz. Su soğutma sistemlerinin fiyatları düşünüldüğünde, performansta sıkıntı yoksa bu işten çok tatlı para kazanma olasılığın da mevcut.

    Hocam çok teşekkür ederim sözleriniz için. Aslında yaklaşık 1 aydır falan bu işlere pek vakit ayıramıyorum hem atölye boş olmuyor hemde deneyecek bir sistem olmadığı için hep erteliyorum. Kafamda çok değişik tasarımlar var aslında projelerini çizmişim programda duruyor onlar. Bloktan harici su tankı ve maddi yönden çok zorda kalırsam su motoru bile yapmayı düşünüyorum. Rekorları zaten kendim yapıyorum. Yani nereden baksak tam kapasite bir su soğutma parçalarının %80 i ben yapıyorum ve birisi sorduğunda ben yaptım demek ayrı bir zevk veriyor insana. İşin para kazanma tarafına gelince pek de hevesim yok ama belki bir iki blok yapıp forum üzerinden satışa çıkarabilirim. Yukarıdaki yorumlarımda dediğim gibi şu an para ve zaman lazım gerisi sıkıntı değil.



    @karasimsek06
    Teşekkür ederim hocam.
    |
    |
    Bahsedilenler: karasimsek06
    _____________________________
    بِسْــــــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم
    "Bismillahirrahmanirrahîm"
    Origin: Delibass | Steam: Giovannii
    Battlefield 1-3-4 - CS:GO - GTA V - COD:AW - ETS2 - PUBG - NFS




  • Yarbay
    6213 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Dicee

    quote:

    Orijinalden alıntı: thunderwatcher

    İşte forumda görmek istediğimiz çalışmalar bunlar! Çekilin usta geliyor çekilin! Emeğine sağlık dostum çok güzel çalışma. Arkadaşların dediği noktalara ben de katılıyorum. Yapabildiğini gördüğüne göre artık referans tasarımın ötesinde çalışmalar bekleriz senden. Ekran kartı soğutma bloğu gibi çalışmalar da bekliyoruz. Su soğutma sistemlerinin fiyatları düşünüldüğünde, performansta sıkıntı yoksa bu işten çok tatlı para kazanma olasılığın da mevcut.

    Hocam çok teşekkür ederim sözleriniz için. Aslında yaklaşık 1 aydır falan bu işlere pek vakit ayıramıyorum hem atölye boş olmuyor hemde deneyecek bir sistem olmadığı için hep erteliyorum. Kafamda çok değişik tasarımlar var aslında projelerini çizmişim programda duruyor onlar. Bloktan harici su tankı ve maddi yönden çok zorda kalırsam su motoru bile yapmayı düşünüyorum. Rekorları zaten kendim yapıyorum. Yani nereden baksak tam kapasite bir su soğutma parçalarının %80 i ben yapıyorum ve birisi sorduğunda ben yaptım demek ayrı bir zevk veriyor insana. İşin para kazanma tarafına gelince pek de hevesim yok ama belki bir iki blok yapıp forum üzerinden satışa çıkarabilirim. Yukarıdaki yorumlarımda dediğim gibi şu an para ve zaman lazım gerisi sıkıntı değil.



    @karasimsek06
    Teşekkür ederim hocam.

    "Bana para lazım değil" diyen ya çok zengindir ya da hafiften alıktır... Sen ikisi de olmadığına göre öyle şeyler söyleme Pompayı ve radyatörü kendin yapmasan da olur ama diğer parçaları yapabilirsin. Forumda sıvı soğutma heveslisi pek çok arkadaş var. Talep geleceğine eminim. Para lazım değilse hayrına dağıt karizman yürüsün ölücez parça sıkıntısından
    _____________________________




  • Binbaşı
    1328 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: thunderwatcher

    quote:

    Orijinalden alıntı: Dicee

    quote:

    Orijinalden alıntı: thunderwatcher

    İşte forumda görmek istediğimiz çalışmalar bunlar! Çekilin usta geliyor çekilin! Emeğine sağlık dostum çok güzel çalışma. Arkadaşların dediği noktalara ben de katılıyorum. Yapabildiğini gördüğüne göre artık referans tasarımın ötesinde çalışmalar bekleriz senden. Ekran kartı soğutma bloğu gibi çalışmalar da bekliyoruz. Su soğutma sistemlerinin fiyatları düşünüldüğünde, performansta sıkıntı yoksa bu işten çok tatlı para kazanma olasılığın da mevcut.

    Hocam çok teşekkür ederim sözleriniz için. Aslında yaklaşık 1 aydır falan bu işlere pek vakit ayıramıyorum hem atölye boş olmuyor hemde deneyecek bir sistem olmadığı için hep erteliyorum. Kafamda çok değişik tasarımlar var aslında projelerini çizmişim programda duruyor onlar. Bloktan harici su tankı ve maddi yönden çok zorda kalırsam su motoru bile yapmayı düşünüyorum. Rekorları zaten kendim yapıyorum. Yani nereden baksak tam kapasite bir su soğutma parçalarının %80 i ben yapıyorum ve birisi sorduğunda ben yaptım demek ayrı bir zevk veriyor insana. İşin para kazanma tarafına gelince pek de hevesim yok ama belki bir iki blok yapıp forum üzerinden satışa çıkarabilirim. Yukarıdaki yorumlarımda dediğim gibi şu an para ve zaman lazım gerisi sıkıntı değil.



    @karasimsek06
    Teşekkür ederim hocam.

    "Bana para lazım değil" diyen ya çok zengindir ya da hafiften alıktır... Sen ikisi de olmadığına göre öyle şeyler söyleme Pompayı ve radyatörü kendin yapmasan da olur ama diğer parçaları yapabilirsin. Forumda sıvı soğutma heveslisi pek çok arkadaş var. Talep geleceğine eminim. Para lazım değilse hayrına dağıt karizman yürüsün ölücez parça sıkıntısından

    Hafiften bir istek belirtileri seziyorum hocam. Forumdaki sıvı soğutma parçaları heveslilerini görmüştüm 1-2. Aslında talebin geleceğine de eminim çünkü buradaki insanlara artık Türk malı parçalar kullandırmanın zamanı geldi de geçiyor. Paralar elin gavurlarına geliyor. Hayrına blok değilde Satılan blokların yanında 1-2 promosyon yapılabilir mesela su tankı ve ya özel yaptığım rekorlardan.? Allah sonumuzu hayretsin diyorum.
    |
    |
    _____________________________
    بِسْــــــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم
    "Bismillahirrahmanirrahîm"
    Origin: Delibass | Steam: Giovannii
    Battlefield 1-3-4 - CS:GO - GTA V - COD:AW - ETS2 - PUBG - NFS




  • Teğmen
    232 Mesaj
    İyi bir çalışma fakat cok maliyetli olmus gıbı :D
    _____________________________
    "...They One Legend..." | |3uz KaLpLi |.

    KırK yıLda Bir GibisiN
  • Yarbay
    6213 Mesaj
    İthal parçalar çok pahalı. 130TL'den aşağı CPU soğutma bloğu yok neredeyse. BURADAKİ fiyatlara bir bak. Höh diyorum. 237TL sadece CPU bloku... Dolayısıyla bu senin yaptığın nikelaj kaplatılır, iyi de performans verirse çok daha uygun fiyatla pazara sürülebilir ve hem sana hem sıvı soğutma isteyip de maliyeti nedeniyle yapamayan arkadaşlara faydası olur.
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1328 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: HayaLpresT

    İyi bir çalışma fakat cok maliyetli olmus gıbı :D

    Hocam bu yaptığım bloğun bana maliyeti 20 lira civarında bir şeydi çünkü elimde malzeme vardı. Malzemeyi de işin içine katarsak işçilikle beraber yüksek bir maliyet çıkıyor.
    |
    |
    _____________________________
    بِسْــــــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم
    "Bismillahirrahmanirrahîm"
    Origin: Delibass | Steam: Giovannii
    Battlefield 1-3-4 - CS:GO - GTA V - COD:AW - ETS2 - PUBG - NFS
  • Yüzbaşı
    678 Mesaj
    Çok güzel bir çalışma, takipteyim.
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not
    Gururlandırdınız hocam. ellerinize sağlık
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    6213 Mesaj
    Şuan piyasada 450gram bakırın fiyatı 3.5$ kadar. Tahtakalede son durum nedir Necati arkadaşımızdan alıyoruz son haberleri Gerçekten piyasayı bilmesem de temin etmek zor olmaz sanıyorum. Pleksi biraz pahalı ama sana lazım olan kısmın çok geniş olmadığı düşünülürse artık parçalar falan dahi kullanılabilir. Malzemeyi biz gönderelim sen içliği hallet
    _____________________________
  • Binbaşı
    1328 Mesaj

    quote:

    Orijinalden alıntı: thunderwatcher

    Şuan piyasada 450gram bakırın fiyatı 3.5$ kadar. Tahtakalede son durum nedir Necati arkadaşımızdan alıyoruz son haberleri Gerçekten piyasayı bilmesem de temin etmek zor olmaz sanıyorum. Pleksi biraz pahalı ama sana lazım olan kısmın çok geniş olmadığı düşünülürse artık parçalar falan dahi kullanılabilir. Malzemeyi biz gönderelim sen içliği hallet

    Hocam bizim bakır aldığımız yer kartalda böyle gidip direk ben bakır alıcam deyince vermiyorlar ne için kullanıcaksın felan soruyorlar. Bu iş için ben elektrolize bakır kullandım hem ısı hemde elektrik akımını biraz daha iyi transfer eder ve hayli ile fiyatı biraz daha pahalıdır. Aslında malzemeyi falan dert etmiyorum onlar alınır. Plexi işine gelince bu yaptığım bloğun plexisini bir reklamcıdan almıştım esas plexiglass satan yerler daha ucuz olur kanaatindeyim. Şu atelyede işler bitsin yeni tasarım blok ve su tankı yapıp fotolarını koyarım buraya.



    @Roinless~
    Teşekkür ederim dostum.


    @Değişik Biri



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dicee -- 20 Mayıs 2013; 1:36:20 >
    |
    |
    Bahsedilenler: Roinless~ , Değişik Biri
    _____________________________
    بِسْــــــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم
    "Bismillahirrahmanirrahîm"
    Origin: Delibass | Steam: Giovannii
    Battlefield 1-3-4 - CS:GO - GTA V - COD:AW - ETS2 - PUBG - NFS




  • Yarbay
    6213 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Dicee

    quote:

    Orijinalden alıntı: thunderwatcher

    Şuan piyasada 450gram bakırın fiyatı 3.5$ kadar. Tahtakalede son durum nedir Necati arkadaşımızdan alıyoruz son haberleri Gerçekten piyasayı bilmesem de temin etmek zor olmaz sanıyorum. Pleksi biraz pahalı ama sana lazım olan kısmın çok geniş olmadığı düşünülürse artık parçalar falan dahi kullanılabilir. Malzemeyi biz gönderelim sen içliği hallet

    Hocam bizim bakır aldığımız yer kartalda böyle gidip direk ben bakır alıcam deyince vermiyorlar ne için kullanıcaksın felan soruyorlar. Bu iş için ben elektrolize bakır kullandım hem ısı hemde elektrik akımını biraz daha iyi transfer eder ve hayli ile fiyatı biraz daha pahalıdır. Aslında malzemeyi falan dert etmiyorum onlar alınır. Plexi işine gelince bu yaptığım bloğun plexisini bir reklamcıdan almıştım esas plexiglass satan yerler daha ucuz olur kanaatindeyim. Şu atelyede işler bitsin yeni tasarım blok ve su tankı yapıp fotolarını koyarım buraya.



    @Roinless~
    Teşekkür ederim dostum.


    @Değişik Biri


    Onu bunu bilmem lanetle'yi de sardım başına mahalleden de adam topluyorum bu kadar yeteneğin, imkanın olup da yapmazsan gelip dalıcaz sana



    Forumu ayağa kaldırıcam bundan sonra "sıvı soğutma nerden bulurum" falan diye konu açan olursa direkt yamıyorum sana haberin olsun Başına iş aldın

    Piyasayı bilmiyorum tabi sen daha iyi bilirsin ama istersen senden kurtulmayacağını tahmin edebiliyorum. Seçimlerine ve verdiğin bilgilere de sonuna kadar güveniyorum. Gerçekten bu konuda ülkemizde malzeme eksiği var. E-bay de babamızın dükkanı değil sonuçta. Neticede pek çok kişi sıvı soğutma istiyor ama durumu görünce geri basıyor mecburen. Dahili bileşenleri yenilemek varken 3-5 derece sıcaklık düşüşü için tonlarla parayı kimse dökmek istemiyor. Özel olarak hastası olan birkaç kişi dışında pek çok kişi iç geçirip devam etmek zorunda kalıyor biliyorum. Sen olaya bambaşka bir yaklaşım getirdin ve gerçekten bizi mutlu ettin. Mod denen şeyin ruhunu ve amacını birebir yansıttın ve örnek teşkil ettin. O yüzden takip... Çalışmanı referans tasarım olarak tavsiye edicem foruma üst yaparlar umarım.
    _____________________________




  • Yarbay
    5465 Mesaj
    Takip.
    |
    |
    _____________________________



  • Yarbay
    2417 Mesaj
    Sonuç bekleniyor takip.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2741 Mesaj
    hala render mi alıyorsun
    _____________________________
  • Binbaşı
    1328 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: thunderwatcher

    quote:

    Orijinalden alıntı: Dicee

    quote:

    Orijinalden alıntı: thunderwatcher

    Şuan piyasada 450gram bakırın fiyatı 3.5$ kadar. Tahtakalede son durum nedir Necati arkadaşımızdan alıyoruz son haberleri Gerçekten piyasayı bilmesem de temin etmek zor olmaz sanıyorum. Pleksi biraz pahalı ama sana lazım olan kısmın çok geniş olmadığı düşünülürse artık parçalar falan dahi kullanılabilir. Malzemeyi biz gönderelim sen içliği hallet

    Hocam bizim bakır aldığımız yer kartalda böyle gidip direk ben bakır alıcam deyince vermiyorlar ne için kullanıcaksın felan soruyorlar. Bu iş için ben elektrolize bakır kullandım hem ısı hemde elektrik akımını biraz daha iyi transfer eder ve hayli ile fiyatı biraz daha pahalıdır. Aslında malzemeyi falan dert etmiyorum onlar alınır. Plexi işine gelince bu yaptığım bloğun plexisini bir reklamcıdan almıştım esas plexiglass satan yerler daha ucuz olur kanaatindeyim. Şu atelyede işler bitsin yeni tasarım blok ve su tankı yapıp fotolarını koyarım buraya.



    @Roinless~
    Teşekkür ederim dostum.


    @Değişik Biri


    Onu bunu bilmem lanetle'yi de sardım başına mahalleden de adam topluyorum bu kadar yeteneğin, imkanın olup da yapmazsan gelip dalıcaz sana



    Forumu ayağa kaldırıcam bundan sonra "sıvı soğutma nerden bulurum" falan diye konu açan olursa direkt yamıyorum sana haberin olsun Başına iş aldın

    Piyasayı bilmiyorum tabi sen daha iyi bilirsin ama istersen senden kurtulmayacağını tahmin edebiliyorum. Seçimlerine ve verdiğin bilgilere de sonuna kadar güveniyorum. Gerçekten bu konuda ülkemizde malzeme eksiği var. E-bay de babamızın dükkanı değil sonuçta. Neticede pek çok kişi sıvı soğutma istiyor ama durumu görünce geri basıyor mecburen. Dahili bileşenleri yenilemek varken 3-5 derece sıcaklık düşüşü için tonlarla parayı kimse dökmek istemiyor. Özel olarak hastası olan birkaç kişi dışında pek çok kişi iç geçirip devam etmek zorunda kalıyor biliyorum. Sen olaya bambaşka bir yaklaşım getirdin ve gerçekten bizi mutlu ettin. Mod denen şeyin ruhunu ve amacını birebir yansıttın ve örnek teşkil ettin. O yüzden takip... Çalışmanı referans tasarım olarak tavsiye edicem foruma üst yaparlar umarım.

    Lanetle arkadaşımızla ilgilendim gerekli bilgileri verdim. Elimden geldiğince herkese yardımcı olurum.

    Aman hocam daha ortada fol yok yumurta yokken sen satın almak isteyenleri başıma yollarsan yandık.
    Yazdığınız her kelime için teşekkür ederim aslında benim yaptığım iş zor bir iş değil elinde böyle imkanı olan ve hevesli olan herkes yapabilir bunu. Ancak birazda beceri istiyor bu işler. Bende isterim insanları E-bay e muhtaç edip de hem fazladan para döktürüp hemde gümrüğüdür vergisidir uğraştırmak istemem. Şu an kafam da 1-2 tasarım daha var onlarıda yapıp koyarım buraya ona göre karar veririz yapacağımız işe.
    |
    |
    _____________________________
    بِسْــــــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم
    "Bismillahirrahmanirrahîm"
    Origin: Delibass | Steam: Giovannii
    Battlefield 1-3-4 - CS:GO - GTA V - COD:AW - ETS2 - PUBG - NFS




  • Binbaşı
    1328 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: _bluescream_

    hala render mi alıyorsun

    Yok hocam bilgisayarı yeni formatladım programı kurmaya üşeniyorum akşam kurup renderleri almaya başlarım.
    _____________________________
    بِسْــــــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم
    "Bismillahirrahmanirrahîm"
    Origin: Delibass | Steam: Giovannii
    Battlefield 1-3-4 - CS:GO - GTA V - COD:AW - ETS2 - PUBG - NFS
  • Yarbay
    2741 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Dicee

    quote:

    Orijinalden alıntı: _bluescream_

    hala render mi alıyorsun

    Yok hocam bilgisayarı yeni formatladım programı kurmaya üşeniyorum akşam kurup renderleri almaya başlarım.

    bir zamanlar bir kaç kişi yerli malı blok lar yapmıştı ve gayet performanslıydı onların kesim yöntemleri farklı idi sanırsam. hem ust kapakları derlin ve plexiden yapmışlardı ve inceydi, o tarz bir çalışma apın bence forumda satabilirsiniz bu arada ikamet neresiydi
    _____________________________




HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
SEO
haberler
Mobilya Takımları
son dakika
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
1,109
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.