< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
Bildirim
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
Sizin hiç volvonuz oldu mu? Özellikle s80 veya xc90?
Dediğim gibi tasarım işi görecelidir. Ben Mercedes'in iç tasarımını beğenirken dışını sevmiyorum. Aynı şekilde volvo'nun iç tasarımını sevmezken dışını beğeniyorum. Ayrıca s80 de E sınıfı bir araç ve fiyatları mercedes'den daha uygun. MB E serisi bütçemi zorlayacak diyen birisine, daha ekonomik bir alternatif önerdim. Tasarımını beğenirse, aklına yatarsa o da pişman etmeyecek bir araç. Kepçeye olan takıntınızı da anlayamıyorum. Mercedes bir dünya otobüs üretiyor, otobüs markası mı diyorsunuz? Veya VW gırla ticari araç üretiyor, ona da servis markası mı diyorsunuz? Bu arada mercedeslerin kağıt gibi ezildiği testten 16 senelik kasayla rakiplerine güvenlikte fark atan da o kepçe markası. |
O modellerde 231 ve 265hp var. Amg paket yakisikli duruyor ancak suspansiyon konforu olarak w204 ile yakin sayilir. Normal pakette ucan hali efekti olur. V6 oldugu için bakimi pahali. Bizdeki araç surekli ariza veriyor bu arada. Ama hepsi böyle diyemeyiz tabi.
Bir dizele göre karakteristik bir sesi var. İçeriye sadece biraz v6 sesi aliyor. Ve tınısı çok hoş. Ama disaridan cok daha sesli. Araba, soluksuz 250'ye cikiyor.(limitör var) yokuş yukariymis, 4 kisi varmis iceride hic umrunda olmuyor. S350 cdi ile denedik ve geçti.(agirlik farkindan dolayi sürpriz olmadi tabi) zaten Türkiye şartlarında sol şeritte bu arabaya cok fazla araba selektör atamaz. Şanzıman kick-down'larda geç tepki veriyor. ZF'yi tercih ederim bu konuda. Yakit ortalamasi 25.000 km'nin ortalama hiz 47kmh ortalama tüketim 8.7lt. Uzun yolda basıldı köprü trafigine girildi akşam tem'de sakin sakin sürüldü. Yol tutuş olarak tren gibi rayda gidiyor. Inanilmaz bir guven veriyor. Ancak focus gibi biraz arkayi birakayim da eglence faktörü olsun gibi bir durum yok. Arabanin yol tutus limitleri tamamen sadece hizli dönmek üzerine. Ancak düşük hizda dondugum bir virajda aniden onden kaydığı da oldu. Tabi bu viraja cok hizli girdigim için oldu. Tekerlerleri yana yattığı için şehir ici manevra kabiliyeti cok iyi. 4matic karda iyi iş yapiyor ancak quattto daha basarili bence karlı zeminde. Ayrica 4 teker buzda kalinca mecburen elinize küreği aliyorsunuz :D Sonuç olarak; eger butceniz satin almaya ve daha da önemlisi yürütmeye yetiyorsa, ben uzun yola çıkar hızlı gider, hizli viraj döner ancak böyle yüzlerce km gitsem bile yorulmak istemem diyorsaniz alınır. Kaputta yildizi görmek de ne yalan söyleyeyim zevkli oluyor. |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nacker -- 14 Mart 2019; 14:48:57 > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TEPEE PREMİUM PACK -- 14 Mart 2019; 18:45:35 > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nacker -- 14 Mart 2019; 19:30:15 > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Arabayı satın aldın mı 😁 < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |