Şimdi Ara

W205 MERCEDES C-Class ANA KONU (274. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
17.121
Cevap
181
Favori
1.216.597
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
11 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 272273274275276
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: teksaz16


    quote:

    Orijinalden alıntı: teksaz16

    Herkese merhaba,

    Şuanda 116d kullanıyorum ancak C serisinin 1.6 136hplik dizel modeli fazlasıyla ilgimi çekiyor, şuanda bayilerde bu aracın anahtar teslim fiyatını merak ediyorum, özellikle manuel olanı merak ediyorum, bence bu motor bu kasa için çok ideal bir tercih, BMW 316d modelini piyasaya süreceği tahmin ediliyor ama 116hplik bir 3 kasa yürümez görüşündeyim, şimdiden teşekkürler

    hic bayilere gidip 1.6 dizel icin fiyat alan yok mu?

    aşağıda verdiğim link aracın konfigüratör linki, istediğiniz motor-donanıma bakarak fiyatını görebilirsiniz, bayide de aynı fiyatı söylüyorlar, alım aşamasına gelirseniz %2 civarı bir indirim söz konusu oluyor meslekten ya da bayi insiyatifinden.





  • Arkadaşlar herkesin fikrine düşüncesine ve kesesine saygım var ama yazmadan geçemeyeceğim.

    Sanki buradaki arkadaşlar Amerika da yada Arap ülkelerinde yetişmiş büyümüş ve sürekli 3-4-5-6.000CC motorlu arabalar içinde hayatlarını geçirmişler de , şimdi 1,6motoru garipseyip aşağılıyorlar.
    Arkadaşlar Alman yaptıysa lütfen oturup saygı duyun, neticede kul yapısı eksikleri noksanlıkları tabiki olacak onları yazışıp konuşalım ama lütfen mercedese ve kim yaparsa yapsın onun koyduğu motora bok atmayın. BMW isteyen gitsin BMW alsın.

    Gelelim bir Renault motoru lafına, Siz Renault u nasıl biliyorsunuz acaba? Arkadaşlar Herkes lüx araba yaparsa alt ve orta tabakaya kim araba yapacak?
    Herkesin olduğu bir pazar var ama bu demek değilki reno sadece alt tabakaya araba yapar. reno motor yapamaz?
    git bak bakalım reno ne motorlar yapmış bugüne kadar. Ben sana söylüyüm, Reno yaptı, Mercedes Taktı. Mercedes teki onca yetkiliden daha iyi bilmiyoruz heralde.

    Ayrıca Renault un şuan hangi arabasında 1,6 motor var? daha demin kontrol ettim de yazıyorum. hiç bir arabasında 1,6 motor yok suan bınek olarak.
    1,5 olan gerçekten Mercedes kalıtesıne yakışmamıştı. onuda defalarca soyledım. 1,5 alınmaz yıne soyluyorum ama 1,6 efsane olmuş.

    Bu motor Nissan Qashqai ve X-Trail de de var. Madem Reno onlara da verdi niye onlarda 130 Beygir ve max Sürat 188km/h ? Mercedes de aynı motor nasıl 136beygir ve max sürat 212 km/h ? Demek ki Mercedes aldığı gibi koymuyormuş demi?

    Keseniz müsaade ediyorsa gidin A45 C63 E55/63 alın ama lütfen 60.000euroluk arabadan 160,000euro luk araba performansı beklemeyın. Ne kadar ekmek o kadar köfte.

    Benzinli ve Dizel almak da tamamen kişisel keyfe bağlı. Benzinli 156.000TL 156 Beygir - Dizel 170.000TL 136 Beygir. Az da olsa ses istemeyen, 20 beygir de olsa fazla beygir isteyen,
    15.000tl de ucuz olsun benım ıcın onemlı dıyen, ben kısa mesafe kullanıyorum yada senede 10.000km yapıyorum dıyen gider benzinli alır arkadaşlar.


    Kişisel kimseye yazmadım. lütfen bireysel olarak okumayın.

    saygılar.




  • haberelectro kullanıcısına yanıt
    Dediğiniz doğru 1.4-1.8 benzinli kategorisinde 6 veya 8 kes sanırım birinci olmuş bir motor. 2014 yılında da son birinci.

    Ve ayrıca dci gibi bütünüyle satın alınan, sadece ufak yazılım değişiklikleri olan bir makine değil. Ortak tasarım ve ortak üretim. Motor blok tasarımı PSA iken, valf yönetim (çift vanos), yakıt besleme gibi sistemler BMW üretimi. Motor bütün olarak PSA'da üretilmiyor bildiğim kadarıyla, ana kısmı üretiliyor, eklemeler ve toplama BMW'de yapılıyor.

    Ayrıca BMW X1 ve 5.20i de kullanılan motorlar farklı ve tamamen BMW yapımı. Eğer PSA ile ortak yapılan makine bu kadar iyi ve fleksible olmasa, BMW kendi elinde hazır olan kapasiteyi arttırmayı da tercih edebilirdi. 5.20i ile 3.20i teknik verilerinin aynı olması sizi yanıltmasın. Hacimlerine bakın...
  • hasanyazici H kullanıcısına yanıt
    Qasqai ve X-Trail SUV sınıfı, hava sürtünme katsayıları çok yüksek ki, son süratte bu çok etkilidir. Bir sedan ile kıyaslanamaz.

    Daha önce de yazdım bu saf bir Renault üretimi makinadır. Ama Renault'dan küçük hacim dizel motor almak Mercedes'in kalitesinden hiç bir şey götürmez. Tüm Fransızlar küçük hacim dizellerde çok kaliteli ve başarılı üretimler yapıyorlar. Global Dünya'da ve bu düzeyde sertleşen rekabet koşullarında herkesin herşeyi üretmesi, en azından fizibıl olarak üretmesi mümkün değil. Bence Mercedes/Renault küçük dizel makine ortaklığı gayet de başarılı bir ortaklıktır.

    Bunu söyledikten sonra; Renault alt tabaka'ya otomobil üretmez. O dediğinizin ne olduğunu bile bilmiyorum. Renault ta, Mercedes Benz gibi insanlar için otomobil üretir. Ve insanlar da çeşitli kriterler ile kendilerine yakın, uygun buldukları bu ticari emtea'yı satın alırlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mtutun

    Qasqai ve X-Trail SUV sınıfı, hava sürtünme katsayıları çok yüksek ki, son süratte bu çok etkilidir. Bir sedan ile kıyaslanamaz.

    Daha önce de yazdım bu saf bir Renault üretimi makinadır. Ama Renault'dan küçük hacim dizel motor almak Mercedes'in kalitesinden hiç bir şey götürmez. Tüm Fransızlar küçük hacim dizellerde çok kaliteli ve başarılı üretimler yapıyorlar. Global Dünya'da ve bu düzeyde sertleşen rekabet koşullarında herkesin herşeyi üretmesi, en azından fizibıl olarak üretmesi mümkün değil. Bence Mercedes/Renault küçük dizel makine ortaklığı gayet de başarılı bir ortaklıktır.

    Bunu söyledikten sonra; Renault alt tabaka'ya otomobil üretmez. O dediğinizin ne olduğunu bile bilmiyorum. Renault ta, Mercedes Benz gibi insanlar için otomobil üretir. Ve insanlar da çeşitli kriterler ile kendilerine yakın, uygun buldukları bu ticari emtea'yı satın alırlar.

    Sizin söylediğinizin üstüne söz söylemek bana düşmez ama Fluence kullanmadıysanız eğer, Renault'nun kimler için otomobil ürettiği konusunda fazla kesin konuşmayın derim ben.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • bu "renault motoru" muhabbetinden önce otomobilden anlamayan bilhassa A serisi kullanan tipler Bmw'nin PSA üretimi motorlarına "pejo motoru ehehehe" diyorlardı, sonra Mercedes A serisi'nde 1.5lt'lik motoru ve C serisinde 1.6lt lik motoru kullanmaya başlayınca bu sefer Bmw'dekiler "renault motorlu çakma mercedes" demeye başladılar.

    bu yaklaşımlar oldukça manasız. Down-sizing günün modası. Avrupa'da emisyon normları sıralı 6 silindirli motorların, v8'lerin modasını bitirdi. artık devir aşırı beslemeli, turboşarjlı, kompresörlü, süperşajlı küçük hacimli motorlardan büyük performanslar yaratma devri.

    Türkiye'de durum tabi vergilendirme saçmalığından doğuyor. 1600 cc'lik motorlara tüketici muhtaç kalınca orta-üst segmentte dahi 1600cc'lik motorları görüyoruz (e180, 520i).

    Bu arada, Amerika'da iki hafta boyunca 3600 cc'lik 305 hp'lik Chevy Impala kullandım, 5 serisinin muadili diyebiliriz. bu motor da bana beklediğim kadar güç gösterisi yapmadı, 0-100'ü 7 sn, 170 hp'lik 520i'nin ise 8.7 sn örneğin. Artık küçük hacim demek küçük keyif anlamına gelmiyor.




  • Arkadaşlar tabirim yanlış olmuş olabilir onun için özür de diliyorum. alt tabaka yerine Ekonomik kelimesi daha doğru olurdu.

    Benim arabadaki felsefem ya Renault ya da Mercedes tir. ki gerçekte de oyle oldu. Ben Renault u sevdıgım ıcın bunları yazdım. Begenmeyen bok atan arakadaslar a ithafen yazın bana böyle bir şey söylemeyin belki sizden bile
    daha çok Renault kullanmışımdır çünkü. Hele Fluence in bagajına hayranım.


    Qashqai ve Xtrail SUV değil Ruhsatlarında da yazıldığı üzere resmiyet de Hatchback araçlardır. yanlış hatırlamıyorsam MPV gibi bir ara sınıf a giriyorlardı. Sadece yerden 20cm yüksek olduklarından ötürü , insanları da kandırıyorlar.
    Bende 2011 Q7 vardı. Ruhsatında da arazi aracı yazıyordu. Gerçek SUV ise bir kere 4X4 seçeneği olmalıdır. Aksi takdir de yüksek olmaktan öteye gidemez.
  • aracı takip eden biri olarak söyleyeceklerim

    1- fiyatlar hala yerine oturmadı bayilerde ve internette saçma sapan fiyatlar dolanıyor.hele internette satıştaki araçlar saçma fiyatlarından dolayı aylardır ilanlar duruyor 3-4 aydır ilanda duran araç var. tedarik sorunu aşıldığında ve bmw nin makyajlı 3, 1.6 motorlu 4 hamleleri ve audinin 1.4,1.6 motorlu a4 hamlelerinden sonra fiyatlar yerine oturacaktır. acelesi olmayan kesinlikle şimdi almasın.

    2-renault motorlu mercedes alınır tabi çünkü biz mercedesi biliriz,muhattabımız mercedestir. ama bu mide bulantısını ve akıldaki soruyu götürürmü? hayır. algı problemini aşarmı? yine hayır. bu iş birazda algı yönetimi ile alakalı kendi kendilerine premium,prestij diye tabirler icad eden firmalar birgün bu hallere düşeceğini tahmin etmeleri gerekti. bu işin 2 tane çözümü olabilirdi 1.bu ortaklık gizli tutulabilirdi 2.motor daha prestijli bir firmadan alınabilirdi. daha öncede söylemiştim mesela mercedes bu motoru hondadan alsaydı. inanılmaz bir algı oluşurdu düşünsenize kalbinde honda motoru var, karoser ve malzeme mercedes müthiş bir efsane olurdu.üstelik hondanın 1.6 i dtec motoru 1.6 cc 160 hp 350 nm gibi müthiş değerlere sahip. bmw falan silinirdi piyasadan



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dermeister01 -- 19 Mart 2015; 12:44:27 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dermeister01

    aracı takip eden biri olarak söyleyeceklerim

    1- fiyatlar hala yerine oturmadı bayilerde ve internette saçma sapan fiyatlar dolanıyor.hele internette satıştaki araçlar saçma fiyatlarından dolayı aylardır ilanlar duruyor 3-4 aydır ilanda duran araç var. tedarik sorunu aşıldığında ve bmw nin makyajlı 3, 1.6 motorlu 4 hamleleri ve audinin 1.4,1.6 motorlu a4 hamlelerinden sonra fiyatlar yerine oturacaktır. acelesi olmayan kesinlikle şimdi almasın.

    2-renault motorlu mercedes alınır tabi çünkü biz mercedesi biliriz,muhattabımız mercedestir. ama bu mide bulantısını ve akıldaki soruyu götürürmü? hayır. algı problemini aşarmı? yine hayır. bu iş birazda algı yönetimi ile alakalı kendi kendilerine premium,prestij diye tabirler icad eden firmalar birgün bu hallere düşeceğini tahmin etmeleri gerekti. bu işin 2 tane çözümü olabilirdi 1.bu ortaklık gizli tutulacaktı 2.motor daha prestijli bir firmadan alınacaktı. daha öncede söylemiştim mesela mercedes bu motoru hondadan alsaydı. inanılmaz bir algı oluşurdu düşünsenize kalbinde honda motoru var, karoser ve malzeme mercedes müthiş bir efsane olurdu.üstelik hondanın 1.6 i dtec motoru 1.6 cc 160 hp 350 nm gibi müthiş değerlere sahip. bmw falan silinirdi piyasadan

    Ben size katılmıyorum. Bence çok doğru bişey yapmış Mercedes. Ve hatta özellikle Fluence'in motorunu ve bagajını almış olsaydı, işte o zaman tam bir efsane olurdu. Bir traktör efsanesi.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • mtutun M kullanıcısına yanıt
    X1 ve 520i deki motorda psa'nin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: varyator

    Bu arada, Amerika'da iki hafta boyunca 3600 cc'lik 305 hp'lik Chevy Impala kullandım, 5 serisinin muadili diyebiliriz. bu motor da bana beklediğim kadar güç gösterisi yapmadı, 0-100'ü 7 sn, 170 hp'lik 520i'nin ise 8.7 sn örneğin. Artık küçük hacim demek küçük keyif anlamına gelmiyor.

    Amerikan araçlarını ve o ülkenin şartlarını kendi içinde değerlendirmek lazım.
    Yoksa orada da 2 impala parası verip 535i alırsanız, bayağı etkileyici performanslı aracınız olur
  • Motor anlaşması konusunda bencede Mercedes şanslı olan taraf. 1.6 dci 160 duyurulalı çok oldu. Nasılki şuan 3 serisinde düşük hacim yokken Mercedes dizel+otomatik kombinasyonunu sunabiliyor, ilerleyen dönemlerde de BMW 140-150 beygir dizel sunabilirken, Mercedes yine ufak bir revize ile 160+ güç elde edeceği bir dizel motoru ürün gamında sunacak.
  • erciftci E kullanıcısına yanıt
    sonuç olarak fiyattan ziyade 306 hp v6 bir araçtan bahsediyoruz, aşırı besleme ile çok daha küçük hacimlerden güzel sonuçlar ortaya çıkabiliyor, yoksa işin sonu yok, 4 impala parasına viper'a da binmek mümkün.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: finansmen1


    quote:

    Orijinalden alıntı: mtutun

    Qasqai ve X-Trail SUV sınıfı, hava sürtünme katsayıları çok yüksek ki, son süratte bu çok etkilidir. Bir sedan ile kıyaslanamaz.

    Daha önce de yazdım bu saf bir Renault üretimi makinadır. Ama Renault'dan küçük hacim dizel motor almak Mercedes'in kalitesinden hiç bir şey götürmez. Tüm Fransızlar küçük hacim dizellerde çok kaliteli ve başarılı üretimler yapıyorlar. Global Dünya'da ve bu düzeyde sertleşen rekabet koşullarında herkesin herşeyi üretmesi, en azından fizibıl olarak üretmesi mümkün değil. Bence Mercedes/Renault küçük dizel makine ortaklığı gayet de başarılı bir ortaklıktır.

    Bunu söyledikten sonra; Renault alt tabaka'ya otomobil üretmez. O dediğinizin ne olduğunu bile bilmiyorum. Renault ta, Mercedes Benz gibi insanlar için otomobil üretir. Ve insanlar da çeşitli kriterler ile kendilerine yakın, uygun buldukları bu ticari emtea'yı satın alırlar.

    Sizin söylediğinizin üstüne söz söylemek bana düşmez ama Fluence kullanmadıysanız eğer, Renault'nun kimler için otomobil ürettiği konusunda fazla kesin konuşmayın derim ben.


    1- Fluence insanlar için üretilmiyor mu?

    2- Fluence hedefi belli, iş Dünyası filo aracı. Mercedes ticari araçlar?




  • Aşağıda BMW/PSA Prince motor ailesinin uygulama modelleri var. Bir altta da linki var;

    BMW N13 / Mini N18[edit]

    In 2011 BMW released turbocharged 1.6 Prince engine [11] (called the N18 engine for the Mini Cooper S and called the N13 engine for BMW applications). The engine has direct injection, twin-scroll turbocharger and variable valve lift. The N13 is sold alongside the larger displacement BMW N20 turbocharged straight-4 engine.


    Model

    Displacement

    Power

    Torque

    Redline

    Year

    N13B16 1,598 cc 136 PS (100 kW; 134 hp)@4350 220 N·m (162 lb·ft)@1350 2011
    170 PS (125 kW; 168 hp)@4800 250 N·m (184 lb·ft)@1500 2012

    Applications:[12] 75 kW version
    2012–present F20 114i

    100 kW version
    2011–present F20 116i
    2012–present F30 316i

    125 kW version
    2011–present F20 118i
    2012–present F30 320i EfficientDynamics Edition
    2014–present BMW F25 X3 sDrive20i Turkish Market


    en.wikipedia.org
    Prince engine - Wikipedia
    http://en.wikipedia.org/wiki/Prince_engine





    Ayrıca aşağıdaki teknik özellikler linklerinden lütfen motor hacimlerine bakınız;

    http://www.bmw.com.tr/tr/en/newvehicles/5series/sedan/2013/showroom/technical_data/

    http://www.bmw.com.tr/tr/en/newvehicles/3series/sedan/2011/showroom/technical_data/


    Tork ve güç üretme devir aralıklarına da bakınız lütfen yukarıdaki linklerde.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mtutun -- 19 Mart 2015; 13:23:13 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mtutun

    quote:

    Orijinalden alıntı: finansmen1


    quote:

    Orijinalden alıntı: mtutun

    Qasqai ve X-Trail SUV sınıfı, hava sürtünme katsayıları çok yüksek ki, son süratte bu çok etkilidir. Bir sedan ile kıyaslanamaz.

    Daha önce de yazdım bu saf bir Renault üretimi makinadır. Ama Renault'dan küçük hacim dizel motor almak Mercedes'in kalitesinden hiç bir şey götürmez. Tüm Fransızlar küçük hacim dizellerde çok kaliteli ve başarılı üretimler yapıyorlar. Global Dünya'da ve bu düzeyde sertleşen rekabet koşullarında herkesin herşeyi üretmesi, en azından fizibıl olarak üretmesi mümkün değil. Bence Mercedes/Renault küçük dizel makine ortaklığı gayet de başarılı bir ortaklıktır.

    Bunu söyledikten sonra; Renault alt tabaka'ya otomobil üretmez. O dediğinizin ne olduğunu bile bilmiyorum. Renault ta, Mercedes Benz gibi insanlar için otomobil üretir. Ve insanlar da çeşitli kriterler ile kendilerine yakın, uygun buldukları bu ticari emtea'yı satın alırlar.

    Sizin söylediğinizin üstüne söz söylemek bana düşmez ama Fluence kullanmadıysanız eğer, Renault'nun kimler için otomobil ürettiği konusunda fazla kesin konuşmayın derim ben.


    1- Fluence insanlar için üretilmiyor mu?

    2- Fluence hedefi belli, iş Dünyası filo aracı. Mercedes ticari araçlar?

    1- İşte burada insan tanımını doğru yapmak gerekir. Mesela çakar taktırıp, emniyet şeridinden gidenler de literatüre göre insan.

    2- Ezik işçiler, çalışanlar ucuz araca binsinler, firmaların cebinden fazla para çıkmasın diye üretilen arabalar traktör gibi mi olmak zorunda?

    Neyse doğru yanlış bunlar benim fikirlerim.

    Oh be, ben de artık forumdakilerle tartışabileceğim. Hem de kendi yaratttığım polemikle ve bunu da @mtutun ile başlatabilmiş olmak büyük mutluluk.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • dermeister01 kullanıcısına yanıt
    Acelesi olmayan beklesin demişsiniz ve bende bekliyorum acaba bu dediğiniz araçlar ne zaman çıkar piyasaya ve mercedes fiyatları ne zaman yerine oturur ?Konu hakkında bilgim olmadığı için soruyorum.
  • finansmen1 kullanıcısına yanıt
    1- Emniyet şeridinden sadece Fluence'ler mi gidiyor? Hiç Mercedes gitmiyor mu?

    2- Tabi ki değil. Ama global rekabet o kadar çetin ki, maliyet hesapları her yerde karşımıza çıkıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mtutun

    1- Emniyet şeridinden sadece Fluence'ler mi gidiyor? Hiç Mercedes gitmiyor mu?

    2- Tabi ki değil. Ama global rekabet o kadar çetin ki, maliyet hesapları her yerde karşımıza çıkıyor.

    Pardon burada bir arkadaş "git tartışmanı havuzda yap, burayı kirletme, biz burada mercedes seviciler olarak çok keyif alıyoruz, senin gibileri aramızda istemiyoruz" gibisinden bişiler yazmıştı, yoksa ben mi yanlış gördüm.??!!!


    Günde topu topu iki mesaj geliyor konuya, bir de bana diyor ki, biz faydalı şeyler paylaşıyoruz. Ben yazmasam Sn. @mtutun de bana hemen cevap vermese acaba ne paylaşacaksınız çok merak ediyorum doğrusu.


    1- Mesajımı yanlış anladınız bence.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 272273274275276
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.