Şimdi Ara

W205 c180 amg'ye hayran oldum(vs a4)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
37
Cevap
0
Favori
541
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ilk once tumsekli camurlu bir yolda sonra,ralli alani gibi virajli bir yolda kullandim.Daha once elestirmistim fakat simdi her seyi cok iyi anladim.Yol karadeniz ara ve ana yayla yolu
    Bundan once surdugum araba a4 2014;babamin arabasi,ayni klasman sonucta onun icin karsilastirabilirim.
    Ilk once kotulerden baslamaliyim,suspansiyonu tumsekli yolda cok fazla ses cikariyor ve dizime koydugum eli titretecek kadar salliyor.Tabi bu asfalt arabasi.
    Vites kolu olmamasi zaten beni hep uzer:(
    Bir de on konsolda deri kapli olmasina ragmen alti ince tahta izlenimi veriyor ve o ses cikiyor.
    Yol sesini a4e gore cok aliyor.
    Amg pakete ek olarak ceviz+cdcalar ve joistigin ustunde ki dokunmatik mekanizma vardi
    Ici cok kaliteli duruyor.Her detayi ozel kaplanmis fakat o tahta hissi birkac noktada daha var hic hos degil
    Gelelim hayran oldugum kisma,a4le 70 le korktugum virajlara bununla 85 90 la hic korkmadan girdim(belki psikolojikti cunku a4le bir kere cok abartip kaydim.)ve en ufak guvensizlik duymadim.Direksiyon cok guven verici ayni zamanda.Araba rayda gider gibi gidiyor.Performans konusunda ise araba ilk bastiginjzda a4 gibu firlamiyor ama 1sn de toparliyor,bu durum sport modunda yok.Sport modunda a4le ayni gidiyor,sport+ da ise a4un sportu gibi.Performanslari cok yakin.Duz yolda uzun mesafede c;yokusta a4 gecer.
    A4 150 bg bu arada.
    Simdi performans ve yol tutusu ayni anda test ettigim bi olay yasadim.Art arda s virajlar ve onumde 2 araba.Birini solladim viraji dondum digerinin arkasina gectim ve arkasina gecene kadar frene basmadim.Sonra digerini gecip 2 viraj dondum.Araba sport+ modundaydi,performansi hic korkutmadi,a4le ayniydi.2sidd ustduzey degil yalniz.
    Viraj performansi ise orda sollamalara ragmen beni kendine asik etti.Gercekten araba budur yemisim konforunu dedim.
    Tabi bunun tadi anca karadeniz gibi yerlerde cikar.Ayni zamanda sehir ortaminda ise sert suspansiyonun bi onemi yok.Burda yollar baya kotu.
    Aracin viraj performansiyla koltuklari cok uyumlu bu arada,ona da hayran oldum.
    Edit:a4'un frenleri cok iyidir ama c180 bu konuda a4 gecmis yani mukemmel olmus,daha hafif hissediliyor basarken ve daha cabuk durduruyor.
    Motor sesi konusunda ise basinca f1e benziyor,bunu da cok sevdim

    Incelemem bu kadardi;tarafsiz bakmaya calistim
    Araba benim olmadigi icin fotograf koymayacagim kusura bakmayin.
    Tesekkurler

    Edit:Fotograf koymak icin izin aldim.Maalesef forumda problem var,koyulmuyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ResenHareketEdenSAVCI -- 4 Eylül 2016; 19:18:00 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Birde mondeoyu denesen
  • quote:

    Orijinalden alıntı: UzayMekiğineKafaAtanKedi

    Birde mondeoyu denesen

    Mondeonun bu kadae iyi tutabilecegine aklim ermiyor cunku suspansiyon daha yumusak,onden cekisli vs

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Skoda Octavianın 140ta son limitle girdiği viraja 3 gün önce W205 C ile 160 ile girdim, gram kopma hissiyatı yok. Yol tutuşu gerçekten çok iyi, malzeme kalitesi de öyle. Fakat arkası dar ve tüketim ve multimedya arayüzü konusunda rakiplerine göre avantajı yok BMW bu konuda daha iyi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Abstraction

    Skoda Octavianın 140ta son limitle girdiği viraja 3 gün önce W205 C ile 160 ile girdim, gram kopma hissiyatı yok. Yol tutuşu gerçekten çok iyi, malzeme kalitesi de öyle. Fakat arkası dar ve tüketim ve multimedya arayüzü konusunda rakiplerine göre avantajı yok BMW bu konuda daha iyi.

    Hocam bir de motor sesi dikkatimi cekti,gazi kokleyince resmen f1 sesi geliyor hayran oldum.
    Bir de arabanin gazi ters basta alisamadim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 3 serisi yol tutuş klişesini bozdu w205. Zınk gibi yapışıyor yola

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ResenHareketEdenSAVCI


    quote:

    Orijinalden alıntı: Abstraction

    Skoda Octavianın 140ta son limitle girdiği viraja 3 gün önce W205 C ile 160 ile girdim, gram kopma hissiyatı yok. Yol tutuşu gerçekten çok iyi, malzeme kalitesi de öyle. Fakat arkası dar ve tüketim ve multimedya arayüzü konusunda rakiplerine göre avantajı yok BMW bu konuda daha iyi.

    Hocam bir de motor sesi dikkatimi cekti,gazi kokleyince resmen f1 sesi geliyor hayran oldum.
    Bir de arabanin gazi ters basta alisamadim

    Gazı ters derken tabandan olmasından mı bahsediyorsunuz hocam?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _MaxPayne_


    quote:

    Orijinalden alıntı: ResenHareketEdenSAVCI


    quote:

    Orijinalden alıntı: Abstraction

    Skoda Octavianın 140ta son limitle girdiği viraja 3 gün önce W205 C ile 160 ile girdim, gram kopma hissiyatı yok. Yol tutuşu gerçekten çok iyi, malzeme kalitesi de öyle. Fakat arkası dar ve tüketim ve multimedya arayüzü konusunda rakiplerine göre avantajı yok BMW bu konuda daha iyi.

    Hocam bir de motor sesi dikkatimi cekti,gazi kokleyince resmen f1 sesi geliyor hayran oldum.
    Bir de arabanin gazi ters basta alisamadim

    Gazı ters derken tabandan olmasından mı bahsediyorsunuz hocam?

    Hocam mesela freni bilirsiniz basarsiniz komple asagi iner.
    Gaza basiyorum yukarisi asagi iniyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ResenHareketEdenSAVCI


    quote:

    Orijinalden alıntı: _MaxPayne_


    quote:

    Orijinalden alıntı: ResenHareketEdenSAVCI


    quote:

    Orijinalden alıntı: Abstraction

    Skoda Octavianın 140ta son limitle girdiği viraja 3 gün önce W205 C ile 160 ile girdim, gram kopma hissiyatı yok. Yol tutuşu gerçekten çok iyi, malzeme kalitesi de öyle. Fakat arkası dar ve tüketim ve multimedya arayüzü konusunda rakiplerine göre avantajı yok BMW bu konuda daha iyi.

    Hocam bir de motor sesi dikkatimi cekti,gazi kokleyince resmen f1 sesi geliyor hayran oldum.
    Bir de arabanin gazi ters basta alisamadim

    Gazı ters derken tabandan olmasından mı bahsediyorsunuz hocam?

    Hocam mesela freni bilirsiniz basarsiniz komple asagi iner.
    Gaza basiyorum yukarisi asagi iniyor

    Allah allah biz fakirler bilmiyor hocam öyle şeyler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >





  • < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BekirTemel




    Merak etmeyin hocam audi her zaman kalbimizde
    Konfor konusunda daha ustun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • W205 C serisi ile Mercedes uzun zamandır ilk defa rakibi BMW F30 3 serisinden daha iyi yola tutunan daha sert bir araba yaptı diyor bütün yabancı testerlar. Ben iki aracı da daha önce kullanmadım net yorum yapmam doğru olmaz ama izlediğim teserde sürekli olarak bu konuşuluyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ön yargılarınızı evde bırakırsanız daçya loganda güzel araba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bazı dogum hastaliklari(malum mahkemelik olanlar var) ve fiyatlarinin yuksekligi gözardı edilirse c serisi d premium segmentin en iyi araclarindan biri.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    Bazı dogum hastaliklari(malum mahkemelik olanlar var) ve fiyatlarinin yuksekligi gözardı edilirse c serisi d premium segmentin en iyi araclarindan biri.

    Simdi baya zamanlanmis ama enistem amg+ceviz dekor ve o saydigim seyler dahil 155.000 e almisti;bana normal geldi o donanim ve kaliteyle

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera

    3 serisi yol tutuş klişesini bozdu w205. Zınk gibi yapışıyor yola

    Keske su bizim yaylasa elime bir de 3 serisi gecse

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ResenHareketEdenSAVCI kullanıcısına yanıt
    Ben size quattro bir audi ile güzel Karadenizimizin dağlarında kendinizi riske atmadan sürüş yapmanızı öneririm ayrıca kişisel görüşünüz gayet kabul edilebilir görünüyor,amg zaten spotif kullanım için tercih edilmesi gereken bir paket haliyle keyif veren bir kullanımı söz konusu, katılıyorum.Ama 3.20ied in varlığı nedeniyle tercih edilme oranı düşüyor c180in o da ayrı bir konu en azından TR pazarı için şu zamanda.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • UzayMekiğineKafaAtanKedi kullanıcısına yanıt
    Çok iyi yol tutuyor güzel araba.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • bianconera kullanıcısına yanıt
    W205'in en büyük handikapı hâlâ hâlâ ve hâlâ 1.6 156'lık motorla gelmesi. İlla ki yetiyor ama neden bunca sene sonra daha güncel bir ünite olmasın?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    W205'in en büyük handikapı hâlâ hâlâ ve hâlâ 1.6 156'lık motorla gelmesi. İlla ki yetiyor ama neden bunca sene sonra daha güncel bir ünite olmasın?

    156 lık motor senelerdir aynı gücü üretiyor fakat calışma verimliliği tüketimi epey geliştirildi.performans olarak hiç fena değil bmw nin 136 lığından iyi 170 liğinden zayıf a4 ün 150 lik motorundan da bi tık daha iyi.

    Yeni e serisindeki 195 hp dizelin c serisine de gelmesi gerekiyor 200 bin lliralık araba 1.6 olmamalı nolursa olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.