Şimdi Ara

VW POLO KULLANICI VE MERAKLILARI BURAYA (149. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
5.543
Cevap
61
Favori
1.338.175
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 147148149150151
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • evet aynen o işaretlediğiniz lamba yandı,

    demekki sakalımızı kesip gidince saf zanettiler, bir doğuş otomotiv klasiği. Depo bittikten sonra farklı bir benzinciden depoyu fulleyelim sönmezse dediğiniz gibi sanayiye götürcem.

    Yardım ettiğiniz için teşekkür ederim.
  • slm arkadaşlar bende yeni 2000 polo highline aldım full+full ama adamlar çok hor kullanmış galiba sürücü koltuğunun yatırma kolu yok koltuğu kaldıramadım paraça temini çok mu zor aldığım galerici yaptırıcakda????
  • slm herkese.vw poloların özelliklede 2004-2005 modellerin kronik sorunudur motor arıza lambası yanması.her ne kadar kitapçıkta eksos emisyon yazsada her türlü arızada o lamba yanar arkadaşlar.yandığı zaman en azından bi baktırmak lazım.mesela benim hararet müşüründen yanmıştı.şimdide motor devir sensörü değişmesi gerekiyormuş aralıklarla yanıyor.benzindende yanabilir.boğaz kelebeği kirlenmişse de yanabilir seçenek çok fazla....bu arada yetkili servise götürürseniz hiç sorun olmasada bi parçasının değiştirilmesi gerektiğini söyleyecektir yinede bir ustaya göstermek faydalı olabilir.herkese iyi sürüşler.
  • Arkadaşlar poloların eski kasa ve yeni kasaları yıl itibariyle nasıldır.Hangi yıllarda yeni kasa veya görünüme kavuşmuştur,özellikle 2004-2008 arası görünüş.
    Bende polo almayı düşünüyorum.Siz hangi yıl ve modeli önerirsiniz?Bütçe:19.000-21.000 Teşekkürler.
  • sa..
    arkadaşlar bende 2001 polo classic var.debriyaj seti alıcam ama fiyatı ne kadardır yan sanayi orjinal gibi ayrı parça varmı?
  • 260 tl orjinal luk 120-150 tl işçilik
  • ark. slm bende 2004 model polo 9n var . 75000 bakımı geldi . (filteler + yaga)İşçilik dahil yetkili serviste 200tl dediler. Sanayide yaptırırsam kaça çıkar

    birde bizim araçlardaki hava , yağ , polen , benzin filtrelerinin orjinal olanlarının markaları nedir .
    BUjileri değiştirmeme gerek var mı en az 2 sene olmustur ve en az 30000km olmustur.
    Fren hidroloğini kontrolü ve değişimi hani aralıklarla gereklidir

    buji ve fren hidroliğini eklersek yetkili serviste 300 350 arası birşey oluyor.

    filtereler mahle midir orjinalları
    bujiler hangisindendir hangi modeldir orjinalleri

    yardımcı olursanız sevinirim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aktas18

    ark. slm bende 2004 model polo 9n var . 75000 bakımı geldi . (filteler + yaga)İşçilik dahil yetkili serviste 200tl dediler. Sanayide yaptırırsam kaça çıkar

    birde bizim araçlardaki hava , yağ , polen , benzin filtrelerinin orjinal olanlarının markaları nedir .
    BUjileri değiştirmeme gerek var mı en az 2 sene olmustur ve en az 30000km olmustur.
    Fren hidroloğini kontrolü ve değişimi hani aralıklarla gereklidir

    buji ve fren hidroliğini eklersek yetkili serviste 300 350 arası birşey oluyor.

    filtereler mahle midir orjinalları
    bujiler hangisindendir hangi modeldir orjinalleri

    yardımcı olursanız sevinirim


    castrol yag 10/40 50 tl
    filtre 10 tl
    hava filtre 20 tl
    polen filtre 20 tl
    benzin buji 50 tl
    işçilik 20-25 tl
    175 falan bujileri bosh gerisi önemli deil en son bu rakamalara yaptırmıştım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kalyoncu1


    quote:

    Orijinalden alıntı: aktas18

    ark. slm bende 2004 model polo 9n var . 75000 bakımı geldi . (filteler + yaga)İşçilik dahil yetkili serviste 200tl dediler. Sanayide yaptırırsam kaça çıkar

    birde bizim araçlardaki hava , yağ , polen , benzin filtrelerinin orjinal olanlarının markaları nedir .
    BUjileri değiştirmeme gerek var mı en az 2 sene olmustur ve en az 30000km olmustur.
    Fren hidroloğini kontrolü ve değişimi hani aralıklarla gereklidir

    buji ve fren hidroliğini eklersek yetkili serviste 300 350 arası birşey oluyor.

    filtereler mahle midir orjinalları
    bujiler hangisindendir hangi modeldir orjinalleri

    yardımcı olursanız sevinirim


    castrol yag 10/40 50 tl
    filtre 10 tl
    hava filtre 20 tl
    polen filtre 20 tl
    benzin buji 50 tl
    işçilik 20-25 tl
    175 falan bujileri bosh gerisi önemli deil en son bu rakamalara yaptırmıştım


    cevap verdiğiniz için tsk.

    peki fren hidroliği ile bujiler ne zaman değişmesi gerekir değişmesi gerektiğini nasıl anlarız belli bir vakitleri varmıdır mesajda belirttiğim gibi




  • servis bujileri 20-30 binde degişiyor sanyide 50 binde felan degişierler ama hiç değişmediyeseniz değişin frenhidroli servis 2 yılda bir diyor ama pahalı bişey deil lt 7-10 tl faln için rahat etsin al değiştir butür parçalarda çok orjinallik arama bazı parçaların orjinali türk malı örnek öntakım salıncaklar ateşlem bobinleri bu filtreler falan trde üretiliyor orjinal diye gidip bir sürü para verme kaliteli yan sanayiler var onları kullan
  • ilgilerinden dolayı tekrar tsk. kalyoncu bujileri ben değiştirmedim değişse bile 45000 de önceki sahibi değiştirmiştir . Onları değiştireyim o zaman.
    PEKİ bu sorum polo 2002 - 2004 sahiplerine kapıların ordaki emniyet kemerinin arkasındaki plastik parçalar ikide bir yerinden çıkıyor , buna nasıl bir çözüm bulduuz acaba ?
  • bakılarımı önce özel vw servisinde, sonra yetkili serviste yaptırdım. şu an yetkili servisten parça alıp tanıdığım ustamda taktırıyorum.
    5w-30 yağ kullandığım için fiyatını yazmıyoum.
    onun dışında
    hava+polen+yağ filtreleri+tapa 55-60 TL gibi bir rakama alıyorum (Jetta) yetkili servisten.
    buji için de bir kaç alternatifiniz var, mesela ben polo varken (LPG li) bosch un tek tırnaklı platinyum bujisini taktırmıştım (servisin önce uymaz diye diretmesine rağmen ısrarımla yapılan internet araştırmasında uyduğu görüldü) çok da memnunum. (bujileri 20-30 binde değiştirmen yararınadır)
    fren hidroliği eksilme yapmamışsa değiştirmezler genelde ama 50-60 bin kmde değişmesi uygundur.

    gelelim emniyet kemerlerinin olduğu direklere; "o bir polo" dedirten ayırtedici özelliğidir, değişmez :)
  • msunlu verdiğin fiyat bilgisi sagol . Sanırım bende oyle yapabilirim . Bayramdan sonra bir el atayım şu işe . Fiyatları yazarım buraya.
    Kapı direklerinin orasını bir şekilde halletmem lazım eskiden lastiklerin oraya sıkıştıryodum duruyordu şimdi hemen geri atıyor. Biraz baktımda netten
    kimisi yapıştırıcı falan yapmış atıyormuş gene kimisi de o lastiklerin tam altına gelecek şekilde vida atmış ufagından dısardan baktın mı gözükmüyor bu da
    bir çözüm olabilir aslında farklı yöntemler varsa paylasabilriz bunun için arkadaslar
  • Herkese iyi bayramlar,
    Kuvvetle muhtemel sorulmustur ama mobilden bulmam zor. Bende 2005 model VW Polo var. İdeal lastik basıncı ne olmalıdır, ön ve arka lastikler için?

    Edit: İpad'ten kaynaklı imla sorunu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi theraptorx -- 1 Eylül 2011; 12:38:17 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: theraptorx

    Herkese iyi bayramlar,
    Kuvvetle muhtemel sorulmustur ama mobilden bulmam zor. Bende 2005 model VW Polonya var. İdeal lastik basıncı ne olmalıdır, ön ve arka lastikler için?


    benzin depo kapağının içinde lastik ölçüleri ile birlikte yazıyor olmalı, şayet yoksa
    araç yüklüyken ve boşken basınçlar değişmekle birlikte ortalama her binek araçta olduğu gibi 30-32 arası idealdir FAKAT çok çok önemli olan bir mevzu genelde atlanmaktadır, Şöyle ki;
    Lastik basıncı lastikler soğukken ayarlanır, yani "hele bir yola çıkıyım, bir benzinlikte hallederim" düşüncesi yanlıştır, ilk 3-5 km de halledilmelidir. ısınan lastik basıncı değişeceğinden siz 32 bastığınızı zannedersiniz fakat lastik soğuyunca ölçtüğünüzde aslında "25" civarlarında olduğunu görürsünüz, bu da yol tutuş ve yakıta olumsuz etki eder, lastik yıpranması cabası...




  • Sayın @msunlu, verdiğiniz değerli bilgiler için teşekkür ederim
  • emniyet kemerlerinin takılı olduğu yerler hemen hemen her polo da çıkıyor galiba.beni de huzursuz etti ben çözüm olarak çift taraflı bantla sorunu çözdüm ama kalıcı olacağını pek sanmıyorum.benden önceki şeffaf silikon yapmış o da çözüm olabilir.kolay gelsin
  • arkadaşlar vw polo 1.4 sportline ( tek kapı ) 1996-2000 hatcback. bu modelden düşünüyorumda . 106 quiksilver ile arasında kaldım . şimdilerde vw'in bu modeli çok hoşuma gitmeye başladı gerek kalite açısından gerekse motorundan . sizin görüşleriniz nelerdir ?
  • yakın zamana dek polo 1,6 TDI almayı planlıyorduk ta ki golfe göre güvenlikte donanım eksiklerini görene dek..
    Anti Blokaj Fren Sistemi (ABS) S S S
    Elektronik Diferansiyel Kilidi (EDL) S S S
    Elektronik Fren Güç Dağılımı (EBD) S S S
    Elektronik Motor Çekiş Kontrolü (MSR) S S S
    Elektronik Patinaj Önleme Sistemi (ASR) S S S
    Elektronik Stabilizasyon Programı (ESP) S* S* S*
    Hıza duyarlı elektro-mekanik servo direksiyon S S S
    Hill Hold (Eğim kalkış asistanı) S* S* S*
    Immobilizer S S S
    Lastik Basınç göstergesi S - -
    Ön yolcu hava yastığını devre dışı bırakma özelliği S S S
    Piroteknik ön emniyet kemerleri S S S
    Sürücü diz hava yastığı S S S
    Sürücü ve yolcu ön hava yastıkları S S S
    Sürücü ve yolcu yan hava yastıkları S S S
    Tam bağımsız ön/arka süspansiyonlar S S S
    Tavan hava yastıkları S S S
    vs. bu özellikleirn birçoğu polonun comfortline paketinde dahi bulunmazken golfün trendline ında dahi bulunuyor..Bu yüzden sanırım polo almaktan vazgeçtik ancak golfün dizeli de 47000 gibi bir fiyattan başlıyor bu nedenle opel astra classic 3 alacağız sanırım




  • arkadaslar 2004 polonun bakımını yaptırdım 190 tl tuttu .

    castrol magnatec . hava polen yag filtesi , bosch bujiler . 140 tl artı 50 tl işçilik .
    emniyet kemerinin arkasındaki plastikler yerlere silikonla yapıştırdım ama yolcu tarafının ordaki 2 gününden atmaya başlamış gittiği yere kadar :)
  • 
Sayfa: önceki 147148149150151
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.