Şimdi Ara

Vw Polo EPC hatası !!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
1
Favori
19.590
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Millet sa;
    Geçenlerde kaza yaptığımı ve aracının serviste olduğunu söylemiştim. Çok şükür aldım servisten Ancak şimdi de EPC ile ilgili bir sıkıntım oldu. Lpg ye bağlayarak servis bu hataya ile ilgili bizle ilgisi YÖK diyerek hiç bir şey yapmadı.
    Şimdi araç rölantide çalışırken ibre yaklaşık 600-700 devirde. Araç çalıştıktan 1-2 dakika sonra bir anda EPC ışığı yanıyor motor lambasıyla beraber ve motor teklemeye başlıyor ve ibre 1200 devire çıkıyor yaklaşık. Bu durumu benzinde de LPG de de yapıyor. Bugün 200 km yol yapmak zorunda kaldım arabayla, yüksek devirde tık yok. 150-160 banamısın demiyor. Ama rölantiye alınca böyle oluyor sürekli. Kapatıp tekrar çalıştırıyorum Bnde. Yola gitmeden önce aracı bilgisayara bağladılar ve BASINÇ EMME SENSÖRÜ HATASI şeklinde bir uyarı meydana geldi. Bnm işim acil olduğundan dolayı uzun yoka gider mi dedim gider deyince usta aldım gittim.
    Şimdi arkadaşlar bu basınç emme sensörü hatasına baktığımda netten, mutlak basınç sensörü olarak geçiyor, bu ikisi aynı şey galiba, motorin üstünde vidalarmış bir sensör, acaba bu sensör mü bozuldu, yoksa Bambaşka bir arıAzası mı var ???
    Aşağıdaki linkten baktım biraz

    https://otomobilteknoloji.blogspot.com.tr/2016/03/mutlak-basinc-sensoru-map-nedir-arizalari.html?m=1

    Bu arada 4 buji ve arızalı olan ateşleme bobininden birinş de değiştirdim, yine bir şey fark etmedi.
    Sorun sensörde mi ? Yardımcı olursanız çok sevinirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • up!
  • fren lambaların yanıyor mu?
    elektronik gaz kontrol sistemine baktılar mı serviste?
    fren pedalının üst kısımlarında sigorta gibi 1 sey olmalı tekme v.s. dolayısı ile gevsemiş olabilir ona bakın

    son olarak
    motor hız sensörü
    hava akış sensörü

    benden bu kadar
  • Gaz kelebeği olabilir. Benim arabada olan motorun kronik problemi. Gaz kelebeği ve Alman Malı "BOSCH" sensörlerin yarattığı tipik problemler.



    Sizin de gaz kelebeğiniz sağlamsa lambda sensörlerinde sorun olabilir. (muhtemelen sizin motordaki sensör ile aynı işi görüyor)



    Bu sensörler hava miktarını takip ettiğinden doğru ölçüm yapamayınca motor sapıtıp devir yükseltiyor.



    Benim arabada da arada sensörler sapıtıyor. Wd-40 gibi bir malzeme ile temizleyip yerine takın muhtemelen eskisi gibi çalışacaktır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar sorun çözüldü. ne sensör ne de başka bir arıza imiş.Kazadan dolayı motorun yağ kapağı alttan kırılmış ve ordan motor hava alıyormuş. Topltatığım serviste bakmamışlar muhtemelen. yeni kapak aldım taktım ve çözüldü. Yalnız gittiğim 4. usta buldu sorunu. ilk 3 ü az kalsın bütün sensörleri değiştirecekleri ve biliyorsunuz ki bir basınç sensörü 240-250 lira. Çok şükür kazık yemeden sorunu hallettik. Teşekkürler cevaplarınız için.
  • Benim de başıma geldi çözümü çok aradım sorun fren müşirinde çıktı. Yalnız dikkat edin fren pedalında iki adet müşir var , biri basınca diğeri pedaldan ayağını çekince devreyi tamamlıyor,alttta olan değil üstte olan sorun çıkarıyor. Biraz sert fren yapmıştım plastik somunu yerinden çıkmış yerine taktım ikaz lambası söndü.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.