Şimdi Ara

VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü (86. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
6 Misafir - 6 Masaüstü
5 sn
43.727
Cevap
132
Favori
4.505.955
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 8485868788
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • standartı kaç beygir.

    quote:

    Orjinalden alıntı: lloyd

    Sağol Hüseyin, evet vazgeçemedim dizelden. Tork+Güç+Performans dizelde çok daha güzel oluyor. Bir de chipleticem zaten :)


    quote:

    Orjinalden alıntı: mulligun

    dostum çok iyi bir seçim.

    kesinlikle çok karizmatik bir araba.

    bakıyorumda dizelden vazgeçmiyorsun.

    quote:

    Orjinalden alıntı: lloyd

    Sağolun Tolga ve Hüseyin. 300 C CRD aldım.




  • mulligun hayırlı olsun aracın, çok iyi bir seçim .kazasız ,zevkle kullanmak nasip olsun...
    hexa,manuelin de 210 olduğuna emindim( tr vw sitesi 200 yazsa da almanyadaki sitede 210 yazıyordu) ama değiştirmişler gerçekten de ...anlamadım .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ogüst -- 1 Eylül 2008; 13:15:57 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ogüst

    mulligun hayırlı olsun aracın, çok iyi bir seçim .kazasız ,zevkle kullanmak nasip olsun...
    hexa,manuelin de 210 olduğuna emindim( tr vw sitesi 200 yazsa da almanyadaki sitede 210 yazıyordu) .


    bende 210nm dir diye düşünüyordum, fakat vw.de sitesine bakarken farkettim aradaki farkı. motor aynı, dolayısıyla 210 nm yi manuel şanzumanlı modeller de verir diye düşünüyorum.
    velhasıl tsi çıktı mertlik bozuldu atıyorlar yazılımı 210nm oluyor, atıyorlar yazılımı 170 bg oluyor. nasıl iş anlamadım bu kadar verimli bir teknoloji varmı_? inş. ileride sorun çıkartmazlar bu motorlar. alıcam bir tane bende durum onu gösteriyor.
  • arkadaslar,

    bugün izinden allahin izni ile almanya´ya geri döndüm gelis 2 gün sürdü ve toplam 2640km yaptim Aydin - Frankfurt. Passat süper
    uzun yol ve aile arabasidir cok sükür araba hic bir problem yapmadi sadece 2. defa kornam bozuldu (yollarda tehlikeli anlarda kullandim ve
    gümrüklerde tepki olarak kullandik sonunda ömrünü tamamladi ). Yakit ise Süper bende 2.0 TDI 140PS DPF (DPF=Diesel Partikel Filtresi)
    ile yolda toplam 1 depo ile 960km yaptim ve 2 full depo birde yarim depo yakit alarak geldim. Arabanin basina malesef cok seyler geldi türkiyede
    3 defa harc döküldü ve derin cizikler var ön kaportada malesef cikmiyor, son yola cikacagimda 1 gün öncesi biri arabanin kapisina vurmus ve kapida cökük
    var allahtan büyük deyil (yapan cigerinden yansin insallah). Haftaya Cumartesi VW Servisine gidip gösterecem ve Garanti kapsamindaki Kornayi degistirecem.

    Bu arada TANERGODE ustamiza bir tesekkür etmek istiyorum Türkiyeyi en iyi sekilde ve örnek bir sekilde temsil ediyor Alman forumlarinda (www.motor-talk.de) . Buradaki sorunlarinizi alman forumunda sorarak sizin icin cevap ariyor, ve ayrica almancasi ve yazisi benimkinden iyi ben bile
    almanca yazi yazarken zorlaniyorum. TANERGODE ustam süper yapiyorsun isini tebrikler.

    Saygilar, Yasin almanyadan
  • Amin, Sağol meke.


    Hüseyin standartı 218 hp.

    quote:

    Orjinalden alıntı: meke


    quote:

    Orjinalden alıntı: lloyd

    Bugün itibariyle passatımı satmış bulunuyorum arkadaşlar.


    hayırlısı olsun, yeni arabanı da kazasız belasız kullan inşallah

    passat üye sayısı bir eksildi
  • iyiymiş ya hiç chipe bile gerek yok gibi.

    bir soru daha sorucam ama kızma.

    0 - 100 km si nedir bu canavarın ?

    birde sıfır mı aldın ikinci el mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mulligun -- 31 Ağustos 2008; 11:05:36 >
  • teşekkürler ogüst.

    passat kadar geniş olmasada ailemize yetecek bir araç alabildik sonunda.

    quote:

    Orjinalden alıntı: ogüst

    mulligun hayırlı olsun aracın, çok iyi bir seçim .kazasız ,zevkle kullanmak nasip olsun...
    hexa,manuelin de 210 olduğuna emindim( tr vw sitesi 200 yazsa da almanyadaki sitede 210 yazıyordu) .
  • Pek değerli kardeşlerim, arkadaşlarım,

    Cumartesi saat 14:30'da Manavgat-Sorgun'dan yola çıktım ve Adana-Seyhan'a sağ salim geldim. Tam 600 km yol yaptım. Klima hep açıktı. Yol gayet rahat ve huzurluydu.

    İzlenimlerim:

    1. Giderken 600 km yolu 100 YTL benzin ile katettim (33 YTL, 3,33 YTL/litre), bu defa 600 km yolu daha az benzinle katettim, tam hesaplamadım ama sanırım 26 litre tükettim. Bu benim için inanılmaz düşük bir değer. 1.4 TSI Passat aracımla daha fazla şehiriçinde yol yaptığımdan bu değerler benim için hakikaten çok düşük. Araba sanki su yaktı. Konya'dan meşhur "Yolçatına" (Adana-Ankara-Konya Yol Ayrımı) benzin ibresi sadece 1 çizgi eksildi.

    2. Vitesleri yanlış attığımın farkına vardım. Yol DÜZ (aşağı veya yukarı doğru eğimli değil) olduğu takdirde 100 km/s 6. vites CC açık gitmek en doğru karar iken yol VİRAJLI, İNİŞLİ, ÇIKIŞLI, ve hız 100 km/s altında ve ÇİFT ŞERİTLİ iken en fazla 5. viteste atmak aracın 4.8 ve 5.6 litre/100 km tüketimle gitmesini sağladı. Haritadan bakmanızı rica ediyorum, KONYA-YOLÇATI arası 1 çizgi azalması beni fena halde etkiledi.

    3. Şikayetim sadece ön koltuk ile ilgili. Uzun yolda ben ön koltuk ayarını ya yapamadım, ya da standard Türk erkek beli/sırtı (buluşmada görenler incelemiştir) Passat ön koltuğuna mı uygun değil, bilemiyorum. Sonra koltuk ayar düğmeleriyle biraz oynadım, sırt bölgesindeki motorlar devreye girdi, birkaç deneme/yanılma yöntemi ile idare edecek bir pozisyon buldum. Önceki aracıma 8 yıl binmek belki Passat'ımda uzun yol deneyimimin oturmasına engel oldu veya oluyor. Bakalım.

    4. En güzel aktivitelerden birisi yokuşlarda motoru "pusan" Mercedes, BMW ve diğer klas/lüks arabaları (veya motoru pusmamış da şoförü sebebi bilinmez bir şekilde ayağını gaza basmaktan imtina etmiştir) ZZIIIPPPPP diye geçmek. Bilhassa 2.0 TDI Passat'ları takip etmek ve onların beni takip etmesi hoşuma gitti. Bu arada cezalar etkisini göstermiş olmalı ki 100 KM/SAAT standard bir hız olmuş. Herkes çok efendi bir hızda gidiyordu. Böyle yolda dansözlük yapmak (makas atmak), cis-tak ve hava basma olayı, birkaç önemsiz tür, tip ve maganda dışında, yok gibiydi.

    5. AZ DAHA BEN VE AİLEM YOK OLUYORDUK. ALLAH KORUDU. Ereğli'ye yaklaşırken dümdüz yol sağa doğru kavisleme başlamadan önce önümü kontrol ettim, 80 km/saat hızla giden 13,60 metrelik TIR'ı geçmek için sağ sinyalimi verdim, selektör yaptım, kornaya bastım, 4. vitese attım ve hızlandım, tam aracın ortasına yaklaşmışken birden koca çekici-dorse kombinasyonu şeridinden ayrılarak ve hiçbir lamba, ışık, ikaz sinyali vermeden, kornaya basmadan ve hareket yapmadan bizi 1,5 metrelik banket-asfalt şeridine sıkıştırdı. Uzun uzun kornaya basarak şoförün bizi görmesini ve kendi şeridine geri dönmesini sağladık. Manzara o anda ortaya çıktı. Biz TIR'ı geçmeye çalışırken bu koca dinazor kamyon önündeki bir başka dinazor kamyonu geçmeye başlamış, hiçbir sinyal vermeden, aynaya bakmadan. Allah korudu ki karşıdan gelen araç yoktu ve bu iki TIR'ı geçtik de rahat bir nefes aldık.

    Ama DUBLE YOL'un önemini daima daha fazla anlıyorsunuz. Zaten bomboş araziye şimdiye kadar neden yapmamışlar diye de tüm yol kullanıcıları sormuşlardır, neyse ki inşaat devam ediyor. Tek sorunlu yer bence POZANTI-ULUKIŞLA arası. Tam bir cehennem. 50 km GEÇME YASAĞI ve araçların % 90'ı TIR, OTOBÜS ve KAMYON. Ama orada da TEM Otoyolunun devamı ihtişamlı ve etkileyici bir şekilde inşa ediliyor. Bilhassa ŞEKERPINAR mevkiini görmenizi isterim. Otoyolu yaparken sanırım DİLOVASI mevkiini örnek almışlar. Şeritler üst üste binerek viyadük şekilnde inşa ediliyor.

    Passat'ımı oto yıkamacıya götüreceğim.

    Hepinizi çok seviyorum.

    Selamlar ve sevgiler,

    Taner Göde
  • Arkadaşlar ben passat sahibi değilim ama aracı çok beğeniyorum. Dün manisada galeride 2006 model 1.6 FSI 44.500 km de siyah renk comfortline bi araç buldum. araçla biraz tur attım, motor sesi fazla geldi bana, bunun yanısıra yol bilgisayarı tamamen almanca bilgiler veriyor. bu normal mi? daha önce kullanmadığım için soruyorum?
    ******araçın sanırım bakım periyodu 15 binde bir ve 45bin bakımı gelmiş. peryodik bakım masraflarrı tahminen ne olur.
    ******Bu aracın yakıtı hakkında bilgi verebilir misiniz?
    ******araçta değişen ve boya çizik yok dendi ama gidip servise baktırmadım fiyatı 38.500 ytl sizce nasıl

    yarına kadar karar vermeliyim yardımcı olursanız sevinirim
  • taner abi hoşgeldin.gelmişken birşey rica edebilirmiyim.

    bana audi a4 1.8 tfsı 160 bg multitronic hakkında biraz bilgi bulabilirmisin.

    özellikle yabancı forumladaki kullanıcılar memnunmudur acaba?
  • mulligun slmlar dostum.hayırlı uğurlu olsun;allah kazasız belasız sürüşler nasip etsin.hüseyin samsundan bir arkadaşım bana audi A4 sedan passat sedan konusunda danıştı;ikisinden birini almayı planlıyor.fakat audinin baz donanımı ve opsiyonlarının listesi ve fiyatları kousunda cok fikrim olmadığı için tam birşey söyleyemedim.baz donanım,paketler ve opsiyonlar hakkında bilgi verirmisin?
    quote:

    Orjinalden alıntı: mulligun

    taner abi hoşgeldin.gelmişken birşey rica edebilirmiyim.

    bana audi a4 1.8 tfsı 160 bg multitronic hakkında biraz bilgi bulabilirmisin.

    özellikle yabancı forumladaki kullanıcılar memnunmudur acaba?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: vcan

    Arkadaşlar ben passat sahibi değilim ama aracı çok beğeniyorum. Dün manisada galeride 2006 model 1.6 FSI 44.500 km de siyah renk comfortline bi araç buldum. araçla biraz tur attım, motor sesi fazla geldi bana, bunun yanısıra yol bilgisayarı tamamen almanca bilgiler veriyor. bu normal mi? daha önce kullanmadığım için soruyorum?
    ******araçın sanırım bakım periyodu 15 binde bir ve 45bin bakımı gelmiş. peryodik bakım masraflarrı tahminen ne olur.
    ******Bu aracın yakıtı hakkında bilgi verebilir misiniz?
    ******araçta değişen ve boya çizik yok dendi ama gidip servise baktırmadım fiyatı 38.500 ytl sizce nasıl

    yarına kadar karar vermeliyim yardımcı olursanız sevinirim



    yol bilgisayarı ingilizce olabiliyor onu direksiyondan ayarlayabiliyorsunuz yakıt biraz fazla olur {tsı göre) içinize sindiyse ve 1-2 bin ytl indirim yapabilirseniz süper olur
  • Taner Bey, hoşgeldiniz. Umarım iyi enerji depolamışsınızdır. O enerjiye sizin olduğu kadar bizim de ihtiyacımız var çünkü.


    quote:

    Orjinalden alıntı: tanergode
    1. Giderken 600 km yolu 100 YTL benzin ile katettim (33 YTL, 3,33 YTL/litre), bu defa 600 km yolu daha az benzinle katettim, tam hesaplamadım ama sanırım 26 litre tükettim. Bu benim için inanılmaz düşük bir değer. 1.4 TSI Passat aracımla daha fazla şehiriçinde yol yaptığımdan bu değerler benim için hakikaten çok düşük. Araba sanki su yaktı. Konya'dan meşhur "Yolçatına" (Adana-Ankara-Konya Yol Ayrımı) benzin ibresi sadece 1 çizgi eksildi.


    Bu arada verdiğiniz yakıt tüketim değerlerini tekrar kontrol etmenizi rica etsem. Çünkü bana bir yanlışlık var gibi geliyor, şöyle ki;

    Gidiş yolu için söylediğiniz değeri doğru orantıdan hesaplarsak; 600km.'de 33lt ise 100km.'de= 33x100/600=5.5lt/100km. Bu değer fabrika değeri, ulaşılabilir diye düşünebiliriz ancak,
    Dönüş yolu için söylediğiniz değeri doğru orantıdan hesaplarsak; 600km.'de 26lt ise 100km.'de= 26x100/600=4.33lt/100km. Bu değere ulaşabiliyorsa Passat'larımız hiç kimsenin dizelden, LPG'den bahsetmemesi lazım.

    Kontrol edip tekrar bizi aydınlatırsanız seviniriz.

    Saygılar,
    munans...
  • teşekkürler dr_ozi,

    bende çok passat düşündüm biliyorsun.passat ın yüzünün eskimesinden ve iç mekan kalitesinin biraz zayıf olmasından dolayı daha geniş ve işime daha çok yarayacak bir araba olmasına rağmen birtürlü elim gitmedi almaya ve en sonunda a4 te karar kıldım.

    38 bin euro ya 1.8 tfsı 120 bg bir aracı alabiliyorsunuz ve donanımı comfortline passat a göre artıları ve eksileri var.

    eksileri yazayım ;

    Kumandasız direksiyon,
    manuel koltuk ayarı kaldıki passat tada tam elektrikli değil,
    cruise control,

    artıları ,

    6.5 " tft ekran
    xenon plus,
    audi prestiji
    yeni çıkmış yedi yıl kasa değiştirmeyecek olması.
    Passat la nerdeyse aynı fiyat olması.

    bu yazdıklarıma daha bir kaç şeyde eklenebilir. artıları eksileri yazıp değerlendirilmeli bence.


    quote:

    Orjinalden alıntı: dr_ozi

    mulligun slmlar dostum.hayırlı uğurlu olsun;allah kazasız belasız sürüşler nasip etsin.hüseyin samsundan bir arkadaşım bana audi A4 sedan passat sedan konusunda danıştı;ikisinden birini almayı planlıyor.fakat audinin baz donanımı ve opsiyonlarının listesi ve fiyatları kousunda cok fikrim olmadığı için tam birşey söyleyemedim.baz donanım,paketler ve opsiyonlar hakkında bilgi verirmisin?
    quote:

    Orjinalden alıntı: mulligun

    taner abi hoşgeldin.gelmişken birşey rica edebilirmiyim.

    bana audi a4 1.8 tfsı 160 bg multitronic hakkında biraz bilgi bulabilirmisin.

    özellikle yabancı forumladaki kullanıcılar memnunmudur acaba?


  • Merhaba Dostlarım,

    Sevgili Munans,

    Mümkün olduğu kadar resim çekmeye de çalıştım. Bilhassa 100 km/saat hızı aşmadıkça ve 5. / 6. vitesleri CC ile doğru kullandıkça uzun yolda (!) yakıt tüketimi inanılmaz değerlere düşüyor. Giderken gaz pedalına dikkat ettim ve çok fazla basmamaya çalıştım, ama yine de 110 ve 120'yle gittipim anlar ve zamanlar oldu, bir de Seydişehir'den sonra epey iniş aşağı (zirve 1840 metreden deniz seviyesine) yol vardı ki aracımı viteste kullandım, yakıt tüketmedim. Dönüş yolunda aklıma deniz seviyesinden 1840 metre zirveye tırmanmanın daha fazla yakıt tüketeceğime neden olacağı geldi ama hızıma dikkat ettikçe yakıt seviyesi ibresi da o kadar yavaş düştü. Beklediğimin tam tersi oldu, daha az yakıt tükettim. Helal olsun böyle bir motora!

    Aracımda şu anda 1/3 civarında yakıt var. 150 YTL giderken 45 litre ve 150 YTL gelirken 45 litre = 90 litre, deponun içinde en az 25-30 litre benzin daha var, tükettiğim de 33 + 26 = 59 litre, hesap aşağı yukarı tutuyor (değerler artı/eksi 1-2 litre).

    MP3 olayı bir başka zaten. 180 Adet parçadan oluşan ve özellikle 80'li yıllara ait MP3 yolculuğun başından sonuna kadar fazlası ile yetti. Bitmeyen CD, sürekli devam eden şarkılar. Tek kelimeyle harikaydı.

    Öğle saatinde de aracı yıkattım. Liftte de altını kontrol ettim. Herhangi bir sorun, parça, artık falan yok. Aracın altı ve jantların içi (benim için çok önemli bir konu) tertemiz. Ancak yollardaki çalışmalar nedeni ile mıcır ve taş fırlatmasından ötürü aracımın şoför kapısında birisi 4 ve birisi de 6 milimetre olmak üzere 2 tane çizik var. Servisi aradım, yarın getir, rötüşlayalım dediler. Metalik boyaya rötüş konusunda kaygılarım var. Sizce ne yapmalıyım arkadaşlarım? Nazarlık olarak da bırakabilirim. Ne derseniz onu yapacağım.

    Taner Göde
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mulligun

    taner abi hoşgeldin.gelmişken birşey rica edebilirmiyim. bana audi a4 1.8 tfsı 160 bg multitronic hakkında biraz bilgi bulabilirmisin. özellikle yabancı forumladaki kullanıcılar memnunmudur acaba?



    Merhaba Sevgili Kardeşim Hüseyin,

    AUDI A4 1.8 TFSI 160 HP Multitronic aracın hayırlı olsun. İsabetli ve kendin için doğru olan kararı vermenden ötürü tebrik ederim. Sorunu şu andawww.motor-talk.de forumuna sordum. Cevaplar geldikçe sana buradan iletmeye çalışırım. Bu arada Essen'deki ağabeyim Savaş da bir AUDI manyağıdır. 1.8T 20V 150 HP kullanıyor, LPG'li...!!!

    Link aşağıda:http://www.motor-talk.de/forum/audi-tuerkei-audi-a4-1-8-tfsi-160-ps-multitronic-erfahrungen-bitte-t1958343.html

    Selamlar ve sevgiler,

    Taner Göde
  • sağolasın taner abi.

    bakalım neler çıkacak.bu yeni 1.8 tfsı 20 v değil herhalde değilmi?

    quote:

    Orjinalden alıntı: tanergode

    quote:

    Orjinalden alıntı: mulligun

    taner abi hoşgeldin.gelmişken birşey rica edebilirmiyim. bana audi a4 1.8 tfsı 160 bg multitronic hakkında biraz bilgi bulabilirmisin. özellikle yabancı forumladaki kullanıcılar memnunmudur acaba?



    Merhaba Sevgili Kardeşim Hüseyin,

    AUDI A4 1.8 TFSI 160 HP Multitronic aracın hayırlı olsun. İsabetli ve kendin için doğru olan kararı vermenden ötürü tebrik ederim. Sorunu şu andawww.motor-talk.de forumuna sordum. Cevaplar geldikçe sana buradan iletmeye çalışırım. Bu arada Essen'deki ağabeyim Savaş da bir AUDI manyağıdır. 1.8T 20V 150 HP kullanıyor, LPG'li...!!!

    Link aşağıda:http://www.motor-talk.de/forum/audi-tuerkei-audi-a4-1-8-tfsi-160-ps-multitronic-erfahrungen-bitte-t1958343.html

    Selamlar ve sevgiler,

    Taner Göde

  • quote:

    Orjinalden alıntı: lloyd

    Sağolun Tolga ve Hüseyin. 300 C CRD aldım.


    Hayırlı olsun Cem,

    Çok güzel bir araç almışsın Güle güle kullan.
    Bizleri unutma...
  • :) 0-100km 7.6 sn, 2. el aldım; 4/5 ayda bir değiştiriyorum sıfır bana çok daha külfetli oluyor...


    quote:

    Orjinalden alıntı: mulligun

    iyiymiş ya hiç chipe bile gerek yok gibi.

    bir soru daha sorucam ama kızma.

    0 - 100 km si nedir bu canavarın ?

    birde sıfır mı aldın ikinci el mi?
  • Teşekkür ederim Mert, ben yine burdayım deneyimlerimi paylaşmaya ve deneyimlerinizi okumaya devam!

    100 ytl mazot ile 450km yaptım; maslak-avcılar-çatalca-avcılar-maslak-eskihisar-maslak yol yaptım yarısı şehiriçi kalanı otoban tamamıyle agresif kullanım....

    Araçta 7000 devir var ve 4000 devri geçmeye gerek kalmıyor, 500 küsür torku 2000 devir civarında yakalıyor, sürüklüyor aracı.

    esp'yi kapatınca neler yaptığını söylemeye bile gerek yok ama kısaca şöyle; olduğu yerde 360/720/1080 derece çoook rahat dönüyor. Arkadan itiş olması zaten başlı başına büyük bir nimet benim için.


    quote:

    Orjinalden alıntı: mertbasaran


    quote:

    Orjinalden alıntı: lloyd

    Sağolun Tolga ve Hüseyin. 300 C CRD aldım.


    Hayırlı olsun Cem,

    Çok güzel bir araç almışsın Güle güle kullan.
    Bizleri unutma...
  • 
Sayfa: önceki 8485868788
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.