Şimdi Ara

VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü (126. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
43.731
Cevap
133
Favori
4.525.798
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 124125126127128
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Lastik alacaklara bir haber vereyim.
    Goodyear da kampanya başlamış. Bir arkadaş lastiklerini değiştirecek. 225/45 R17 lastiğe 200 ytl / adet fiyat almış. Lastik exellence serisi. Haberiniz olsun.
  • @ghostrider815

    bence alabilirsiniz ,çünkü daha önce satın alanların hp güçleri de yazılım güncellemeleri ile hp leri değişebiliyor. motorda herhangi bir parça sistem değişikliği olmadığı sürece bi mahsuru yok . ayrıca bazı mallarda görmüşsünüzdür arkasında telif hakı saklıdır değişiklik yapma hakkı saklıdır vss.... şeklinde yazılar var dolayısıyla siz 150 hp diye satın aldığınız motora vw garanti kapsamının devam etmesi için ve size daha iyi hizmet sunmak için servise çağırıp 160 hp yazılımını yükleme hakkına sahip olmuş oluyor ,tabi kabul etmezseniz garanti dışına çıkarabilme hakkına da sahip .yada sormluluğu size bırakır. yeni teknolojik motorlar çıktıkça elektroniğin ,sensörün ,sistemlerin çok oluşundan bu tarz yazılımla ilgili daha fazla işlemler yapılacaktır. yıllardır alıştığımız neyse o ellettirme işi değişiyor .tsi bencede bir devrimdir ve devam edecektir.görüldüğü üzre arkasından başka firmalarda bu tarz motor sistemlerine geçmeye başladılar. 122 hp nin ise sadece turbo farkı değil tork şarj sistemi ve kompresörden de yoksun . ve daha gürültülü çalışıyor. 122 yi beyenmemim en büyük nedeni manyetik kavramanın olmayışından.... TSİ nin yapındaki kullanılan malzeme miktarını gören tırsabilir, benim gibi .ama uzun süre kullanım güven oluşmasına yetecektir...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Muradovskiy

    Lastik alacaklara bir haber vereyim.
    Goodyear da kampanya başlamış. Bir arkadaş lastiklerini değiştirecek. 225/45 R17 lastiğe 200 ytl / adet fiyat almış. Lastik exellence serisi. Haberiniz olsun.


    Passat aracının orjinal 215/55 R16 lastiklerini değiştirmek isteyen arkadaşların dikkatine :........

    17inch jant'ta sorunsuz olarak sadece 235/45 R17'ye geçebilirler .. Bunun haricindeki tüm değerler lastiğin orjinal ölçüsünün değişmesine sebep olmaktadır.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mertbasaran


    quote:

    Orjinalden alıntı: Muradovskiy

    Lastik alacaklara bir haber vereyim.
    Goodyear da kampanya başlamış. Bir arkadaş lastiklerini değiştirecek. 225/45 R17 lastiğe 200 ytl / adet fiyat almış. Lastik exellence serisi. Haberiniz olsun.


    Passat aracının orjinal 215/55 R16 lastiklerini değiştirmek isteyen arkadaşların dikkatine :........

    17inch jant'ta sorunsuz olarak sadece 235/45 R17'ye geçebilirler .. Bunun haricindeki tüm değerler lastiğin orjinal ölçüsünün değişmesine sebep olmaktadır.



    passat 2.0TFSI de standart olarak 235/45/17 dunlop lastik var fakat sanki arabayi biraz yoruyormus gibime geliyor daraltmayi dusunuyordum 215 e dusursem ne gibi sorun yasarim???
  • 2.0 TFSI 'ya 18"lik jant da taksanız yorulmaz, bence yapmayın yol tutuşu azalır Zaten dogru lastik takıldıgında yorulma diye birşey olmaz sonucta lastik ve jantın toplam cevresi değişmiyor..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kaya5789 -- 24 Eylül 2008; 17:23:26 >
  • Been şöle bi konuyu deiştirsem kızarmısınız acaba...Ben geçen bi soru sormuştum ama cevap alamamıştım takrar sorayım Bu passatı kışın kullanmada karda yani bi mod tuşu filen warmı yani mesela toyatalarda SNOW tuşu wardı passatta buna benzer bişe warmı?---Birde benim laptop un fişi passataki fiş yerine uymuor onun için ne yapmam lazım benimki kalın passata da ince bişe lzm nsl bişe almam lazm bi yardım (aslında daha önceden bu konu konuşulmuştu ama şimdi eski sayfalara döncek vaktim olmadığından)

    Teşekkürler

    Sercan...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: srcn09

    Been şöle bi konuyu deiştirsem kızarmısınız acaba...Ben geçen bi soru sormuştum ama cevap alamamıştım takrar sorayım Bu passatı kışın kullanmada karda yani bi mod tuşu filen warmı yani mesela toyatalarda SNOW tuşu wardı passatta buna benzer bişe warmı?---Birde benim laptop un fişi passataki fiş yerine uymuor onun için ne yapmam lazım benimki kalın passata da ince bişe lzm nsl bişe almam lazm bi yardım (aslında daha önceden bu konu konuşulmuştu ama şimdi eski sayfalara döncek vaktim olmadığından)

    Teşekkürler

    Sercan...

    Kış için özel bir tuş falan yok ama buz üzerinde kaldıysanız esp aracın patinaj çekmesini önleyecektir ve siz yerinizde sayacaksınız o yüzden esp yi arac patinaja kalktıysa devre dışı bırakmak gerekiyor
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kaya5789

    2.0 TFSI 'ya 18"lik jant da taksanız yorulmaz, bence yapmayın yol tutuşu azalır Zaten dogru lastik takıldıgında yorulma diye birşey olmaz sonucta lastik ve jantın toplam cevresi değişmiyor..

    ya yorulma derken yakıtı etkiliyor demek istedim o yüzden 215 e düşürsek yere basma katsayısı düşünce azıcık yakıtatda etki edermi ki diye . Yeni bir cihaz cıkmış eko66 diye duydunuzmu bilmiyorum yakın cevremde bi kaç kişi taktırdı ve en az %15 tasarrug sağladığını söylüyorlar bilginize..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: telenor

    @ghostrider815

    bence alabilirsiniz ,çünkü daha önce satın alanların hp güçleri de yazılım güncellemeleri ile hp leri değişebiliyor. motorda herhangi bir parça sistem değişikliği olmadığı sürece bi mahsuru yok . ayrıca bazı mallarda görmüşsünüzdür arkasında telif hakı saklıdır değişiklik yapma hakkı saklıdır vss.... şeklinde yazılar var dolayısıyla siz 150 hp diye satın aldığınız motora vw garanti kapsamının devam etmesi için ve size daha iyi hizmet sunmak için servise çağırıp 160 hp yazılımını yükleme hakkına sahip olmuş oluyor ,tabi kabul etmezseniz garanti dışına çıkarabilme hakkına da sahip .yada sormluluğu size bırakır. yeni teknolojik motorlar çıktıkça elektroniğin ,sensörün ,sistemlerin çok oluşundan bu tarz yazılımla ilgili daha fazla işlemler yapılacaktır. yıllardır alıştığımız neyse o ellettirme işi değişiyor .tsi bencede bir devrimdir ve devam edecektir.görüldüğü üzre arkasından başka firmalarda bu tarz motor sistemlerine geçmeye başladılar. 122 hp nin ise sadece turbo farkı değil tork şarj sistemi ve kompresörden de yoksun . ve daha gürültülü çalışıyor. 122 yi beyenmemim en büyük nedeni manyetik kavramanın olmayışından.... TSİ nin yapındaki kullanılan malzeme miktarını gören tırsabilir, benim gibi .ama uzun süre kullanım güven oluşmasına yetecektir...

    Birde söyle bir sıkıntı varki kullandığmız arabalar elektronik sensörlü evet bide sensörün mesela hava debimetresinin yada diğer bir deyişle hava akışmetresinin (maf) değeri düştüyse ki bu çoğu zaman kutu içi filitre kullanmak veya çok fazla tozlu yollarda gezmekten oluyor değer düştüyse arabanın çekişide kademe kademe düşüyor yakıtı artıyor ama serviste test cihazına bağlıyorsunuz hiç bir hata vermiyor emme manifoldunun üstünde basınç sensörü var buda azıcık kurum yapsa o da etkiliyor çekişi gidişi yakıtı bunları düşündükçe insanın hiç böyle elektronik bir araba kullanası gelmiyor yada umursamaz olacan ki bu benim için çok zor en ufak performans düşmesi benim çok canımı sıkıyor ee servislerde bunları bildikleri için yazılı değiştip o sensör hataları örtmeye çalışıyorlar galiba
  • quote:

    Orjinalden alıntı: turkwell.com

    bugun itibariyle yeni lastiklerin üstünde süzüleceğim. Bridgestone er300 Turanza yerine Continental Premium contact2 215/55/16 lastik aldım.1200 ytl / 4 taksit

    ilk izlenimlerim kesinlikle daha sessiz oluşudur.sanki daha kalın ve büyük durdu.Tavsiye ederim.malum kış geliyo.

    Belki geç oldu sizin için ama Pirelli'de kampanya var 600 ytl'Lik p7 serisi 300 ytl(18 inc) 16 inc'de ise 340 ytl'lik lastik 130 ytl, dün megane'a taktırdım p7 205/55/16... 1 yıl sigortalı 2 yıl garantili...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: srcn09

    Been şöle bi konuyu deiştirsem kızarmısınız acaba...Ben geçen bi soru sormuştum ama cevap alamamıştım takrar sorayım Bu passatı kışın kullanmada karda yani bi mod tuşu filen warmı yani mesela toyatalarda SNOW tuşu wardı passatta buna benzer bişe warmı?---Birde benim laptop un fişi passataki fiş yerine uymuor onun için ne yapmam lazım benimki kalın passata da ince bişe lzm nsl bişe almam lazm bi yardım (aslında daha önceden bu konu konuşulmuştu ama şimdi eski sayfalara döncek vaktim olmadığından)

    Teşekkürler

    Sercan...



    26.sayfada konuşuldu
  • quote:

    Orjinalden alıntı: meke


    quote:

    Orjinalden alıntı: srcn09

    Been şöle bi konuyu deiştirsem kızarmısınız acaba...Ben geçen bi soru sormuştum ama cevap alamamıştım takrar sorayım Bu passatı kışın kullanmada karda yani bi mod tuşu filen warmı yani mesela toyatalarda SNOW tuşu wardı passatta buna benzer bişe warmı?---Birde benim laptop un fişi passataki fiş yerine uymuor onun için ne yapmam lazım benimki kalın passata da ince bişe lzm nsl bişe almam lazm bi yardım (aslında daha önceden bu konu konuşulmuştu ama şimdi eski sayfalara döncek vaktim olmadığından)

    Teşekkürler

    Sercan...



    26.sayfada konuşuldu


    Tamam Teşekkürler Birde passat karda nasıl gidio , bu kış passatla uludağ çıkıcamda böle bi merak ettim...:D
  • arkadaslar simdi geriye yaslanin siki durun, emliyet kemerinizi takin kalbi olanlar bu resime bakmasin uyariyorum + lütfen
    trafik kurallarina uyalim uymayanlari hata yaptilarmi araban indirip bir güzel dövelim . Simdi görecekleriniz 3.2 V6 FSI 4Motion 184kW
    250HP
    .

    VMAX 260Km/h saat´te bunu sakin denemeyin hele Türkiye yollarinda hic ama hic


    Arkadaslar bu fake deyildir, arkadasin Firma Arabasi V/Max acikmis (ben onun yalancisiyim) yani motor kilitlenmiyor belli bir hizdan sonra ama son gücü 258km/h. Birde adamin yakitina bakin 308km/h´dan sonra depo nerelerde . Volkswagen PASSAT´in icindeki gücü görmüs olduk bu arada.

    Saygilar, VW_Passat
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • Göstergede hız sabitleme sembolünü görünce bir an için 255'e sabitlemiş gittigini düşündüm Passatın ve içimden "Vay anasını ne otobanlar varmış dedim"
  • 3.2 Litre V6 FSI 4Motion ana kalbi

     VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü


    ne güzel görünüyor resimde ah el yakan benzin fiyatlari ah, ah cekiyorum artik. Benzin fiyati ucuza olsa alirdim bir V6 ama malesef Mazot daha tasarruflu.

    Saygilar, VW_Passat
  • Oha ya arba nerdeyse son hızda diycem ama ztn son hızda devir çubuğuna bakın tam kırmızıya gelmeden bi önceki çubukta :D:D:Dbide abi o hızda benzin ne kadar yakar :D:D
  • hee birde resmi görünce aklıma geldi hani PRNDS yazıo ya onun yanında sayılar yazıo o ne sayısı herhalde vites deildir ?:S çünkü otomatikte yazmıo die biliorum:S
  • buda bişeymi forumda biri yazmış 1.4 170 bg Jetta ile 250 yapmış
  • arkadaşlar bende benim 1.8 tsi ile 245km/h i gördüm hafif rampa aşağı idi.bi ara çekiyim fotosunu!şu chip tuning i yaptırınca ne olacak bakalım?
    quote:

    Orjinalden alıntı: VW_Passat

    arkadaslar simdi geriye yaslanin siki durun, emliyet kemerinizi takin kalbi olanlar bu resime bakmasin uyariyorum + lütfen
    trafik kurallarina uyalim uymayanlari hata yaptilarmi araban indirip bir güzel dövelim . Simdi görecekleriniz 3.2 V6 FSI 4Motion 184kW
    250HP
    .

    VMAX 260Km/h saat´te bunu sakin denemeyin hele Türkiye yollarinda hic ama hic
    />


    Arkadaslar bu fake deyildir, arkadasin Firma Arabasi V/Max acikmis (ben onun yalancisiyim) yani motor kilitlenmiyor belli bir hizdan sonra ama son gücü 258km/h. Birde adamin yakitina bakin 308km/h´dan sonra depo nerelerde . Volkswagen PASSAT´in icindeki gücü görmüs olduk bu arada.

    Saygilar, VW_Passat

    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • quote:

    buda bişeymi forumda biri yazmış 1.4 170 bg Jetta ile 250 yapmış

    Onun videosu da var yalnız, gerçek yani
    Bu arada diskriminant merakla bekliyorum chip tuning snrasındaki tecrübelerini...
  • 
Sayfa: önceki 124125126127128
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.