Şimdi Ara

vw passat maksimum hız!!!! (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
93
Cevap
0
Favori
3.573
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: _codelinker_

    kardeş teşekkür ederim yorumların için.aydınlatıcı oldu.
    fakat passat ın 220 km üzerine çıkması imkansız demişsin.
    ben izmir otobanında 230 km hız yaptım.(2002 passat tdi)
    ayrıca yine eski kasa 1.8t passatlar 230-240 km hıza çıkabiliyorlar.
    sen 220 ye çıkamaz diyerek yeni passat tan mı bahsettin eski passattan mı?
    quote:

    Orjinalden alıntı: over and under

    Yukarıda passatı olmamasına rağmen yorumlarda bulunan veya atıp tutan arkadaşlara cevaptır

    1. Passat 2.0 dizel ve benzinli'nin 220 üzerini görmesi devir kesicinin devreye girmesi nedeniyle mümkün değildir. Bizzat kendim doğuş oto'dan elemanla beraber denedim 2.0 tdi'nin son hızda fsi'dan geride kalıyor (kendi aracım 2.0 highline fsi)

    2. 6. viteste son hıza ulaşamazsınız çünkü SPORT modda hiçbir zaman araba 6. vitese geçmez 6. vites ekonomi için!

    3. Renault megane kadrandaki hatadan dolayı yüksek hız gösteriyor 1.6 16 valve megane bırak 230'u 200'ü zor görür bir saatte çıkar o hızlara komik olmayın ! ve hiçbir koşulda bırakın passatı jettayı dahi geçemez...

    4. Türkiye'ye gelen tüm highline passatların hiçbirinde sis farı bulunmamaktadır nedenini bi-xenon far (hem kısa hemde uzunda xenon demek bilmeyenler için belirtmiş olayım) olarak gösteriyor doğuş ... Yurtdışında var sis farı ancak üstte xenon altta sarı yanan farlar gerçekten amele duruyor bence bir akıma iyi yapmışlar

    5. Başka sorusu olan ???








    eski tabikide




  • KARDEŞ İÇ MERAK ETME BENDEDE AYNI ARAÇTAN VAR VE BENİMKİDE DSG ŞANZUMAN.BENCE 6. VİTESE TAKMADAN KULLANMALISIN.TABİİ PERFORMANS İSTİYORSAN.AMA SANA ŞUNU SÖYLEMELİYİM GERÇEKTEN ÇOK İYİ BİR KARAR VERİPTE PASSAT ALMIŞIZ HEMDE DİZEL OTOMATİK............
  • Bırakın 210-230, bana verin o Passatı 170 in üzerine bile çıkmam, hatta yavaştan giderim cool desinler
  • sağol kardeş.
    passat almakla iyi edip etmediğimizi daha anlayamayız.
    çünkü daha araç 3000 km de.
    umarım bi sorun çıkarmaz.
    şu anda çok memnunum.inşallah hep memnun kalırım.
    SAYGILAR.
    quote:

    Orjinalden alıntı: araba hastası

    KARDEŞ İÇ MERAK ETME BENDEDE AYNI ARAÇTAN VAR VE BENİMKİDE DSG ŞANZUMAN.BENCE 6. VİTESE TAKMADAN KULLANMALISIN.TABİİ PERFORMANS İSTİYORSAN.AMA SANA ŞUNU SÖYLEMELİYİM GERÇEKTEN ÇOK İYİ BİR KARAR VERİPTE PASSAT ALMIŞIZ HEMDE DİZEL OTOMATİK............
  • kardeşler merhaba.
    sabah 5 te antalyaya gittim.
    az önce geldim.
    aracı tekrar denedim.motorunda hafif bi açılma olduğunu hissettim.
    aracı tiptroniğe aldım
    5. vites 190 a kadar çıktım 6.vitese aldım.
    araç 6. viteste 4250dd civarı 225 km yaptı.
    araçta tek kişiydim ve düz yoldu.
    bakalım bi daha ki denememde 230 u vurdurabilecekmiyim.
    yavaş yavaş açılıyor motor.
    bu arada km 6000 oldu.bidaha ki denememi 10000km de yapacam.
    arkadaşların tavsiyesi yaradı.
    bu aracı 5. viteste zorlayıp 6 ya atmak gerekiyormuş bunu anladım.
    hepinize teşekkür ederim.
    SAYGILAR.
  • opel vectra 1.9 cdti 150 ps ile ki arabayı milyonlarca km opel testi ile almıştık. ist-izmit arası TEM otobanda 3 kişi ile 225 km/h ı görmüştük. 1.9 cdti motor bir harika.
  • pek bi fark yok aralarında.
    hemen hemen aynı passatla performansı.
    aracımı almadan önce vectrayı da test etmiştim.
    son hızda vectra biraz daha iyidir
    quote:

    Orjinalden alıntı: gorele2000

    opel vectra 1.9 cdti 150 ps ile ki arabayı milyonlarca km opel testi ile almıştık. ist-izmit arası TEM otobanda 3 kişi ile 225 km/h ı görmüştük. 1.9 cdti motor bir harika.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: _codelinker_

    kardeşler merhaba.
    sabah 5 te antalyaya gittim.
    az önce geldim.
    aracı tekrar denedim.motorunda hafif bi açılma olduğunu hissettim.
    aracı tiptroniğe aldım
    5. vites 190 a kadar çıktım 6.vitese aldım.
    araç 6. viteste 4250dd civarı 225 km yaptı.
    araçta tek kişiydim ve düz yoldu.
    bakalım bi daha ki denememde 230 u vurdurabilecekmiyim.
    yavaş yavaş açılıyor motor.
    bu arada km 6000 oldu.bidaha ki denememi 10000km de yapacam.
    arkadaşların tavsiyesi yaradı.
    bu aracı 5. viteste zorlayıp 6 ya atmak gerekiyormuş bunu anladım.
    hepinize teşekkür ederim.
    SAYGILAR.

    Çok iyi,aman fazla yüklenme aracın dizel...turboyu soğut garaja girince rolantide.
    Motor iyice açılsın 240 görür o.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dozi17 -- 27 Temmuz 2006; 11:21:48 >




  • Ya bide hocam şu rodajı beklemek çok fena bir duygu yav...
    ben mareayı aldığımda daha 500 kmdeyken 4. viteste 185 vurmuştum...Dayanamadım napayım bas bas bas diyodu aygır...ama manyak bir duygu yav
    Daha gitmedi motor yeniydi tabi...

    şimdi 9000 kmde sanırım 215 yapar gibime geliyor...
    direkt hava filtresinide bu hafta sonu taktırıp deneyeceğim ama ç.kalede yol yok...
    bir yer var onuda yazmayayım polisler beklemesin beni
  • quote:

    Orjinalden alıntı: dozi17

    quote:

    Orjinalden alıntı: _codelinker_

    kardeşler merhaba.
    sabah 5 te antalyaya gittim.
    az önce geldim.
    aracı tekrar denedim.motorunda hafif bi açılma olduğunu hissettim.
    aracı tiptroniğe aldım
    5. vites 190 a kadar çıktım 6.vitese aldım.
    araç 6. viteste 4250dd civarı 225 km yaptı.
    araçta tek kişiydim ve düz yoldu.
    bakalım bi daha ki denememde 230 u vurdurabilecekmiyim.
    yavaş yavaş açılıyor motor.
    bu arada km 6000 oldu.bidaha ki denememi 10000km de yapacam.
    arkadaşların tavsiyesi yaradı.
    bu aracı 5. viteste zorlayıp 6 ya atmak gerekiyormuş bunu anladım.
    hepinize teşekkür ederim.
    SAYGILAR.

    Çok iyi,aman fazla yüklenme aracın dizel...turboyu soğut garaja girince rolantide.
    Motor iyice açılsın 240 görür o.


    motoru istediğin kadar aç.istediğin kadar rampa aşağı sal.

    240 görmez.

    her motorun devir çevirme kapasitesi bellidir.

    240 gördürücem diye turboyu patlatırsın.benzinli 1.8 t 150 hp passat 240 ı anca görüyor.




  • VALLA ARKADAŞLAR BENDE 2000 MODEL 1.8 PASSAT VAR ARACTA 220 KM GÖRDÜM.VE ARABAM 125 BEYGİR.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    quote:

    Orjinalden alıntı: dozi17

    quote:

    Orjinalden alıntı: _codelinker_

    kardeşler merhaba.
    sabah 5 te antalyaya gittim.
    az önce geldim.
    aracı tekrar denedim.motorunda hafif bi açılma olduğunu hissettim.
    aracı tiptroniğe aldım
    5. vites 190 a kadar çıktım 6.vitese aldım.
    araç 6. viteste 4250dd civarı 225 km yaptı.
    araçta tek kişiydim ve düz yoldu.
    bakalım bi daha ki denememde 230 u vurdurabilecekmiyim.
    yavaş yavaş açılıyor motor.
    bu arada km 6000 oldu.bidaha ki denememi 10000km de yapacam.
    arkadaşların tavsiyesi yaradı.
    bu aracı 5. viteste zorlayıp 6 ya atmak gerekiyormuş bunu anladım.
    hepinize teşekkür ederim.
    SAYGILAR.

    Çok iyi,aman fazla yüklenme aracın dizel...turboyu soğut garaja girince rolantide.
    Motor iyice açılsın 240 görür o.


    motoru istediğin kadar aç.istediğin kadar rampa aşağı sal.

    240 görmez.

    her motorun devir çevirme kapasitesi bellidir.

    240 gördürücem diye turboyu patlatırsın.benzinli 1.8 t 150 hp passat 240 ı anca görüyor.



    Dostum aracın ne kadar devri çevirebildiği hakkında bir bilgim yok..sadece arkadaş 225 görünce 240 zorlar gibi geldi.Ve bu hızı devir kesiciye gelmeden 4250 devirde yapmış yani daha devir var.

    Aracı 2.0 turbodizel 140 ps heralde yanlış bilmiyorsam...
    Bu dizel 6000 devir,5000 de devir kesici devreye girer.

    Birde arkadaş eğer 4 ve 5. vitesleri devir kesiciye yakın değiştirir ve uzarsa 6 da 5000 deviri çevirir gibime geliyor..buda 235 gibi bir hıza ulaştırır,bayır aşağı 240 yapar.




  • Yapamaz 240...Boşuna zorlamayın. Zaten kadran hatası var 10-20 Km onuda hesaba katın. Aslında sen 225 yaptığını zannediyorsun. Gerçek hızın 215 civarı...Radara yada polise yakalanırsan, ceza keserken anlarsın 225 olmadığını
  • quote:

    Orjinalden alıntı: dozi17


    quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    quote:

    Orjinalden alıntı: dozi17

    quote:

    Orjinalden alıntı: _codelinker_

    kardeşler merhaba.
    sabah 5 te antalyaya gittim.
    az önce geldim.
    aracı tekrar denedim.motorunda hafif bi açılma olduğunu hissettim.
    aracı tiptroniğe aldım
    5. vites 190 a kadar çıktım 6.vitese aldım.
    araç 6. viteste 4250dd civarı 225 km yaptı.
    araçta tek kişiydim ve düz yoldu.
    bakalım bi daha ki denememde 230 u vurdurabilecekmiyim.
    yavaş yavaş açılıyor motor.
    bu arada km 6000 oldu.bidaha ki denememi 10000km de yapacam.
    arkadaşların tavsiyesi yaradı.
    bu aracı 5. viteste zorlayıp 6 ya atmak gerekiyormuş bunu anladım.
    hepinize teşekkür ederim.
    SAYGILAR.

    Çok iyi,aman fazla yüklenme aracın dizel...turboyu soğut garaja girince rolantide.
    Motor iyice açılsın 240 görür o.


    motoru istediğin kadar aç.istediğin kadar rampa aşağı sal.

    240 görmez.

    her motorun devir çevirme kapasitesi bellidir.

    240 gördürücem diye turboyu patlatırsın.benzinli 1.8 t 150 hp passat 240 ı anca görüyor.



    Dostum aracın ne kadar devri çevirebildiği hakkında bir bilgim yok..sadece arkadaş 225 görünce 240 zorlar gibi geldi.Ve bu hızı devir kesiciye gelmeden 4250 devirde yapmış yani daha devir var.

    Aracı 2.0 turbodizel 140 ps heralde yanlış bilmiyorsam...
    Bu dizel 6000 devir,5000 de devir kesici devreye girer.

    Birde arkadaş eğer 4 ve 5. vitesleri devir kesiciye yakın değiştirir ve uzarsa 6 da 5000 deviri çevirir gibime geliyor..buda 235 gibi bir hıza ulaştırır,bayır aşağı 240 yapar.


    son viteste o deviri çevirmez.230 dan sonra zorlamak turboyu patlatmaktan başka işe yaramaz.

    bu arada o 230 da kadran sapması ile anca 215 falandır yani.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: TSMC

    Yapamaz 240...Boşuna zorlamayın. Zaten kadran hatası var 10-20 Km onuda hesaba katın. Aslında sen 225 yaptığını zannediyorsun. Gerçek hızın 215 civarı...Radara yada polise yakalanırsan, ceza keserken anlarsın 225 olmadığını

  • kardeş turbo patlatma nasıl oluyor?
    yani yüksek hızlarda aracın turbosu zorlanıyo mu???

    2002 tdi passatta 2 kere turbo hortumu patlattım.
    birisinde bozuk satıhda oldu.
    diğerinde yavaş gidiyordum 100-110 gibi bi hızım vardı
    araç aniden öne doğru bırakmaya başladı
    gaza basmama rağmen toplamadı.
    servise gittiğimde turbo hortumunun temassızlığından bahsettiler bana.
    onun için bozulduğunu söylediler.
    fakat yüksek hızlarda seyrettiğimde sorun olmadı.
    mesela aydın-izmir otobanonda 2002 tdi passatı çok zorladım.
    önüme araç çıkmadıktan sonra 180-190 dan aşağıya inmedim
    bu otobanda zaten hafif yokuş aşşağı 230 gördüm.
    bir sorun da çokarmadı.

    acaba yüksek hızlarda turbonun bozulmasının nedeni ne???
    SAYGILAR.
    quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    quote:

    Orjinalden alıntı: dozi17


    quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    quote:

    Orjinalden alıntı: dozi17

    quote:

    Orjinalden alıntı: _codelinker_

    kardeşler merhaba.
    sabah 5 te antalyaya gittim.
    az önce geldim.
    aracı tekrar denedim.motorunda hafif bi açılma olduğunu hissettim.
    aracı tiptroniğe aldım
    5. vites 190 a kadar çıktım 6.vitese aldım.
    araç 6. viteste 4250dd civarı 225 km yaptı.
    araçta tek kişiydim ve düz yoldu.
    bakalım bi daha ki denememde 230 u vurdurabilecekmiyim.
    yavaş yavaş açılıyor motor.
    bu arada km 6000 oldu.bidaha ki denememi 10000km de yapacam.
    arkadaşların tavsiyesi yaradı.
    bu aracı 5. viteste zorlayıp 6 ya atmak gerekiyormuş bunu anladım.
    hepinize teşekkür ederim.
    SAYGILAR.

    Çok iyi,aman fazla yüklenme aracın dizel...turboyu soğut garaja girince rolantide.
    Motor iyice açılsın 240 görür o.


    motoru istediğin kadar aç.istediğin kadar rampa aşağı sal.

    240 görmez.

    her motorun devir çevirme kapasitesi bellidir.

    240 gördürücem diye turboyu patlatırsın.benzinli 1.8 t 150 hp passat 240 ı anca görüyor.



    Dostum aracın ne kadar devri çevirebildiği hakkında bir bilgim yok..sadece arkadaş 225 görünce 240 zorlar gibi geldi.Ve bu hızı devir kesiciye gelmeden 4250 devirde yapmış yani daha devir var.

    Aracı 2.0 turbodizel 140 ps heralde yanlış bilmiyorsam...
    Bu dizel 6000 devir,5000 de devir kesici devreye girer.

    Birde arkadaş eğer 4 ve 5. vitesleri devir kesiciye yakın değiştirir ve uzarsa 6 da 5000 deviri çevirir gibime geliyor..buda 235 gibi bir hıza ulaştırır,bayır aşağı 240 yapar.


    son viteste o deviri çevirmez.230 dan sonra zorlamak turboyu patlatmaktan başka işe yaramaz.

    bu arada o 230 da kadran sapması ile anca 215 falandır yani.





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hayvansı Terlik -- 27 Temmuz 2006; 17:00:28 >




  • sevgili kardeşim 30 sn boyunca 200km/h ile git.daha sonra arabanı kenara çek.

    kaputu aç.yüksek ısı sebebiyle turbo nun kıpkırmızı kor duruma geldiğini görüceksin.

    aşırı zorlamalarda yağlama yetersiz kalır ..turbo aşırı ısınır ve patlar.kendine büyük masraf açarsın.

    anlık kadranda 230 gidersin.ancak devamında 240 yapıcam diye kastırmaya kalkarsan

    büyük masraf açarsın.
  • Maksimum hız ne demek?Burası ingiltere mi?
  • Ben deki '99 Passat 1.8 T 'de bir defaya mahsus 240km.'yi gördüm.

    Ama kesinlikle yüksek hız yapmam ve daima karşıyım.

    Diğer topic'lerden birinde; 80-90 km. hızla ön lastiğin patlamasıyla nasıl bir kaza olduğunu resimlerle göstermişler.
    Allah'tan o arkadaşımız çok şanslıymış ve arabası da iyi olduğu için ucuz atlatmış...


    Aman arkadaşlar, Allah Korusun...
  • arkadaşlar turbo beslemeli araçlarda bir süre aracı maximum hızla kullandıktan sonra stop etmeden önce birkaç dk rölantide çalıştırmak gerekiyormuş,yoksa sorun çıkartırmış,bu konuda bilginiz var mı??
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.