Şimdi Ara

Vw passat almanyada satışta:::: 1.4 tsi act tüm teknik detaylar

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
200
Cevap
1
Favori
5.677
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 7 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 89
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 3
  • Ortalama Mesaj Aralığı 33 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 2
  • Favoriye Eklediklerim 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Tacox (16 mesaj) trust06 (16 mesaj) MORTALDANCE (15 mesaj) bahaman (10 mesaj) DolceVita. (10 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (44 mesaj) Mobil (87 mesaj) Tablet (6 mesaj) Mini (9 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Otomobil Genel >> Otomobil ve Otomotiv Dünyası Genel >> Vw passat almanyada satışta:::: 1.4 tsi act tüm teknik detaylar
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    4117 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.


    quote:

    Orijinalden alıntı: Tacox

    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk


    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk


    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.


    quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    tdı motorlar güçsüz diyenler vardı değil mi

    Evet vardı. Hala var.

    Hepsine benden selam. Hayır beygir beygir diye gezip duruyorlar ortalıkta, al sana beygir bas parasını al.



    Ütopik ütopik konuşmaya gerek yok. Nasıl bir dünyada yaşıyorsunuz ki "TDI güçsüz" denince aklınıza sadece 2.0 TDI geliyor?

    İnsanların mecbur bırakıldığı 1.6 TDI'ı pas geçmek için nasıl bir subjektiflik gerekiyor?

    Bir ürünün geliştirilmesi talebine karşılık alakasız bir türevini örnek göstererek "Bas parasını al demek" nasıl bir tatmin sağlıyor?

    Madem herşey parasını basıp almak kadar kolay, BMW'nin 3.0 litre 381 beygirlik .50d'sini örnek gösterip "TDI motorların alayı çöp" diyorum.

    Her motorun amacı performans değil. 1.6 TDI ekonomi odaklı geliştirilen bir motor ve ciddi iyileştirmeler var.

    Benim anlamadığım, hangi marka olursa olsun bir motorun geliştirilmesinde dünyanın parası ve mühendisi çalışıyor, ama ne hikmetse bazı forum üyeleri fütursuzca, bir şey bildiğini sanıp motorlar hakkında atıp tutuyor. Ayıptır ayıp, herkes otomotiv üstadı mı yahu?

    1.6 TDI alan cebini, 2.0 alan performans düşünüyordur. Gayet basit bir denklem.

    Zaten anlamadığınız şey VW'nin bu durumda olmasının nedenlerinden biri çok geniş bir müşteri kitlesine hitap edebilmesidir.

    Kimse 1.6 TDI motor için asfalt traşlasın demiyor zaten. İnsanlar sadece 105 beygirin artık yetersiz olduğunu söylüyor.

    Hayır sanki ekonomi işini de dört dörtlük yapıyor da performanstan feragat edildiğine değsin. 110'luk 120'lik 130'luk rakiplerinden az mı yakıyor 105'lik TDI? Alakası bile yok.

    Milletin tek istediği bir parça güncellikti. O da oldu şimdi lütfettiler de.

    1.6 TDI motorun senelerce yerinde saymasını da kılıfa uydurdunuz ya, hayırlı çarşambalar diyorum

    iyide renault latitute da 1.5 dci 110 bg, mondeo da 1.6 tdci 115 bg, 508 de 1.6 e-hdi 115 bg motorlar çağ dışı değilmi, yada 1.6 tdi bmt ezici motorlar mı?

    yeni b8 passat da 1.6 tdi 120 bg motor gelecek, ve rakiplerinde 1.6 dizel olarak bu kadar güncel ve güçlü motor yok sanırım, kanımca bu yeni tdi motor renault un 130 bg , opel in 136 bg motorundan da verimli olabilir bekleyip göreceğiz..

    bir 1.6 tdi bmt sahibi olarak bence de yeterli değil bu arabaya ama tüm rakipleri de aynı verilere sahip, hatta mondeo daki tdci tüketimi benim tdi dan 1.5 lt fazla...

    hatta avensis ve insignia da böyle bir seçenek bile yok, şahsen bende isterdim 2.0 150 bg 160 bg dizel araçları ama neden devlet e fazladan vergi vereyim, alırken neden % bilmem kaç daha fazla para vereyim aynı arabaya, eskiden ne güzeldi tempra da tipo da bile herkes 2.0 motor almaya çalışırdı keza b6 passat larda yine herkes 2.0 tdi almıştı...

    şu an ki 1.6 tdi çağ dışı diyorsunuz da rakiplerin de tam anlamıyla 1.6 dizel olarak gerçekten çağın dışına itebilecek motor gösterir misiniz....

    Şimdiye kadar mesajlarımda üç noktaya değindim. Bu motor güçsüz, buna rağmen rakiplerine göre tüketim avantajı yok, güncelleme gerekiyor dedim.

    Yanlış olan var mi aralarında? Bu kadar sorun olan ne?

    Rakipleri harika dedigimi hatırlamıyorum.

    Fakat hiç olmazsa rakipleri ülkemiz vergi koşullarına uygun opsiyonlar sunabiliyor. Motor çeşitliligiyle ünlü VW'nin 1.6 hacimde 105 beygire mahkum etmesi bile başlı başına eleştiri sebebi.

    Sizin için demiyorum bunu, milletin işine geldi mi "motor çeşitliligi", gelmedi mi "motor tuttu ondan uğraşmıyorlar". Oldu.

    b8 passat da güncelleme gelecek işte, e-hdi dışında tdi dan daha iyi yakıt tüketimi olan hangisi tdci mi?

    sorun diğer d sınıfı araçlardaki motorları katarak bu genel sorundur diye dile getirmeyip habire vw grup motorlarına takılmanız...

    bu iki mesaj ile ne demek istediğimi gayet iyi açıkladım sanırım...




  • Yarbay
    10609 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Tacox

    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.


    quote:

    Orijinalden alıntı: Tacox

    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk


    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk


    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.


    quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    tdı motorlar güçsüz diyenler vardı değil mi

    Evet vardı. Hala var.

    Hepsine benden selam. Hayır beygir beygir diye gezip duruyorlar ortalıkta, al sana beygir bas parasını al.



    Ütopik ütopik konuşmaya gerek yok. Nasıl bir dünyada yaşıyorsunuz ki "TDI güçsüz" denince aklınıza sadece 2.0 TDI geliyor?

    İnsanların mecbur bırakıldığı 1.6 TDI'ı pas geçmek için nasıl bir subjektiflik gerekiyor?

    Bir ürünün geliştirilmesi talebine karşılık alakasız bir türevini örnek göstererek "Bas parasını al demek" nasıl bir tatmin sağlıyor?

    Madem herşey parasını basıp almak kadar kolay, BMW'nin 3.0 litre 381 beygirlik .50d'sini örnek gösterip "TDI motorların alayı çöp" diyorum.

    Her motorun amacı performans değil. 1.6 TDI ekonomi odaklı geliştirilen bir motor ve ciddi iyileştirmeler var.

    Benim anlamadığım, hangi marka olursa olsun bir motorun geliştirilmesinde dünyanın parası ve mühendisi çalışıyor, ama ne hikmetse bazı forum üyeleri fütursuzca, bir şey bildiğini sanıp motorlar hakkında atıp tutuyor. Ayıptır ayıp, herkes otomotiv üstadı mı yahu?

    1.6 TDI alan cebini, 2.0 alan performans düşünüyordur. Gayet basit bir denklem.

    Zaten anlamadığınız şey VW'nin bu durumda olmasının nedenlerinden biri çok geniş bir müşteri kitlesine hitap edebilmesidir.

    Kimse 1.6 TDI motor için asfalt traşlasın demiyor zaten. İnsanlar sadece 105 beygirin artık yetersiz olduğunu söylüyor.

    Hayır sanki ekonomi işini de dört dörtlük yapıyor da performanstan feragat edildiğine değsin. 110'luk 120'lik 130'luk rakiplerinden az mı yakıyor 105'lik TDI? Alakası bile yok.

    Milletin tek istediği bir parça güncellikti. O da oldu şimdi lütfettiler de.

    1.6 TDI motorun senelerce yerinde saymasını da kılıfa uydurdunuz ya, hayırlı çarşambalar diyorum

    iyide renault latitute da 1.5 dci 110 bg, mondeo da 1.6 tdci 115 bg, 508 de 1.6 e-hdi 115 bg motorlar çağ dışı değilmi, yada 1.6 tdi bmt ezici motorlar mı?

    yeni b8 passat da 1.6 tdi 120 bg motor gelecek, ve rakiplerinde 1.6 dizel olarak bu kadar güncel ve güçlü motor yok sanırım, kanımca bu yeni tdi motor renault un 130 bg , opel in 136 bg motorundan da verimli olabilir bekleyip göreceğiz..

    bir 1.6 tdi bmt sahibi olarak bence de yeterli değil bu arabaya ama tüm rakipleri de aynı verilere sahip, hatta mondeo daki tdci tüketimi benim tdi dan 1.5 lt fazla...

    hatta avensis ve insignia da böyle bir seçenek bile yok, şahsen bende isterdim 2.0 150 bg 160 bg dizel araçları ama neden devlet e fazladan vergi vereyim, alırken neden % bilmem kaç daha fazla para vereyim aynı arabaya, eskiden ne güzeldi tempra da tipo da bile herkes 2.0 motor almaya çalışırdı keza b6 passat larda yine herkes 2.0 tdi almıştı...

    şu an ki 1.6 tdi çağ dışı diyorsunuz da rakiplerin de tam anlamıyla 1.6 dizel olarak gerçekten çağın dışına itebilecek motor gösterir misiniz....

    Şimdiye kadar mesajlarımda üç noktaya değindim. Bu motor güçsüz, buna rağmen rakiplerine göre tüketim avantajı yok, güncelleme gerekiyor dedim.

    Yanlış olan var mi aralarında? Bu kadar sorun olan ne?

    Rakipleri harika dedigimi hatırlamıyorum.

    Fakat hiç olmazsa rakipleri ülkemiz vergi koşullarına uygun opsiyonlar sunabiliyor. Motor çeşitliligiyle ünlü VW'nin 1.6 hacimde 105 beygire mahkum etmesi bile başlı başına eleştiri sebebi.

    Sizin için demiyorum bunu, milletin işine geldi mi "motor çeşitliligi", gelmedi mi "motor tuttu ondan uğraşmıyorlar". Oldu.

    b8 passat da güncelleme gelecek işte, e-hdi dışında tdi dan daha iyi yakıt tüketimi olan hangisi tdci mi?

    sorun diğer d sınıfı araçlardaki motorları katarak bu genel sorundur diye dile getirmeyip habire vw grup motorlarına takılmanız...

    bu iki mesaj ile ne demek istediğimi gayet iyi açıkladım sanırım...

    Tamam ışte ben de sonunda güncelleme geldi diyorum.

    TDCİ kullanıcılarından ben hiç görmedim "az yakıyor" diyen. Böyle bir iddia da olduğunu sanmıyorum hiçbirinde.

    Ama forumda TDİ cilar öyle konuşuyor ki tüketim konusunda, yakında "düne göre depomda daha fazla mazot var" muhabbetleri dönecek.

    Bu ortamda TDİ in ön plana çıkmasına şaşırmamak gerek.

    İlk Passat konusunda da " +15 bg güç, 80 kilo daha az agirlik. Passat şimdi oldu" benzeri bir yorum yapmıştım. VW düşmanı bellemeyin yani.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orijinalden alıntı: Tacox

    Aston martin çakması hala gelemeyen mondeo için passat killer diyorlardı bende bu 240 ps lik dizel passat için 3 20d killer diyeyim gıcık olsun millet

    Mondeo harbiden niye gelemedi hala.Gerçi TR'de satışta olan güncel mondeo bence passat killer'dır (güncel passat.yenisi herhalde C-Class killer olacak)
    |
    |
  • Yarbay
    22193 Mesaj
    Konu fail dolu.

    BMW 5 serisinin rakibi olarak VW'de karşılık bir model yoktur.

    Passat'ın rakibi BMW 3 serisidir.

    Passat'ın 240hp'lik motorunun rakibi 320d değildir, yine aynı hacim olan 325xd'dir.

    İlla 5 kasa ile kıyaslanacaksa, yine aynı hacim olan 525xd ile kıyaslanabilir ancak, ''sıradan'' 5 serisi (!) Passat'dan her konuda iyi olduğunu kanıtlamak zorunda olmayan bir marka/modeldir.

    Bunları yazarken bile utanıyorum, konu yine ''birisinin babasının -amcasının VW sahibi olmasından dolayı oluşan kompleks'' ile başlamış.
    |
    |
  • DH+ Dergi Editörü
    9526 Mesaj
    1.4 tsi 150 hp yi yeni kasa Audi A4 de
    2.0 tdi 240 hp yi de Audi A6 da quattro olarak gormek dilegiyle

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    875 Mesaj
    Passatı olan vs Passatı olmayan

    konuya gel.
  • Binbaşı
    1441 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.


    quote:

    Orijinalden alıntı: trust06


    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk


    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk


    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.


    quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    tdı motorlar güçsüz diyenler vardı değil mi

    Evet vardı. Hala var.

    Hepsine benden selam. Hayır beygir beygir diye gezip duruyorlar ortalıkta, al sana beygir bas parasını al.



    Ütopik ütopik konuşmaya gerek yok. Nasıl bir dünyada yaşıyorsunuz ki "TDI güçsüz" denince aklınıza sadece 2.0 TDI geliyor?

    İnsanların mecbur bırakıldığı 1.6 TDI'ı pas geçmek için nasıl bir subjektiflik gerekiyor?

    Bir ürünün geliştirilmesi talebine karşılık alakasız bir türevini örnek göstererek "Bas parasını al demek" nasıl bir tatmin sağlıyor?

    Madem herşey parasını basıp almak kadar kolay, BMW'nin 3.0 litre 381 beygirlik .50d'sini örnek gösterip "TDI motorların alayı çöp" diyorum.

    Her motorun amacı performans değil. 1.6 TDI ekonomi odaklı geliştirilen bir motor ve ciddi iyileştirmeler var.

    Benim anlamadığım, hangi marka olursa olsun bir motorun geliştirilmesinde dünyanın parası ve mühendisi çalışıyor, ama ne hikmetse bazı forum üyeleri fütursuzca, bir şey bildiğini sanıp motorlar hakkında atıp tutuyor. Ayıptır ayıp, herkes otomotiv üstadı mı yahu?

    1.6 TDI alan cebini, 2.0 alan performans düşünüyordur. Gayet basit bir denklem.

    Zaten anlamadığınız şey VW'nin bu durumda olmasının nedenlerinden biri çok geniş bir müşteri kitlesine hitap edebilmesidir.

    Kimse 1.6 TDI motor için asfalt traşlasın demiyor zaten. İnsanlar sadece 105 beygirin artık yetersiz olduğunu söylüyor.

    Hayır sanki ekonomi işini de dört dörtlük yapıyor da performanstan feragat edildiğine değsin. 110'luk 120'lik 130'luk rakiplerinden az mı yakıyor 105'lik TDI? Alakası bile yok.

    Milletin tek istediği bir parça güncellikti. O da oldu şimdi lütfettiler de.

    1.6 TDI motorun senelerce yerinde saymasını da kılıfa uydurdunuz ya, hayırlı çarşambalar diyorum

    Az yakıyor hocam tdi... hala beygir derdinsiniz siz. yeni mqb platforma geçiyor araçlar hafifleyerek.
    Herhalde fizikten az çok anlıyorsunuzdur.

    Hayır ben şunu anlamıyorum, benim bir tüketici olarak hem az yakan hem de güçlü bir motor istemem neden sorun oluyor?

    Bunu söyleyince neden beygir fetişisti muamelesi görüyorum?

    Hafiflikse olay, Peugeot da EMP platformuna geçti. Yeni 308 dizel hem hafif hem güçlü hem az yakıyor. Yani az yakmak güçlü olmaya engel teşkil etmiyor.

    Fizik mühendisliği okuyorum bu arada, az çok anlarım fizikten.

    Hocam eleştirinizde haklısınız 1.6 tdi güçsüz bir motor ama bunu alan kişiler gerçekten performans değerlerine bakarak tercihlerini kullanmıyorlar.
    Ama VW nin bu motoru daha fazla geliştirmemesinin esas sebebi DSG nin kaldırabildiği max tork değerine zaten çok yakın olmasıydı.

    Şimdi geliştirmişler ama DSG sorununu nasıl halletmişler bilmiyorum.

    Bir de biri yazmış, D segmenti 105 hp lik araba alıyorlar, c segmenti arabalardan tokat yiyorlar. Geceleri nasıl uyuyorlar falan diye.. Orta şeritten sakin sakin, güzel bir müzik eşliğinde ve arabamın keyfini çıkartarak kullanmayı severim. geceleri de hiç uyku problemi çekmem. Hayatı bir yarış olarak görüp beni tokatlamaya çalışanlardan hiç haberim yok :)

    Ayrıca bu kadar VW fanı ve anti VW'cileri de gülümseyerek okuyorum. Millet yapıyor biz konuşuyoz işte..




  • Yarbay
    10609 Mesaj

    Akl-ı selim yorumunuz için çok çok teşekkür ederim. Demek istediğimi anlayan bir VW sahibi buldum sonunda :)

    Tabi ki bu motoru alanların performans beklentisi yok fakat +15 beygir de arabayı oldukça rahatlatır. Rafine bir sürüş için D segmentinde en azından 120 beygiri gerekli görüyorum. Onu da yaptılar, bakalım pratikte nasıl olacak.

    Bu arada ben de makas, sürat, stres yerine müzik ve manzara ikilisiyle birlikte sakin sürüşten daha çok keyif alıyorum. Bardaklıkta da güzel bir kahve varsa yol nasıl bitti anlamıyorum valla.
    |
    |
    dark_elf kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    5479 Mesaj
    Bu forum sirke dönüştü. Özellikle şu okullar açılsa da sakinleşse.

    Biri yazmış Passat, Civic ayarında bir araba. Oldu....... (orayı doldurun)

    Biri de 5 serisiyle Passat'ı karşılaştirmiş. Yani iki tarafta da abuk subuk örnekler var.

    Passat, bence yeni kasasıyla premium segment ile Mondeo, C5 gibi standart D segmenti arasında bir modeldi. Bunu daha da geliştirdi.

    Boş BMW 3 serisi alana kadar dolu Passat alana neden aldın demem. BMW alana da neden aldın denmez. Kendi icinde ikisi de mantikli. Ama Passat'ı da 5 serisiyle falan karşılastirmayın o kadar da degil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarbay
    2901 Mesaj
    passatla 5.20 yi bir tutanlar ne içiyorlar merak ettim.neyin kafası bu
    |
    |
  • Yüzbaşı
    547 Mesaj

    hocam öncelikle fiyatları internet sitesinden aldım kontrol edebilirsiniz, sizin verdiğiniz eski kasa passat fiyatı olabilir. Demek istediğim, bizde 240hp passat yerine, 170 hp bmw tercih edeceklerdi aslında. tabii ki aynı motor ve aynı fiyata bmw tercih edilir. zaten belirttim bir tık kalite olarak iyi diye... fakat iş seçmeye geldiğinde satış rakamlarıda gösteriyor ki; fiyat farkı Türkiyedekine göre çok çok az olmasına rağmen insanlar bir tık gerideki passatı tercih edebiliyor... Bizde ise adam gidip 150hp 170 hp passat mondeo vs alabilecekken fahiş fiyatlara satılan 105 hp lik cla ları vs alabiliyor. Sorun şurada biz üç markayı ülke olarak çok farklı konumlandırıyoruz. ambleme para verme durumu var... Avrupada bu araçlar iyi oldukları kadar pahalı... fiyat performans olarak, ne verirseniz onu alıyorsunuz. Ama Türkiyede üzerine birde PREMIUM ücreti konularak satılıyor. Çünkü Otomobil bir ulaşım aracından çok, prestij meselesi bu ülkede.... Bakıyorsunuz 3.16 nın vergisiz fiyatı 3.20d den pahalı... Premium markayım diye fiyata ayar çekmişler... Buna rağmen millet gidip alıyor bu araçları, maazallah ucuzlasa falan düşünemiyorum, showroomların önü kuyruk olur. İhtiyaçtan önce gösterişin olduğu bir ülke burası....
    |
    |
    Aventadorr kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör




  • Yarbay
    4144 Mesaj
    Muhabbetlere bak. Biri 240lık pasaat ile 320-520leri tokatlarım diyor, diğeri 530 ile ben passatı tokatlarım diyor. Vay canına hakikaten. Oruç ve sıcak başlarınıza vurmuş anlaşılan. Buradaki muhabbetlere bakacak olursak türkiyede tüm yollar yarış pisti sanki anasını satayım, millet arabanın beygirine tapar olmuş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    3486 Mesaj
    320,520,525 killer diyenlere sadece gülüyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 2jz1993 -- 16 Temmuz 2014; 13:17:37 >
    |
    |
  • Binbaşı
    1975 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: hfguler

    Almanya da yeni passat trendline 2.0 tdi dsg 150 hp 32450 euro,
    bmw 320d 184 hp 33950 euro

    en ucuz passat 30000 euro dan başlıyor... en ucuz 3 serisi 29350 euro.... en ucuz c serisi 33000 euro..... golf 1.4 tsi act 27000 euro....
    240 hp passat 45000 euro ve bu paraya 330d alınabiliyor. Audi a6 38000 eurodan, bmw 5 serisi 40000 euro dan, mercedes e serisi 41000 euro dan başlıyor..

    Bu fiyatlar Türkiye de olsa kimse vw almaz... Herkes bmw ye audi ye veya mercedese biner.. Ama Almanya da herkes vw alıyor... Avrupada insanlar araç alırken kendi ihtiyaçlarını düşünürler. Buzdolabı, çamaşırmakinesi seçer gib araç seçerler... Biz burada hala gösteriş peşindeyiz... Bir Alman müşterime ikiside aynı para neden Passat aldın, Audi a4 almadın diye sordum. Passatın içi daha ferah geldi dedi... Olay bu kadar basit... Avrupada premium marka olarak bentley, rolls royce falan geçer... insanlar avrupada kendi ihtiyaçlarını, bakım masraflarını vs. dikkate alıp araç seçerken, Türkiye de insanlar önce aracın marka algısına, sonra nasıl göründüğüne bakarak araç seçiyor... Amerika ve avrupa pazarında Bakım masrafı en düşük olan tercih ediliyor genellikle... Çünkü işçilik çok çok pahalı... Eğer bu ülkede insanlar onun yıldızı yeter, bmw olsun taştan olsun, audi premiumdur abi vs. diyip olaya yaklaşmasa, bu üç markada daha rekabetçi fiyatlarla araç satacak... Bu üç markanın ithalatçıları bizim insanımızın yaklaşımı nedeniyle fahiş karlarla araç satmakta... Piyasada her araç pahalı.... Ama özellikle bu üç marka avrupadakinden çok daha pahalı... Evet kalite olarak bir tık daha yukarıdalar, ama fiyat olarak 5 tık yukarıdalar Türkiyede....

    Harikulade tespitler.
    Bütün algıyı özetlemişsin, bravo

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |




  • Yarbay
    5035 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: bahaman


    quote:

    Orijinalden alıntı: trust06


    quote:

    Orijinalden alıntı: bahaman

    Bu arada şu profil bölümümüze doğum tarihi ve meslekte girinde ona göre cebap yazalım.

    Hocam girsem de girmesem de önemli mi sizce ?
    Çoğu kişi giriyor yanlış doğru sonuçta sanal ortam.
    Daha ülkeye girmemiş arabaya şunla karşılaştırılır bunla karşılaştırılmaz diyoruz.
    Gelsin hele bekleyelim satılsın ondan sonra yorumlarımızı incelememizi yapalım.
    Ön yargı ile de yaklaşmak anlamsız bence.
    Geldikten sonra yorumlar daha objektif olur .



    Sizi bilmem ama ben bakiyorum profil bilgisine, çünkü son dönemde öyle saçma yorumlar yazılıyorki, bilgi alma amaçlı girilen konuda konuşmalar çok saçma yerlere gidiyor. Ehliyeti bile olmayan çocuklar gelip burada kullanıcı yorumu yazıyor. O yüzden bir yoruma cevap veya alıntı yapmadan önce, profil bilgisine bakmak lazim. Eğer kapalı veya eksikse ona göre davranıyorum.
    Sonuca gelirsek kimse çalışarak kazandığı 180 binle Passat almaz Alıyorsa orasi sözün bittiği yerdir.

    Bekleyip görmek lazım. Bakalım ne olacak... Gelecek mi her modeli o da belirsiz gerçi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi trust06 -- 16 Temmuz 2014; 13:30:10 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |




  • Yarbay
    10609 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: tolgacem

    Bu forum sirke dönüştü. Özellikle şu okullar açılsa da sakinleşse.

    Biri yazmış Passat, Civic ayarında bir araba. Oldu....... (orayı doldurun)

    Biri de 5 serisiyle Passat'ı karşılaştirmiş. Yani iki tarafta da abuk subuk örnekler var.

    Passat, bence yeni kasasıyla premium segment ile Mondeo, C5 gibi standart D segmenti arasında bir modeldi. Bunu daha da geliştirdi.

    Boş BMW 3 serisi alana kadar dolu Passat alana neden aldın demem. BMW alana da neden aldın denmez. Kendi icinde ikisi de mantikli. Ama Passat'ı da 5 serisiyle falan karşılastirmayın o kadar da degil

    Zaten VW de yeni Passat'ı standart D ile premium D segmentleri arasında konumlandırıyor.
    |
    |
  • Yarbay
    5035 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: hfguler

    Almanya da yeni passat trendline 2.0 tdi dsg 150 hp 32450 euro,
    bmw 320d 184 hp 33950 euro

    en ucuz passat 30000 euro dan başlıyor... en ucuz 3 serisi 29350 euro.... en ucuz c serisi 33000 euro..... golf 1.4 tsi act 27000 euro....
    240 hp passat 45000 euro ve bu paraya 330d alınabiliyor. Audi a6 38000 eurodan, bmw 5 serisi 40000 euro dan, mercedes e serisi 41000 euro dan başlıyor..

    Bu fiyatlar Türkiye de olsa kimse vw almaz... Herkes bmw ye audi ye veya mercedese biner.. Ama Almanya da herkes vw alıyor... Avrupada insanlar araç alırken kendi ihtiyaçlarını düşünürler. Buzdolabı, çamaşırmakinesi seçer gib araç seçerler... Biz burada hala gösteriş peşindeyiz... Bir Alman müşterime ikiside aynı para neden Passat aldın, Audi a4 almadın diye sordum. Passatın içi daha ferah geldi dedi... Olay bu kadar basit... Avrupada premium marka olarak bentley, rolls royce falan geçer... insanlar avrupada kendi ihtiyaçlarını, bakım masraflarını vs. dikkate alıp araç seçerken, Türkiye de insanlar önce aracın marka algısına, sonra nasıl göründüğüne bakarak araç seçiyor... Amerika ve avrupa pazarında Bakım masrafı en düşük olan tercih ediliyor genellikle... Çünkü işçilik çok çok pahalı... Eğer bu ülkede insanlar onun yıldızı yeter, bmw olsun taştan olsun, audi premiumdur abi vs. diyip olaya yaklaşmasa, bu üç markada daha rekabetçi fiyatlarla araç satacak... Bu üç markanın ithalatçıları bizim insanımızın yaklaşımı nedeniyle fahiş karlarla araç satmakta... Piyasada her araç pahalı.... Ama özellikle bu üç marka avrupadakinden çok daha pahalı... Evet kalite olarak bir tık daha yukarıdalar, ama fiyat olarak 5 tık yukarıdalar Türkiyede....

    Hocam tebrikler başka söze gerek yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yarbay
    2198 Mesaj
    1.4 tsi act 150 ps hızlanma 8.4 sn , son hız 220, tüketim 4.3- 4.9 -6 L/100 km..... düz vites 1370 kg

    aslında iyi..
    |
    |
  • Teğmen
    136 Mesaj
    Eşşeği atla kıyaslayanlar basmış forumu. La bi gidin uyuyun.
  • Yarbay
    5035 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Bat-Man

    Passatı olan vs Passatı olmayan

    konuya gel.

    Hocam yenisi hiç kimsede yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
pubg mobile uc
pubg mobile uc
Webtures SEO;SEO Nedir?
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
1,297
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.