Şimdi Ara

Vw passat almanyada satışta:::: 1.4 tsi act tüm teknik detaylar

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
200
Cevap
1
Favori
5.632
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 7 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 89
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 3
  • Ortalama Mesaj Aralığı 33 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 2
  • Favoriye Eklediklerim 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Tacox (16 mesaj) trust06 (16 mesaj) MORTALDANCE (15 mesaj) bahaman (10 mesaj) DolceVita. (10 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (44 mesaj) Mobil (87 mesaj) Tablet (6 mesaj) Mini (9 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Otomobil Genel >> Otomobil ve Otomotiv Dünyası Genel >> Vw passat almanyada satışta:::: 1.4 tsi act tüm teknik detaylar
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    7442 Mesaj
    Vw, bizim forum her ne kadar kabullenmedi de başarılı bir marka. Doğuş otonun yaptıklarını markaya yüklüyoruz.

    D sınıfı bir araç ve benim c sınıfı tabanlı c maxtan neredeyse 100 kg daha hafif, b sınıfı rapid spaceback ile neredeyse aynı.

    Performans ve act teknolojisi ise alkışlanacak türden. Yağlı sisteme de geçiyorlar şanzımanda. 1.4 tsı act dsg çok mantıklı bir tercih olur. Umarım iyi bir fiyatlandırma ile gelir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kurmay Yarbay
    13749 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes

    Vw, bizim forum her ne kadar kabullenmedi de başarılı bir marka. Doğuş otonun yaptıklarını markaya yüklüyoruz.

    D sınıfı bir araç ve benim c sınıfı tabanlı c maxtan neredeyse 100 kg daha hafif, b sınıfı rapid spaceback ile neredeyse aynı.

    Performans ve act teknolojisi ise alkışlanacak türden. Yağlı sisteme de geçiyorlar şanzımanda. 1.4 tsı act dsg çok mantıklı bir tercih olur. Umarım iyi bir fiyatlandırma ile gelir

    |
    |
  • Yarbay
    6641 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes

    Vw, bizim forum her ne kadar kabullenmedi de başarılı bir marka. Doğuş otonun yaptıklarını markaya yüklüyoruz.

    D sınıfı bir araç ve benim c sınıfı tabanlı c maxtan neredeyse 100 kg daha hafif, b sınıfı rapid spaceback ile neredeyse aynı.

    Performans ve act teknolojisi ise alkışlanacak türden. Yağlı sisteme de geçiyorlar şanzımanda. 1.4 tsı act dsg çok mantıklı bir tercih olur. Umarım iyi bir fiyatlandırma ile gelir

    Katılıyorum. Almanya da 3 serisi ve c serisine yakın fiyat olmasına rağmen daha fazla satıyor sanırım. Her yer station passat. 2 litre yeni tdi çok iyi olmuş. Değerler harika.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    34584 Mesaj
    motor değişince kg çok fazla oynamıyor mu?
    aynı kasada 350 kg fark ilginç değil mi?
    |
    |
  • Yarbay
    5045 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.


    quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    tdı motorlar güçsüz diyenler vardı değil mi

    Evet vardı. Hala var.

    Tabi güçsüz 100 ü 5 sn altında almalıydı değil mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarbay
    5045 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Howlin Wolf

    2.0 tdi 150 ps 0-100 8.7 sn pek inandırıcı gelmedi

    Alıp denersin hocam sen de sana yalan borçları yoktur sanırım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    5045 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Tacox

    Aston martin çakması hala gelemeyen mondeo için passat killer diyorlardı bende bu 240 ps lik dizel passat için 3 20d killer diyeyim gıcık olsun millet

    Hocam naaptın premiumla karşılaştırılır mı uyduruk passat ??
    Hem de efsane 3 20 d ile?
    Anca 1 serisiyle karşılaştırabilirsin belki o da belki.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi trust06 -- 16 Temmuz 2014; 7:31:49 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarbay
    12087 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk


    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.


    quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    tdı motorlar güçsüz diyenler vardı değil mi

    Evet vardı. Hala var.

    Hepsine benden selam. Hayır beygir beygir diye gezip duruyorlar ortalıkta, al sana beygir bas parasını al.



    Ütopik ütopik konuşmaya gerek yok. Nasıl bir dünyada yaşıyorsunuz ki "TDI güçsüz" denince aklınıza sadece 2.0 TDI geliyor?

    İnsanların mecbur bırakıldığı 1.6 TDI'ı pas geçmek için nasıl bir subjektiflik gerekiyor?

    Bir ürünün geliştirilmesi talebine karşılık alakasız bir türevini örnek göstererek "Bas parasını al demek" nasıl bir tatmin sağlıyor?

    Madem herşey parasını basıp almak kadar kolay, BMW'nin 3.0 litre 381 beygirlik .50d'sini örnek gösterip "TDI motorların alayı çöp" diyorum.

    Her motorun amacı performans değil. 1.6 TDI ekonomi odaklı geliştirilen bir motor ve ciddi iyileştirmeler var.

    Benim anlamadığım, hangi marka olursa olsun bir motorun geliştirilmesinde dünyanın parası ve mühendisi çalışıyor, ama ne hikmetse bazı forum üyeleri fütursuzca, bir şey bildiğini sanıp motorlar hakkında atıp tutuyor. Ayıptır ayıp, herkes otomotiv üstadı mı yahu?

    1.6 TDI alan cebini, 2.0 alan performans düşünüyordur. Gayet basit bir denklem.

    Zaten anlamadığınız şey VW'nin bu durumda olmasının nedenlerinden biri çok geniş bir müşteri kitlesine hitap edebilmesidir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yarbay
    10621 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: trust06


    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.


    quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    tdı motorlar güçsüz diyenler vardı değil mi

    Evet vardı. Hala var.

    Tabi güçsüz 100 ü 5 sn altında almalıydı değil mi?


    ...dedi yüzeysel adam.
  • Yarbay
    10621 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk


    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk


    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.


    quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    tdı motorlar güçsüz diyenler vardı değil mi

    Evet vardı. Hala var.

    Hepsine benden selam. Hayır beygir beygir diye gezip duruyorlar ortalıkta, al sana beygir bas parasını al.



    Ütopik ütopik konuşmaya gerek yok. Nasıl bir dünyada yaşıyorsunuz ki "TDI güçsüz" denince aklınıza sadece 2.0 TDI geliyor?

    İnsanların mecbur bırakıldığı 1.6 TDI'ı pas geçmek için nasıl bir subjektiflik gerekiyor?

    Bir ürünün geliştirilmesi talebine karşılık alakasız bir türevini örnek göstererek "Bas parasını al demek" nasıl bir tatmin sağlıyor?

    Madem herşey parasını basıp almak kadar kolay, BMW'nin 3.0 litre 381 beygirlik .50d'sini örnek gösterip "TDI motorların alayı çöp" diyorum.

    Her motorun amacı performans değil. 1.6 TDI ekonomi odaklı geliştirilen bir motor ve ciddi iyileştirmeler var.

    Benim anlamadığım, hangi marka olursa olsun bir motorun geliştirilmesinde dünyanın parası ve mühendisi çalışıyor, ama ne hikmetse bazı forum üyeleri fütursuzca, bir şey bildiğini sanıp motorlar hakkında atıp tutuyor. Ayıptır ayıp, herkes otomotiv üstadı mı yahu?

    1.6 TDI alan cebini, 2.0 alan performans düşünüyordur. Gayet basit bir denklem.

    Zaten anlamadığınız şey VW'nin bu durumda olmasının nedenlerinden biri çok geniş bir müşteri kitlesine hitap edebilmesidir.

    Kimse 1.6 TDI motor için asfalt traşlasın demiyor zaten. İnsanlar sadece 105 beygirin artık yetersiz olduğunu söylüyor.

    Hayır sanki ekonomi işini de dört dörtlük yapıyor da performanstan feragat edildiğine değsin. 110'luk 120'lik 130'luk rakiplerinden az mı yakıyor 105'lik TDI? Alakası bile yok.

    Milletin tek istediği bir parça güncellikti. O da oldu şimdi lütfettiler de.

    1.6 TDI motorun senelerce yerinde saymasını da kılıfa uydurdunuz ya, hayırlı çarşambalar diyorum




  • Yarbay
    3067 Mesaj
    Bmw-Vw kiyaslamasi yapmak çok anlamsiz hatta komik. Düşünün cebinde 180-200 bin tl olan kaç kişi gider D sınıfı orta segment araç alır. Ben almam, gider Bmw-Merco yada bilemedin Audi alırım. Alırim diyen küçuk grup ya ergendir yada parasıni kendisi odemeyecektir. Isterse totku 1000, beygiri 500 olsun Zaten yollarda gezen passatlarin % 90'ı 1.4 tsi ve 1.6 tdi olmasi bundandir. Passat yeni yeni paraya kavuşmuş, orta sınıf aile arabasıdır. Düşünün ticaretle uğraşan bir insan, olası müsterisinin güven algısına hükmetmek için dükkanının önüne passat mi koyar, 5.20 mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarbay
    4722 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes

    Vw, bizim forum her ne kadar kabullenmedi de başarılı bir marka. Doğuş otonun yaptıklarını markaya yüklüyoruz.

    D sınıfı bir araç ve benim c sınıfı tabanlı c maxtan neredeyse 100 kg daha hafif, b sınıfı rapid spaceback ile neredeyse aynı.

    Performans ve act teknolojisi ise alkışlanacak türden. Yağlı sisteme de geçiyorlar şanzımanda. 1.4 tsı act dsg çok mantıklı bir tercih olur. Umarım iyi bir fiyatlandırma ile gelir

    C segment 308 de neredeyse B segment polo ile ayni ağırlıkta o zaman 308 çağ atlamış diyebiliriz

    Ha birde su Spaceback bu aracın segmenti forumumuzda rakiplerine gore C!! ama kendi grubunda B !!

    Herkes bir kılıf uyduruyor:)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ..NeyzeN.. -- 16 Temmuz 2014; 8:55:06 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yarbay
    5045 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: NoobDotacı

    quote:

    Orijinalden alıntı: MORTALDANCE

    240'lık passatla yolda , forumun sevdiği 320d , 520d larla çok güzel oynanır.
    Not; Mercedes ve Audi'leride unutmayalım :)

    Şu hızlanma ve performans ne ifade ediyor acaba ilginç.

    Benim için araç kriterleri sıralaması şudur mesela
    1_Prestij
    2_Güvenlik-Sağlamlık
    3_Dış görünüş
    4_iç görünüş
    5_Konfor
    6_performans


    Yani sen yolda 5 serisini geçsen nolur geçmesen nolur? 220 milyarlık en prestijli otomobillerden birisi 5 serisi. Ne olacak yani? O 240 lık passatı çek bir cafenin önüne yeni 5 serisinin 3 te 1 i ilgi çekmez.

    İşte bu yüzden kendi arabamızı üretemiyoruz gösterişi düşünenler yüzünden. Sonra Avrupa'da ederi yarısı kadar olan arabalara vergi hariç bir de talep yüzünden ekstra para ödüyoruz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yüzbaşı
    276 Mesaj
    ulan vw malı götürür bizim forum da birbirini yer durur
    |
    |
  • Yarbay
    5045 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: NoobDotacı

    quote:

    Orijinalden alıntı: MORTALDANCE

    Ben fanboy değilim ama 520d ye binerken passat tarafından tokatlanırsam uyku uyuyamam.

    Şuan heryerde 520d var. İlginin i sini çekmiyor. Güvenlik demişsiniz passat hurda mı ? Konfor demişsiniz passatta yok mu ?

    ş isterse passat 0.100 km ye 4 saniyede çıksın. Bana ne yararı var onu düşünmem lazım?

    5.20d ilgi çekmeyecek he? sen passatınla ilgini çekersin o zaman.

    Konfor Güvenlik vs bmw daha iyi passatın hurda olmasına gerek yok.

    Passat dediğiniz Corolla Civic Mondeo vs ayarında bir araç. 5.20d dediğiniz bunların hepsinden 5 kat ilgi çekecek bir araç. İsterse içinde motor olmasın ya. neyin tartışması bu anlamadım. passat nere 3.20 5.20 nere...

    Yahu arkadaş hadi 5 20 d yi 3 20 d yi kullandığını farz ediyorum gerçi uzun süreli kullanmadığından da eminim o ayrı konu da yeni passatı da mı kullandın da yorum yapıyorsun onla bunla kıyaslanamaz diyorsun? Pes artık!!! En azından biz motor verilerine bakıp yorum yapıyoruz sen boş keseden uzaktan atıp tutuyorsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |




  • Yarbay
    5045 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk


    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk


    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.


    quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    tdı motorlar güçsüz diyenler vardı değil mi

    Evet vardı. Hala var.

    Hepsine benden selam. Hayır beygir beygir diye gezip duruyorlar ortalıkta, al sana beygir bas parasını al.



    Ütopik ütopik konuşmaya gerek yok. Nasıl bir dünyada yaşıyorsunuz ki "TDI güçsüz" denince aklınıza sadece 2.0 TDI geliyor?

    İnsanların mecbur bırakıldığı 1.6 TDI'ı pas geçmek için nasıl bir subjektiflik gerekiyor?

    Bir ürünün geliştirilmesi talebine karşılık alakasız bir türevini örnek göstererek "Bas parasını al demek" nasıl bir tatmin sağlıyor?

    Madem herşey parasını basıp almak kadar kolay, BMW'nin 3.0 litre 381 beygirlik .50d'sini örnek gösterip "TDI motorların alayı çöp" diyorum.

    Her motorun amacı performans değil. 1.6 TDI ekonomi odaklı geliştirilen bir motor ve ciddi iyileştirmeler var.

    Benim anlamadığım, hangi marka olursa olsun bir motorun geliştirilmesinde dünyanın parası ve mühendisi çalışıyor, ama ne hikmetse bazı forum üyeleri fütursuzca, bir şey bildiğini sanıp motorlar hakkında atıp tutuyor. Ayıptır ayıp, herkes otomotiv üstadı mı yahu?

    1.6 TDI alan cebini, 2.0 alan performans düşünüyordur. Gayet basit bir denklem.

    Zaten anlamadığınız şey VW'nin bu durumda olmasının nedenlerinden biri çok geniş bir müşteri kitlesine hitap edebilmesidir.

    Kimse 1.6 TDI motor için asfalt traşlasın demiyor zaten. İnsanlar sadece 105 beygirin artık yetersiz olduğunu söylüyor.

    Hayır sanki ekonomi işini de dört dörtlük yapıyor da performanstan feragat edildiğine değsin. 110'luk 120'lik 130'luk rakiplerinden az mı yakıyor 105'lik TDI? Alakası bile yok.

    Milletin tek istediği bir parça güncellikti. O da oldu şimdi lütfettiler de.

    1.6 TDI motorun senelerce yerinde saymasını da kılıfa uydurdunuz ya, hayırlı çarşambalar diyorum

    Az yakıyor hocam tdi... hala beygir derdinsiniz siz. yeni mqb platforma geçiyor araçlar hafifleyerek.
    Herhalde fizikten az çok anlıyorsunuzdur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yarbay
    5045 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: bahaman

    Bmw-Vw kiyaslamasi yapmak çok anlamsiz hatta komik. Düşünün cebinde 180-200 bin tl olan kaç kişi gider D sınıfı orta segment araç alır. Ben almam, gider Bmw-Merco yada bilemedin Audi alırım. Alırim diyen küçuk grup ya ergendir yada parasıni kendisi odemeyecektir. Isterse totku 1000, beygiri 500 olsun Zaten yollarda gezen passatlarin % 90'ı 1.4 tsi ve 1.6 tdi olmasi bundandir. Passat yeni yeni paraya kavuşmuş, orta sınıf aile arabasıdır. Düşünün ticaretle uğraşan bir insan, olası müsterisinin güven algısına hükmetmek için dükkanının önüne passat mi koyar, 5.20 mi?

    Aman sen kıyaslama hocam..
    Dergiler kıyaslıyor elin avrupalısı kıyaslıyor sen kıyaslamasan da olur hatta forum kıyaslamada ne olur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yarbay
    3067 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: trust06


    quote:

    Orijinalden alıntı: bahaman

    Bmw-Vw kiyaslamasi yapmak çok anlamsiz hatta komik. Düşünün cebinde 180-200 bin tl olan kaç kişi gider D sınıfı orta segment araç alır. Ben almam, gider Bmw-Merco yada bilemedin Audi alırım. Alırim diyen küçuk grup ya ergendir yada parasıni kendisi odemeyecektir. Isterse totku 1000, beygiri 500 olsun Zaten yollarda gezen passatlarin % 90'ı 1.4 tsi ve 1.6 tdi olmasi bundandir. Passat yeni yeni paraya kavuşmuş, orta sınıf aile arabasıdır. Düşünün ticaretle uğraşan bir insan, olası müsterisinin güven algısına hükmetmek için dükkanının önüne passat mi koyar, 5.20 mi?

    Aman sen kıyaslama hocam..
    Dergiler kıyaslıyor elin avrupalısı kıyaslıyor sen kıyaslamasan da olur hatta forum kıyaslamada ne olur

    Aklın yolu birdir kardeş. Mantik her zaman kazanır, işin ucunda para varsa. Boşa laf salatasi yapmaya gerek yok. Sınıfın en güzel kızı boşta dururkem kimse başkasına bakmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yarbay
    10621 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: trust06


    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk


    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk


    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.


    quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    tdı motorlar güçsüz diyenler vardı değil mi

    Evet vardı. Hala var.

    Hepsine benden selam. Hayır beygir beygir diye gezip duruyorlar ortalıkta, al sana beygir bas parasını al.



    Ütopik ütopik konuşmaya gerek yok. Nasıl bir dünyada yaşıyorsunuz ki "TDI güçsüz" denince aklınıza sadece 2.0 TDI geliyor?

    İnsanların mecbur bırakıldığı 1.6 TDI'ı pas geçmek için nasıl bir subjektiflik gerekiyor?

    Bir ürünün geliştirilmesi talebine karşılık alakasız bir türevini örnek göstererek "Bas parasını al demek" nasıl bir tatmin sağlıyor?

    Madem herşey parasını basıp almak kadar kolay, BMW'nin 3.0 litre 381 beygirlik .50d'sini örnek gösterip "TDI motorların alayı çöp" diyorum.

    Her motorun amacı performans değil. 1.6 TDI ekonomi odaklı geliştirilen bir motor ve ciddi iyileştirmeler var.

    Benim anlamadığım, hangi marka olursa olsun bir motorun geliştirilmesinde dünyanın parası ve mühendisi çalışıyor, ama ne hikmetse bazı forum üyeleri fütursuzca, bir şey bildiğini sanıp motorlar hakkında atıp tutuyor. Ayıptır ayıp, herkes otomotiv üstadı mı yahu?

    1.6 TDI alan cebini, 2.0 alan performans düşünüyordur. Gayet basit bir denklem.

    Zaten anlamadığınız şey VW'nin bu durumda olmasının nedenlerinden biri çok geniş bir müşteri kitlesine hitap edebilmesidir.

    Kimse 1.6 TDI motor için asfalt traşlasın demiyor zaten. İnsanlar sadece 105 beygirin artık yetersiz olduğunu söylüyor.

    Hayır sanki ekonomi işini de dört dörtlük yapıyor da performanstan feragat edildiğine değsin. 110'luk 120'lik 130'luk rakiplerinden az mı yakıyor 105'lik TDI? Alakası bile yok.

    Milletin tek istediği bir parça güncellikti. O da oldu şimdi lütfettiler de.

    1.6 TDI motorun senelerce yerinde saymasını da kılıfa uydurdunuz ya, hayırlı çarşambalar diyorum

    Az yakıyor hocam tdi... hala beygir derdinsiniz siz. yeni mqb platforma geçiyor araçlar hafifleyerek.
    Herhalde fizikten az çok anlıyorsunuzdur.

    Hayır ben şunu anlamıyorum, benim bir tüketici olarak hem az yakan hem de güçlü bir motor istemem neden sorun oluyor?

    Bunu söyleyince neden beygir fetişisti muamelesi görüyorum?

    Hafiflikse olay, Peugeot da EMP platformuna geçti. Yeni 308 dizel hem hafif hem güçlü hem az yakıyor. Yani az yakmak güçlü olmaya engel teşkil etmiyor.

    Fizik mühendisliği okuyorum bu arada, az çok anlarım fizikten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yarbay
    5045 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    quote:

    Orijinalden alıntı: trust06


    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.


    quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    tdı motorlar güçsüz diyenler vardı değil mi

    Evet vardı. Hala var.

    Tabi güçsüz 100 ü 5 sn altında almalıydı değil mi?


    ...dedi yüzeysel adam.

    Çok derinsel bir yorum ve açıklama olmuş. 2000 motora 400 beygir 1000 n tork koymalıydı değil mi derin arkadaş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Radyo Dinle
vp satın al;valorant vp satın al;Valorant VP Fiyat
eksikgedik.com
Webtures SEO;SEO Nedir?
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR5
0,375
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.