Şimdi Ara

Vw passat almanyada satışta:::: 1.4 tsi act tüm teknik detaylar (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
195
Cevap
1
Favori
6.720
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Turbobenzina kullanıcısına yanıt
    Ek olarak Passat begendiğim bir araç. Yeni kasasına bayildim. Düzgün fiyatlandirilan giriş modelini almayi planliyorum 2 yıl sonra. 5 serisi BMW ile kiyaslamasina yazdim o yorumları. İskembeden sallamadık yani.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Makaroncu


    quote:

    Orijinalden alıntı: MyWorldLife

    adil degil mi ?

    BMW, Mercedes Audi gibi firmalar hic bir zaman silindir hacmini kisip beygir artirmaya bakmadi.

    adamlar 300 hp koyuyorsa altinda 3.000 cc hacim olur.

    sen simdi sunu mu demek istiyorsun ? BMW ve Mercedes 2.0 260 Hp motor yapamaz

    Yahu adamlar niye bunlarla ugrassin bu markalar elit verirsin vergisini 3000-4000cc ye binersin bu kadar basit

    Hocam 7 50 lerin bile artık 3000cc oldugundan haberiniz yok sanırsam
    Devir değişti eskidendi onlar

    hocam benim kastettiğim olay farklı. Arkadaşa başka birşey izah etmeye çalışıyordum.

    VW' bak 2.0 240hp yapıyorda diğer firmalar yapamıyor tarzında bir üslubu vardı onun için yazdım.




  • halen aynı seyi savunuyoruz.
  • Turbobenzina kullanıcısına yanıt
    Benim istediğim fiyatın bir önemi olacağını sanmiyorum VW için. Ama bir 3 veya 5 serisiyle ayni yada çok yakin fiyatlarla girerse ben orta sınıf VW yerine BMW 5 serisi tercih ederdim diyorum sadece. Ve eminim Tr"de yaşayan 100 kişiye sorsan 90'i ayni şeyleri düşünür. Burası Türkiye, ne yapalim bizde algı böyle. Almanlar VW alsinlar ne yapalim Neyse, bu konu uzadı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    20 bin km için el mahkum dizele. Ama yılda 10-15 bin km yapan insanlar için bence en alınası kombinasyon; 1.4 TSI 150 HP + DSG + Comfortline + opsiyon.

    Hem doya doya performans hem de sakin kullanımda makul tüketim.

    DSG'sinin yağlı olduğunu varsayıyorum tabi. İlk adımı Passat attı, bakalım 508, Insignia, C5, Accord gibi rakipleri yeni kasaları ile nasıl bir duruş sergileyecek Passat karşısında. Mondeo'yu saymadım, onu görmeye ömrümüz yeter inşallah. Belki de bu kasayı pas geçip sonraki kasada getirirler bize

    valla yeni mondeo yu bizim evin oradaki büyük migros un oto parkında görmüştü bir arkadaş en son, konu açmıştı burada fotoğrafları paylaşmıştı, alamanya plakalı idi..

    o günden sonra ne gören var ne duyan

    bekliyoruz 4 gözle, inşallah 2015 de gelir meret...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Power of Faith

    quote:

    Orijinalden alıntı: allstar34

    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk


    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.


    quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    tdı motorlar güçsüz diyenler vardı değil mi

    Evet vardı. Hala var.

    Hepsine benden selam. Hayır beygir beygir diye gezip duruyorlar ortalıkta, al sana beygir bas parasını al.



    Ütopik ütopik konuşmaya gerek yok. Nasıl bir dünyada yaşıyorsunuz ki "TDI güçsüz" denince aklınıza sadece 2.0 TDI geliyor?

    İnsanların mecbur bırakıldığı 1.6 TDI'ı pas geçmek için nasıl bir subjektiflik gerekiyor?

    Bir ürünün geliştirilmesi talebine karşılık alakasız bir türevini örnek göstererek "Bas parasını al demek" nasıl bir tatmin sağlıyor?

    Madem herşey parasını basıp almak kadar kolay, BMW'nin 3.0 litre 381 beygirlik .50d'sini örnek gösterip "TDI motorların alayı çöp" diyorum.

    Taşı gediğine koymuşsun yine ama onların savunmaları bitmez uğraşma,ben bu kadar daha abartılan bir marka görmedim ee tabi bunca şeyler tosbadan sonra olunca böyle oluyor demekki

    Sonra da E39 pahalı olur.

    e39 cu mu oldun başımıza




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tacox

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Power of Faith

    quote:

    Orijinalden alıntı: allstar34

    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk


    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.


    quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    tdı motorlar güçsüz diyenler vardı değil mi

    Evet vardı. Hala var.

    Hepsine benden selam. Hayır beygir beygir diye gezip duruyorlar ortalıkta, al sana beygir bas parasını al.



    Ütopik ütopik konuşmaya gerek yok. Nasıl bir dünyada yaşıyorsunuz ki "TDI güçsüz" denince aklınıza sadece 2.0 TDI geliyor?

    İnsanların mecbur bırakıldığı 1.6 TDI'ı pas geçmek için nasıl bir subjektiflik gerekiyor?

    Bir ürünün geliştirilmesi talebine karşılık alakasız bir türevini örnek göstererek "Bas parasını al demek" nasıl bir tatmin sağlıyor?

    Madem herşey parasını basıp almak kadar kolay, BMW'nin 3.0 litre 381 beygirlik .50d'sini örnek gösterip "TDI motorların alayı çöp" diyorum.

    Taşı gediğine koymuşsun yine ama onların savunmaları bitmez uğraşma,ben bu kadar daha abartılan bir marka görmedim ee tabi bunca şeyler tosbadan sonra olunca böyle oluyor demekki

    Sonra da E39 pahalı olur.

    e39 cu mu oldun başımıza

    Ne desem bilemedim şimdi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bahaman

    Utanilacak bir şey yazmadim kardeşim. Demekki siz 180 bine passat alan nadir şahsiyetlerdensiniz. (Yeni gelecek en zirve motor ve donanımli passat için tahmin yürüttüğum fiyat) Tercih meselesi tabi, bir şey demiyorum. X6'ya, binebilecekken Corolla'ya binen bir akrabada bende var biliyorum o durumu.

    dostum halen peşin hükümlü yazıyorsun, şu an o dediğin parayı nakit çıkarabilsem a6 ile e serisi arasında gider-gelirim şahsen...

    ayrıca bence passat a binenlerin çoğu şirket,filo,rent a car aracı bence...tıpkı 5 20d gibi...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Power of Faith

    quote:

    Orijinalden alıntı: Tacox

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Power of Faith

    quote:

    Orijinalden alıntı: allstar34

    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk


    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.


    quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    tdı motorlar güçsüz diyenler vardı değil mi

    Evet vardı. Hala var.

    Hepsine benden selam. Hayır beygir beygir diye gezip duruyorlar ortalıkta, al sana beygir bas parasını al.



    Ütopik ütopik konuşmaya gerek yok. Nasıl bir dünyada yaşıyorsunuz ki "TDI güçsüz" denince aklınıza sadece 2.0 TDI geliyor?

    İnsanların mecbur bırakıldığı 1.6 TDI'ı pas geçmek için nasıl bir subjektiflik gerekiyor?

    Bir ürünün geliştirilmesi talebine karşılık alakasız bir türevini örnek göstererek "Bas parasını al demek" nasıl bir tatmin sağlıyor?

    Madem herşey parasını basıp almak kadar kolay, BMW'nin 3.0 litre 381 beygirlik .50d'sini örnek gösterip "TDI motorların alayı çöp" diyorum.

    Taşı gediğine koymuşsun yine ama onların savunmaları bitmez uğraşma,ben bu kadar daha abartılan bir marka görmedim ee tabi bunca şeyler tosbadan sonra olunca böyle oluyor demekki

    Sonra da E39 pahalı olur.

    e39 cu mu oldun başımıza

    Ne desem bilemedim şimdi.

    hiç bişey deme bence

    dün adam vw lere teneke dediğinde bende e39 lara hantal hurda mı deseydim




  • Almanya'da:
    150 PS olan ile 240 PS 4Motion olan arasında 7.250 € fark var. Bu da TR'de en az 35.000 TL fark demektir. Ben kimsenin +90 PS, 4Motion ve yeni 7-DSG için 35.000 TL fark ödeyeceğini sanmam.

    Bütçesi olan buna vereceği parayı E180'e verir. Gönül 240 PS'den yana olsa da mantık "Türkyie şartlarında E180" diyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi the_gunner -- 16 Temmuz 2014; 16:47:34 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tacox

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Power of Faith

    quote:

    Orijinalden alıntı: Tacox

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Power of Faith

    quote:

    Orijinalden alıntı: allstar34

    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk


    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.


    quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    tdı motorlar güçsüz diyenler vardı değil mi

    Evet vardı. Hala var.

    Hepsine benden selam. Hayır beygir beygir diye gezip duruyorlar ortalıkta, al sana beygir bas parasını al.



    Ütopik ütopik konuşmaya gerek yok. Nasıl bir dünyada yaşıyorsunuz ki "TDI güçsüz" denince aklınıza sadece 2.0 TDI geliyor?

    İnsanların mecbur bırakıldığı 1.6 TDI'ı pas geçmek için nasıl bir subjektiflik gerekiyor?

    Bir ürünün geliştirilmesi talebine karşılık alakasız bir türevini örnek göstererek "Bas parasını al demek" nasıl bir tatmin sağlıyor?

    Madem herşey parasını basıp almak kadar kolay, BMW'nin 3.0 litre 381 beygirlik .50d'sini örnek gösterip "TDI motorların alayı çöp" diyorum.

    Taşı gediğine koymuşsun yine ama onların savunmaları bitmez uğraşma,ben bu kadar daha abartılan bir marka görmedim ee tabi bunca şeyler tosbadan sonra olunca böyle oluyor demekki

    Sonra da E39 pahalı olur.

    e39 cu mu oldun başımıza

    Ne desem bilemedim şimdi.

    hiç bişey deme bence

    dün adam vw lere teneke dediğinde bende e39 lara hantal hurda mı deseydim

    Demek teneke...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tacox

    quote:

    Orijinalden alıntı: bahaman

    Utanilacak bir şey yazmadim kardeşim. Demekki siz 180 bine passat alan nadir şahsiyetlerdensiniz. (Yeni gelecek en zirve motor ve donanımli passat için tahmin yürüttüğum fiyat) Tercih meselesi tabi, bir şey demiyorum. X6'ya, binebilecekken Corolla'ya binen bir akrabada bende var biliyorum o durumu.

    dostum halen peşin hükümlü yazıyorsun, şu an o dediğin parayı nakit çıkarabilsem a6 ile e serisi arasında gider-gelirim şahsen...

    ayrıca bence passat a binenlerin çoğu şirket,filo,rent a car aracı bence...tıpkı 5 20d gibi...

    Tamam arkadaş polo da şirket aracı, jettayı zaten hususi alan yok, passat da şirket aracı. Golf kullananı da ben gördüm, tuborg.bu canına yandığımın vw'yi hep filolar alıyor.

    İyice zıvanadan çıktı forum bazı konularda artık, kabak tadı verdiniz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Power of Faith

    quote:

    Orijinalden alıntı: Tacox

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Power of Faith

    quote:

    Orijinalden alıntı: Tacox

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Power of Faith

    quote:

    Orijinalden alıntı: allstar34

    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk


    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.


    quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    tdı motorlar güçsüz diyenler vardı değil mi

    Evet vardı. Hala var.

    Hepsine benden selam. Hayır beygir beygir diye gezip duruyorlar ortalıkta, al sana beygir bas parasını al.



    Ütopik ütopik konuşmaya gerek yok. Nasıl bir dünyada yaşıyorsunuz ki "TDI güçsüz" denince aklınıza sadece 2.0 TDI geliyor?

    İnsanların mecbur bırakıldığı 1.6 TDI'ı pas geçmek için nasıl bir subjektiflik gerekiyor?

    Bir ürünün geliştirilmesi talebine karşılık alakasız bir türevini örnek göstererek "Bas parasını al demek" nasıl bir tatmin sağlıyor?

    Madem herşey parasını basıp almak kadar kolay, BMW'nin 3.0 litre 381 beygirlik .50d'sini örnek gösterip "TDI motorların alayı çöp" diyorum.

    Taşı gediğine koymuşsun yine ama onların savunmaları bitmez uğraşma,ben bu kadar daha abartılan bir marka görmedim ee tabi bunca şeyler tosbadan sonra olunca böyle oluyor demekki

    Sonra da E39 pahalı olur.

    e39 cu mu oldun başımıza

    Ne desem bilemedim şimdi.

    hiç bişey deme bence

    dün adam vw lere teneke dediğinde bende e39 lara hantal hurda mı deseydim

    Demek teneke...

    Arkadaş E39 ları sadece 150 beygirlik 520i lerden ibaret sanıyor herhalde kendisi passatıyla uçuyor sanırım




  • MORTALDANCE kullanıcısına yanıt
    Kardeşim Allah aşkına herhangi bi 5 Serisi ile yeni eski Passat mukayese edilir mi? İsterse 240 değil 500 koysun vw o Passat sahibi basıp tokatlasa dahi 5 sahibini içinden her daim ah ulan ah BMW geçecektir. Altımda 5.20 olsun yeter ki..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >











  • Tavşan dağa küsmüş dağın haberi yok. Leyleğin ömrüde lak lak la geçermiş.
    Not:Kaza testinin moderate olduğunun farkındayım.Varsa elinizde başka bir markanın 97 senesinde iihs testi görelim?Tabi cc koymazsak olmaz.


    İlla bunu yaptıracaksınız yani uykunuz gelmiyor.
    FANATİK DEĞİLİM HANGİ MAL İYİ İSE ONU SÖYLERİM.KİMSEYE E60 TAVSİYE ETMEM W211 ALIN DERİM. E90 ALMAYIN E46 ALIN DERİM YADA F30.BUNUDA BİRİLERİ GELİP FANATİK DEMESİN DİYE YAZDIM.
    AYIPTIR KARDEŞİM AYIP AYAKLARINIZ YERE BASSIN.HEPİMİZ İÇİN GEÇERLİ BU.
    @The Power of Faith @allstar34



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GrandLotus -- 16 Temmuz 2014; 19:45:50 >




  • Sanzimaninda tencere tava calan bir markayla işim olmaz artik. Garanti bitmeden Satıp kurtulmanin derdindeyim

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk


    quote:

    Orijinalden alıntı: Tacox

    quote:

    Orijinalden alıntı: bahaman

    Utanilacak bir şey yazmadim kardeşim. Demekki siz 180 bine passat alan nadir şahsiyetlerdensiniz. (Yeni gelecek en zirve motor ve donanımli passat için tahmin yürüttüğum fiyat) Tercih meselesi tabi, bir şey demiyorum. X6'ya, binebilecekken Corolla'ya binen bir akrabada bende var biliyorum o durumu.

    dostum halen peşin hükümlü yazıyorsun, şu an o dediğin parayı nakit çıkarabilsem a6 ile e serisi arasında gider-gelirim şahsen...

    ayrıca bence passat a binenlerin çoğu şirket,filo,rent a car aracı bence...tıpkı 5 20d gibi...

    Tamam arkadaş polo da şirket aracı, jettayı zaten hususi alan yok, passat da şirket aracı. Golf kullananı da ben gördüm, tuborg.bu canına yandığımın vw'yi hep filolar alıyor.

    İyice zıvanadan çıktı forum bazı konularda artık, kabak tadı verdiniz.

    kabak tadı veren sensin, az biraz plakalıklara bak bakalım passat ların filo markaları yazıyor hep..

    hem filo aracı olunca kötü araç mı oluyor, o zaman 5 serisi bmw lerde kötü araç, okuduğunu anlamadan şuursuzca kime atarlanıyorsun anlamıyorum...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: allstar34

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Power of Faith

    quote:

    Orijinalden alıntı: Tacox

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Power of Faith

    quote:

    Orijinalden alıntı: Tacox

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Power of Faith

    quote:

    Orijinalden alıntı: allstar34

    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk


    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.


    quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    tdı motorlar güçsüz diyenler vardı değil mi

    Evet vardı. Hala var.

    Hepsine benden selam. Hayır beygir beygir diye gezip duruyorlar ortalıkta, al sana beygir bas parasını al.



    Ütopik ütopik konuşmaya gerek yok. Nasıl bir dünyada yaşıyorsunuz ki "TDI güçsüz" denince aklınıza sadece 2.0 TDI geliyor?

    İnsanların mecbur bırakıldığı 1.6 TDI'ı pas geçmek için nasıl bir subjektiflik gerekiyor?

    Bir ürünün geliştirilmesi talebine karşılık alakasız bir türevini örnek göstererek "Bas parasını al demek" nasıl bir tatmin sağlıyor?

    Madem herşey parasını basıp almak kadar kolay, BMW'nin 3.0 litre 381 beygirlik .50d'sini örnek gösterip "TDI motorların alayı çöp" diyorum.

    Taşı gediğine koymuşsun yine ama onların savunmaları bitmez uğraşma,ben bu kadar daha abartılan bir marka görmedim ee tabi bunca şeyler tosbadan sonra olunca böyle oluyor demekki

    Sonra da E39 pahalı olur.

    e39 cu mu oldun başımıza

    Ne desem bilemedim şimdi.

    hiç bişey deme bence

    dün adam vw lere teneke dediğinde bende e39 lara hantal hurda mı deseydim

    Demek teneke...

    Arkadaş E39 ları sadece 150 beygirlik 520i lerden ibaret sanıyor herhalde kendisi passatıyla uçuyor sanırım

    yoo uçtuğumu iddia etmedim, sadece 5 20i leri kasıt ettim, sonuçta en en fazla 2.0 lt e39 var piyasa da...

    bmw 5 30, 5 40 ve m5 bi siz mi biliyorsunuz sivri zekalılar...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tacox -- 16 Temmuz 2014; 20:15:23 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Bu arada Türkiye'de satılmadığı için sanırım kimse konuşmuyor ama BMW 3 sene önce 325xd diye bir araç üretti ve teknik özellikleri şöyle;

    1995cc motor

    1500-2500 d/d aralığında 450nm tork

    215hp güç

    4.2 litre şehir dışı tüketim

    4,6 ortalama tüketim

    5.4 litre şehir içi tüketim

    0-100km hızlanma süresi: 6,6 saniye

    8 ileri ZF otomatik şanzıman


    Passat'ın bizzat rakibi bu araçtır, 520d ile neden kıyaslanıyor?

    hocam neden satışa sunulmadın sebep?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tacox

    quote:

    Orijinalden alıntı: allstar34

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Power of Faith

    quote:

    Orijinalden alıntı: Tacox

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Power of Faith

    quote:

    Orijinalden alıntı: Tacox

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Power of Faith

    quote:

    Orijinalden alıntı: allstar34

    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk


    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.


    quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    tdı motorlar güçsüz diyenler vardı değil mi

    Evet vardı. Hala var.

    Hepsine benden selam. Hayır beygir beygir diye gezip duruyorlar ortalıkta, al sana beygir bas parasını al.



    Ütopik ütopik konuşmaya gerek yok. Nasıl bir dünyada yaşıyorsunuz ki "TDI güçsüz" denince aklınıza sadece 2.0 TDI geliyor?

    İnsanların mecbur bırakıldığı 1.6 TDI'ı pas geçmek için nasıl bir subjektiflik gerekiyor?

    Bir ürünün geliştirilmesi talebine karşılık alakasız bir türevini örnek göstererek "Bas parasını al demek" nasıl bir tatmin sağlıyor?

    Madem herşey parasını basıp almak kadar kolay, BMW'nin 3.0 litre 381 beygirlik .50d'sini örnek gösterip "TDI motorların alayı çöp" diyorum.

    Taşı gediğine koymuşsun yine ama onların savunmaları bitmez uğraşma,ben bu kadar daha abartılan bir marka görmedim ee tabi bunca şeyler tosbadan sonra olunca böyle oluyor demekki

    Sonra da E39 pahalı olur.

    e39 cu mu oldun başımıza

    Ne desem bilemedim şimdi.

    hiç bişey deme bence

    dün adam vw lere teneke dediğinde bende e39 lara hantal hurda mı deseydim

    Demek teneke...

    Arkadaş E39 ları sadece 150 beygirlik 520i lerden ibaret sanıyor herhalde kendisi passatıyla uçuyor sanırım

    yoo uçtuğumu iddia etmedim, sadece 5 20i leri kasıt ettim, sonuçta en en fazla 2.0 lt e39 var piyasa da...

    bmw 5 30, 5 40 ve m5 bi siz mi biliyorsunuz sivri zekalılar...

    Garajimda 4 tane araba var birisi 120d birisi 520i bu arada 2.0 degil 2.2 sirali 6dir. E46 m3 var 3200cc 343luk. Imza detaylarina bakarsan sahip oldugum araclari gorebilirsin. Eski aracim e63 m6 idi. Terbiyesizlesmenin anlami yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.